Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Apare no signal - intermittent.

Ieri din nou a pornit bine dupa 8 ore de stat cu botu mai jos. Cred ca varianta cea mai probabila e dezamorsarea pompei tandem. 

Pentru a testa aceasta teorie, am pus o supapa de sens pe furtunul tur de motorina iar azi dimineata a pornit usor la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil, de la pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu un zgomot putin mai pronuntat la prima pornire cand temperatura e de obicei sub 10 grade(aproximat) pana se aude un click. Ma gandesc ca e fie de la socul automat, fie de la bujii .. Nu am nicio eroare pe Vag, masina functioneaza f. bine, doar sunetul este deranjat pentru cateva secunde/uneori minute.

Aveti idee de la ce poate fi? E normal sau ce ar trebui sa verific in situatia aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel-ul tau, nu ai niciun soc automat - la propriu vorbind - functia este gestionata de ECU. Vezi alternatorul, sa nu-ti faca figuri - rulmentii - atata timp cat ai consum mare de la bujiile incandescente.... cand le decupleaza - auzi releul cand se opreste, sarcina pe alternator scade si zgomotul dispare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Ar fi relevanta in situatia asta diferenta de temperatura ? Spre exemplu acum, cand temperatura a crescut, nu se mai aude nici la prima pornire.

Verificarea alternatorului (asa cum mi-ai recomandat) se poate realiza relativ simplu - de catre mine - sau trebuie realizata la un service/reprezentata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare no signal - intermittent.

Ieri din nou a pornit bine dupa 8 ore de stat cu botu mai jos. Cred ca varianta cea mai probabila e dezamorsarea pompei tandem. 

Pentru a testa aceasta teorie, am pus o supapa de sens pe furtunul tur de motorina iar azi dimineata a pornit usor la prima cheie.

Ce treaba are pompa tandem cand apare eroarea legata de G40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de g40 apare de demult, si se manifesta uneori prin pornire mai grea la cald. Acum cred ca e o coincidenta aparitia acestei erori.

Momentan eu cred ca pompa tandem se dezamorseaza, de joi de cand am pus o supapa de sens pe furtunul de tur, nu a mai facut nici o figura.

G40 urmeaza sa-l schimb sa scap de eroarea aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Nu ai supapa de sens din fabrica pe acel furtun?

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe furtun, de la filtru de motorina la pompa nu era nici o supapa, nu stiu daca nu cumva ar trebui sa exista in interiorul pompei tandem aceasta supapa? Desi intr-o schema gasita apare ca ar trebui sa fie pe furtun supapa de sens... Altii cu motor ATD, aveti aceasta supapa pe furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu pornirea grea dimineata. As vrea sa stiu daca pun contactul pe futunul care vine de la pompa de motorina trebuie sa vina motorina? Am pus de 4-5 ori contactul, dar doar o data a dat putina motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi daca ai pompa elctrica de motorina in rezervor, daca e motor PD pompa de tandem are rol de pompa de motorina, dar sunt unele modele si cu pompa in rezervor, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si pompa tandem si pompa de motorina electrica in rezervor

Modificat de legione04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, sa ma corectati daca gresesc, exista o temporizare, in sensul ca pui contactul odata, iti baga motorina pompa din rezervor, dupa care cateva minute ori de cate ori mai pui contactul nu mai baga pana trece timpul setat pe timer.

La mine problema a fost din cauza dezamrosarii pompei tandem. Daca lasi masina in panta, cu botul in jos, ar trebui sa porneasca bine si dupa 8 ore, iar daca il lasi cu botul in sus se dezamroseaza mai repede si dupa 2-3 ore de stationare porneste deja foarte greu (la mine exact asta a fost situatia).

Am rezolvat problema cu o supapa de sens pe frutunul tur ce merge la pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine e ca porneste greu doar prima pornire, apoi porneste la sfert. Daca o las in panta peste noapte  tot greu porneste. Dupa prima pornire daca o las in rampa, tot la sfert porneste .

Am pus contactul de 4-5 ori si doar a 3 a oara a pisat putin.

Modificat de legione04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa pompeze motorina la fiecare punere a contactului cca 3-4 secunde. Motorina trebuie sa curga din furtun la debitul cam ca si cum ai turna apa afara dintr-un bidon. 

