Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

stie cineva cum pot verifica bujiile cu vag-com e o sectiune la engine dar imi arata in cifre 0 si 1.

p.s

la turbo si maf sunt 2 sectiuni specified intake pressure si actual intake pressure ...... amandoua au valori in care trebuie sa se incadreze.... sunt 2 masuratori diferite sau au legatura una cu cealalta adica una e specifica si una valoarea actuala ?

de asemnea ce inseamna acel d.cycle ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarile "specified" sunt cerute de ECU, iar cele "actual" sunt cele citite de senzori. Logic, valorile citite trebuie sa fie cat mai aproape de cele "cerute".

Acel "D. cycle" (la EGR sau MAP) este ciclu inchis/deschis, (impropriu spus procentual) al valvei EGR sau al controlului presiunii in turbina. La un 1.9 TDI iti va arata D. cycle al EGR-ului pe dos fata de un 2.5 V6 TDI, adica la unele iti arata cat este deschis, iar la altele cat este inchis.

Sper ca n-am spus "balari" :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sigur asa este ?

pentru ca nu inteleg prezenta valorilor in care trebuie sa se incadreze si la specified si la actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa cumpar o interfata pentru masina mea Audi A4 1.8 i, motor ADR an/1995 .

Nu stiu ce versiune sa cumpar . Am gasit urmatoarea :INTERFACE VAG COM KKL 409.1 OBD2 OBD

Am laptop (XP -sp2)cu serial , am observat ca mufa in masina este intre cele doua scaune din fata .

Este suficient pentru mine versiunea INTERFACE VAG COM KKL 409.1 OBD2 OBD? Este compatibila ?

Multi spun ca este compatibil intre 1996-....., massina mea este din 1995. :)

Am inteles ca exista si 2X2 cu 3 cabluri si 2X3 cu 4 cabluri,nu am habar unde m-a incadrez.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

AL3X G4, si eu am aceasi problema ca tine la inceput. Nu reusesc sa conectez interfata la comp. Cred ca e ceva problema cu porturile alea. Si nici nu stiu , cum sa copiez driveru`, cred............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Driveru ar trebui sa se instaleze automat

daca nu intra in start\setting\control panell

alegi optiunea add hardware si instalezi driveru(folosesti cautarea manuala a fisierului)

dupa care

incearca si seteaza prima data portul asta daca nu s-a setat automat

com 2 sau com 3 ar fi bine

dar atentie sa fie libere si nu ocupate de alte softuri

cum setezi?

click dreapta pe my computer\properties\hardware\device manager

si la port (COM&LPT) pe FTDI dai click dreapta\properties si gasesti in tabul port setting optiune de advanced de unde sa setezi portul COM(pui 2 sau 3)

apoi lansezi softul VAGCOM, dar atentie sa fie conectata interfata la laptop si la mufa masinii si contactul pus

te duci in optiuni la VAGCOM setezi acelasi port cu cel setat la laptop

dat tesat si apoi SAVE

dupa care poti luicra

sper ca am fost destul de explicit, eu doar asa am reusit

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Iasi

Am si eu o problema: mi-am instalat VAG-COM 409-1 si am conectat interfata la masina. Am deschis modulul Radio, Instruments si alte 2-3 module, am dat scanare si totul a functionat corect. Apoi am vrut sa deschid modulul 19-CAN Gateway si mi-a aparut un mesaj de eroare din windows (Vista): " VAG-COM has stopped working. A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program...." Am dat apoi verificare de OBD-II Funtions si am testat interfata cu succes, imi zice ca totul e ok si interfata e compatibila. Am instalat ultimul driver de pe net pt Vista si tot asa face. Nu-mi da voie sa deschid nici un modul, pt ca apare eroarea si se inchide VAG-COM-ul. Acelasi lucru se intampla si cand dau testare cu interfata conectata la USB, dar neconectata la masina. De la ce poate fi problema si care ar fi rezolvarea ei?

post-9956-1209892194_thumb.jpg

post-9956-1209892203_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel, aceeasi problema am avut-o si eu cu VAG-COM 409-1, pe Windows XP.

Dupa ce am revenit la VAG-COM 311 a functionat fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Daniel, daca am inteles bine si acum nu iti mai merge deloc atunci dezinstaleaza programul vag-com si instaleaza-l din nou iar cand deschizi vag-com dai click dreapta pe executabil si selectezi "run as admin" si ar trebui sa mearga. Sper ca am fost suficient de explicit. Bafta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista incompatibilitate intre softul VAG-COM si sistemul de operare Windows.

Solutiile ar fi:

1. reistalarea versiunii VAG-COM 409-1 pe Windows Vista

2. instalarea versiunii VAG-COM 409-1 pe Windows XP

3. instalarea altei versiuni VAG-COM pe Windows Vista

4. instalarea altei versiuni VAG-COM pe Windows XP

Eu as alege varianta nr 4, tinand cond de ce a spus forceturbo.

