Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 0 Anonimi, 430 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • dercos
    • ili2k2
    • andrei0241
    • marist
    • Adria_n
    • Doomy
    • zidanne
    • Daniel1989-GL
    • Boditza
    • fanyfany
    • ssergiu14
    • blaster_bh
    • UNHleaSHD
    • cristi511
    • stefan.andrei
    • ppp3
    • corad0
    • Goldensprit
    • sasss
    • pronet
    • Mariusbarus
    • BeciAcustic
    • leonard24
    • AOX
    • nick_n
    • costi124
    • Cosmin ZKG
    • tavitara
    • Jeffy86able
    • SkOmk4
  • Images

  • Posts

    • zidanne
    • BeciAcustic
      Nu verifici prea des uleiul? Eu ridic capota doar ca sa bag lichid de parbriz.
    • Bebeee
      Ai ceva erori? Mergi la un mecanic si obtine scanarea.. 
    • cristi511
      Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada.   Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul.   Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh".   Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere.   Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul.    Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris).   Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?  
    • Tomuta Viorel
      As avea nevoie și eu de umpic de ajutor... În cauza, o Skoda octavia 2 non-fl 2.0tdi BMM 140cp Masina o am de aproape un an și de atunci am probleme cu ea. O sa încerc sa explic pe scurt cam ce simptome a avut și are ca să va faceti o idee măcar. De când am luat o, am simțit o mica trepidație din când și când, atunci era aproape insesizabila, doar la viteze de peste 60kmh. A trecut ceva timp și a început sa facă din ce în ce mai rău. Am mers cu ea la mecanicul cu care lucrez de când am permisul și el a zis ca erau suporțIi motor cam praf, bun, i am schimbat. La fel făcea doar ca acum făcea doar în sarcina. Pus vcds original, clona, Delphi, autel, absolut nicio eroare, doar ca doua injectoare erau duse. Am fost la băieții de la Mărăcineni de am rectificat toate 4 injectoarele, am decis sa schimb axul cu came știind ca la motorul asta rezista vreo 300.000km, tacheti, cuzineți, simeringuri ax și capac culbutori. După ce am făcut toate astea, la fel făcea și băieții de acolo n aveau habar de la ce ar fi. Deși valorile sunt foarte bune chiar și acum la injectoare Am ajuns din nou la mecanic, am verificat sa nu am joc în planetare. Bucși, etc. Nimic anormal, toate ok. Am decis sa schimb distribuția și pompa de apa crezând ca ba, poate a pus o un Dorel și nu o fi pus o bine, dar nimic. Am verificat și cauciucuri plus jante sa nu aibă probleme și la fel. Nimic. Am fost la un băiat care se pricepea cu dpf-urile de la mine din oraș și a zis ca a fost sigur dat jos, într-adevăr țevile sunt negre și are mirosul ala de cancer în spatele mașinii. A pus el testerul, a văzut niște valori și a zis ca sigur era dat jos. După ceva timp, masina a început sa trepideze din ce în ce mai rău și am zis sa încerc totuși și cu pompa de combustibil si debitmetrul, dar nicio schimbare. Ideea ciudata e ca nu face mereu. Poate săptămâna asta nu face deloc, iar următoarea o apuca la ore fixe. Sunt zile în care merge perfect, zile în care îmi vine sa ii dau foc. Atunci când trepideaza, parca simt ca da în nas o secunda doua și își revine. De o săptămână a început sa dea fum alb albăstrui când o apuca tremuratul, și im sarcina și pe loc, deși ulei nu a papat deloc, doar ce i am completat eu de 10k maxim 300ml de ulei... Azi de exemplu a început sa facă asa și când am oprit o încă mai scotea fum pe evacuare și trosnea de zici ca am mers cu 300kmh vreo 2 ore constant Totuși ma gândesc ca fostul fostul proprietar sa fi făcut dpf off dar softul i l a făcut vecinu care se pricepe el la toate, asa zisul vericu Dorel.  Are cineva vreo idee?... Deja ma depaseste psihic.  Multumesc!
