Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Vezi in manualul Vag-Com. Exemplul este pt. motor dar, ai aceasta functie "output test" si pe modulul de instrumente. Citeste si in josul paginii(din link)... Shareware Limitation(s): Not available in shareware mode; daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos de raspuns! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos ajutati-ma si pe mine , ca nu pot sa folosesc toate optiunile din vag-com 409.1 pentru ca imi zice ca , cablul trebuie inregistrat la ei pe site bla bla... softul l-am activat da nu pot sa dau nici macar auto scan , face scanarea la engine si cand ajunge la abs gata imi zice sa iau legatura cu producatorul .... etc.... Cum pot sa trec peste acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pateam si eu cu VagCom 409.1 cracuit. Asa ca m-am intors la 311.2 si mi-a mers fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva intrebari la care nu am gasit raspuns ....

1. Cum aflu parola de login la ECU si instruments .

2 in 1. Cuum sau cu ce program salvez softul si cu ce il rescriu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

cam aceeasi problema ca si osama

am cablu vag com cu 409 soft

am inteles ca este OBD II

stiti cum as putea afla codul SKC?

sau ce soft as putea folosi pt aceasta interfata sa aflu codul?

vreau sa im adatptez o cheie si nu am chef sa merg iarasi la reprezentanta

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osama: le cauti pe forum, pe www.ross-tech.com sau www.openobd.de . ex: motor 12233 sau 11463 activare Cruise.

softul il citesti cu commander

joky : il poti citi din IC cu can commander, dar nu merge aceeasi interfata

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calinutz crezi ca gasesti un program de mii de euro la "colt de strada"? :icon_cheesygrin:

Si chiar daca il gasesti nu iti merge deoarece ii trebuie interfata dedicata si un dongle care se conecteaza pe usb.

O varianta mai ieftina ar fi vag-tacho usb.Daca vrei doar sa iti adaptezi o cheie nu merita investitia.

Link cu vag-comander http://www.abritus72.com/vagcommander.html

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Calinutz

"4. a) Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva va rog frumos sa ma loghez pe instruments ? Am incercat mai multe parole da nu reusesc. Pe engine am reusit sa ma loghez cu 12233 da pe insutrments de nici o culore . Daca stie cineva si poate sa ma ajute ii sunt recunoscator ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12233 ii pt a modifica unii parametrii la motor, pt bord ai 13861, asta e folosit cand vrei sa schimbi km cand pui un alt bord nou pana in 100km. Daca te refreri la codu login pt adaptare immobilizare atunci ala difera de la masina la masina si trebuie citi din bord cu unele interfete mai "speciale". De ce vrei sa te loghezi pe bord? ce vrei sa modifici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am nevoie de ajutor cat mai rapid. Ca un baiat curios ce sunt....m-am pus eu sa umblu cu vag comul prin setarile masinii. Am intrat la Cent. Conv. si am modificat parametrii pe acolo...toti i0am dat la 1 ...... acum nu mi se mai inchid=deschid usile din telecomanda...nici din interior de pe buton..... Am incercat sa intru iar pe Cent. Conv insa imi da eroare ..imi spune ca nu se poate conecta.. Ce este de facut?? Rog cat mai repede sa imi dati o mana de ajutor:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza acumulatorul pentru citeva minute si o sa iti mearga iar 46

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu merge:(( ce ma fac?? o sa inchid tot timpul masina cu cheia bagata in iala??:blink:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai putut intra pe modulul 46 dupa ce ai deconectat/reconectat bateria? ciudat...in urma unei scanari, modulul 46 nu aparea asa ca la mine asta a fost rezolvarea, desi nu facusem nici o setare in prealabil (unele facute cu un an in urma nu se pun)

acum imi dau cu parerea: daca nu ai nici o siguranta arsa intimplator atunci inseamna ca e o alta problema acolo care nu stiu cum a aparut ...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine nu se poate conecta?

daca dai test, in meniul setings - iti vede interfata?

pune eroarea in sine, poate este ceva ce a mai intalnit cineva.

incearca o realocare a portului pe care este instalata interfata - com3 la mine merge OK.

daca s-a conectat odata, se va conecat si de n-ori :)

relax, nu te pierde :P

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12233 ii pt a modifica unii parametrii la motor, pt bord ai 13861, asta e folosit cand vrei sa schimbi km cand pui un alt bord nou pana in 100km. Daca te refreri la codu login pt adaptare immobilizare atunci ala difera de la masina la masina si trebuie citi din bord cu unele interfete mai "speciale". De ce vrei sa te loghezi pe bord? ce vrei sa modifici?

