Jump to content

Turbina pierde ulei


tini
 Share

Postare recomandată

Eu m-am referit la postarea de mai sus unde e vorba de motor PD, de CR nu pot spune nimic cu toate ca am pe E90 si de la un schimb la altul nivelul se modifica de la max. spre jumatatea jojei, cam 500ml. dar e alt concept, oricum consumul la CR e nesimnificativ, 500ml care raman din bidon ajung pana la urmatorul schimb.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

306 000 km and counting si consumurile sunt intre 500 si 800ml, depinde de anotimp si de cat o calc. Schimb la maxim 10 000km, consumul se mareste de la 7000km incolo, indiferent de uleiul folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema cu passatul din profil.La o turatie de peste 2000 incepe sa miroase a ulei ars in habitaclu,mai exact in momentul cand se incalzeste motorul,am incercat in treapta a 2 a undeva la 4000 ture respectiv in a 3 a,tot la 4000 ture ,cu motorul caldut si deja in in 10-15 secunde iesea fum si mirosea a ars.Am ridicat capota de la motor si observ ca iasa fum dintrun surub care leaga nustiu exact,conducta de metal cea subtire de la EGR sau turbina, de evacuare,cum arata in poza,Precizez urmatoarele:

-ulei schimbat acum 1000 km

-masina trage bine in toate treptele

-fumul de la esapament e normal

-motorul papa ulei,in jur de 700-1L intre schimburi(cateodata la 10000km,cateodata pe la maxim 15000km schimbul)

-valva EGR(,,ciuperca'')de cand am masina,a fost patat de ulei sub ea,plus ca sa scurs pe blocul motor,si pe teava ,dar nu am avut probleme.

Precizez faptul ca am problema cu senzor de temperatura/termostat sau G62 din cate am inteles sa blocat pe deschis,temperatura motorului nu mai creste niciodata la 90  si atunci cand ajunge pe la 70 scade brusc la 50 dar nu ma deranjeaza momentan cat indica ,atata timp cat nu fierbe apa.Martor ulei aprins de la ultimul schimb,probabil e defect senzorul,cam astea sunt problemele masinii.

Masina are softul schimbat,legat de motor,nustiu daca are relevanta,distributie,pompa apa schimbate recent,si radiator intercooler nou 

Mam gandit sa nu confund mirosul de ambreiaj cu cel de ulei ,dar nu,ambreiajul este schimbat recent de cateva luni,si nu exista dubii in privinta ambreiajului.

Ca o paranteza motorul din poza nu este al meu,este identic,putin maimurdar de ulei la EGR si pe teava aceea cu ,,problema''.Oare mai trebuie strans acel surub?Dar daca fortez si rup filetul,sau acel fum la turatie mare nu mai are pe unde iesi daca am stras la un cuplu mai mare decat cel initial?Mii de multumiri.Stima si mult respect!!!

maxresdefault.jpg

Modificat de fionof09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub flansa aia de la conducta este o garnitura care cred ca sa rupt si pe acolo ies gaze arse (trebuie schimbata garnitura), EGR-ul daca curge pe la gaura de sub ciuperca nu ai ce-i face si trebuie schimbat cu unul nou (de obicei toate incep sa curga dupa 10-12 ani sau 300k de km, dar daca scurgerea de ulei este pe la imbinarea cu galeria de admisie trebuie inlocuita o garnitura. G62 este o sonda dubla de temperatura care transmite temperatura o data la calculator si inca o data la indicatorul din bord. Daca nu ai probleme cu pornirea inseamna ca este defecta doar pe jumatate (totusi trebuie schimbata), iar uleiul eu folosesc ARAL si il schimb la 10000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor.

Va stresez putin cu o problema... De aproximativ o luna am observat pe diferentialul fata ulei curs.

Am fost la 2 service-uri si ambii mecanici mi-au zis ca e de la turbina si ca trebuie reconditionata.

L-am contactat si pe Cipos, iar el mi-a zis ca e impisbil, pentru ca turbina nu scapa ulei, ci acela provine de la unul sau ambele furtune tur/retur.