    • acidone77
      Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata. Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW. Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.
    • Johnny9933
      Acum am verificat iar si cu motorul pornit am -10 hpa iar cu motorul oprit am -18 hpa. Oare este defect senzorul ?
    • corad0
      Exact, VW a fost si este "masina poporului" si intotdeauna brandul va fi privit asa insa Piech a vrut sa raspunda brandului Mercedes care atacase piata cu A class (VW avand vanzari record in clasa asta) incercand nu numai sa creeze un competitor pentru S ci chiar sa-l depaseasca. Produsul finit a fost si este deosebit insa publicul nu l-a perceput asa datorita siglei. VW avea oricum A8ul care se vindea foarte bine si din pacate pentru Piech, Phaetonul a fost un esec in vanzari.
    • Boditza
      Am si eu o problema cu unul dintre servomotoare si anume V159, pozitia 56 din pza de mai jos: Am cumparat unul nou, l-am inlocuit insa nu s-a rezolvat eroarea B12A207 - Right indirect ventilation door control motor mechanical malfunction pentru ca din ce am vazut acolo din hexagon s-a cam rotunjit atat servomotorul vechi cat si bratul in care intra tija servomotorului:   Degeaba am pus servo nou ca in bratul ce actioneaza el tot patineaza. Aveti vreo idee cum as putea sa rezolv? 
    • RazvR
      Esti sigur ? Ma indoiesc ca au suspensie diferita pe spate.    Apropo ... 1.5etsi-urile tot cu dq200 vin ?
    • R_a_z_v_a_n
      @Andrei_72, @Crecium Mariuspostase in aria Masina Mea si eu i-am lipit aici postul, fiind cel mai aproape de subiect. Acum o sa raspunda el ce an e masina si in functie de asta mutam discutia. 🍻
    • Andrei_72
      Sa clarificam, te rog: Vorbim de un Tiguan AD1 (Generatia a II-a)??? Ca daca e din 2014, cred ca e 5N2 (prima generatie cu face-lift).
    • Daniel1989-GL
      Salutare! Cineva care ma poate ajuta sa-mi spuna daca sunt ok valorile masurate. Multumesc anticipat!
    • acidone77
      Singura si cea mai mare probema a acestei masini e sigla VW. Si Toyota si-a cred bandul de "lux" Lexus, sa le poata separa. Eu cred ca aici a gresit VW... Cand iti creezi o imagine ca masinii poporului, nu poti sa ceri pe o masina 100-150k pentru lumea nu o va cumpara. Asta e brandul tau, masini cat de cat ieftine si bune, nu CEA MAI BUNA MASINA DIN LUME  
    • teozuzu20
      Salutare. Mi-a venit si mie randul sa am probleme pe partea de climatizare. este vorba despre un Passat B6 2008 cu clima.   O buna perioada de timp, din bord se auzeau sunete, ca niste pocnituri/tacanituri, in timp ce clima era fie pe rece, ori cald, dar totul functiona perfect.   De cateva saptamani, patesc sa nu bage deloc aer pe fata-mijloc. Asta am patit-o dupa ce a venit caldura afara si de la aer cald, am trecut la aer rece pe AC. Dupa ce ii dadeam cateva reset-uri din butoane, isi revenea si baga aer rece peste tot. Apoi dupa cateva zile, daca aveam nevoie sa bage aer cald, baga fara probleme, dar cand voiam din nou rece, pe gurile fata-mijloc, nu mai baga. Pe restul, nu sunt probleme.   Banuiesc ca este vreun motoras?  Multumesc.
    • starfx
      A aparut pe skoda.ro   Sunt decente preturile in comparatie cu vecinii din vest si similare cu Superb 3. Ar fi interesant de vazut si motorizarea 2.0 TSI 265 CP, inca nu este in configurator.    Sunt membri interesati sa comande? Aveti alte informatii de la reprezentate? Cred ca ar trebui sa facem un topic Superb 4 😀
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!