Clasament

  1. laduncaag

    laduncaag

    Membru Level 2


    • Puncte

      4

    • Număr postări

      144


  2. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      2

    • Număr postări

      5.221


  3. aureliandan

    aureliandan

    Primul pas


    • Puncte

      2

    • Număr postări

      2


  4. deenman

    deenman

    Membru Level 2


    • Puncte

      2

    • Număr postări

      1.358



Popular Content

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2017 în toate secţiunile

  1. 2 points
    Am facut retapitarea completa a interiorului pe scaunele actuale, am ales varianta piele nappa neagra si alcantara gri, am facut scaunele, bancheta spate, cotiera fata si spate, panourile portierelor, am imbracat spatiile de depozitare din cele 4 portiere in mocheta (asa cum este la Octavia 3 si Superb 3), am capitonat cu mocheta si interiorul cotierei din fata. Este foarte mult de munca dar rezultatul este spectaculos. In ce priveste calitatea lucrarii nu se vede diferenta fata de fabrica iar pielea este mai buna calitativ decat ce se pune pe foarte multe masini. Probabil scaunele de Elegance sunt ceva mai mari, mai bine profilate dar nu suntem prea inalti si nici corpolenti asa ca suntem multumiti de cele actuale tinand cont ca sunt scaunele originale si masina are inca sub 70.000 km. Sper sa nu deranjez ca atasez si cateva poze, poate inspira pe cineva. Lucrarea dureaza undeva intre 2 si 3 saptamani. Tot interioul a fost facut intr-un singur loc la o firma de profil din Galati. Tot ei au pus la dispozitie materialele, eu am ales ce mi-a placut din mostrele prezentate.
  2. 1 point
    da, ati avut dreptate se poate verifica si din olanda, la 16.01.2014 masina avea 241233 KM. banuiesc ca acum ar fi trebuie sa aibe undeva intre 450-500k KM. si, da si usa intr-adevar e cam coborata.
  3. 1 point
    Nu-ti lua 1.6 tdi Verifica istoricul la reprezentanta . Usa soferului e cam lasata
  4. 1 point
    Mersi @75NOR, ma voi pune pe frecat si revin cum cat de curand cu un rezultat
  5. 1 point
    Posibil ca trebuie inlocuite simeringurile de la supape
  6. 1 point
    Va admir pe cei care aveti nervi sa asteptati 1 an pentru o masina !
  7. 1 point
    Preferabil sa fi acolo la o ora cand nu prea este lume. Nu vreau sa speriu pe nimeni, eu am fost in timpul saptamanii, dimineata erau -8 grade, nu anul asta. Cu toate ca era frig, si nu era lume, tot am dat de "Raceri", unul era cu un ford st model nou, intors in sant, cu fata sparta. E un peisaj superb, insa incearca sa auzi nu doar sa vezi, pt ca de obicei racerii se aud dinainte sa-i vezi, sa nu te surprinda ca de obicei taie curbele de zici ca-s pe circuit, nu pe un drum public. E un loc unde daca nu esti atent, si esti cu privirea in peisaje, poti sa-ti bulesti masina. Nu doresc asta nimanui, sa aveti drumuri bune, si va rog sa puneti poze cu masinile pe Trasnsalpina, sunt foarte reusite de obicei. S-ar putea face chiar un calendar cu poze cu masinile voastre pe Transalpina si Trasfagarasan, sa-l tipareasca un moderator, sau cineva sa se implice si sa -l faca cu precomanda+ achitarea banilor in avans.
  8. 1 point
    Vezi aici https://catalog.mann-filter.com//EU/eng cred ca te referi la acesta https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Vehicles/CARS %2B TRANSPORTERS/SKODA/Octavia III/1.4 TSI CHPB, CZDA (T254847)/Cabin Filter/CUK 26 009 care are dimensiunile date de tine. Insa, mai este unul numit Biofunctional cabin filter https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Vehicles/CARS %2B TRANSPORTERS/SKODA/Octavia III/1.4 TSI CHPB, CZDA (T254847)/Cabin Filter/FP 26 009
  9. 1 point
    Wolf face uleiuri bune însă nu se prea înghesuie lumea la ele. Dacă se simte bine mașina cu el lasă-i pe ceilalți în pace. Eu am căutat pe compari și cel mai ieftin îl are la 78 lei bidonul de 4 litri. Cred că este suficient de ieftin.
  10. 1 point
    In zona obarsiei era o portiune de 50-100m fara asfalt, in rest drumul este foarte bun, sa fi atent pe curbele fara vizibilitate sa nu te lovesti de alti "raceri". personal, transalpina este cu mult peste Transfagarasan.
  11. 0 points
    Bine spus @Trofin Liviu . Totusi disputele (cu idei) argumentate si orice informatii sunt binevenite.
  12. -1 points
    Probabil cei 400km nu sunt foarte relevanti pentru consum si clar punctual forte al modificarii este fiabilitate si zgomotul redus. Cu joja nu este mare problema, am mentionato ca un fapt minor - mai ales ca audi b8 nu are joja. Referitor la conducta intradevar ar fi mare lucru sa dezvolte colegul Racingparts o conducta in cazul in care se pastreaza EGR-ul. Va tin la curent cu modul de functionare - momentan inca sunt impresionat de cat de repede porneste.
  13. -1 points
    Salut, Scuze ca am raspuns asa tarziu. Problema mea: nu imi este bateria de la telecomanda sincronizata cu modulul. Am schimbat bateria de la telecomanda si tot palpaie becul verde/rosu in loc sa stea aprins cand apas. In rest merge si din clima si programata. Nu am fost inca sa mi-o sincronizeze, am gasit un service ( reprezentatna Webasto) in TM dar am sa fac asta mai pe la sfarsitul verii. Am gasit instructiunile dar nu stiu cum sa scot sigurantele de la modul....si nici nu stiu exact unde e .
  14. -1 points
    pe E- piesa acum e 19lei/L daca il cumperi la bidon de 5L Pentru benzinarul tau cred ca mai ok ar fi 5w40 Vitaltech nu cred ca ai nevoie de C3 pentru masina ta. Ala e si mai eftin...e vreo 17 lei. In masinile mele merge vitaltech C3 foarte ok ca si sunet.Eu folosesc C3 pentru ca am 3 dieseluri in familie+o benzina. Legat de consum nu imi prea consuma ulei nici una dintre masini indiferent de marca de ulei pe care o folosesc.