Jump to content

Instalatia de stergere/spalare parbriz/luneta


adrianciocalau
 Share

Postare recomandată

Salut,

am observat astazi ca nu mi se mai aprinde martorul pentru lichidul de parbriz (in caz ca nu mai este lichid ar trebui sa tipe si sa se aprinda in bord). M-am trezit ca nu mai am lichid si atat.

E posibil ca sa se fi stricat, trebuie inlocuit, cum se schimba, cat costa? Poate fi reparat? sau e posibil sa fie o problema electrica?

O alta chestie,

am umplut rezervorul pentru lichid de parbriz (cu apa) si dupa ce l-am golit intentionat pentru problema de mai sus am observat ca in imi picura apa pe sub calculatorul de bord si in partea opusa, undeva pe langa conductele de la AC.

Intrebare: pe unde se scurge apa de pe parbriz? E normal ca sa curga apa in ambele parti?

Mentionez ca toate conductele de la lichidul de parbriz sunt OK, nu picura pe la coturi/imbinari.

Multumesc!

nu i s-a mai intamplat nimanui problemele astea?

Si eu am aceeasi problema cu senzorul de la spalare.Ai reusit sa rezolvi situatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    35

  • B0gdy-

    34

  • CrisH

    27

  • bebeko

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

cateodata se trezeste la viata, nu stiu ce are exact,

cred ca are ceva senzorul ala

rezolvare: se demonteaza bara din fata pentru a ajunge la senzor, se scoate afara, se curata si se pune la loc

avand in vedere ca la mine s-a rezolvat fara sa fac nimic .... n-am mai desfacut nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina de o luna si o sa astept sa vad ce se mai intampla.

cert este ca acum doua saptamani nu ma avertizat de golire.mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Am patit-o si eu cu instalatia pentru spalarea lunetei. Dadeam sa spal luneta si apa ajungea cu presiune mica pe spate si se termina lichidul de apa foarte repede. M-am uitat sa vad daca curge apa pe undeva si constatarea a fost ca problema e in fata la imbinarea de sub calculator, in dreapta vasului de lichid de frana. Acolo este o imbinare intre doua furtunase: unul care vine de la vas si unul care se duce, probabil, prin stalp..plafon...pana in spate. Problema e ca pierde lichid puternic pe la acea imbinare. La acea imbinare este si o piesa taiata de plastic negru care imbraca un cilindru alb care apartine de furtunasul care vine de la vasul de apa. Are idee daca lipseste ceva din desenul facut de mine? Adica nu era vreo garnitura pe acolo? M-a prins iarna vreo 2 zile cu lichidul de vara dar nu am fortat pana nu am incalzit masina si am dat tot lichidul de vara afara si am pus de acel de iarna. De atunci probabil este problema. Piesa din dreapta desenului joaca in piesa din stanga, deci nu sta fixa, motiv pentru care ma gandesc ca lipseste ceva acolo. Va rog frumos un pic de ajutor.

Si la mine, aceeasi problema.

Am desfacut capacul filtrului de aer, am scos calculatorul din cleme, am reusit sa mufez furtunasele( dupa multe chinuri si zgarieturi datorita spatiului foarte ingust). Totusi lichid se mai pierde la imbinare si te rog sa-mi spui daca si cum ai rezolvat problema ?

Mai am o intrebare care probabil ma va ajuta la urmatoarea actiune: locul ingust se datoreaza calculatorului care asa cum s-a mai spus nu-ti lasa mai mult de 4-5 cm spatiu de manevra. Daca scot calculatorul de tot ( din mufe) se reseteaza?

Si la mine curge lichidul de parbriz intre calculator si lonjeron stanga.

Eu nu inteleg pe unde ai bagat mana/degetele dupa ce ai demontat calculatorul din cleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti impinge furtunasul si din interiorul masinii - de sub bord, inspre compartimentul motor. Astfel iese mai mult afara, ca sa-l poti repara. Il tai de tot, pui o bucata de furtunas peste cele doua capete si stragi cu soricei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un "cot" acolo, pur si simplu se prinde cu 2 degete furtunul care duce in spate si cu mana cealalta impingi cotul in furtunas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stiu ca furtunul care duce lichidul la luneta trece unde pe langa prag pe sub usa soferului si a pasagerului(partea stanga) dar bagand capu sub masina nu am vazut respectivul furtun, nu aveti idee o fi acoperit de ceva?am impresia ca ii spart chiar sub usa soferul si vreau sa verific.

Nici imbinarea aia care tre sa fie nu stiu unde sub capota numa nu am vazuto desi am belit ochii pana mi-a venit rau...acuma lichidul merge de mers si in fata merge si in spate chiar daca poate in spate da impresia de presiune mica dar curge undeva pe langa prag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, te prinzi cu ambele maini de cap si ti-l scoti de sub masina :lol: si cu podul palmei impinge-ti capul in interiorul masinii :icon_cheesygrin: , pe langa scaunul soferului este un ornament de plastic care acopera pragul, ala il tragi in sus cu grija, el este prins cu niste cleme metalice de prag , sub el gasesti firele instalatiei electrice, tragi mocheta si vei gasi ce te intereseaza. (dar daca furtunul ar fi spart ar trebui sa fie ud sub mocheta nu sub masina).

Pentru imbinare, te bagi cu capu sub capota :lol: , in dreapta pompei servo este manunchiul ala de fire care vin de sub grila stergatoarelor, no acolo cauti un furtun negru de plastic , ai sa vezi ca are o imbinare pe care intra si furtunul care duce spre interiorul masinii(cel ptr. luneta).