Masina nu a intrat niciodata in Limp, iar turbina nu fluiera.

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

Tiguan 2008 - 2.0 TDI, CBAB

 

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ulei de motor innegrit sau e ulei curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ulei de motor, innegrit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifică sa vezi pe unde sunt urme de ulei. Eu am avut pierderi de la diferential, dar acela e ulei curat. De aceea am intrebat ce culoare are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. 

Pacient: Skoda Octavia 2 2007 motor 1.9TDI 105cp 220000km

Am achizitionat prima mea masina recent. Am fost la service sa schimb uleiul de motor si mesterul mi-a zis ca aveam ulei scurs pe scut, a verificat si a zis ca scurgerile vin de la turbo si ca asta e boala motoarelor 1.9. A zis ca pot sa mai umblu cu ea, dar va trebuie sa schimb turbina. Ideea e urmatoarea: zilele trecute am observat pete negre de ulei pe asfalt sub masina, banuiesc ca scapa si mai mult ulei, la schimbarea vitezelor se aude un "fluierat"  din turbo, insa masina nu scoate fum negru si motorul trage bine. Exista vreo probabilitate sa fie din cauza tevilor tur/retur? 

Daca ar fi sa schimb turbina as opta pentru una noua, aveti ceva recomandari? Eventual un service bun in brasov care se ocupa cu asa ceva. 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Mergi si la altcineva sa iti faca o constatare. Daca ar avea kilometrii reali, turbina aceea nu ar trebui sa ai probleme, si mai ales nu ar curge prin spateele motorului decat daca are pierderi de la capac culbutori, tur ulei sau retur ulei turbina. Sau mai exista unele scapari de pe admisie turbo, daca are ulei pe admisie de la carter. Dar daca vorbim de pete pe asfalt mai mult ca sigur problema e din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand turbina fluiera inseamna ca este dezechilibrata si tot din aceasta cauza pierde si ulei. Dezechilibrarea in cazul unei turbine originale apare din cauza depunerii de funingine pe paletii turbinei si ai compresorului. Problema se poate rezolva doar prin demontare si curatare, cu conditia sa nu fie ciupite sau indoite paletele, iar la montare pozitia rotorului de turbina si piulita (daca aceasta este frezata) sa fie fix in aceeasi pozitie . Daca rotorul turbina-compresor a fost demontat inainte si inlocuit sau demontat si remontat fara a se tine cont de pozitia originala, (acest lucru se poate deduce daca rotorul turbinei si mai ales geometria variabila sunt curate) ansamblul turbina-compresor trebuie echilibrat in atelier de specialitate. O turbina bine echilibrata consuma foarte putin ulei. Un motor 1,9 tdi este normal sa consume 400-600 ml. ulei la 10 000 de km. In regim de autostrada consuma chiar mai mult.

Ceea ce vezi sub masina se datoreaza proastei etansari. Trebuie sa te puna pe ganduri fluieratul.

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Boala motoarelor 1.9? Orice numai scursul uleiului in scut de pe turbina nu e problema lor. Aia ar fi ultima problema dupa axa cu came, cuzinetii de kkt si pompa de ulei, mai exact axul ei, EGR, injectoare PD, o-ringuri injectoare...etc, etc, etc.

Curata bine zona cu spray de curatat motoare sau spray de curatat frane si vezi exact pe unde apare scurgerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, am si eu o problema la Golf 6, 2010.

Consuma foarte mult ulei. Am pus 1L la vreo 200km.

Din ce am observat nu pare sa arda uleiul, fum albastru nu iese deloc, dar se vede cum picura pe teava de esapament.

Cum turez putin motorul cum sar stropi pe teava.

Motorul merge foarte bine, e silentios si trage fara probleme.

