Jump to content

Turbina pierde ulei


tini
 Share

Postare recomandată

nu are legatura cu pierderile de ulei,vezi ca despre G62 s-a discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat se pare cu G62-ul, insa am citit ceva pe forum:

...Turbina de tip VNT este compusa din trei mari parti distincte:

1. Turbina propriuzisa, acea parte care se gaseste pe galeria de evacuare si transforma energia gazelor in energie cinetica de rotatie.

2. Compresorul, se gaseste pe traseul de admisie de aer, este in legatura directa cu turbina printr-un ax lubrifiat cu presiune de ulei.

3. Mecanismul vanelor ajustoare de presiune, VNT, regleaza incidenta gazelor de evacuare pe paletii turbinei. Este comandat de catre ECU prin valva N75 cu vacuum de aer si regleaza in mod indirect presiunea la iesirea compresorului...

Despre asta e vorba la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu e o problema ca postez dupa mine.. au trecut 24 ore..

Azi am fost sa schimb distributia, totul ok, merge foarte bine, insa a desfacut si furtunul ala (suruburile erau un pic slabe) si a observat ca nu mai avea garnitura deloc. El a zis ca merge sa confectoneze una dintr-un material ca cel de la chiulasa, verde, si ca o sa tina fara probleme. Zis si facut, totul ok, pana am ajuns acasa si am vazut iar ulei sub masina :lol: :lol:

Ce e de facut? are idee cineva de un cod? sau ce sa cer la piese? cum se cheama exact? sa schimb furtunasul cu totul?

Multumesc anticipat.

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a facut din clingherit, dar acesta la randul lui este de 2 feluri, cel verde(pt etanseitatea sistemelor cu apa) si cel negru (rezistent la temperaturi inalte) oricum pe original tot din clingherit este, dar e cel negru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? am inteles ca e un o-ring..

Nici nu mai stiu ce sa cred.. si nici ce sa cer la piese auto :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vorbim de acelasi lucru este sigur o garnitura, adica intre acea conducta si turbina tre sa fie acea garnitura, e posibil sa ai scapari si la tur sa nu fie stransa reductia de la conducta de sus si sa scape pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos cred ca ai dreptate.

Revin cu noutati, azi am fost iar la service, mi-a curatat bine acolo, am pus garnitura de cauciuc, a prins-o acolo, si am ridicat masina pe elevator cu un mecanic la volan, si a turat-o, si am vazut cum se formeaza picatura si curge.. e exact la imbinarea la turbina.. nu a umblat la tur sa vada reductia, dar la retur era si reductia slabita, dar tot nu da pe acolo.. ci ori pe sus ori direct la imbinare ;)

Problema e ca la service a zis ca nu se baga, pentru ca e un lucru delicat si ca nu are oameni suficienti de buni pentru asa ceva. Sunt disperat, am nimerit o masina.. tare ;) El mi-a zis ca daca e turbina fisurata.. trebuie alta, fie reconditionata fie noua ;)

Am vorbit cu un alt mecanic care lucreaza numai cu masini straine si ma duc joi sa o desfaca sa vada despre ce e vorba :(

Ceva pareri? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca poate nu e un moment bun pt tine ;) dar daca se poate sa treci aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27415 ce si cum ai platit,ca ar fi bine de stiut in caz ca se mai intmpla si altora...bafta la rezolvare si sa :)) cat mai repede masina sanatoasa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin..

Am fost azi la mecanicul respectiv, mi-a dat iar cu flit, ca nu are timp (desi ma programase) si ca e 99 % sigur ca turbina nu are nimic (din moment ce masina merge foarte bine, si nu scoate pic de fum) si ca e de la reductia de la tur, pe sus, pe unde vine ulei in turbina. Mi-a spus ca el nu are timp pentru "nimicuri" de genul asta, si ca nu are cum sa umble acolo pentru ca e pozitia foarte proasta si el nu are elevator si canal..

Sunt total dezorientat, descurajat, si m-a durut capul azi de nu mai puteam sa conduc. Pur si simplu nu stiu unde sa ma mai duc, peste tot cu programari peste 10 ani, full de clienti, iar restul ca nu se baga/nu se pricep. Chiar nu e nimeni din Ploiesti sa stie un mecanic bun? Pana la urma nu banii erau problema.. Si nici la dealer nu am de ce sa ma duc, pentru ca o sa zica sa iau alta turbina cu toate ca trebuie probabil doar o conducta stransa..

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce nu iei problema in propriile maini. Sunt sigur ca poti gasi un canal sau o rampa pe undeva. Imposibil sa nu ai un coleg, prieten cu canal acasa. Clingherit gasesti, se taie usor, eventual faci doua garnituri. Putin curaj iti trebuie. Titulatura de mecanic nu inseamna ca omul chiar stie ce vorbeste sau ce face. Eu am intalnit mecanic care nu stia sa pozitioneze bucsele la bascula. Se stie ca daca le rotesti cu 90 de grade nu tin decat o mie de kilometri.

Nu toate problemele se rezolva la mecanic. Imi pare rau ca e ceva distanta intre noi ca altffel te-as juta cu mare placere.

Off-topic. I-as spanzura de ...... pe mecanicii astia care nu vor decat sa ia pielea de pe om cu lucrari de amploare si nu-s in stare sa stranga doua suruburi.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestie mai delicata, si din moment ce unii mi-au zis ca nu se baga.. e clar ca nu am ce sa caut si eu acolo :icon_thumright:

Pana la urma am dus-o la un service aici in Ploiesti, (PEX, e destul de mare, dealer Seat). Tipul de acolo a fost amabil si a bagat-o direct cu toate ca era full. Se pare ca nu e pe sus, pentru ca e stransa foarte bine. Le-am zis sa ii faca ce i-o face sa o repare.. si asa ca s-au apucat sa dea jos turbina cu totul :) Au lasat-o cateva ore sa se raceasca galeriile si acum am vazut ca se apucase de ea.

