Jump to content

Turbina pierde ulei


tini
 Share

Postare recomandată

Am verificat chestiile astea, am vorbit cu cineva din brasov care rectifica turbine si mi-a spus ca poate sa scape compresia inapoi in baia de ulei fiind ovalizat cilindrul say ca ar fi crapat blocul say chiulasa. Se poate sa fie asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu si specificat daca au fost noi turbinele, ca daca au fost din dezmembrari, nu ai termen de comparatie.

Daca scapa compresie in baia de ulei, iese pe la epurator, nu impinge uleiul pe returul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbinele nu au fost noi,far Una dintre ele a fost pe masina fratelui meu si a functionat fara scurgeri. Deci ce mai poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In admisie nu ai ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma-m uitat azi si la treaba aia si nu are ulei, doar depunere de vapori de ulei care zic EU ca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba semeringurile la supape.

Sent from my phone using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

dar neaparat cu originale + ghidurile la supape, altfel faci degeaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare! Pierd ulei in zona turbinei. Am fost la mecanic si mi-a zis ca pare a pierde pe la conducta de tur a turbinei. Unde as putea-o cumpara? Noua, am gasit-o cu 251 RON, (piesa originala VW), si mi s-a parut cam mult... Multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

post-138443-0-69066500-1403847762_thumb.Bună,

Am o problema cu prezenta uleiului pe comunicatia turbina interculer.

Va rog sa ma informati daca este o defectiune si cat mai pot rula cu auto?

Multumesc.

Modificat de Gonzo69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Mai mult sunt vapori de ulei. Iti consuma ulei masina? Daca da, cat?

Controleaza axul turbinei daca are joc . Daca are joc mare (peste 2-3 mm) atunci posibil sa-ti scape ulei pe langa ax si sa-l bage inapoi in admisie, astfel consumandu-se si scotand fum albastru in mers.

Daca nu iti consuma ulei, doar in limite normale, si axul nu are joc atunci nu trebuie sa-ti faci griji pt acei vapori de ulei.

Odata la 2 ani e recomandat sa cureti putin toata tubulatura turbinei si intercoolerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau....nu iti mai retine cum trebuie filtru epurator/filtru ulei aflat deasupra capacului chiuluasei(apare si in poza pusa de tine). 

La ALH este asa :acest filtru este un plastic gol cu niste canale prin el..si prin acestea ar trebui ca o mare parte din vapori sa se condenseze si sa curga inapoi in motor

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu si specificat daca au fost noi turbinele, ca daca au fost din dezmembrari, nu ai termen de comparatie.

Daca scapa compresie in baia de ulei, iese pe la epurator, nu impinge uleiul pe returul turbinei.

 

Eu sunt de parere ca poate sa forteze in turbo daca are prea mare presiunea in motor, epuratorul poate sa nu faca fata presiunii prea mari, mai ales daca are ceva mizerie in el. Practic nu impinge ulei din motor pe retur, ci uleiul ce vine in turbina pe turul acesteia nu se poate scurge corespunzator inapoi in motor pe teava de retur, din cauza presiunii prea mari din baie.

Daca esti sigur ca returul de ulei de la turbo nu este sub nici o forma obturat, catusi de putin, trebuie verificat ca epuratorul sa nu fie infundat/partial obturat si apoi se investigheaza mai departe.

Dupa parerea mea faptul ca turbina mergea bine pe alta masina nu ofera 100% garantia ca este ok. Poate si ea sa aiba ceva uzura, presiunea ta ta in motor sa fie putin mai mare, iar combinatia intre cele doua sa duca la putin ulei impins in evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce zici de acum 1 an probabil ca a reparat omul masina......  

Si ca sa nu mai faca fata epuratorul, ar trebui sa scape toata compresia in baie, ceea ce la un diesel ar insemna sa nu mai porneasca.

 

asa ca... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Va salut, am si eu un golf 4 alh si am o problema,am avut baia de ulei sparta si am pierdut foarte mult ulei,am schimbat-o si am remarcat dupa cativa zeci de km ca pierd din nou dar de data asta nu de la baie,m-am uitat mai atent pe sub ea si se vede ca de la turbo de langa motor.Ma poate ajuta cineva, din ce cauza curge? Va multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din turbo nu are cum sa iasa in exterior, decat daca iese de la tevile tur/retur si unde intra in blocul motor.

Poate totusi nu e siliconata bine baia. verifica mai atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu probleme cu acele conducte de tur-retur ulei la turbine deoarece am gasit balta de ulei sub masina. Am citit tot topical acesta si as vrea sa vo rog sa-mi dati niste idei cu privire la alte 2 probleme sesizate dupa o inspectie vizuala la motor. 

Masina este Octavia din 2007 cu motorizare 1.9TDI  motor AXR.

 

1. cotul care pleaca spre intercooler se misca bine. Din ce vad are in capat ( unde arat eu cu degetul) o insertie metalica. Ce este de facut ? Am inteles de la un coleg care are acelasi tip de motor, ca acel furtun costa 450 lei pe original ( serviceul I-a spus ca nu gaseste "after")

 

2. imbinarea de la EGR (cred ca se numeste) pare sa musteasca de ulei.... sau are legatura cu furtunul mai sus mentionat?

 

 

 

 

LE:nu gasesc iconita pentru a atasa pozele. ma poate ajuta cineva in acest sens?

Modificat de costy67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul se inlocuieste daca prinderile nu mai sunt ok, inainte se verifica/inspecteaza inelele de etansare care sunt pe capetele metalice si dupa caz se inlocuiesc doar ele, EGR daca curge nu ai ce sa i faci/inlocuit.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate @romytaxy , trebuie schimbat EGR. Am fost in service cu ea pentru constatare. Pe original este 500 ron, iar after 300 ron.

Furtunul de admisie trebuie si el schimbat . Inelele sunt bune ! L-am gasit pe after cu 270 lei.

 

Daca le cumpar si vreau sa le inlocuies eu, trebuie sa curat tot traseul de la intercooler ? Mai trebuie sa fac si alte operatiuni obligatorii ?

Modificat de costy67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in principiu trebuie curatat tot traseul, alte operatiuni speciale nu ai de facut.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intr-un final am reusit sa-mi schimb astazi EGR ( 240 ron) si furtunul de admisie cu insertie metalica (155 ron) la care s-a adaugat manopera de 60 ron in service. Nu le-am mai shimbat eu pentru ca mi-a fost teama sa nu stric ceva sau sa imi cada ceva pe galerie !

Piesele au fost luate pe aftermarket, deoarece pe original pretul aproape se dubla !

Modificat de costy67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, imi poate spune cineva daca exista vreo legatura intre capacul culbutorilor si uleiul care apare pe tubulatura interculerului sau uleiul din zona egr? Un mecanic a zis ca trebuie sa schimb capacul ? Are vreo supapa cu sens acest capac? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul in sine contine o valva CCV care lasa sa treaca vaporii de ulei.Acel capac mai contine niste ''sarme'' pentru ''racirea'' uleiului .Uite aici un DIY-

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc, dar e plauzibila varianta spusa de mecanic?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!