Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   22 Membri, 1 Anonimi, 426 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • leonard24
    • mihaita27
    • crazvan23
    • Aosreaper
    • Xman_ghio
    • oozz
    • vionica79
    • B8.5
    • BTeo
    • adrian001
    • Cristi_V
    • lucian6
    • ssergiu14
    • corad0
    • Pinkpanther
    • laurentium.ionescu
    • Sergiu-Octavian
    • SilverMan
    • Jaw
    • BeciAcustic
    • cristi511
    • nik29
  • Images

  • Posts

    • Cristi_V
      Prin urmare, azi la Avia Motors, a doua inspectie la 2 ani (27258 km) plus schimb roti iarna/vara si depozitare si curatat instalatie A/C:     Cumparat separat de la magazin:   - Filtru de aer MANN FILTER C 28 043 = 90.00 RON - Filtru de habitaclu, carbon activ, antialergenic MANN FILTER FP 26 009 = 99.00 RON   De retinut ca filtrele de aer motor si cel de polen le-am inlocuit ca am vrut eu. Inlocuirea lichidului de frana si a bujiilor sunt prevazute in plan.       Urmatoarea inspectie peste inca 2 ani sau 30000 km.
    • Aosreaper
      Salutare,  Problema similara la Passat B6, EPB 3C0907801B, tensiune doar pe stânga, am incercat sa codez altul dar surpriza, VCDS citește că ar avea codul 3C0907801G !!!(Cel original al mașinii) Deci pe modul, in fizic, codul e cu B, in Vcds cu G. Am valorile inițiale de codare, dar nu pot trece de toate basic settings de la ABS.  Știe cineva dacă modulele cu B au fost sau pot fi flashuite cu alta memorie de îl citește VCDS ul cu G? As incerca și cu unul cu G sa probez dar nu găsesc sa împrumut sau prin dezmembrări astfel încât să nu cumpăr unul nou degeaba.
    • Roger
      Salut, as vrea si eu o decodare, te rog, pt VSSZZZKM9PR065287. Mersi mult!
    • Gabriel*77
      @halamadrid Chiar dacă vinzi mașina sau nu o vinzi după ce iese din garanție și intenționezi să o păstrezi, cu atât mai mult, o mentenanță la un service de natura reprezentanței prezintă un avantaj. Zic eu.   Ce am vrut eu să zic cu privire la comentariu lăsat anterior este faptul că luăm mașini de 30-40.000 €, chiar mai mult unii, dar ne încurcă rău 2000 lei la doi ani schimbul de ulei.   Pe criteriul luăm mașină de toți banii, apoi ne dăm seama că e scumpă întreținerea.    Când făceam referire în rubrica "sfaturi achiziție Octavia 4" că head up display-ul e un moft îmi săreau unii în cap că e bun, e must have, clima în trei zone e nebunie și că face diferența, lipsa suspensiilor sport e de neconceput,  scaunele cu masaj sunt apogeul, etc, dar ni se pare mult 2000 lei să schimbăm uleiul...   Precizez că în continuare sunt uimit de gândirea noastră în materie de mașini neputând depăși încă mentalitatea de proprietar de sh-uri aduse din Germania.  
    • cristi511
      Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
    • florilar1
      Daca ai carcasa filtru de motorina gen 3C0127400C sau 3C0127400D (cu debit mic), vezi ca se infunda turul la ele si ai exact simptomele de care spui. Ridici capacul la filtru si sufli pe tur sa vezi cat mai trece. Daca asta e si cazul tau poti sa-l schimbi cu 1K0127400L care are debit marit si nu se infunda usor. Am rezolvat un prieten asa.
    • vizitator
      Dealerii asa mi-au spus, ca Leon Cupra vine cu suspensie independenta pe puntea spate . Ar fi o explicatie ptr diferenta de pret dintre ele, in afara de calitatea materialelor si finisajelor de la interior. Daca nu ar fi asa, atunci Cupra Leon nu merita banii in plus fata de Seat Leon.
    • EEXCALADE
      Mergi la garantie ,acolo e singura rezolvare
    • vwblabla
      @cristi511 De acord cu tot ce ai scris mai sus , mai ales cu ultimele 3 randuri !!!
