Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2017 în toate secţiunile

  1. Azi avand o zi libera m-am hotarat sa caut un atelier care sa imi folieze ornamentele interioare care sunt zgariate (xici ca fostul proprietar avea unghii de 10 cm) si sunt de culoare argintie, iar eu urasc culoarea adta la interior. Dupa 3-4 ateliere care au cerut undeva intre 600 si 900 de euro pentru a folia 6 ornamente (ca deh...ei foliaza doar super masini si pretul trebuie sa se respect), m-am hotarat sa caut si in afara Munichului, si asa am dat peste un mic atelier care a fost de acord sa faca treaba asta cu 300 de euro. Dupa jumate de ora de rasfoit prin catalogul de culori am ajuns la culoarea "brushed black" care cred ca va da super! Pe langa toate astea baiatul care detine atelierul m-a lasat sa ii admir si bruta din fata garajului!
    3 points
  2. Nu ajungem nicaieri se pare. Eu intreb ce tip de LM s-ar potrivi motorului meu iar toata lumea imi spune sa schimb vascozitatea uleiului si nimic legat de intrebarea mea. Si din punctul meu de vedere nu am deloc pretentii mari. Vw spune ca uleiul se schimba la 15.000km sau 1 an iar eu atat vreau sa il tin, eventual un pic mai putin. Nu am spus ca vreau un ulei sa reziste 30.000 de km pt ca nu sunt absurd, dar atat timp cat castrolul magnetec (deci nu cel mai scump, adica edge) si un ulei aral (care din pacate nu l-am mai gasit la vanzare) au reusit sa reziste in conditii destul de bune pana la final, mult mai bune decat motul-ul x-cess, toate 5w40, am pretentia ca si firmele laudate pe aici de care lumea e foarte multumita sa duca 14-15.000 km.
    3 points
  3. Din perspectiva puterii, compenseaza fara indoiala, uite mai jos un film unde cica un S5 stock vs un GTI cu stage 2, admisie si ceva evacuare. Am facut si eu de vreo 2 ori niste teste d-astea cu 3 claxoane vs un 2.0T si, desi pare ca S5-ul pleaca inainte, de fapt ce vezi acolo e compresorul Lag zero vs GTI care pierde niste zecimi bune de secunda pana incarca turbina. De agilitate si pozitie pe drum, nu pot sa ma exprim total obiectiv pentru ca nu am condus un GTI in aceleasi conditii dar eu am fost complet impresionat de ce stie sa faca cand am dus-o pe drumul de care ziceam mai devreme, nu aveai ce sa-i ceri mai mult. Iar pe iesirea din viraje cu siguranta are un avantaj semnificativ in fata GTI-ului datorita quattro.
    2 points
  4. Ma duc si io ca omu' azi la Porsche sa faca un update de soft. Dupa vreo 2 ore vine omul si ma intreaba zambind "cu ce vrei sa-ti petreci weekend-ul, un A4 sau un Q3?" RIP calculator confort
    2 points
  5. @corbu33: gand la gand, asta e si planul meu. Daca vine mai repede si e iarna lunga, o las stationata pana trece vremea naspa. Clar, e mult mai confortabil cu set de jante separat, incepand cu mai putin timp pierdut la schimbul de roti si protejarea anvelopelor de deteriorare la jantare/dejantare si a jantelor de zgariere. M-am interesat de 18'' OEM-uri, in functie de model sunt intre 900-1000 Ron pret de lista/bucata. Asta e pragul de pornire. AM nu as lua, oricum sunt foarte putine modele de 8J cu ET44, cat trebuie la Superb
    2 points
  6. WVWWZZZ3CZ9 - 2009 WVWWZZZ3CZA - 2010 WVWWZZZ3CZB - 2011 WVWWZZZ3CZC - 2012 Atentie la data fabricatiei (NU data primei inmatriculari )
    2 points
  7. @RzzV, merci de indicatii! Dupa ce am dezactivat recircularea automata, n-am mai avut niciun episod de aburire.
    1 point
  8. arata bine, dar imi este foarte greu sa vad diferentele FL vs Non-FL
    1 point
  9. Probabil te-ai lămuri dacă ai face o scanare sa verifici dacă chiar exista și fizic.
    1 point
  10. B8, fara nimic special despre "incalzire" decat scaune si parbriz.
    1 point
  11. 20170120_114853 by Peter Andrei, on Flickr asta la mine la Leon
    1 point
  12. Pai tu scrii ca functia incalzeste rapid habitaclul, nu motorul. Oare nu ii acea rezistenta electrica care ii prezenta pe diesel?
