Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

ce a scris colegu mai sus se cam intampla si la mine. Astea sunt valorile.

Passat b6 - BMP - an 2006 -232.000 km

 

untitled.JPG

 

Mi-am bagat putin nasul si am modificat avansul (dupa ce am citit topicul) si am avut urmatoarele valori, dar nu stiu la care sa raman. Momentan sunt la 1.5, dar daca celelalte sunt mai bune, il modific:

 

0.0.JPG

-1.5.JPG

-2.0.JPG

SI cu grupul 001

-1.5 inj.JPG

Modificat de selcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce masina, ce an, ce cod motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la motoarele pe benzina care sunt grupurile aferente valorilor de la 004, 013 si 015? Ca eu la grupurile respective ori am alteva, ori nimic. Am cautat pana pe la grupul 100 si tot n-am gasit ce discutati voi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva vreo parere la ce am postat mai sus?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai pe  -2° ca asa e normal pt.un edc 16, dar si -1,5° se incadreaza, consumul in relanti de 0,2 l/h nu e normal.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata de 2.2 arata o problema la injectoare

Posteaza grup 018 si 023. Verifica nivel ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am vazut cantitatea injectata de 2.2(neatentie)dar la asa o cantitate cred ca trepideaza motorul rau de tot.

Ceva nu e ok, consum relanti de 0.2 cantitate de 2.2 si totusi colegul nu reclama alte anomalii.

Off topic.

Salut Catalin !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul ulei este ok. 

La grup 13 imi apare valoarea 0 constant. Daca accelerez si iau imediat piciorul dupa acceleratie imi apare 128, daca accelerez constant pana in 3000 de ture ramane 0, dupa 3000 apare valoarea 4.

Consumul la relanti este 0.02 in program si pe bord arata 0.4

 

13-15.JPG

13-15 3.JPG

13-15 2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic

Grup 018

n004 = Small Injection Quantity or Injector faulty

n128 = No closing Time identification (Begin of injection Period = GDP) is possible (engine off OR Electric. error)

Injectoare defecte sau nu sunt pentru motorul respectiv

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha si asta presupune ceva verificari mai amanuntite? sau ce ar trebui sa fac? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti poate sa imi spuna si mi ce este in neregula la acesti parametrii din imagine am o impresie ca ceva nu e bine e vorba de un 2.0 tdi bmn de 170 cp cu doua axe cu came  ce mi se pare ciudat ar fi la torsion value 1.9 asta cam mare cred ca ar trebuie sa fie zero sau.... si daca este asa  ce axa se poate regla axa din fata admisie sau cea de pe evacuare am uitat sa spun e facut cam la rece sa zic maxim 50 grade apa

1.png

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie 0 ci undeva intre -1.5/-2,5 grade.

Modifica unghiul de avans si poate asa ajungi si la valorile normale ale inceputului de injectie(cat mai aproape de 0/la tine e 5)si o durata mai mare a injectiei care la tine e 4.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai ca mai bagat in ceta spune-mi te rog ce se regleaza axa cu came? si care axa ?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu NU te am bagat in ceata, ci asa erai/esti.:biggrin:

Din axa din fata = avans
Din axa din spate = cantitate motorina injectata.

Da, asa trebuia sa fie valoarea avansului/precum ti am spus si...DACA aveai rabdare sa citesti cateva pagini te lamureai si nu intrebai pt.a suta oara acelasi lucru.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok scoate-ma din ceata zi-mi din imagine ce e nasol 5.0 ATDC SAU 4.0 KW  ca din ce mi-ai spus tu inteleg ca ,cat mai aproape de 0 la mine e 5 si e bine si o durata mai mare a injectie care la tine e 4.0 (ori sunt eu obosit dupa o zi de munca ori...nu mai inteleg nimic :banghead:)

sau mai pe scurt zi-mi te rog asa (crede-ma ca in momentu asta nu pot baga la cap asta daca vrei sa ajuti un membru vwforum bineinteles)

deci la mine injection start este 5.0 ATDC injection duration este 4.0 KW si torsion value este 1.09 cum ar trebui sa fie normal

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceput de injectie cat mai aproape de 0° atdc/btdc/durata injectiei dupa 6° KW(momentan la tine NU E OK dar...posibil sa se imbunatateasca daca duci avansul unde trebuie ADICA INTRE -1,5/-2,5 grade).

Noi i am ajutat pe toti colegii doar ca voua colegilor va este greu sa cititi pt.ca explicatia a fost data de sute de ori.

 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit de 100 de ori crede-ma... dar sa mor daca intelegeam ce ai scris mai sus... gata acum a inceput sa se imprastie ceata:biggrin:

romy dereglajul asta influenteaza pornirea ?sau la pornire un pic mai mult fum ?

totusi curios ca la relanti consumul pe bc e de 0.6 l/h dar la drumuri lungi am impresia ca papa cam mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si/si, consumul e dictat de avansul pe care il ai acum, regleaza l precum ti am spus si o sa scapi de probleme.

:beerchug: luna viitoare pt.ca vin sa ma dau cu barca la Tulcea(ca in fiecare an).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua ,am reglat de curand avansul , daca e cineva care sa-mi zica daca e ok acum passat 2006, 2. tdi bkp 140 cp multumesc

3:42:17 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.01 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.36 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.23 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.12 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

13:42:17 Group 004: Unit Injector
  798 /min  Engine Speed (G28)
  3.0 °ATDC  Injection Start (specified)
  2.7°KW  Injection Duration (specified)
  -1.49°  Torsion Value 

13:42:17 Group 001: Injection Quantity
  799 /min  Engine Speed (G28)
  4.4 mg/str  Injection Quantity 
  2.7°KW  Injection Duration (specified)
  85.0°C  Coolant Temperature (G62)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti destul de ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

 

Salut,

Imi puteti spune si mie va rog daca valorile pe care le am sunt ok si daca nu,de unde le pot ajusta? Am schimbat recent distributia cu ajutorul colegului Romytaxy si am citit si sectiunea destinat dar se vorbeste mai mult de motorizari PD.

Merci anticipat

vcds.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am inchis topicul cu intrebarea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inchis nimic,doar nu ai inteles ca la CR avansul se regleaza automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!