Jump to content

Turbina pierde ulei


tini
 Share

Postare recomandată

Salutare

Si eu intampin cam aceias problema. din cate am inteles, vazut exista un racord intre "bloc" si turbina (pt ungerea turbinei. ce nu am inteles este faptul ca ar exista un tur si un retur? care-i unu si care-i celalt?, ce r sicuri sunt pt turbina daca nu e unsa bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riscul e sa se duca turbina daca nu are ungere si de dus se duce repede ptr ca turbina lucreaza la turatii foarte mari,de aici trage si tu o concluzie in caz ca nu are ungere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. Totusi consumul acela de ulei este {consum} sau {pierdere} ??? pentru ca si la mine este un ore care consum tot la motor AXR de 101 cp. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierdere de 1 litru de ulei se vede pe scut,pe jos,Consum de 1 LITRU nu se vede decat la esapament,fum albastrui consum ulei pe admisie,fum alburiu consum ulei pe evacuare,bineinteles vorbesc despre TURBINA.ulei pe tubulatura de aer pana in turbina inseamna gaze recirculate din partea inferioara a carterulei care contin si particule de ulei scapate pe linga SEGMENTI adica KM multi,in rest sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 l de ulei este normal sa fie consumat intre schimburi, mai ales daca este un motor pd, un exemplu concret: passat 220 000 de km se lasa nivelul pe max la urmatorul schimb e aproape de minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate sa-mi confirme cineva daca returul este cel care-l vezi "uitandu-te de sub masina de jos in sus" ( am dat scutul jos si m-am bagat si eu sub ia)

E normal ca acest furtun (jumate teava, jumate furtun in forma de L) sa cedeze la o masina de 160-180km an 2000?

Aveti idee cam cat costa acest furtun (aproximativ) sa stiu la ce sa ma astept si daca e vreo "ghidusie" la shcimbarea lui?

Alte comentari sunt binevenite.

Va mulumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a schimbat nimeni returul de ulei (furtunul) la turbina?

un pret ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bump-urile pe ariile tehnice sunt interzise de regulament !

Ai rabdare si vei primi raspuns la intrebarea ta . :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golfnik daca vrei o expertiza la turbina vorbeste cu cipos sa se uite la masina ta.Dupa vorbe si sfaturi de la mincatori de seminte nu faci nimic, eu sunt patit.

Pentru piese vorbeste cu volksman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut:

Am vb cu cipos insa tre sa ai si elevator sa poti ajunge la problema si sa-ti dai cu parerea. Cipos nu are si il inteleg; oricum omu a fost binevoitor si de treaba. Am fost sa-mi iau un furtun dasta nou insa nu se gaseste, vine doar pe comanda de la porche ce am inteles si mai e si vreo 6 mil. Poate cineva sa imi confirme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am inteles ce spui tu christofor la mine uleiul e pe furtunul de la turbo dar totusi nu mi se pare normal la 140mii km reali ca de la schimb la schimb scade de la max la min. Asta inseamna aproape un litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Si eu intampin aceias problema. Uitandu-ma la pozele postate de tine vad exact acelas "lucru" ca la mine. Si eu cred ca e de laretur, sper - am cumparat furtunul, insa nu si garnitura si urmeaza pe 27 sa ma duc la un baietas pe care-l cunosc sa mi-l schimbe (mi-e frica sa ma duc pe la servisurile astea care repara tot de pica si de o reprezentanta din pacate nu am bani)

Vroiam sa stiu cum imi dau seama daca problema este la tur ulei - asa cum a fost la tine si sper sa nu fie si la mine - ceva poze sau explicatii, sfaturi?

Clingherit negru pt temp mari - unde gasesc de cumparat? ceva idei? are careva de vanzare?