    1 point
  13. Waw, un sistem bine pus la punct. Mersi, momentan interiorul este de textil, dar suntem in negocieri pentru interiorul acela de piele
    1 point
  14. Nu prea am de ce sa incerc 5w30 pentru ca toata lumea cu alh sau cu diesel euro 3 fara filtru de particule foloseste 5w40, asa cum a folosit si a mea in ultimi 6-7 ani. Problema mea cu motul-ul a fost ca toata lumea spunea numai de bine de el iar ca durata de viata a fost sub castrol-ul magnatec de care toata lumea spune ca e porcarie. In prima instanta, motorul a fost mai silentios dar a disparut efectul cam repede si de asta am zis sa incerc altceva tura asta.
    1 point
  15. mama ce jante ochioase ai. Ce model sunt ? si .. ce greutate are o janta ? daca stii ..
    1 point
  16. Tratamente "naturiste"! 220.000km, fara cusur. Nici o urma de span la filtru. Saraca de ea, nu a mai vazut spalare de la anul nou. Sa vina vara! sau macar soseaua sa fie mai curata.
    1 point
  17. Dai capacul motorului jos si ai sa vezi injectoarele,scoti mufele ,le desfaci, si intaresti papuceii
    1 point
  18. deci un castrol edge sau magntec 5W40 cred ca isi face treaba...
    1 point
  19. OT: Cei care munciti la firme care au flote din grupul VAG, Interesati-va daca aveti contracte si pentru achizitii personale. Mai exact, la noi, Tiguan are reducere recomandata de minim 10%. Nu se cumuleaza cu alte promotii. Asta pentru cei care doresc Tiguan
    1 point
  20. Flavyus daca tot vrei sa cumperi o masina "cu cap", doar dupa un raport pret/calitate in detrimentul masinii care ti-ar placea(evident in limitele unei buget prestabilit), ai luat in calcul si ce vei face peste 4-5-6 ani?? Eu cred ca la revanzare Kia merge la vale rau de tot...stiu o sa imi spui ca masina va mai avea garantie....dar ia in calcul si faptul ca coreenii schimba modelele sau le face-lifteaza foarte repede, iar asta inseamna devalorizare rapida la ce cumperi azi... Si eu am facut ca tine la masina precedenta, am luat cu cap Jaguar xf in detrimentul lui A6 sau seria5 si am pierdut vreo 25k dupa 1 an si jumatate.... romanii in general prefera masinile germane la mana a doua..... Bafta multa in alegerea ta!!
    1 point
  21. Aia e antena de la telefon, nu de la radio.
    1 point
  22. Unde ai tu mufe de la antena radio sub scaunul pasagerului ?
    1 point
  23. Am scos mufa de la conector de sub scaun pasager,dezactivat phone cu vcds si acuma num imi mai apare in can.Multumesc pentru ajutor(cei care lucrati pe acolo aveti grija ca tot acolo sunt si mufele de la antena radio).
    1 point
  24. crezi ca il are ? daca da, trebuia sa fie activat - si sa-l gasesti cu VCDS-ul, modulul 77 - Phone
    1 point
  25. Trebuie sa vorbiti clar si exact, ca altfel iese o ciorba amestecata. Spre exemplu am avut nokian W+ si am condus si masina de munca cu nokian W+ si sunt cele mai jalnice cauciucuri posibile, aluneca de te ia dracu, pe orice suprafata, au F la aderenta. Nokian Wr D3 am acum pe masina le-am folosit 4 ierni de noi, mai au 5.5 mm profil. cu astea am iesit din zapada mare fara problema, zgomotoase nu sunt, nu se uzeaza rapid, franarea e buna, de alunecat masina pe suprafete umede asa cum zice cineva aici nici vorba! la condus normal.
    1 point
  26. Sper ca nu pui lichid de parbriz unde vine capacul ala
    1 point
  27. @casper_bdc exact cum spune si @deenman: nu este adevarat. Am eu si D3-uri la Peugeot: fantastice peste tot si dead silent!
    1 point
  28. Nokian WR D4 de un an de zile. Foarte, foarte multumit!
    1 point
  29. Super. Merci de indicatii. Cu siguranta voi folosi setup-ul de mai sus, pentru a scapa de aburirea aleatoare a parbrizului si geamurilor laterale.
