Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Da, se bloca din can, centrala, etc... Se rezolva cu update. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Mulțumesc pentru răspunsuri. Masina mea e 2008, dupa ce gateway mai recent as putea sa ma uit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune de Golf 6, ca idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/1/2021 at 9:36 PM, F l o r i n said:

Pai nu pe 16 se face, la modelul tau...

Faci login 40168 pe 03 abs...si de acolo setare de baza

Dupa care, limita de forta servodirectie di gata

Salut, nu am reusit cu noul calculator de coloana sa setez senzorul unghi volan. Am urmat procedura si se bloca la 70 si ceva de grade sau până in 90...

Am pus calculatorul vechi si am reusit sa-l setez din prima de pe modulul de abs...Sa nu fie compatibil cel nou sau e cu probleme? Primul din poza e cel nou cu fw/hw mai noi, adica ala ce nu a vrut sa se imperecheze cu senzorul unghi volan... 

Ms mult de ajutor!

20210713_203124.jpg

20210713_202956.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este compatibil. Poate e defect, poate nu faci ceva bine... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Este compatibil. Poate e defect, poate nu faci ceva bine... 

Am fost la dezmembrari si l-am schimbat cu altul cu acelasi hw/sw ca al meu si a mers din prima. 

Ms, o zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci era defect in teorie, cel de mai sus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Deci era defect in teorie, cel de mai sus 

Cred ca da, daca zici ca nu conta versiunea de hardware sau software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu contează. Se pot monta si coduri diferite, etc.. In functie de compatibilitati.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar putea fi motivele din cauza carora nu se mai conecteaza un dispozitiv OBD II la ECU? La telefon se conecteaza. La ECU, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ecu... Motor... Sau deloc pe toata masina? Daca alta interfata de diagnoza merge.... S_o stricat jucăria. Daca nici alta nu mere, verifica alimentarile din mufa obd a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge deloc, pe nici un modul de pe masina. Sambata am reusit prin pur noroc sa conectez OBD-ul (un ELM327) si sa sterg o eroare pe senzorul lambda. Problema asta persista de vreo 2-3 luni. De sambata am mai incercat sa conectez OBD-ul de vreo 20 de ori, cu diferite aplicatii si toate imi dau acelasi tip de eroare. 

Screenshot_20210710-221647.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alta interfatads diagnoza, sa vedem daca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, las si eu o intrebare poate cunoaste cineva sau a avut aceeasi problema.

Pe scurt nu imi functiona acum cateva luni stopul dupa luneta si stergatorul tot dupa luneta. Am fost la mecanic le a rezolvat. Insa nu stiu daca inainte sau dupa a aparut problema ce ma deranjeaza maxim: daca pun contactul/pornesc masina becul dupa marsarier sta continuu aprins, fie ca e bagata in orice viteza fie ca nu e bagata.

Am incercat sa scot sonda de marsarier si surpiza becul doar licare chiar daca e bagata sau scoasa din viteza!

Aveti idee? posibil sa ia vreun + de la legaturi cand mi a umblat mecanicul?

 

p.s. pe VCDS nu primesc nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati cablajul, intre sonda si lampa, mai ales intre hayon si caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu o alta problema de ordin tehnic, cu care va rog sa ma ajutati. De la inceputul verii, masina a inceput sa imi faca probleme cu clima. Initial am crezut ca s-a defectat compresorul sau valva de control. Insa ulterior am observat ca masina nu mai baga aer rece, doar cand in bord imi apare temperatura exterioara eronata (ex. afara erau 28°c, iar in bord imi afisa -7°c). Ulterior am observat ca daca temperatura exterioara afisata in bord este mai mica de -4°c, compresorul nu mai cupleaza (logic pana la urma). Asadar, am inlocuit senzorul de temperatura. Totul a mers superb, aproximativ o saptamana, masina baga aer rece aproape instant dupa pornire, iar in 2-3 minute in interior era racoare. Azi, problema legata de afisarea eronata a temperaturii in bord a revenit, si odata cu ea si nefunctionarea compresorului de clima cand scade sub -4°c. In timp, daca merg cu masina, temperatura incepe sa creasca usor usor, pana la cote normale. Odata ce creste peste -4°c, compresorul cupleaza si totul revine la normal.

Care ar putea fi problema? (CAN-ul, firul de la senzor, impamantarea, scurt) si cum as putea sa rezolv inconvenientul asta. Sunt in concediu si nu vreau sa o las sa-mi strice relaxarea. Va mulțumesc anticipat si scuze pentru textul lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat cablaj pana in ceasuri si verificata comanda care vine din ceasuri la senzor. Daca e ok cablajul, se desfac ceasurile, se verifica si se repara....daca suporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru raspuns. Voi cauta un electrician auto in Iași si voi merge sa rezolv problema. Pe partea de mecanica ma mai pricep, dar in ceea ce priveste electronica, sunt in plop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am fost sa fac o verificare a bateriei. Din cate am inteles, un consum "corect" ar trebui sa fie undeva pe la 0.04A.