Mi-au spus ca in cel mai fericit caz e conducta fisurata, si in cel mai rau corpul turbinei fisurat :)

Of, cate probleme..

Sunt curios, se tot vorbeste pe forum de turbine "noi" la 500-600 euro, eu am auzit ca astea sunt 100 % reconditionate si nicidecum noi. Ca sunt arse si bagate in apa rece, si arata exact ca cele noi :| Voi ce parere aveti? Ca am inteles ca astea pica la foarte putin timp si nu au garantie pentru ax si ce mai e in interior, exact ceea ce se strica de obicei..

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba sa stii ca sunt ffff noi, pretul e mic deoarece fabrica garret se afla in romania, dat yu ai turbina kkk, deci f proasta si se gasesc destul de greut

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu va fi nevoie :icon_thumright:

Oricum, nu poate fi inlocuit doar corpul ei? adica care ar fi fisurata? si tot ce e in ea sa se monteze la loc? sau tot trebuie centrata?

Si una Garret nu poate fi pusa in locul uneia KKK ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu are garnitura ci ca e o chestie conica care se strange prin presare:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar aiai e la tur, daca te uitai mai bine vedeai ca unde are el pierderile e garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm, sa va povestesc, de azi sunt iar pe 4 Roti de 205 :ceuameni:

Am luat masina din service, s-a rezolvat. Nu mai curge.

Pot sa va spun ca era de la tur-ul de ulei, adica pe sus, capul conductei nu mai era perfect conic, si fusese improvizat in Germania cu un fel de garnitura de scotch, care se pare ca a tinut.. un timp. Am comandat conducta (130 RON) si astazi a ajuns. Totul pare ok acum, devizul a fost in total 215 RON (doar o ora de manopera cu toate ca masina a stat acolo 5 zile). Sunt meseriasi, mi-a placut de ei.

Numai bine tuturor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca s-a rezolvat. eram sigur ca se prelinge de undeva de sus, mai exact de la tur:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Va rog sa ma ajutati si pe mine in legatura cu o pierdere de ulei la partea de evacuare de la turbo la o octavia 1.9tdi/90cp.

Sunt pe punctul de a cumpara aceasta masina, si la un control facut de un mecanic acesta mi-a zis ca turbina pierde ulei si ca nu este tocmai OK. Masina este din 10/2001 are 200400 km si a fost f bine intretinuta nu consuma ulei nu observ fum, insa turbina ma ingrijoreaza. Pot folosi masina linistit sau sa ma pregatesc ca va pica turbo, si am inteles ca nu e chiar ieftina?

Adaug si o poza pt. clarificarea zonei in care apare scurgerea.

post-13771-1182175659_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e tocmai ok, la mine a fost pe sus pe la tur-ul de ulei, la tine probabil conducta de aer e plina de ulei.. e normal sa fie ceva ulei pe ea, dar nu atat de mult..

Cel mai usor e sa desfaci conducta aia mare si sa vezi cat de mult ulei e acolo. Apoi decizi ce si cum..

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca pe acolo iesi aer+ulei....ulei poate fii de la turbina sau de la cubutori..nu ai ce face

inceara sa muti putin colierul din zona batatorita ca sa etaseze mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mut colierul rezolv numai problema etansietatii, insa uleiul va fi in continuare prezent acolo unde ar trebui sa fie numai aer! Gresesc?!

Nu e tocmai ok, la mine a fost pe sus pe la tur-ul de ulei, la tine probabil conducta de aer e plina de ulei.. e normal sa fie ceva ulei pe ea, dar nu atat de mult..

Cel mai usor e sa desfaci conducta aia mare si sa vezi cat de mult ulei e acolo. Apoi decizi ce si cum..

te rog explica-mi de ce este normal sa fie ulei ?

imi puteti spune unde pot gasi o pompa noua cu un pret rezonabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei va fi oricum acolo, motivul este faptul ca turbina are niste semeringuri care in timp se uzeaza de la turatiile foarte mari. Plus de asta sunt si vapori de ulei care se strang acolo. Daca uleiul este putin, nu e motiv de ingrijorare. Nu cred ca e doar colierul de vina.

Daca nu scoate fum si trage bine masina, atunci corpul turbinei ar trebuie sa fie intreg (asta ar duce la schimbarea ei => un cost mare). Vezi intai cat de mult ulei curge. E posibil sa fie duse semeringurile..

Nu stiu la ce fel de "pompa" te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry, ma refeream la o turbosuflanta noua.

am aflat intre timp ca pompa a fost schimbata acum 1 an si 1/2 la skoda dar a fost inlocuita cu un reconditionata de ei(aprox 20 mil), cred ca asta spune ceva.

in sfarsit, sa inteleg ca uleiul ce apare se datoreaza uzurii unor piese ale pompei, cum influenteaza o scapare mai "consistenta" functionarea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scapare mai consistenta inseamna ca masina mananca mult ulei, si automat scoate fum. Nu e in regula. De obicei turbinele reconditionate nu au durata mare de viata. O sa ai probleme cred in timp si e posibil sa cedeze turbina.

Sfatul meu e sa incerci sa negociezi pretul asa incat sa iti cumperi o turbina noua, nu are rost sa risti cu o piesa atat de scumpa. Si eventual sa faci o inspectie acolo la un service sa vezi exact care e cauza scurgerilor..

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfat, am sa verific la service starea interioara a racordului, si in cazul unor vesti proaste o sa pun in discutie posibilitatea schimbarii turbosuflantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!