    1 point
  30. Folosesc de ceva ani un voltmetru la bricheta si am observat urmatoarele: La masinile fara start-stop, cele cu baterii normale tensiunea e intre 13.8V-14.4V (logan, fluence, jetta fara start-stop): Cand bateria e incarcata 100% si e mai cald afara U scade la 13.8V, la relanti fara consumatori (far, pozitie, etc) Cand baterie e descarcata (mai mult sau mai putin) si e cald afara U este intre 14.0V-14.4V Cand e frig afara (cu minus ceva mai mult) si o pornesti pentru cateva secunde/minute U este intre 14.4-14.8V. Apoi revine in plaja normala, dar de obicei nu prea scade sub 14.0V. In regim de mers exterior sau de consumatori gen faruri, etc U variaza in plaja normala Valorile date sunt la relanti, in sarcina la 100km/h valorile sunt in plaja 14.0-14.4V. La masinile cu start-stop, cele cu baterii AGM/EFB U e intre 12.7V-15.0V (jetta tsi bluemotion cu recuperare energie): Cand bateria e incarcata 100% si e mai cald afara U scade la 12.7V (cat are bateria), la relanti fara consumatori (far, pozitie, etc). Cu faruri aprinse sta la 13.2V-13.4V. Cand baterie e descarcata (mai mult sau mai putin) si e cald afara U este intre 14.0V-15.0V. Daca accelerez cu pedala la fund uneori scade U de la 14.xV la 13.xV Cand e frig afara (cu minus ceva ma mult) U e intre 14.8-15.0V si aici ramane. Nu scade neam nici dupa 3h, observat la ~ -10C Valorile date sunt la relanti, in sarcina la 100km/h variaza de pe la ~13.0V la 15.0V.
    1 point
  31. Sigur ca da, uleiuri de 40$ 5 litri in SUA venite la noi la pretul de 350 ron= 5 litri (85$). Hai sa facem bani: https://www.amazon.com/Schaeffer-Manufacturing-9000-006S-Supreme-Synthetic/dp/B00JF2KT32/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1484169496&sr=8-1&keywords=schaeffers+5w40 https://www.amazon.com/Shell-Rotella-550019921-Synthetic-Diesel/dp/B005CHT4W6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1484169512&sr=8-1&keywords=amsoil+5w40 + ca daca e de completat ulei, si nu ai, nu poti completa cu orice ulei, ca distrugi bunatatea de ulei din motor, trebuie pus ceva de rang inalt, sa nu se contamineze, si atunci iti dai seama ca nu mai ai ulei pur si astepti comanda sa-ti vina peste 1 an. Sa fim seriosi, avem nevoie de uleiuri usor accesibile si ca pret si ca disponibilitate. Sa-ti iei Redline si sa-l schimbi la 8000 km (de 2-3 ori pe an) mi se pare overkill.
    1 point
  32. La reprezentanta au spus clar, de mai multe ori, ca distributia se schimba NUMAI la nr. de km. indiferent de varsta. Asa scrie in cartea masinii si asa spune reprezentanta. Passat-ul lui tata are 11 ani si 110 mii km si nu a schimbat distributia si totul e ok. Golf-ul meu are 9 ani si 120 mii km si nu am schimbat distributia si totul e ok. Chestia cu nr. de ani e o gaselnita a mecanicilor care fac reparatii dupa ureche.
