Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Verifica ventilatoarele...daca ai AC ar trebui sa porneasca. Sau cu VAG.

Pune mina pe furtunul spre radiator vezi daca frige.

Verifica senzorul de pe radiator cu VAGul...sau termocupla depinde ce ai.

Bafta

Daca te doare capul nu schimbi ciorapii ca te string...

Nu e vb de schimbat ventilatoarele...poate fi o siguranta senzorul de temp etc...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate furtunele sunt fierbinti, si cele care merg in radiator si cele din termostat... o sa verific cu vag-ul sa vad ce eroare apare, mersi pentru sfaturi, o sa zic ce descopar mai departe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citiva baieti cu VAG prin Brasov...chiar buni :)

Ajung si eu in vreo 3-4 zile prin zona si stau vreo 2-3...

Daca nu reusesti suna-ma...am jucarica a mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru ajutor, problema mea s-a rezolvat :)

Devina era capacul de la termostat, se rupsese o chestie din plastic din el si nu mai lucra termostatul cum trebuie, 15 lei a costat capacul si s-a rezolvat in 1 maix o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Azi am cumparat senzorul fermecat G2/G62 cu 50 lei de la Febi , un pret bun zic eu.

A venit cu tot cu garnitura si clema.

Clema aia trebuie sa fie din plastic? Eu asa am primit-o.

Acum trebuie sa o schimb si la drum :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, de plastic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele , alea mai ieftine, e de plastic, la mine era de metal pe tigaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metal poate la G81.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea mea problema. Am un vw golf4, 1.4 benzina, si de vreo saptamina am observat ca ceasul de temperatura citeodata nu mai indica, la urmatoarea pornire indica, citeodata indica tot drumul pina la servici alteori cade pe zero dupa ceva timp, cert e ca in timpul mersului nu isi revine doar dupa o noua pornire. Azi am scanat cu vag 908 si cind e pe zero indica 5 grade iar cind e pe 90 arata 91 de grade.Am testat functionarea cu vagul si e ok.Mentionez ca motorul functioneaza ok adica nu se tureaza cind scade acul la zero. Mufa de la senzorul de temperatura am decuplato si am curatato dar niciun rezultat, am desfacut de asemenea si ansamblul de ceasuri si am curatat si mufele de conexiune dar fara rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Azi am inlocuit sonda de temperatura si instrumentul arata temperatura ok, nu mai cade pe zero. Am masurat ohmetric ambele sonde cea noua si cea veche si ambele au aceleasi valori si anume pe doi pini 615 ohmi iar pe ceilalti doi 1.2 kohmi.Se pare ca cel vechi crea probleme dupa ce se incalzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am observat niste anomalii la al meu indicator de temp.

Am mers 250km, timp in care nu mi-a crescut temperatura in bord peste penultima diviziune decat daca dadeam o forja.

La venire a fost la 90, no problem.

La o inspectie a cablului de la senzor, am observat ca pe 2 fire e ca si cum a ar avea ceva (ca o rezistenta de 0.25W) legata in serie cu senzorul, nu vad ce e pt ca e invelit cu termocontractibil, cert e ca arata ca si un sarpe care inghite ceva mare :D.

E normal sa fie asa ceva pe fir? care ar fi intentia punerii in serie a unei rezistente? Cum influenteaza temperatura rezistenta G62-lui, scade cu cresterea temperaturii?

Mentionez ca chestiile alea sunt acolo de cand am masina si doar acum a fost treaba cu temperaura. Ce mai pot sa zic ca rareori am vazut pe vag-com temp mai mare de 82-83 de grade si e cam identica cu cea de pe instruments.

Ce poate fi? termostat, G2/G62?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca respectiva rezistenta incearca pacalirea temperaturii. Vezi daca se modifica cumva valorile inregistrate daca decuplezi acel dispozitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este o rezistenta, valoare ei se cumuleaza cu valoare rezistentei sondei de temperatura, eu nu am asa ceva pe firele de la sonda, posibil sa fie montata ca sa arate in bord valoarea de 90 de grade. Daca acum citeodata in bord instrumentul iti arata mai mult inseamna ca valoare rezistentei totale, adica cea montata suplimentar pe fire si rezistenta sondei scade sub valoare corespunzatoare a 90 de grade si astfel iti arat mai mult pe instrument. Ca sa verifici acest lucru pune vag comul si vezi cita are temperatura uleiul dupa ce faci o cursa cu masina comparativ cu cit iti arata pe instrument.La mine cind pe instrument am 90 de grade temperatura uleiului este 88=89 de grade. Sonda de temperatura la rece are o valoare fixa a rezistentei masurata in ohmi. Daca scoti sonda de temperatura ii conectezi geakurile de la un aparat de masura , iar dupa acest lucru bagi sonda intrun vas cu apa calda trebuie sa constati ca valoarea rezistentei scade pe masura ce se incalzeste apa. Sfatul meu este sa demontezi acea rezistenta si sa inlocuiesti sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e in legatura cu rezistenta .sa mai montat asa ceva pe senzorul de temperatura. un user a facut asa ceva si a pacalit calculatorul

