Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

@cniky

@didus

@al_bundy

Aveti dreptate, eu testam pe laptop cu cu cablul interfetei introdus doar in USB fara sa fie celalalt capat conectat la masina, pentru verificarea preliminara a portului.

Dupa ce am conectat la masina si am pus contactul a fost ok, a vazut interfata pe COM2 si am dat save.

Dar apasand About, spune ca trebuie inregistrata si activata.

................................................................................

........

Apoi am apasat Autoscan/ am selChassis Type 7M-VW Sharan si Start...insa dupa 2 adrese scanate, se blocheaza si apare o ferestra mica care cere Inregistrare si activare ca si in pozele postate mai sus.

Deci am dezinstalat Vag 409 din nou, cum a zis cniky, am rulat iar FTClean si am instalat versiunea Vag 311, am urmat la fel pasii de mai sus cu test si auto-scan, s-a blocat iar, ...................................................

In felul acesta a inceput sa functioneze, si am reusit primul auto-scan cu acesta interfata, dar cu versiunea 311.

................................................................................

.......

Va multumesc la toti pentru sfaturile primite pana acum !

Modificat de forceturbo
Regulament, Art. 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste varianta 311.

Modificat de forceturbo
Regulament, Art. 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca s-a mai postat dar am incercat sa instalez vag-com 704 pe un laptop cu windows 7 si nu merge.Deci nu incercati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si eu cu un vag 409 pe windows 7 si tot la fel nu merge :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Nu merge pt ca programele nus originale si cu licenta, am patit si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va inselati. Merge si pe Win 7 cu 32 biti. Pe varianta de 64 biti nu va pot da un raspuns sigur. Cei care aveti interfete 311 (409), va sfatuiesc sa folositi softul Vag-Com 311-2 pentru ca este mult mai stabil.

Ati citit posturile #1059 si #1060 ? Bafta.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar merge, acum am incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu ceva intrebari in legatura cu un vag com 311.2

1.)pot sa sterg si erorile dupa ce am scanat sau doar sa citesc erorile

2.)pot sa verific si presiunea de benzina care vine in rampa la injectoare sau debitul de benzina la injectoare

3.)pot sa verific compresia de la motor???

merci mult si scuze daca am pus intrebarile aiurea dar abia am detinut o interfata 311.2

Modificat de wanted2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1, se pot sterge

2 nu

3 nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea lui wanted2008 dar cu o interfata 908 ar merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutva rog daca puteti sa ma ajutati cu o problema.

problema ar fi urmatoare ieri mi-am facut resoftare la masina (home made) , am pus un fisier care il aveam si potrivea ca hw si sw, dar nu mi-a placut asa ca am incercat altul, care la fel nu imi place, iar cand sa il schimb a 3-a oara nu mi-a mai mers de loc partea cu ECU DETECT sau READ ECU. am pus pe alta masina si acolo citea datele asa ca am eliminat una din posibilitati sa se fi dus obd-ul sau softul. au mai ramas doar 2 posibilitati si anume ori sa fi ars ECU (putin probabil pt ca motorul porneste si imi functioneaza toate , ABS ESP tot) ori fisierul care l-am pus sa fi facut ceva miscari pe acolo sa nu il mai pot citi. am folosit cablul galletto 1260 si softul cu care a venit banuiesc crack-uit (nu stiu ca era al unui prieten). am incercat diferite moduri de citire cu sigurante fara sigurante de bord ,borne de pe baterie date jos, dar degeaba, din pacate nu am un VAG ca sa pot sa vad ce eroare este asa ca am ramas si cu "AIRBAG FAULT". dati-mi o solutie cum pot sa imi pun cel original inapoi? cum as putea sa resetez ecu sau ce as putea face sa ies cat mai ieftin posibil (ca nu as vrea sa schimb tot ECU) mai preciz ca am folosit fisierul cu numele si extensia golf90cv_979.mod. si am si fisierul original salvat. va rog mult sfatuiti-ma caci cu capul de pereti m-am dat singur!

Modificat de cata_spin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol. E off-topic ca nu ai treaba cu VCDS, insa te arde si-ti raspund.