    1 point
  33. Revin cu pareri dupa vizita de la Eexcalade . Am dedicat masinii 2 zile pentru a spune ca am ajuns la final cu reparatiile ( sper , Doamne ajuta ! ). Miercuri la ora 05.40 am plecat cu directia Bacau, catre eexcalade si la ora 10.08 eram in garaj. Omul lucreaza cu atata atentie si finete ca nu pot sa ii spui mecanic cat poti sa ii spui mai mult medic de motoare ( mentionez ca ii suna telefonul din 5 in 5 minute, el fiind intrebat de alti mecanici ce si cum sa faca, efectiv face reparatii prin telefon ) a inceput din a da capacul de la motor jos, si a verificat toate bolturile de la injectoare, unul era mai uzat asa ca a decis sa le schimbe pe toate, verificare fiind facuta cu un ceas microcomparator, da ati citit bine. S-a uitat mai departe la motor si a spus ca inafara de aceste bolturi el nu necesita altceva asa ca a trecut la axele cu came si a vazut ca nu erau deloc sincronizate si pana cand nu a fost el multumit de cum porneste masina si cum merge nu s-a lasat, chestie care a necesitat peste 10 reglaje( am incetat sa numar dupa un timp ). Cand a fost el multumit am iesit in proba de drum si masina parca era transformata, tragea mult mai bine si parea mult mai relaxat motorul. In aceasta proba de drum a pus si degetul pe rana la alte doua probleme pe care eu le aveam la masina, adica acel sunet/ huruit pe accelerare si ca imi agata cutia. A spus ca sunetul este de la un cap de planetara si imi agata cutia din cauza lichidului de frana, care actioneaza si ambreiajul. Dupa ce ne-am intors din proba de drum a vrut inca odata sa verifice parametrii de la injectoare sa fie sigur ca totul este corect. Inainte sa schimb bolturile de la injectoare aveam valori de +-0.7mg pe injectoare, dupa schimbarea lor am ajuns la 0,2mg. Astazi, la recomandarea lui Doomy, am ajuns la un alt service din Bucuresti pentru a schimba capul de planetara si lichidul de frana, dupa ce au fost schimbate cele in cauza, cumulat cu reglajele facute de eexcalade masina parca era transformata: liniste in masina, fara sunete ciudate, masina nu mai tremura nici la 160km/h si cutia, chestia care pe mine ma afecta cel mai mult psihologic, acum cand schimbi treptele parca dai cu batul prin apa, deci este efectiv suava acum schimbarea treptelor. De retinut pentru cei ce au probleme la injectoare: inainte de toate incercati sa schimbata bolturile si daca asta nu rezolva, atunci schimbi altceva. Chiar eexcalade zicea ca au venit oameni la el setati sa schimbe un injector si plecau cu masina reparata fara sa schimbe injectorul. In cazul in care cutia agata usor sau trebuie sa impingi sa intre corect: schimbati lichidul de frana.( lucru recomandat odata la 2 ani ). Cine vrea sa se duca la eexcalade eu ii recomand cu draga inima sa mearga la el, pur si simplu o sa plece de acolo cu zambetul pe fata, si o sa te ajute acest domn si in diagnoza altor probleme care nu tin de el. Dupa cum spunea el : unde treaba unui mecanic se incheie, de acolo incepe treaba mea. Are atatea povesti incat trebuie sa stai la un gratar sa le auzi pe toate. De mentionat ca drumul e foarte bun dar destul de obositor daca vrei sa il faci dus-intors in aceiasi zi, eu cand am ajuns acasa si m-am uitat in bord aveam 11 ore conduse. Inca oadata ii multumesc lui Eexcalade, este tare rau omule. Spor!
    1 point
  34. Nokian WRd4 am eu de cateva sute de Km. Nu pot sa ma pronunt la comportamenul pe zapada/gheata dar ca si silentiozitate sunt cel putin la fel de silentioase ca cele de vara: Dunlop SP Sport fast Response. Iar in legatura cu Rusia vs alte tari no comment. Vorbesc unii doar ca sa se afle in treaba.
    1 point
  35. Pai vezi la mine, am prezentat pe pagina anterioara (km exacti si cantitatea alimentata exacta). Am peste 15k, consumul la pompa in km astia e de ~6l la 100 de km. Vorbesc de consum mediu (care e cel mai relevant), cu distributie de ~60% autostrada (ACC 140-150 km/h, medie viteza 110 km/h), 25-30% extraurban, restul urban (adica nesemnificativ). Ma rog, la 1.5t si DSG e absolut decent. Insa cine se asteapta la consum mediu sub 6-6.5l/100 km, e rupt de realitate. Altfel, in conditii pur specifice, am avut si eu consumuri sub 4l /100 km dar si peste 10l /100 km.
    1 point
  36. La noi e 98 Ron 4 litri si pretul nu include TVA. http://www.lubasyst.ro/oferta_autoturisme.html
    1 point
  37. Eu daca as avea bani de A3... mi-as lua Passat B8, ca nu incap bagajele familiei in A3 :) Dar pentru mine alegerea optima deocamdata pare a fi Octavia 3 Combi, insa mai dureaza mult si bine.