@Legione: probeaza pompa pe direct si vezi daca merge de fiecare data. Daca nu merge pe direct atunic posibil motorasul din ea sa fie cu probleme.  Daca merge pe direct de fiecare data atunci verifica cablajul , si releul pompei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de motorina din rezervor merge, acum am schimbat filtru de motorina, schimbat toate furtunasele de la vacum  si am pus o supapa unisens intre pompa tandem si filtru ca sa fac o proba. Acum astept dimineata sa vad rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si bine v-am gasit incep si eu cu o problema pe care nu o dau  la capat am o jetta din 2008 2.0 tdi 170 cp BMN cu dpf si tot nu reusesc ce are de nu vrea sa porneasca la frig si  daca o las mai multe zile pe dreapta fara sa o pornesc tind sa precizez ca porneste la fel de greu si daca e cald si daca e rece.sau verificat bujiile cu tester ,cu plus de la baterie, scoase se inrosesc toate,sa verificat releul  al bujiilor e functionabil,pompa tandem nici vorba e buna si ea nu curge.pompa electrica din rezervor baga debitul cat trebuie am scos furtunele de la filtru de motorina si vine motorina.nu stiu ce naiba are antigelul din borcan nu dispare e ok, uleiul nu creste ca nivel e bun si el.e ma omoara prima pornire,trebuie sa dau la automat vreo 7, 8 secunde sa o ia iar dupa ce porneste daca o  opresc si o pornesc din nou o ia la sfert fum nu pot sa-mi dau seama daca scoate la pornire ca are dpf si nu am vazut fum deloc in spate.pe tester toate ok chiar nu mai stiu ce are dar totusi banuiesc ceva oringurile la injectoare sa lovit cineva de aceasta problema cu oringurile astea la motorizarea asta  cum le pot verifica? daca e cineva si ma poate ajuta sa-mi zica ce simptome  avea sau cum se schimba  (greu,usor) v-as ramane recunoscator.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem nu trebuie sa curga, ca sa cauzeze probleme la pornire - altfel, vezi cu mufa la G62 scoasa, cum porneste.

 

alimentare - oringuri injectoare, pompa tandem, electromotor.

 

oringurile - nu ai cum sa le verifici - jos cu injectoarele, inlocuite si vezi dupa aia cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma dispera, nici nu stiu ce sa mai verific. Bujiile sunt bune, fisele si releul sunt ok, pompa tandem e ok, toate garniturile la injectoare schimbate, filtru mototrina schimbat, am scos si mufa de la g62, porneste la fel de greu, furtunase vacum schimbate, bateria noua. Azi la 11 grade afara a pornit la fel de greu. Dupa prima pornire, in restul zilei porneste la sfert. Ce ar mai fi de verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia si daca injectoarele lucreaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani am scos masina din service, am schimbat garnitura de chiulasa, supapele, semeringuri supape , are compresie, injectoarele lucreaza foarte bine.

Daca injectoarele nu ar fi montate bine, nu ar trebuii sa am probleme si in mers? Citisem pe forum ca trebuie reglate injectoare intre 180 si 215 grade. Pana la urma cred ca o sa desfac capacul sa ma uit la ele, la cablaj si daca sunt stranse bine, ca nici in mecanic nu mai am incredere.

Modificat de legione04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin g62 ala l-am schimbat  si tot asa am crezut si eu ca tot de la ala este dar din pacate nu chiar l-am schimbat cu unul de origine si la fel


ce a mai ramas ar fi oringurile de la injectoare cam greu sa ajung la ele trebuie data jos axa cu came


electromotorul nu cred ca ar fi ca se aude bine la pornire doar sa masor forta lui. Sa explic mai bine cand  incerc sa pornesc e ca si cum nu as avea motorina in rezervor. dar este :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dai jos axa cu came.....

 

uite aici un video orientativ

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si uitasem sa va spun cand incerc sa pornesc se zguduie tare de parca vrea sa plece motorul de la locul lui.sigur sunt oringurile de la injectoare daca le schimb si pe astea si tot asa face ii dau foc :tuktuk: :D


ok ma uit acum


Garniturile alea de pe injectoare trebuie schimbate alea ma chinuie asa?.Motorul e diferit de al meu al meu este 2.0 cu doua axe.Dar cred ca tot oringuri din alea am si eu sau saibe?


deci nu trebuie data distributia jos huuuuuuuuu ce am scapat de manopera


Multumesc mult florin


la mine ceva in genul asta

ceva cam in genul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, setul contine oringuri, saiba, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!