Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Deja incep sa nu mai am rabdare...acum dimineata bateria era plina..12,85 volti..iar consumul la fel..0,01 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum da, dar probabil are un consumator/scurt ceva care se pune cand are el chef....preferam sa fie dusa bateria si s-o schimb decat sa caut consumatori care fura curent aleatoriu. Merg totusi astazi la service sa vad ce spun si astia, sa-mi puna si bateria pe tester. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scurt nu... mai repede un modul buclucas, care se trezeste din cand in cand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.01 nu cred, doar daca nu are alarma, altfel mai putin de 0.20 nu cred ca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are alarma.

 

Am revenit din service. Exact aceleasi masuratori le-a dat si lor. Alternatorul incarca, consumul sta putin la 0,06-7 apoi scade la 0,01 (fac si poze daca e..). Bateria e inca in stare buna, a venit cu nush ce aparat cu rezistente, de s-au inrosit toate, a forjat un pic bateria, a zis ca deocamdata e in parametri.

 

Toate bune si frumoase, mai ramane sa gasesc acel consumator de 0,37, care acum nu mai consuma nimic,dar care poate aparea oricand mi-e lumea mai draga, cauta acul in carul cu fan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-e lene tie sa il descoperi. Pacaleste broasca sa stea inchisa si broasca la usa la sofer si cu multimetrul inseriat cu borna minus si centralizata pe blocat te apuci de scos sigurante. Scoti una si o bagi la loc. In timpul asta cu ochii la multimetru. Cum fluctueaza consumul inseamna ca ai depistat problema. E treaba de 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dureaza mai mult sa scrie pe forum fata de timpul alocat scoaterii sigurantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi si voi tot postul...ce consumator sa mai descopar acum daca nu mai consuma nimic?

 

Daca reapare,asta am sa fac, scot sigurantele, dar spuneam mai sus ca nu se potriveste tablou de la masina cu ce am eu in carte, si pe net nu gasesc schema pt 1.9 TDI BKC

Modificat de johnygold
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am lasat bateria cu bornele puse, am masurat-o acum si are 12,77 volti, e plina, deci a disparut consumatorul. Banuiesc de unde era problema: in zilele in care consumul nu scadea sub 0,37 imi amintesc ca nu-mi functiona stergatorul lunetei, iar cand a disparut consumul mergea si stergatorul...nu cred sa fie doar coincidenta. De acum stau cu ochii pe stergator. Am citit despre cazuri similare in care erau distruse firele de la inchiderea haionului, dar mie imi face probleme doar in anotimpul rece pe vreme ploiaosa, daca ar fi acele fire rupte ar fi trebuit sa-mi faca probleme si vara. Imi amintesc ca in dimineata dinainte de a gasi bateria goala era foarte multa roua pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ..... nu te-ai gandit sa desfaci si sa vezi acele fire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba m-am gandit , dar sa prind o zi cu ceva timp liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin dupa 10 zile de monitorizare si nici urma de consumator, dupa 3 zile in garaj bateria e plina. Sunt aproape sigur ca descarcarea bateriei e strans legata de problema stergatorului de luneta, care in toate aceste 10 zile a functionat ... Spuneam ca desfac hayonul, dar ma gandesc sa o fac atunci cand  se va defecta din nou, poate poate observ de unde e, asa pe mers nu cred ca pot depista ceva...l-as desface eu si acum, dar dupa ce am urmarit cateva tutoriale si am vazut cate cleme si mai ales cat de greu se pune la loc, m-am descurajat putin. Macar pe viitor daca mai apare problema, si cred ca o sa apara, stiu cum sa abordez problema, stiu ca siguranta 41 alimenteaza stergatorul,...hehe..deja ma angajez la service :D

 

Multumesc tuturor celor care au postat aici si m-au canalizat pe fagasul corect al problemei. Daca era sa ma iau dupa dupa doi mecanici de cartier, acum avem baterie noua, cu toate ca a mea este inca buna. Unul chiar ma sfatuia sa o pornesc impinsa daca mai raman fara curent...cand l-am intrebat daca nu dauneaza distributiei se uita ca la felul 7 la mine... mama ei de meserie

 

Am sa stau cu ochii pe stergator ca pe butelie si cand/daca apare ceva nou, revin cu informatii proaspete. Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare din nou!....n am scapat eu asa ieftin.

