Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Cosmin858
      Bună seara!  întâmpin următoarea problemă la CC 1.8 TSI 2010. Masina a stat o perioada de timp, aproximativ 3 luni pe dreapta, cand am vrut sa o pornesc am observat ca nu mai avea antigel in vas, am completat cu antigel acum 2 saptamani ca sa pot ajunge cu ea la spălătorie, am parcat-o acasa, iar de atunci nu am mai pornit-o. În seara asta m-am dus sa iau ceva din ea, și surpriza mare a fost să văd ca, curge antigel sub ea. De la ce poate să fie? Sper ca varianta cu garnitura de chiulasa să fie eliminată… curge în partea stângă ( la șofer ), în fața spre botul mașinii.  Videoclip și poză cu scurgerea:   
    • EEXCALADE
      Hmmm …. stiu 3 masini de samsari vandute prin ei . Sa o folosesti cu placere !
    • EEXCALADE
      Pare ca vor urma alte ieftiniri . Tesla to shut down production at German plant for 4 days - Handelsblatt https://www.reuters.com/business/autos-transportation/tesla-shut-down-production-german-plant-4-days-handelsblatt-2024-05-07/  
    • BeciAcustic
      Da, ai nevoie de un dispozitiv numit aawireless. Am pe acelasi infotainment acest dispozotov si totul merge wireless perfect de aproape 2 ani. Cauta la "masina mea" sa vezi exact.
    • dercos
      La masinile mai vechi rapoartele cutiilor de viteze erau mai scurte, fata de modelele mai noi. Astea noi consuma mai putin, dar sunt mai lesinate Erau si exceptii, ca de pilda Octavia 2 1.6TDI, cu rapoarte foarte lungi si dinamica slaba.
    • Iulian201022
      Salut Florin, senzori 1 și 2 numiți pin 1 și 2 se află pe aceiași mufa A sau se află pe mufa B sau C? Mulțumesc anticipat.
    • adrian_mm89
      Ce turat e passatul tau la 140, eu la b8 2.0 tdi de 150cp cu DSG6 DQ250 am la 140 2200 ture. Am si un focus 1.6 tdci in 5 trepte si ala statea la 2900 ture in a 5-a la 140. Nu te enerveaza la drum lung mai ales pe autostrada? Oare de ce au ales asa un raport mai ales la motorul de 177cp?
    • Cristi_V
      Octavia mea a fost fabricata in martie 2020 iar cutia are rapoartele de mai jos si Vmax = 230 km/h (din CoC). A ta e la fel? Cineva a scris pe aici ca la un moment dat s-a schimbat modelul.  
    • tavitara
      Pana la urma asta conteaza , sa fii multumit Daca si masina se va dovedi ok va fi si mai bine , baietii aia faini raman acolo , masina ramane la tine
    • b23840
      Salut, revin cu impresia lasat de baietii de la Welt Metrotehnica: PROFI! Recomand tuturor care au de gand sa apeleze la un Welt sa intrebe si la ei, s-ar putea sa ramana surprinsi de cat de faini sunt cei 3 baieti de acolo si ce atmosfera prieteneasca iti creeaza o data ce ai ajuns la ei.   Eu unul sunt super multumit!
    • Xman_ghio
    • florin berdila
      Pai asta am înțeles  ''cea cu rezistenta mai mica e mai buna va da o scanteie mai puternica  ''am înțeles ok?
    • acidone77
    • giji
      Desfa si tu banda aia si vezi unde e intrerupt. Probabil a fost schimbat si legat cu mana sau cablajul ciupit si face scurt intre fire. Pune o banda de matisare buna nu din asta izoliera.
    • edi12
      4967 - Senzor 1 temperatura carburant (G81)            P0183 00 [039] - întrerupere/scurt la plus           Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie              împrejurari cod:                     Stare defect: 00000001                     Prioritate defect: 2                     Frecventa defect: 10                     rulaj: 253809 km                     Data: 2002.14.18                     timp: 16:25:30                     Turaþie motor: 987.00 /min                     Valoare de sarcinã normatã: 30.6 %                     Viteza vehicul: 0 km/h                     Temperatura antigel: 58 °C                     Temperatura aer admisie: 21 °C                     Presiune aer ambiental: 970 mbar                     Tensiune terminal 30: 12.840 V                     Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40                     Consum combustibil: 0.69 l/h                     Temperatura ulei motor: 83.3 °C                     Prag de avertizare nivel ulei: 32.212 mm                     Temperatura modul de comandã: 22.5 °C                     Nivel ulei: 56.600 mm                     Temperatura exterioarã: 21.5 °C                     Temperaturã combustibil: -40.0 °C    
    • alt.d4c
      Mulțumesc frumos, mă gândeam că putea fi altceva pentru că au apărut aproape simultan erorile la bujii și egr, așa coincidență, iar niciuna dintre erori nu e confirmată de ECU. Mulțumesc din nou.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!