Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • F l o r i n
      Diagnoza + verificare im blocurile de masura, o sa ajute la identificarea problemei
    • F l o r i n
      Gasesti B fără nicio problema si sunt și ieftine la dezmembrari 
    • F l o r i n
      Din păcate, doar Ali Express... OE nu exista.
    • tavitara
      Mi s-a uzat plasticul la cheia pe care o folosesc si arata cam naspa Nu as vrea sa utilizez a doua cheie , sa o pastrez in stare ok ptr cand o sa vand masina odata Asa ca vine intrebarea - unde gasesc carcasa de cheie sa o schimb , dar ceva mai de calitate , sa nu se uzeze dupa o saptamana Poate cineva a schimbat si stie ceva de calitate din experienta Multumesc  
    • Cristi_V
      Prin urmare, azi la Avia Motors, a doua inspectie la 2 ani (27258 km) plus schimb roti iarna/vara si depozitare si curatat instalatie A/C:     Cumparat separat de la magazin:   - Filtru de aer MANN FILTER C 28 043 = 90.00 RON - Filtru de habitaclu, carbon activ, antialergenic MANN FILTER FP 26 009 = 99.00 RON   De retinut ca filtrele de aer motor si cel de polen le-am inlocuit ca am vrut eu. Inlocuirea lichidului de frana si a bujiilor sunt prevazute in plan.     Urmatoarea inspectie peste inca 2 ani sau 30000 km.      
    • Aosreaper
      Salutare,  Problema similara la Passat B6, EPB 3C0907801B, tensiune doar pe stânga, am incercat sa codez altul dar surpriza, VCDS citește că ar avea codul 3C0907801G !!!(Cel original al mașinii) Deci pe modul, in fizic, codul e cu B, in Vcds cu G. Am valorile inițiale de codare, dar nu pot trece de toate basic settings de la ABS.  Știe cineva dacă modulele cu B au fost sau pot fi flashuite cu alta memorie de îl citește VCDS ul cu G? As incerca și cu unul cu G sa probez dar nu găsesc sa împrumut sau prin dezmembrări astfel încât să nu cumpăr unul nou degeaba.
    • Roger
      Salut, as vrea si eu o decodare, te rog, pt VSSZZZKM9PR065287. Mersi mult!
    • Gabriel*77
      @halamadrid Chiar dacă vinzi mașina sau nu o vinzi după ce iese din garanție și intenționezi să o păstrezi, cu atât mai mult, o mentenanță la un service de natura reprezentanței prezintă un avantaj. Zic eu.   Ce am vrut eu să zic cu privire la comentariu lăsat anterior este faptul că luăm mașini de 30-40.000 €, chiar mai mult unii, dar ne încurcă rău 2000 lei la doi ani schimbul de ulei.   Pe criteriul luăm mașină de toți banii, apoi ne dăm seama că e scumpă întreținerea.    Când făceam referire în rubrica "sfaturi achiziție Octavia 4" că head up display-ul e un moft îmi săreau unii în cap că e bun, e must have, clima în trei zone e nebunie și că face diferența, lipsa suspensiilor sport e de neconceput,  scaunele cu masaj sunt apogeul, etc, dar ni se pare mult 2000 lei să schimbăm uleiul...   Precizez că în continuare sunt uimit de gândirea noastră în materie de mașini neputând depăși încă mentalitatea de proprietar de sh-uri aduse din Germania.  
    • cristi511
      Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
    • florilar1
      Daca ai carcasa filtru de motorina gen 3C0127400C sau 3C0127400D (cu debit mic), vezi ca se infunda turul la ele si ai exact simptomele de care spui. Ridici capacul la filtru si sufli pe tur sa vezi cat mai trece. Daca asta e si cazul tau poti sa-l schimbi cu 1K0127400L care are debit marit si nu se infunda usor. Am rezolvat un prieten asa.
    • vizitator
      Dealerii asa mi-au spus, ca Leon Cupra vine cu suspensie independenta pe puntea spate . Ar fi o explicatie ptr diferenta de pret dintre ele, in afara de calitatea materialelor si finisajelor de la interior. Daca nu ar fi asa, atunci Cupra Leon nu merita banii in plus fata de Seat Leon.
    • EEXCALADE
      Mergi la garantie ,acolo e singura rezolvare
    • vwblabla
      @cristi511 De acord cu tot ce ai scris mai sus , mai ales cu ultimele 3 randuri !!!
    • ili2k2
      salutare baieti.. Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema consumului de ulei la 2.0 tdi 85kw de pe o4.   in 11500 km am completat 2L de ulei (0w20 Original). Masina noua, ridicata la jumatatea lunii ianuarie anul acesta. Am un stil de mers linistit, rar vede talpa, niciodata la rece, 95% din drumuri nationale sau autostrada.  Nici macar blamatul BKP de pe B6 nu papa atat ulei (la 200.000km lua sub 1l intre schimburi). Astept pareri despre cum stati si voi cu completari, sa stiu ca daca e la mine vreo problema sa dau o fuga la service.
    • zidanne
    • BeciAcustic
      Nu verifici prea des uleiul? Eu ridic capota doar ca sa bag lichid de parbriz.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!