Am gasit pe alte topic-uri ca pot sa modific modurile de iluminare ... si nu reusesc sa ma loghez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema. de fiecare data cand activam ca la deschidera inchiderea usilor sa se auda beep.... se ardea siguranta la modulul confort.:banghead: acum merge totul. ms pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi am cumparat un cablu obd2 de la astia----> http://www.obd2allinone.com/sc/details.asp?item=obd2usb cu conectie prin usb si nu reusesc deloc sa ma conectez la ecu masinii ( golf 4) ,desi am facut exact ced zic ei in cd`ul pe care ti`l trimit cu cablu.Aveti vreo idee cam ce ar putea fi?... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti. sunt si eu un proaspat posesor de interfata obd2 ,incepator in ale vag com-ului si va cer ajutorul.vreau sa verific motorul si pompa de injectie sa vad daca lucreaza bine ptr ca nu porneste masina la sfert.folosesc vag com 311 si masina e cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
andrei.toledo

Salutare tuturor!

Sunt posesor de Seat Toledo din 2002 1.6 16v AZD si m-am decis sa imi cumpar o interfata vag-com v409( din aceea albastra) pentru diferite situatii.Pana aici totul OK.

Am cumparat una si am primit si un cd la ea cu softul ei + drivere pt portul USB ( sa poata fi folosit drept COM )

Totul a mers bine am conectat interfata ( prin programul VAG-COM 409-1 ) la masina iar in meniul VAG-COM am intrat la OPTIONS , am selectat COM1 cum setasem si din Device Manager si am selectat Test si totul a iesit OK , inclusiv testul cu LED's.

Dupa aceea m-am dus la Select Control Module , am dat click pe Select iar apoi la sectiunea Common am dat click pe Engine.Aparea o fereastra noua VAG-COM Open Controller unde trebuia sa astept sa ma conectez insa in final imi aparea o eroare : Can't synch Baud Rate.Am testat dupa aceea si COM2,COM3 insa rezultatul era acelasi.

Citind pe forum m-am decis sa incerc si versiunea 311-2 dar nimic nu s-a schimbat cu toate ca am incercat si COM2,COM3.

De asemenea , am observat ca daca intru la Auto-Scan , cand vreau sa selectez Chasis Type nu am in lista Seat Toledo 1M , am Seat Toledo 1L si Seat Leon 1M.Poate fi si aceasta o cauza?Din cate am vazut se poate adauga in fisierul autoscan.txt dar nu stiu ce trebuie sa adaug.Stie cineva ce trebuie sa scriu in lista pentru a avea si Seat Toledo 1M?Sau singura solutie e un vag-com 704.1?

Prima poza este facuta la versiunea 409 , a doua la versiunea 311 iar a treia este facuta in meniul AutoScan pentru a va arata ca nu este Toledo 1M in lista.De asemenea am atasat si fisierul autoscan.txt poate se pricepe cineva sa il modifice.

Sper ca nu v-am plictist cu tot romanul asta.

Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta!

post-23327-1214236479_thumb.jpg

post-23327-1214236494_thumb.jpg

AutoScan.txt

post-23327-1214236691_thumb.jpg

Modificat de ToledoGl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie sa gasesti in lista Toledo 1M. Ca sa stii exact ce controlere ai pe masina, ai in meniul principal (dreapta sus) optiunea Control Module Finder. Dureaza putin pana le gaseste, dar dupa ce ai facut asta poti adauga rezultatele in autoscan.txt (in functie de ce a gasit VagCom-ul ca exista pe masina).

Pentru conectare, verifica in Device Manager pe ce port com ti-a alocat USB-ul respectiv (unde ai conectata interfata). De obicei ii aloca un com 10...12. Trece-l pe Com 1... 4, pentru ca VagCom astea le stie (daca ai altceva pe comul pe carte vrei sa il folosesti pentru interfata muta-l in alta parte). Apoi seteaza din VagCom sa foloseasca portul pe care l-ai ales in Device Manager.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am testat folosind COM1-COM4 si nu a mers in modul engine.De aici ar trebui sa inteleg ca nu pot scana motorul pentru a vedea codurile de eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la options ai Baud rate, seteaza-l pe 9600 si pe 0000 pentru motor pe benzina de 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!