La mine ajunge la un consum de 0.01 - 0.02A dupa exact 30 de minutes; la inceput, imediat dupa ce inchid masina din telecomanda, are un consum de 0.22A iar la fiecare 10 minute creste pana la aprox. 0.9A si apoi intr-un interval de 1 - 2 minute revine la 0.22A, adica:

   00m:00s -> 10m:00s - 0.22A

   10m:01s - creste la 0.9A si in maxim 2 minute revine la 0.22A

~ 12m:00s -> 20m:00s - 0.22A

   20m:01s - creste la 0.9A si in maxim 2 minute revine la 0.22A

~ 22m:00s -> 30m:00s - 0.22A

   30m:01s - 0.01 - 0.02A

 

Din cate am inteles la consumul asta ar trebui sa se stabilizeze dupa aprox. 5 minute, nu 30 ca la mine :(

Ma puteti ajuta sa inteleg care-i problema si cum o pot rezolva?

 

Multumesc frumos anticipat.

Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
laurentiurobertx

Salut, 

Am o problema care nu stiu daca este foarte intalnita sau specifica masinii mele (precum contactul, caloriferul etc). Am un golf 5 2008 1.6 mpi cu gpl, masina a fost rulata in Romania doar de mine si are in jur de 133k de km. Am intampinat urmatoarea problema de 2 ori, dar la cateva luni distanta, atunci cand am dat la automat s-a auzit un scurt suierat (sau cel putin asa mi s-a parut), iar dupa a iesit din compartimentul motor aproape de parbriz foarte putin un fum albicios, mentionez ca nu am mai pornit motorul in acel moment, am deschis capota si mirosea foarte putin a ars, insa nu mi-am dat seama de unde. Am pornit-o dupa cateva minute si nu am avut nicio problema, o cunostiinta mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la electromotor deoarece motorul nu pornise, nu am pierderi de ulei sau alte probleme de genul, ma gandeam ca e posibil sa fie un contact imperfect sau o problema de natura electrica. 

Cu siguranta voi merge la un electrician auto, dar de la ce ar putea fi? Ati mai auzit de aceasta problema? Va intreb ca sa stiu la ce sa ma astept de la service. 

Va multumesc mult tuturor!

Modificat de laurentiurobertx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi de la vre-un cablu oxidat de la electromotor sau vreo legatura la masa in zona aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 6/13/2019 at 6:14 PM, Cristi 78 said:

Salut, revin si eu cu rezolvarea arderii sigurantei nr4 de 5 A, ca sa ajut si alti membrii care se vor lovi de aceeasi problema. In cazul meu a fost senzorul de calitatea aerului (G238) care este in scurt (e si putin umflat dupa cum se vede in poza). Ciudat este ca nu e mentionat in diagrama tabloului sigurantelor, si din acest motiv nu am umblat la el pana acum (nu stiam ce face si nici unde se afla). Eu aveam eroarea la el  (short to ground) de cand am cumparat masina, si vreo 2 ani a mers asa fara probleme. Cum i-am scos mufa, a dsparut scurtul, am pus siguranta noua si a inceput aeroterma sa bage aer. Eroarea a ramas de la senzorul de nivel , dar banuiesc ca dupa ce pun totul la loc si o sterg, nu mai apare. Am gasit la dezmembrari unul de pe un Audi, si as dori o confirmare ca este compatibil, practic aratala fel, diferenta este doar la primele 2 cifre (la mine incepe cu 1K0, iar la cel de Audi cu 4B0)  Multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi.

805.JPG

Aceeași problema am și eu,din păcate eu am nimerit o siguranța din aia chinezeasca și mi-a topit firul pana in spatele bordului  dar totodata am avut și un pic de noroc și am putut înlocui firul pana acolo.Problema e ca in continuare îmi arde siguranța și sper sa fie și la mine același senzor ca și l tine,mâine verific și revin.

Se aprindea și la tine martorul la nivel ulei in momentul când făcea scurt?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspenda cablajul catre toti consumatorii de pe acel circuit si trage circuit separat, catre fiecare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ma descurc sa fac așa ceva,ma depășește pentru ca pe acel circuit sunt foarte mulți consumatori,cum depistez eu firele la fiecare consumator in parte?

C7C30F59-5584-4A2A-8165-2E7F120BB481.png

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!