    1 point
  38. Ai perfecta dreptate, nu este normal sa se strice turbina la 20 000+ km. Doar ca exista mai multe motive pentru care se poate intimpla. Unul dintre ele este intradevar o exploatare neadecvata a masinii. Eu sincer cred ca a fost exploatata necorespunzator (probabil subturata) de posesorul precedent. Altul poate fi carburantul sau intradevar o problema din fabrica. Tot ce spun eu este ca nu trebuie sa fii atit de vehement anti VW din start deoarece nu se stie inca de la ce a aparut problema (in special la un sh). Oricum, imi pare rau de masina ta si speri sa o rezolvi cit mai rapid (si ieftin). :P
    -1 points
  39. Pune in balanta costul unei distributii si costul provocat de o curea rupta si vezi daca merita sa-ti asumi riscul .
    -1 points
  40. Ms, m-am hotarat si am vb deja la magazin. Maine dimineata merg la Sawauto pe bd. Timisoara sa cumpar o baterie Banner 77Ah, o sa-mi dea garantia de 24 luni si o sa incerc sa respect verificarea la 6 luni, daca e necesar. https://www.sawauto.ro/baterie-auto-banner-power-bull-77ah-banner/TNUONWOT Din cate imi dau seama la bateriile Banner cele cu capac negru sunt din gama low iar cele cu capac rosu sunt putin mai bune/scumpe. Bateria mai mare de la ei (80Ah) nu imi intra in locasul de baterie, deci mai mare nu am cum sa iau.
    -1 points
  41. Victorr77 am intrebat despre bateria respetiva, oamenii de la magazinul de acumulatori au zis ca este foarte buna, insa nu o recomanda din cauza ca distribuitorul oficial se misca cam greu, daca e sa comande dureaza cateva zile bune pana ajunge, iar in caz de garantie se misca foarte lent. Am luat pana la urma o baterie super, drept dovada uitati-va la poza: Banner 77Ah masina a pornit la milisfert, zici ca a decolat - pret 335 ron, garantie 24 luni cu verificare periodica la 6 luni. Cei din service au zis ca astea sunt cele mai ok baterii fata de cele uzuale si ca tin cel mai mult. Banner face baterii si pt marci importante de masini (bmw). Curentul de pornire declarat este de 680 A iar cel real masurat este de 754 A. alternatorul meu incarca 14.3 V ( teoretic este intre 13.7 si 14.3 V) deci incarca maxim.
    -1 points
  42. Dupa 5000 km făcuți cu anvelope de iarna Continental ts860 205/55/16 ma declar foarte mulțumit . Sunt silențioase si pe zapada își fac treaba cu brio .Avand si 4Motion nu am ramas înzăpezit pe nicăieri . Cumnatul meu a pus Nokian wrd3 aceeasi măsura si nu este deloc incantat . Pe zapada sunt ok dar pe strada umeda nu ai control,aluneca si sunt foarte zgomotoase.
    -1 points
  43. Cum spuneam mai sus, eu am Nokian! Cand auziti ca anvelopele Nokian sunt mai slabe decat anvelopele Continental, le tineti asa tare partea si va aprindeti, de parca ati fi actionari la Nokian!
    -1 points
  44. @sebip Pai si habitaclul cum il incalzeste? Cu ajutorul caldurii de la motor/apa racire motor. Nu cred sa fie rezistenta de pe diesel, de aia intreb pe cei cu masini la fel dar fara incalzire auxiliara. @Andrei1980 Pe Golf 7, 1.4tsi 122cp, de exemplu, nu exista optiunea in infotainment, de aia ii intrebam pe cei cu Superb 1.4tsi 150cp. Si pe Leon 1.4tsi 150cp e interesant de vazut daca exista.
    -1 points
  45. E bine macar ca au recunoscut ca a fost vina lor... pentru ca deobicei te pune sa semnezi ca in caz ca se strica ceva, nu e vina lor... Eu sunt pentru A4, mai ales daca e generatia noua Asteptam un mini review
    -1 points
  46. Pentru orice configuratie? Eu zic sa te interesezi, e pentru variantele de mijloc si anumite motoare.
    -1 points
  47. E ok stai linistit. 5w30 este un ulei mai subtire fata de 5w40 la cald (insa si la rece, daca ne luam dupa vascozitatile la 40 grade). Pe perioada rece, este ok chiar si 5w30, insa cand o sa vina caldurile cu 30 grade + ar fi indicat sa mergi cu un ulei mai vascos sa asigure o protectie mai buna in zona tachet/ax came. Poti sa schimb uleiul inainte de mega caldurile din iulie, pana atunci mergi lejer cu el. Drum bun.
    -2 points
  48. Pai tu schimbi la 15 mii si ai pretentie ca sa-ti mearga uleiul partial sintetic atat? Ia full sintetic 0w40 sau schimba de 2 ori pe an uleiul partial sintetic.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!