Cel mai probabil ai instalat un soft cu lock pe citire sau cu functiile de update modificate. Daca nu ma insel, Rocketchip facea ceva de genul asta. Acum, mai ai 2 solutii:

1. Te prinzi ce soft este, mergi la unul din dealerii lor si aranjezi cumva sa-l scoata... o sa COSTE.

2. Vorbesti cu cineva care are interfata BDM - Voinea de pe forum de exemplu - si restaurezi prin BDM. Din pacate, asta inseamna dat jos ECU de pe masina si decapsulat ECU. Daca ai pe cineva cu scule serioase care se ocupa de masina, e posibil sa-ti restaureze softul chiar fara sa desigileze ECU - asta ar fi ideal, pt ca nu risti sa intre umezelala... In plus si asta o sa COSTE.

(3) Schimbi ECU. S-ar putea sa fie cea mai buna solutie. Un ECU second te costa 1-200E + inca vreo 1-200 pt schimbare.

Per total, ai patit ce era de asteptat. Cat timp nu stii ce e in fisierul pe care-l incarci, te expui la mari probleme. Sa fii multumit ca n-ai busit motorul (turbina sau pistoanele)... Tuning 101 - cel mai important e ce e in spatele fisierului modificat. Oricine (chiar si o maimutica) poate schimba softul, insa sa-l modifici corect... foarte putini.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu un 908, seful meu si-a luat jucaria asta de la un idiot cu site pe net si nu merge nici batuta, are careva sa imi dea si mie un soft pt 908? sa incerc cu ala nu imi vede niciodata usb si da eroare : cable not found

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea (tot off-topic) e ca se joaca cu focul. Macar acum inca ii merge motorul. Sincer nu cred ca e problema direct din soft (pana acum a reusit de cateva ori, cu sw/hw acelasi). E clar ca omul a incercat, si nu prea merge cu FW nou. Decat sa riste sa-i faca un update partial si sa blocheze complet ECU... mai bine sa incerce cu o scula originala.

Elegant era sa incerce asa ceva cu un ECU de rezerva, pe banc. Daca se strica, asta e. Dar, presupunand ca ia un 1250 - de unde oare? :D ar fi bine sa stie ca pariaza ceva bani. Desigur, poate sa mearga. Sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel, din cate stiu eu clonele sunt facute sa functioneze NUMAI cu softul cracuit cu care au venit. Daca interfata nu este inca prajita, risti sa o prajesti folosind un alt soft, chiar daca este aceeasi varianta (908).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata trebuie utilizata doar cu ce a venit, nimic altceva. Daca nu mai functioneaza cu sw in cauza, mai mult ca sigur s-a defectat.

@forceturbo - da si nu. Cele descrise de mine aici- > http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1280540 si Aici-> http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1278266 , intradevar functeioneaza cu soft modificat. Sunt si anumite variante care functioneaza cu softul original , dar sunt refacute "after factory".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata trebuie utilizata doar cu ce a venit, nimic altceva. Daca nu mai functioneaza cu sw in cauza, mai mult ca sigur s-a defectat.....

Am o interfata OBD2 care a venit cu CD pentru VAG409, dar nu i-am dat de cap la acest 409.

In schimb am reusit sa instalez VAG311.2 si aseara VCDS-Lite Release 1.0, si au mers amandoua la o prima proba.

Care din ele e mai indicat sa-l folosesc uzual, fara sa pun in pericol interfata ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variantele de interfete ce folosesc 3.11 , 4.09 nu se pot defecta software. Puteti folosi ce sw vreti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variantele de interfete ce folosesc 3.11 , 4.09 nu se pot defecta software. Puteti folosi ce sw vreti.

Dar intre VAG311.2 si VCDS-Lite sunt diferente ? Care e mai bun, sau cu functii mai multe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt incepator deci sa nu ma injurati in gand ,

am golf 3 , obd II mufa suporta pana la vag com 409 , as dori un manua cu toate codurile 001 ce face, 098 etc ,

de asemenea as dori sa stiu la ce masini pot folosi aceasta mufa , de asemenea procedura testare abs ,

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 908,pentru schimbarea limbii la cb care sint pasii care trebuie urmati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi este :D ;)

[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 4 : limba aleasa pentru afisaj cu urmatorile valori

00001 Germana

00002 Engleza

00003 Franceza

00004 Italiana

00005 Spaniola

00006 Portugheza

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru interfata 409.1 pe serial in afara de soft Vag-com 409.1 banuiesc ca este nevoie si de un driver. De unde il pot procura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!