Jump to content

Turbina pierde ulei


tini
 Share

Postare recomandată

0.7 e cam normal... dar merge pana la 2l la 15mii km.... si ce o sa faceti ? schimbati turbina doar ca consuma ulei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi ma duc la reprezentanta sa se uite la turbina...sper sa fie doar un furtun ceva...am vorbit deja cu cipos...si in cazul in care trebuie schimbata...stiu ce am de facut...:lol:

La mine nu e vb ca doar papa ulei....il arunca pe la turbina...nu ma pricep atat de mult incat sa dau detalii acum, dar am inteles ca in mod normal nu trebuia sa arunce atata ulei.... E posibil sa fie doar un furtun ceva...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual conducta de ulei de sus.

Am mai intalnit si eu sa curga pe la holendru de pe conducta, ce intra in turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta...cica am joc in ax la turbina...;) si mi-a cautat dupa codul caroseriei marca turbinei...am inteles ca este borg warner, desi eu stiam doar de kkk si garret. Din cate am vazut pe net Borg Waren a cumparat kkk, sau ceva de genul...stie cineva daca e unu' si acelasi lucru kkk cu borg warner...?

Cu senzorul de ulei s-a rezolvat repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shpritz, cum sa rezolvat cu senzorul, l-au sch sau curatat ?

Cosmin, si eu cunosc 2 cazuri de motoare care papau castrolul, dar decand au trecut pe valvoline, e ok. Ma bate gindul ca la urmatorul sch sa trec pe valvoline durablend 5w40, nu imi consuma aproape de fel, ci pt ca am discutat cu cineva de la un service bun, care zicea ca e mai bun pt turbo, valvoline.

Acuma nu stiu cat de obiectiva a fost afirmatia, dar se pare ca e asa.

In iarna am avut o pierdere masiva de ulei, cred ca la simeringul din partea de la evacuare, a turbosuflantei, pt ca a consumat 200 gr de ulei in 50 km. Fumul lasat era albastru si foarte dens. de asemenea spoilerul spate , in jurul evacuarii, a devenit f unsuros, lucru observat la spalare.

De atunci, slava domnului, au trecut aprox, 7000km, si nu am consum de ulei, cat de putin.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu a fost mare lucru cu senzoru...pt ca nu mi a cerut bani :rolleyes:)

cat despre turbina...nu am inca o alta parere...dar deja sunt dezamagit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sper ca postez unde trebuie si sa nu supar pe nimeni. Nu de alta dar sunt asa nervos ca nici nu mai stiu ce fac. Am ajuns azi prin bucuresti si dau sa parchez cand tipa unu la mine ca siroieste uleiul pe jos. Nici nu am vrut sa cred avand in vedere ca e a treia oara anul asta. Problema aceeasi: o teava metalica care pleaca din fata motorului (cred ca din pompa de ulei) si inconjoara motorul si intra in turbina (deci tur sau retur ulei) a crapat. Dar e deja a treia oara cand crapa in acelasi loc ( prima oara nu am schimbat-o, doar am cositorit-o , a doua oara am schimbat-o si acum cu toate ca nu avea decat o luna a cedat tot cam in acelasi loc). S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Si daca puteti sa-mi dati un cod ceva sa o caut pe net ca nu mai tin minte de ultima oara. Va multumesc! Masina e un golf iv tdi ALH din 2002 (daca o vrea cineva cred ca o si dau :icon_thumright:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu . . . o teava metalica nu se sparge in acelasi loc de doua ori decit daca vibreaza. Deci , sau ai uitat sa-i mai pui o prindere pe parcurs, fie necesita sa-i faci o prindere pe motor pe la jumatea tevii .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf ..... Ai mare dreptate Lucian. De fiecare data cand mi-a fost schimbata cei din service nu mi-au mai pus prinderea de la jumatatea tevii ca nu puteau ajunge acolo ( e mai complicat ca e mai sub motor) si au zis ca nu e asa importanta. O sa vad daca o sa gasesc aceea clema pe care au si aruncat-o si sper sa rezolv odata pentru totdeauna chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor forumistilor, am si eu o mica (sper sa fie mica) problema, azi m-am hotarat sa schimb ulei+filtre, in timp ce lasam uleiul sa se scurga din motor am zis ca sa mai arunc un ochi pe sub masina sa vad daca gasesc ceva surprize, si am ramas foarte surprins ce am vazut adica: intre turbo si blocul motor este o conducta de metal,(sincer nu stiu ce trece prin ea,cred ca ulei) iar acea conducta era plina cu ulei, mentionez ca nu am lipsa putere, nu imi moare motorul, nu am limp mode , nu consuma mult, ulei consuma foarte putin ( de ex: la drum lung, italia - ro si retur , am plecat cu ulei pe joja in zona superioara punctata si la retur era la mijlocul acelei zone, mentionez nu era la minim, la o viteza constanta pe autostrada de 140/150 km /h +/- 3000 km parcursi) iar de la schimb la schimb nu trebui sa completez.

am atasat niste poze ca sa va dati seama despre ce vorbesc.

masina vw bora 1.9 asz (131 cp) din 2002 si la bord aprox 250.000 km

poza este facuta stand sub masina conducta intra in motor si iese din turbina.

revin si cu alte poze.

astept rezolvari ssau sfaturi

numai bine

post-18845-0-20197200-1337882196_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

este returul cu uleiul de la turbina, dc a fost curataata vreodata turbina nu a fost straans cum trebuie, deci il strangi inc apitin si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta poza facuta de sub masina, conducta iese din turbo si intra in motor.