P.S: Nu am inteles pana acum "nebunia" legata de Windows Vista. Eu voi folosii in continuare XP.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Iasi
Solutiile ar fi:

1. reistalarea versiunii VAG-COM 409-1 pe Windows Vista

2. instalarea versiunii VAG-COM 409-1 pe Windows XP

3. instalarea altei versiuni VAG-COM pe Windows Vista

4. instalarea altei versiuni VAG-COM pe Windows XP

Pe laptop am Vista, deoarece e cu licenta si asa l-am cumparat , gata instalat. L-am istalat si dezinstalat de vreo 10 ori, chiar si in locuri diferite si tot asa facea. Acum nu gasesc interfata pe nici un port din Vag-Com, desi driverul e instalat corect (am incercat si pe portul 3 si pe 4). Cred ca pana la urma o sa caut printre baietii din Iasi pe cineva sa-l rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel, vezi ce a spus si joky mai sus. Prima data setezi portul Com din Windows sa fie pe unul din porturile acceptate de VagCom. Apoi setezi VagCom sa lucreze pe acelasi Com. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa-mi verific avansul cu VAG COM-ul si am intrat la TDI Timing si jos la explicatii imi scria ca avansul este prea mare si nu poate sa mi-l arate pe grafic. Eu am motor PD si vreau sa aflu daca se poate regla si cum se poate regla avansul din VAG COM, sau exista alta posibilitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI Timing Checker

Note: This DOES NOT apply

to PD (unit injectors) engines

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e normal nu-mi arate la TDI Timing Checker avansul pe graficul acele intre linia rosie si verde? La toate motoarele PD e la fel, scrie ca nu poate fi afisat avansul pe grafic ca e prea mare? Stiu ca la PD se regleaza singur dar nu ar fi trebuit sa se afle pe grafic intre acele doua linii? Daca nu e ce se poate face sa se aduca acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

Cand dau test :imi scrie Com Port Status = OK

Interface status O Founf Ready

Fast -Synch Compatible : NO

Am dat apoi un Auto-Scan , mi-am ales tipul de caroserie imi scaneaza

cateva canale , ceea ce nu inteleg este ce reprezinta :

17733-Knock Control Cylinder 2 .........Regulation Lmilit Exceeded

17734-la fel Cylinder 3 si 4 ..parca.

Apoi ceva cunoscut 16500 Engine Coolant Temp Sensor(G 62) Implausible Signal PO 116-35-10Intermittent

Stiu ca am termostatul busit o fi si senzorul?

Dau sa copie la sfarsit dar nu imi salveaza in nici un fisier,cum pot salva fisierele?

Eu nu reusesc....sa aiba legatura cu Debug Output Level ?

Ce face Apply si ce Save din meniul Options?

Am incercat sa scanez unitatea HVAC probleme cu ea imi spune: imi spune Too Many Comunications.

Multe intrebari ce sa i faci.

Inca nu am incercat sa dau reset la erori,studiez problema ;) .

Poate este cineva pe forum cu rabdare ce m a poate ajuta :D

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pentru erori avem alt topic.

2. Daca dai "Copy", ii dai si "Paste" intr-un doc. wordpad/notepad/etc. Daca vrei sa le salvezi, dai "save" si le gasesti in Vag-Com/Logs.

3. "Ce face Apply si ce Save din meniul Options?" Ce-ar putea sa faca, decat sa-si indeplineasca functia/functiile dupa ce ti-ai setat Vag-Com-ul asa cum ai dorit?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata m-am lamurit. Credeam ca se poate regla din VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vreau sa-mi cumpar cablu pentru masina din semnatura si ma intrebam daca poate sa-mi spuna cineva care este diferenta intre urmatoarele produse si daca sunt bune pentru mine:

CAR-FAULT-CODE-READER-OBD2-SCAN-TOOL-PC-INTERFACE

VW-AUDI-SEAT-SKODA-DIAGNOSTIC-USB-CABLE-VAG-COM

Va multumesc anticipat pentru lamuriri.

Modificat de Venom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama ce soft foloseste prima interfata. Spune doar ca este CD "bonus"...dar ce-i pe el? Diferenta cat o vad eu, este ca prima interfata este una generica, care merge la mai multe marci de masini nu numai cele din grupul VAG si anume la cele care folosesc standardul OBDII (parca si pe BMW exista asa ceva si mai sunt marci dar nu le stiu). Are un pret mare comparativ cu cealalta dar nu imi dau seama de ce daca nu sunt date acolo mai multe detalii

A doua interfata, este o clona "clasica" de interfata KKL ce merge cu VAG-COM 409.1. Nu este foarte noua, ultima versiune de VAG-COM este 704 si a mai aparut 8.11 (asta era in stadiu Beta, nu stiu daca a iesit vers. finala)

Nestiind prea bine cu ce merge si ce face prima interfata, ti-as recomanda sa o alegi pe a doua care macar e sigur ca merge pe masina ta si cu care poti face diagnoza, sterge erori si ceva adaptari/schimbari de parametri (daca are VAG-COM facut sa mearga "fully registered")

Poate ai noroc si mai sunt colegi care sa stie primul model de interfata si sa spuna mai multe despre ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Rapier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Venom, mai multe detalii gasasti aici. Din cate am vazut pe link-ul tau, ce ai gasit este ceva interfata de tip ELM..., care e generala pentru mai multe marci de masini, dar la nivel slab. Dar, daca vrei ceva special pentru VAG, aproape de nivel profesional, iti recomand interfata VagCom 704.1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles se pot face ceva mai multe cu comander ceva mai mulkte adaptari chesti de genu asta !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt cei care folosesc vagcom`ul... cum se face testul ala la ceasurile din bord? ca am tot cautat si nu dau de nimic, plus ca sunt si eu incepator(amator) Folosesc vers 409.1

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!