Orice alte sfaturi sunt binevenite. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu ceva pierderi de ulei pe sub turbina. Cineva (mecanicul) mi-a spus ca sunt gaze de carter si este cat se poate de normal sa fie uleiul acela acolo, dar, m-am mai uitat si eu pe la alta lume si nu am vazut nici macar un strop de ulei. Mentionez ca nu pierd ulei semnificativ (stiu ca pierd putzin pe la garnitura de la baie) Daca o sterg (turbina) in maxim 3 saptamani uleiul apare la loc. Ce parere aveti ? Ar trebui sa fiu ingrijorat? Trebuie sa o curatz? Mersi

post-15708-1199620899_thumb.jpg

Modificat de didutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poza pare sa fie de le EGR....e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat, nu contest cele spuse de tine, dar atunci de ce la alte masini nu am vazut atata ulei cat e la mine? Sigur nu trebuie sa imi fac griji??? mersi pentru promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa poze....ca dintr-o singura poza nu vad totu..... oricum la toate cu aceasta problema curge mult ulei..... aproape sa faca balta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Am fost zilele trecute in service cu masina si mecanicul mi-a zis ca turbina mea este pe duca pt ca arunca ulei...

Vreau sa intreb si eu pe cineva care se pricepe daca o astfel de turbina se poate repara/rectifica?

Daca se poate ce randament va mai avea sau daca mai pot avea incredere ca ma va tine ceva timp sau daca merita sa imi iau alta noua.

Daca stie cineva unde si la ce pret se poate rectifica...

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Se poate reconditiona , mie mi sa dus turbo si cei de la servis au trmiso in ungaria , si aia au zis ca nu se poate reconditiona si mi-au trmis alta gata reconditionata 2200 ron. Am inteles ca ar fi un magazin la Suceava unde poti sa gasesti turbosuflanta noua cu 600 e sau reconditionata 300 e bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi topicul meu din semnatura, dar ianite de scghimbare mai mergi la cineva care sa-ti verifice exact jocul in ax k uleiul este posibil sa fie de la gazele epuratorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu s erupe axul stai linistit ca nare nica baga ulei mai gros si mai merge cand incepe sa faca urat nu mai merge cu ea !

de reconditionat se reconditioneaza e plin netu de anunturi si ca pret max 300 euro mai mult nu face !ti se ofera garantie dar cel ami bine e sa stai acolo sa tio faca pe a ta asa esti sigur ca pun totu nou in ea si nu ceva dezmembrari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curge pe la ax e cam periculos.

Se aduna uleiul in intercooler dupa care poate ajunge in motor ceea ce e foarte grav.

Odata ajuns ulei in cantitate mare in motor acesta se aprinde, motorul se tureaza puternic si daca nu este oprit fortat se lasa cu pistoane topite si tot tacamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

uneori lucrurile sunt mai complicate decit par:

-pui un ulei subtire pentru o ungere buna a turbinei dar apar pierderi pe la ax,

-pui un ulei gros nu se unge bine turbina si in timp se uzeza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curge pe la ax e cam periculos.

Se aduna uleiul in intercooler dupa care poate ajunge in motor ceea ce e foarte grav.

Odata ajuns ulei in cantitate mare in motor acesta se aprinde, motorul se tureaza puternic si daca nu este oprit fortat se lasa cu pistoane topite si tot tacamul.

Exact acelasi lucru mi l-a zis si mecanicul meu aproape cuvant cu cuvant.

Faza este ca pe mine ma cam inspaimantat si acum nu stiu ce sa fac.

Nu a desfacuto sa vada daca are joc sau ceva insa a desfacut "furtunul" ala care da la intercooler si a bagat un deget inauntru si cand l-a scos era ulei cam 1 cm 1,5 cm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi topicul meu din semnatura, dar ianite de scghimbare mai mergi la cineva care sa-ti verifice exact jocul in ax k uleiul este posibil sa fie de la gazele epuratorului

da sincer decat sa dau la rectificare 300 mai bine mai pun acolo ceva si o iau noua.

Zi-mi te rog un pret dar acum nu stiu ce model este ceea ce am eu acum.

Iti pot da detalii cum ar fi golf 4 1,9 tdi 115 cp si motorul are codul ajm daca nu ma insel... ma voi uita mai bine maine si mai revin cu precizari maine.

Te rog zi-mi unde as putea sa ma duc sa verific acel joc daca stii cumva nu vreau sa ma duc la oricine sa-si dea cu presupusul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pot sa te ajut eu si cu verificatul daka vrei o turbina noua fara galerie este 400 de euro si una cu tot cu aceasta este 500 de euro fara montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!