 

Dupa cum ma si asteptam consumatorul a aparut din nou, si la fel stegatorul de luneta nu mai funtioneaza. Am scos siguranta stergatorului dar consumatorul nu a disparut. Am scos toate sigurantele, atat din portiera cat si din compartimentul motor fara succes..consumatorul nu a disparut. Cum am procedat: scoteam siguranta,asteptam 4-5 sec, vedeam ca nu scade consumul o puneam la loc; am gresit? trebuia sa astept mai mult? Daca cu siguranta stergatorului scoasa consumul nu a scazut, asta ce inseamna, problema e inaintea tabloului de sigurante? ..unde sa mai caut, unde sa ma mai uit??

 

Am lasat multimetru in serie cu borna - si m-am incuiat in masina. Se aude un fel de click ca la termostat in zona torpedoului...si urmarind pe multimetru, consumul variaza in functie de clickuri...click se duce la 0,3 amperi..click se duce la 0.8 si sta vreo 5 secunde, iar click..iar 0.3 si tot asa. Fara multimetru, cu borna- montata m am incuiat iar in masina..se aud si acum clickuri dar mai rar..plus ca alterneaza cu alt click din dreptul volanului. Oricum ar fi, becul din torpedou nu ramane aprins, am scos mufe de acolo si am gadilat fire fara vre-un efect.

 

Orice idee e binevenita! Cum ziceam daca consumul e in tandem cu defectiunea stergatorului si daca scoaterea sigurantei stergatorului nu a avut succes, unde sa mai caut? Am incercat sa desfac capacul de la hayon. fara succes insa, am desfacut 2 suruburi si am tras cat am putut de plasticul ala in zadar..oricum, ma gandesc ca odata scoasa siguranta problema nu are cum sa fie din hayon....voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo ai modulul de confort. trebuie eliminat cate un calc de usa . Vezi cand se reduce consumul si atunci stii care calc de usa are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum anume fac asta?..am caut pe google dar n-am gasit mare lucru. Plus ca astazi nu se mai auzea nici un click..si consumul statea la 0,9 A...ieri oscila intre 0.3 si 0,8..alte dati sta la 0,6............nu mai stiu ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti pe rand mufa de la cate un calc sau de la stalpul usii.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles asta,dar unde sunt calculatoarele pozitionate? sau cum ajung la mufa de la stalpul usii? trebuie sa desfac ceva, e la vedere?...stiu ca pentru voi sunt lucruri elementare dar pentru mine e prima oara cand ma confrunt cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAlc de usi sunt pe motorasul care ridica geamul/ Mufa de la stalp este sub mansonul de cauciuc dintre usi si stalpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se desface pur si simplu mansonul ca sa am acces la mufa sau trebuie sa dau jos toata masca usii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai citit ce am scris eu si te-ai uitat la masina in acel loc, sau doar intrebi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e in garaj, si pana la garaj am un pic de mers...daca tot ma duc sa stiu ce am de facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras eu de mansonul ala dar n am reusit sa l desfac :(

Azi am mers vreo 2 ore cu masina si desi stergatorul nu functioneaza l am lasat pe pornit, s-a declansat de trei ori si de ficeare data a sters de cate doua ori oprindu se cu un click in bord in dreptul soferului. Am asteptat in masina cu motorul oprit si dupa vreo 15 min au inceput sa se auda clikuri din zona torpedoului destul de dese, la 2-3 secunde..am pus si luat contactul si au disparut. Pfff..daca consumatorul e in stransa legatura cu nefunctionarea stergatorului de luneta, iar scoaterea tuturor sigurantelor inclusiv cea a stergatorului nu a oprit consumul, unde sa mai caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ti-am raspuns unde sa mai cauti, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai spus unde,daca detaliai un pic si cum tare mi-ar fi fost de ajutor. E intepenit mansonul ala acolo, cum il desfac ca sa ajung la mufa? E vreo metoda anume, sau pur si simplu trag de el pana iese, dau usa jos....

Modificat de johnygold
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!