    • ili2k2
      salutare baieti.. Nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema consumului de ulei la 2.0 tdi 85kw de pe o4.   in 11500 km am completat 2L de ulei (0w20 Original). Masina noua, ridicata la jumatatea lunii ianuarie anul acesta. Am un stil de mers linistit, rar vede talpa, niciodata la rece, 95% din drumuri nationale sau autostrada.  Nici macar blamatul BKP de pe B6 nu papa atat ulei (la 200.000km lua sub 1l intre schimburi). Astept pareri despre cum stati si voi cu completari, sa stiu ca daca e la mine vreo problema sa dau o fuga la service.
    • zidanne
    • BeciAcustic
      Nu verifici prea des uleiul? Eu ridic capota doar ca sa bag lichid de parbriz.
    • Bebeee
      Ai ceva erori? Mergi la un mecanic si obtine scanarea.. 
    • cristi511
      Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada.   Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul.   Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh".   Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere.   Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul.    Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris).   Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?  
    • Tomuta Viorel
      As avea nevoie și eu de umpic de ajutor... În cauza, o Skoda octavia 2 non-fl 2.0tdi BMM 140cp Masina o am de aproape un an și de atunci am probleme cu ea. O sa încerc sa explic pe scurt cam ce simptome a avut și are ca să va faceti o idee măcar. De când am luat o, am simțit o mica trepidație din când și când, atunci era aproape insesizabila, doar la viteze de peste 60kmh. A trecut ceva timp și a început sa facă din ce în ce mai rău. Am mers cu ea la mecanicul cu care lucrez de când am permisul și el a zis ca erau suporțIi motor cam praf, bun, i am schimbat. La fel făcea doar ca acum făcea doar în sarcina. Pus vcds original, clona, Delphi, autel, absolut nicio eroare, doar ca doua injectoare erau duse. Am fost la băieții de la Mărăcineni de am rectificat toate 4 injectoarele, am decis sa schimb axul cu came știind ca la motorul asta rezista vreo 300.000km, tacheti, cuzineți, simeringuri ax și capac culbutori. După ce am făcut toate astea, la fel făcea și băieții de acolo n aveau habar de la ce ar fi. Deși valorile sunt foarte bune chiar și acum la injectoare Am ajuns din nou la mecanic, am verificat sa nu am joc în planetare. Bucși, etc. Nimic anormal, toate ok. Am decis sa schimb distribuția și pompa de apa crezând ca ba, poate a pus o un Dorel și nu o fi pus o bine, dar nimic. Am verificat și cauciucuri plus jante sa nu aibă probleme și la fel. Nimic. Am fost la un băiat care se pricepea cu dpf-urile de la mine din oraș și a zis ca a fost sigur dat jos, într-adevăr țevile sunt negre și are mirosul ala de cancer în spatele mașinii. A pus el testerul, a văzut niște valori și a zis ca sigur era dat jos. După ceva timp, masina a început sa trepideze din ce în ce mai rău și am zis sa încerc totuși și cu pompa de combustibil si debitmetrul, dar nicio schimbare. Ideea ciudata e ca nu face mereu. Poate săptămâna asta nu face deloc, iar următoarea o apuca la ore fixe. Sunt zile în care merge perfect, zile în care îmi vine sa ii dau foc. Atunci când trepideaza, parca simt ca da în nas o secunda doua și își revine. De o săptămână a început sa dea fum alb albăstrui când o apuca tremuratul, și im sarcina și pe loc, deși ulei nu a papat deloc, doar ce i am completat eu de 10k maxim 300ml de ulei... Azi de exemplu a început sa facă asa și când am oprit o încă mai scotea fum pe evacuare și trosnea de zici ca am mers cu 300kmh vreo 2 ore constant Totuși ma gândesc ca fostul fostul proprietar sa fi făcut dpf off dar softul i l a făcut vecinu care se pricepe el la toate, asa zisul vericu Dorel.  Are cineva vreo idee?... Deja ma depaseste psihic.  Multumesc!
    • acidone77
      Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata. Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW. Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!