Parerea mea e ca tie iti curge la imbinare, apa se scurge prin gaura lonjeronului (imbinarea cam deasupra acelei gauri de scurgere este) si de acolo sub masina , cea de-a doua gaura a lonjeronului este exact in zona usii soferului.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti impartasesc parerea deoarece nu am sesizat mocheta uda inauntru. De sub masina a mai fost cu probleme si curgea exact in spatele rotii stanga fata. Eu acuma am gasit urme ale infractiunii in zapada saptamana trecuta si era exact la o zi dupa ce am complectat cu lichid asa ca nu is sigur daca ii spart sau doar exact in spatele rotii a curs cum am dat eu pe langa(era viscol afara si pe inserate, dabea vedeam) Voi mai face verificari cand pot si daca trebuie sa verific manunchiul tare ma vad ca iar tre sa ma cert cu bateria si cu carcasa ei :grrrrrr: ca is tare destepti astia de au proiectato. Oricum nu stiu exact cand o sa pot verifica daca nu mai se mai lasa cu gerul ca altfel acolo ma fac cub de gheata langa masina cu tot cu tigara, garaj n-am :winter:

Carmina iti multumesc din suflet pt raspunsurile exacte si promit ca prima data cand ajung pe la Cluj te caut si te scot la bere :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Draga carmina iti multumesc din tot sufllet ca mi-ai deschis ochii si rog moderatorii sa ma scuze de reply.

Am rezolvat era intredevar de la acel L era putin iesit si tot curgea pe lonjeron in jos..l-am pus la loc pana a facut clic si ca sa fiu sigur ca nu mai iese in graba(sper) l-am desfacut a-2a oara am bagat un furtun transparent de 2 cm si mai gros pe el, l-am bagat iara apoi am tras furtunu peste imbinare, furtun pe care l-am strans pe alocuri cu 4 coliere din plastic. Metoda cu furtunu nu imi apartine ci am citit aici pe forum. Facut proba si merge blana` :icon_cheesygrin:

Multumesc Carmina :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca acum iti curge apa-n blana? :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A curs azi-noapte vodca :beer: dar in instalatia soferului :icon_cheesygrin:

Vorbind la subiect acum apa se vede ca are presiune si in spate, inainte dabea stropea dar tot mi-am pus o intrebare..dc saracie or adoptat nemtii L de plastic si nu ceva strans cu colier acolo?..e drept ca iarna daca ai apa si ingheata pe furtun cand dai si se face presiune zboara furtunul din L iar daca ar fi cu colier ar crapa furtunul, furtun care se schimba mult mai greu.

P.S:Aveti careva duze incalzite pt. stergatoarele fata?Am inteles ca se trag ceva fire pe acolo?

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se alimenteaza cu plus pe contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema scurgerii de lichid sub calculator. Am fost la PROCAR sa schimb separatorul de ulei gaze evacuare si mi-au rezolvat ei rapid problema. Am lipsit de langa masina 1 minut, cand m-am intors furtunul era cuplat in stuţ. As fi vrut sa vad si eu exact locul, da' calu' plecase... Oricum, a fost gratis. Respectele mele echipei de la PROCAR TM, sunt f. atenti cu clientii, raspund rapid la mailuri si telefoane si sunt de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n ce vrei sa spui cu se leaga la plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duzele incalzite sunt alimentate de ;la punerea contactului pana la scoaterea cheii din contact, deci si vara sunt incalzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva cat costa intervenita aceasta? fixarea in motoras a furtunului care duce la spalatorul lunetei?

a incercat cineva sa-l fixeze pe cont propriu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

danmark iti curge pe la motors sau cumva la aceeasi imbinare chiar sub ECU?Daca e la imbinare lichidul curge prin gaura lonjeronului sub masina exact sub podeua masinii(stanga fata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,fixarea in motoras a furtunului care duce la spalatorul lunetei": trebuie sa dai jos ornamentul de plastic de pe usa , este prins de usa cu niste cleme metalice in forma de V, incepi sa declipsezi din partea de jos cu o surubelnita pe care o bagi intre usa si ornament si tragi usor spre tine, sunt cam vreo 10-12 cleme dupa care vei avea acces la acel furtun care banuiesc ca ti-a sarit de pe mufa motorasului. La montarea ornamentului trebuie sa ai grija ca acele cleme sa fie cat de cat centrate pe locasul in care intra, altfel le vei indoi, va fi un pic mai greu cu clemele care au gaura in mijlocul usii, dar te descurci tu, eventual un patent in zona sa le indrepti daca le plesnesti. :emthup:

Danmark e treaba de femeie, simplu ca buna-ziua. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a Inviat!

CIne ma ajuta si pe mine cu niste explicatii cum pot regla duzele de la parbriz sa bata o idee mai jos ca stropeste toate cele 4 geamuri laterale, tot plafonu, luneta si pe laterale langa masina. Sau is stricate ele?

Duzele eu le-am vazut ca stropesc pe 2 directii nu stiu daca asta e tipu perdea, voalul miresei s.a.m.d...ideea e ca am citit ca alea tip perdea nu se regleaza numa daca le demontezi si de sub plasticu negru de undeva...Help me si pe ceilalti soferi care stau la semafor langa mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tip perdea nu stropeste in jet, ci seamana a pulverizare, adica acopera peste tot parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Promit ca merg mai imediat la masina sa vad cum stropeste si va zic dar pana atunci stii cum le pot regla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu lamuriri. Duzele stropesc tip perdea, punctul pe care stropesc este un pic mai sus de mijlocul parbrizului iar in mers(am incercat la 50-60km/h) spala frumos parbrizul fara sa stropeasca plafonul masinii sau geamurile..

Deci doar daca spal parbrizul pe loc atunci imi dusuleste toate masina si asfaltul de langa ea..acuma asa trebuie sa faca?Cum se regleaza astea la fabia?

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!