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa fie acea rezistenta acolo.Scoate-o si dupa aia remediaza eventua;la problema ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam sa stiu care e rolul ei :D, adica eu stiu ca am chiptuning, asa am luat masina...ce sa fi vrut cine a pus-o acolo , ca sa simuleze motor mai rece ca in realitate?dupa cum ziceam temperatura "normala" pe al meu motor indica 80-82 de grade, foarte rar mai mult de atat, ceea ce indica si pe instruments si pe engine.

sa ajute la demaraj chestia aia, injecteaza mai multa motorina sau la pornirea la rece?

Nici nu as da-o jos ca sa pierd cv cai :D, if you know what I mean, nu de alta dar pare pusa bine, ca sa o pun apoi la loc imi trebuie pistol de lipit, foen, termocontractibil, garaj...sau apartament la parter :) plus ca nu ma deranjaza daca e pusa acolo pt acest motiv.

Cristi, ai o curba de temperatura-rezistenta al G62-lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca auzisem de unii natarai cu "ciptiuning" ieftin cu "motor rece"...am zis ca e legenda :)

Se pare ca e realitate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e ca sa injecteze mai multa motorina.... ci ca sa porneasca mai repede.

ca sa injecteze mai multa motorina - implicit masina trage mai bine - se pune rezistenta pe senzorul de temperatura a motorinei - asa zisele Power Box

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moog, e chip-tuning, te asigur...;). postasem eu mai demult un log, si nu seamana a ALH stoc :P

Boon, mersi de explicatii tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In genere ALH-ul mai face figuri la pornire... si de accea se pune acea rezistenta... sau varianta mai elaborata, se face un montaj cu un releu, rezistenta, etc... si care sa ii indice o temperatura mai scazuta doar la pornire.

Altfel, powerbox-ul.. vrajeala - rezistenta - se pune pe senzorul de temperatura a motorinei - ca sa ii zica ca e mai calda, deci mai putin vascoasa - si atunci ECU injecteaza o cantitate mai mare de motorina.

Avand in vedere ca ALH-ul este motor VEP si senzorul G81 se afla sub capacul pompei de motorina - in interiorul pompei - e posibil ca asta sa fie intentia... sa dopeze un pic motorul.

Oricum, asta nu e o solutie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, lasa ca si asa porneste greu cateodata, stiu care e solutia cu pornitul doar ca la mine nu merge decat scos fizic si reprogramat, la ceea ce nu ma risc, o fi ce-o fi.

Am sa incerc sa desfac sa vad ce e pe acolo si e se intampla daca strapez rezistenta, I wonder.

deci cantitatea injectata de motorina nu are de-a face cu temperatura motorului? eu zic ca da, fiindca citisem ca daca pica termostatul si nu se incalzeste motorul creste consumul, ceea ce am observat si eu cand nu imi era acul la 90, consum cam cu 0,3-0.4l% mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are, dar pacaleala cea mai puternica, e pe senzorul de temperatura a motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci, am incercat sa verific care este problema:

  1. verificat temp Engine vs Instruments: aceeasi, cu toate ca sunt chestiile alea puse pe ambele fire de la acelasi senzor si anume G62 care transmite la mufa de 121 de pini de la ECU, maro/albastru si maro/verde. Am verificat,nu e rezistenta acolo, a fost ceva in trecut si acum sunt doar lipite firele. Am tasat log pe instruments si engine pe loc la timp foarte apropiat.
  2. In mers nu prea creste temp mai mult de 80. Am testat pe loc, am tot accelerat-o pana s-a incalzit tot radiatorul, abia dupaia a crescut mai mult de 80 si a tot crescut pana la 93. Apoi cand am pornit a scazut in 90 de secunde temperatura si acolo a ramas.

Concluzii, termostat dus.

post-34985-0-82576900-1348168269_thumb.j

engine.xls

instruments.xls

in mers.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!