Oare ce ar putea fi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre maşina din semnătură?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmenti, fa un test de compresie, sau verifica tubulatura de la turbina daca gasesti ulei in exces e posibil sa ai uzura in ax. Dar dein mai multe postari e sigur din segmenti, acest tip de motor nu rezolva consumul decat prin schimbarea pistoanelor cu segmenti , e specific acestui tip de motor.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare. 

Am o Skoda Octavia 2, 1.9 TDI din 2008. Acum o jumatate de an am schimbat motorul la 173.000 kM, proasta ungere a fost verdictul. Motorul sh mergea bine, dar la aprox. 2 luni am observat pete de ulei sub masina. Am mers inapoi la service, mi-au schimbat capacul culbutori cu unul nou de VW. Problema a persistat. La o noua constatare mi-au spus ca pierderile pot fi de la baie, garnitura de chiulasa, etc. Intre timp am mers la un mecanic care a lucrat la Skoda, mi-a etansat din nou capacul culbutori, am schimbat si garnitura busonului de ulei si a constatat ca nu pierde pe la baie. Dupa asta tot pete de ulei pe scut si sub masina. Cand am vorbit din nou cu el a spus ca e posibil sa piarda pe la tevile de tur retur de la turbina. Nu am mai ajuns la el pana acum. Pana acum am dat cam 3.000 Euro si nu mai vreau sa mai bag multi bani, nu stiu daca mai merita. Motorul merge ok, trage bine, nu se aude vreun suierat de la turbo  si am completat cam 500 ml la 10.000 Km. Imi puteti da un sfat in aceasta privinta, pe unde poate pierde sau o recomandare unde sa merg in Bucuresti?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 24.10.2010 at 20:03, mihail a scris:

Sper ca postez unde trebuie si sa nu supar pe nimeni. Nu de alta dar sunt asa nervos ca nici nu mai stiu ce fac. Am ajuns azi prin bucuresti si dau sa parchez cand tipa unu la mine ca siroieste uleiul pe jos. Nici nu am vrut sa cred avand in vedere ca e a treia oara anul asta. Problema aceeasi: o teava metalica care pleaca din fata motorului (cred ca din pompa de ulei) si inconjoara motorul si intra in turbina (deci tur sau retur ulei) a crapat. Dar e deja a treia oara cand crapa in acelasi loc ( prima oara nu am schimbat-o, doar am cositorit-o , a doua oara am schimbat-o si acum cu toate ca nu avea decat o luna a cedat tot cam in acelasi loc). S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Si daca puteti sa-mi dati un cod ceva sa o caut pe net ca nu mai tin minte de ultima oara. Va multumesc! Masina e un golf iv tdi ALH din 2002 (daca o vrea cineva cred ca o si dau :icon_thumright:)

 

On 24.10.2010 at 22:15, mihail a scris:

Offf ..... Ai mare dreptate Lucian. De fiecare data cand mi-a fost schimbata cei din service nu mi-au mai pus prinderea de la jumatatea tevii ca nu puteau ajunge acolo ( e mai complicat ca e mai sub motor) si au zis ca nu e asa importanta. O sa vad daca o sa gasesc aceea clema pe care au si aruncat-o si sper sa rezolv odata pentru totdeauna chestia asta.

Salutare. Ai rezolvat aceasta problema? Si eu sunt pus in aceeasi situatie cu un VW Passat B5 GP sedan (3BG, 3B3) 1.9 TDI motor diesel 130 CP / 96 KW 270000 km. Am ramas fara ulei in motor de 4 ori incepand din luna mai 2023 pana acum. Am schimbat de 3 ori conducta si ultima data am ambutisat-o cu ajutorul unui sudor. Nu reusesc sa gasesc cauza si deja costurile s-au ridicat foarte mult (ulei, platforme, manopere, etc) Momentan masina este la al 3lea service si nu stiu care va fi rezultatul. Orice informație imi poate fi de folos sa o transmit mai departe mecanicilor la care se afla acum. Mulțumesc 

IMG-20230810-WA0001.jpg

IMG-20230807-WA0003.jpg

IMG-20230807-WA0002.jpg

Modificat de heiandrei
Detaliere model masina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!