Mersi de raspuns, este posibil sa se rezolve problema, sincer am incercat sa-l strang dar nu am avut cheie, cea mai mare era de 17, am sa incerc maiine.

mentionez ca turbina nu a fost curatat (cel putin de cand este la mine 2008 si aprox 100.000km) inainte nu stiu ce a fost.

mersi inca o data

post-18845-0-31283900-1337882582_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie si vapori de ulei :) am si eu asa ceva pe conductele de la intercooler. incearca sa il mai strangi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

normal nu are ce cauta ulei acolo, nu il poti compara cu intercoolerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc miine ca sa-l mai strang, este vreun semn ca este pe duca turbina ??, sa ma astept la ceva rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

nu nu e nici un semn de rau, il strangi cutreti si verifici, dc mai umezeste sau se mai aduna mai mult ulei acolo il inlocuiesti ca nu e scump, dc cedeaza cumva sau se fisureaza cam ramai fara ulei intr-un timp detul de mic, dar nimic rau sa se intample, dc opresti la timp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am sa-l strang miine si v-a tin la curent, o seara buna si somn usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a spart conducta aia de ceva timp...a lasat dupa mine dara de ulei. Dupa ce am observat ca e sparta(in garaj) in maxim 10km pana la service mi s-a aprins check oil level. Am reparat-o si e totul ok acum.

Din cateva eu la tine nu e 100% sigur ca de acolo e scurgerea de ulei. E cam totul murdar pe acolo. mai bine incearca sa cureti bine locul ala bine si apoi sa vezi de unde curge ca s-ar putea sa scuipe si turbina ceva si atunci se schimba datele problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ii de la turbo, cand m-am bagat sub ea nu am vazut nimic ulei pe la turbo, am fost la un service si a zis ca ii ceva garnitura care sa dus, chiar mecanicul a zis ca are accelasi tip de motor si ca a pati-to si el,sincer eu cred ca ii doar acea garnitura (altfel ma sinucid daca tre sa imi iau turbina noua :banghead: ).

Pe tine cat te-a costat schimbul de conducta, mecanicul a zis ca ma costa in jur de 80/90 ron.

saluti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut yhn, dupa cum ti-am promis azi aici ai codurile la piese:

garnitura teava retur ulei turbo 028 145 757 pret 9,70 ron

teava retur ulei turbo ASZ 038 145 736 C pret 89.30 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat exact 100 ron piesa si manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Am si eu o problema cu un 1.9 tdi. problema e ca verificand optic compartimentul motor am vazut ca in dreptul turbinei, este stropit cu ulei....sau mai bine zis fusese pulverizat ulei si se pusese praful.

Am demontat turbina, era toata pe exterior plina de ulei, dar pe afara fffoarte cutata! turbina nu are joc, are un joc foarte mic (insesizabil, nu are paleti rupti, nu ingradeste axul in nicio pozitie...). cu ocazia asta am cutatat si egr si tubulatura aferenta...

Dupa montajul turbinei curate (spalate la exterior) si a tubulaturii, masina are un suierat cand trage in sarcina (adica nu pe liber), am inteles ca ar fi normal dupa curatarea egr si a tubulaturii....in schimb dupa un drum de vreo 20 km a aparut din nou ulei pe turbina, dar curge de undeva mai de sus cred...este prelins pe exteriorul acesteia in dreptul furtunului prin care intra aer in ea. si s-a prelins picurand cred pe esapament cred....

Masina trage f bine, merge normal in principiu..., nu scoate fum, nu gasesc ulei sub ea dupa ce opresc, si ffff curios in baia de ulei nu s-a modificat nivelul la joja de vreo 2000-2500 km.

Ce pot sa fac? m-am uitat daca sunt furtunurile bine puse, stranse....pe la surubul de ungere al ei nu este nimic, este uscat perfect...

turbina este murdara doar pe fara cu aer, pe jumatatea cu fum este uscate si perfecta.

Ce pareri si sfaturi imi puteti da?

Pe ce tester pot verifica turbina. masina are 50.000 km reali si a mers cu ea mama....masina a fsot cumparata de noua in 2009. este vorba de o skoda octavia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu invata sa te exprimi mai clar si mai concis, ca sa intelegem si noi ce vrei sa spui.   plus ceva punctuatie.

 

Cum adica "era toata pe exterior plina de ulei, dar pe afara fffoarte cutata!" ?  te cam contrazici in termeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna sunt nou pe forum, am un Passat din 84 1.6 td, de ceva timp a inceput sa-mi curga ulei din turbo pe la evacuarea gazelor arse, am schimbar 2 turbine si la fiecare aceeasi problems. A mai intalnit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc ai schimbat 2 turbine este o problema acolo, verifica forte bine conducta de alimentare cu ulei si ceea de retur al uleiului, nu cumva una sa fie partial infundata sau chiar infundata, ori sa nu o alimenteze cat trebuie ori sa nu poata da pe retur si pana la urma da afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!