Jump to content

Golf 4 1.6 8 valve Highline


kendoo

Postare recomandată

da, la aderenta ma refeream.

vreau cutia mica (era de 55g), stiu ca tine ani de zile dar nu vreau asta, vreau sa mai incerc si altceva.

Link către comentariu
  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kendoo

    44

  • Muale

    13

  • DragosR

    7

  • Muraru Dan

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poze cu ea imediat a doua zi după ce i-am aplicat tratamentul respectiv.

 

0n0g.jpg
 
4mv3.jpg
 
2mqr.jpg
 
qnw1.jpg
 
vcl1.jpg
 
dnm4.jpg
 
 
 
Azi am polishat manual în jurul mânerelor de la portiere.
 
Polisharea s-a realizat cu Menzerna Fast Gloss 400 + un aplicator premium galben iar la final am șters reziduurile cu o lavetă de microfibră.
 
jbtj.jpg
 
Metodica a fost simplă, un bob de polish pe aplicator iar pe urmă frecuș în zona respectivă.
 
Before
 
g7v5.jpg
 
After
 
4xjv.jpg
 
Am repetat procesul și la celălalte uși + portbagaj unde era jale mare.
 
before
 
q9io.jpg
 
after
 
e6e0.jpg
 
Sunt mulțumit de rezultat, o corecție în jur de 50%.
Modificat de kendoo
Link către comentariu

Cu ce ai dat pe plasticele exterioare (buza de sub bara) ?

Nu scapi de suportul de numar, poate stergator spate golf 5... ;)

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Plasticele exterioare le-am curățat cu Pulimax(1:20), iar pe urmă dressing FK #108 Top Kote.

Mersi de sfaturi, într-adevăr arată mai bine fără suportul de număr.

Modificat de kendoo
Link către comentariu

Kendoo, ai o masinuta foarte ingrijita! Felicitari! Apropo de plasticele exterioare, eu dau cu silicon de bord pe toate, inclusiv pe cauciucuri :) Poti sa faci, te rog, o lista cu produsele de detailing pe care le folosesti (si cum se aplica) la masina? Merci mult!

Link către comentariu

incearca sa dai cu ceva dressing pe baza de apa. siliconul, pe langa aspectul urat (dupa parerea unora) mai poate si dauna suprafetelor.

dar mai multe putem discuta la Ingrijire auto (topicul dedicat)

Link către comentariu

Subscriu la ce a spus Muale, renunță la silicon. Nu are durabilitate, afectează plasticul + că și atrage praful.

Dă-mi PM cu ce vrei să ști despre detailing ca să nu poluăm topicul cu altceva.

 

În altă ordine de idei urmează zilele astea să pun cauciucurile de iarnă + contraaripile curățate.

Modificat de kendoo
Link către comentariu

Merci baieti, am trimis PM la Kendoo...ah, si sa-mi ziceti de unde cumparati licorile magice :)

Link către comentariu

Noutați.

 

Montat cauciucuri de iarnă(Michelin Alpin) că am un drum lung de făcut și nu știu ce mă așteaptă.

 

Sunt acestea, care le-am pregătit din vară.

 

t7co.jpg
 
Am curățat contraaripile calumea cu Pulimax și degresant(Surfex HD), agitat cu diverse pensule peste dar am și dat jos contraaripile ca să le curăț.
Cum mă așteptam, frunze, noroi, etc și-a făcut locul pe acolo.
 
După ce am terminat cu montatul cauciucurilor, m-am ocupat de vopsea că s-a cam pus praful pe ea.
Sonax Brillant Shine Detailer pe post de QD, 2 lavete de microfibră, pe una dădeam un puf, ștergeam pe zona prăfuită iar cu a2a reveneam să fac buffing.
 
Plasticele din nou curățate cu Pulimax și dressing Finish Kare #108 Top Kote.
Poze nu am făcut că am lucrat pe un cancer de vreme(10 grade) și vroiam să termin cât mai rapid.
Modificat de kendoo
Link către comentariu

Sonax BSD are temperatura minima limita? As vrea sa mai dau un strat cand prind vreme uscata, pana sa inceapa din nou ploile...

Link către comentariu

Nu am găsit nimic despre temperatura minimă, deci nu știu ce să zic.

Pe condițiile meteo care sunt acum nu am întâmpinat nici un fel de probleme în a aplica produsul.

Modificat de kendoo
Link către comentariu

La cit evaluezi o lucrare de-asta?!?!?

 

Poti sa mai faci ceva ca e soare afara chiar daca e rece :D

Link către comentariu

Te referi la tratamentul care l-am făcut la Golf?Dacă da, eu zic că în jurul prețului 300-350 de lei, dacă aș mai băga și polish 600 atunci.

 

Nu mai prea am ce să mai fac la ea, doar s-o aspir probabil și să mai șterg praful din interior, în rest e brici.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu am mai dat pe aici. :P

 

Noutățile ar fi: aplicare tratament parbriz Wolfs Chemicals Glass sealant.

 

m2cp.jpg
 
Prima operațiune a fost curățarea parbrizului, pe urmă decontaminare, ștergere cu IPA, aplicare produs, ștergere produs.
 
Nu am poze de la toate operațiunile.
 

ra64.jpg
 
kg3h.jpg
 
xi6f.jpg
 
Rezultat.
 
sohi.jpg
 
Zilele trecute mai am aplicat un ultim strat de ceară pe caroserie(fk2685) și jante(fk1000p) ca să nu am probleme iarna.
Desigur asta după ce am spălat mașina, aici poze + povestire la cum spăl mașina.
Modificat de kendoo
Link către comentariu

Bravo pt detailing, cred ca ai cea mai curatica masina de pe forum. Apropo, motorul cum iti mai merge? Al meu ma dispera, am schimbat bobina de inductie si fisele(NGK) si parca mai balbait este. Am vazut ca Dan Muraru se pricepe, poate ne ajuta el. Mie mi se pare ca si un furtun de vacuum e crapat, o sa-l schimb cu unul siliconic ca de oem m-am saturat sa dau sute de lei si tot prost sa mearga :(

Link către comentariu

No cooment. Bravo. Ma bucur ca ai posibilitatea sa lucrezi nestingherit, ce mi-as dori si eu o curte sa am unde lucra.

 

Personal nu prea ma pricept f tare in produse folosite in detailing, dar te intreb cum se traduce IPA? Am vazut si in posturile lui Muale si nu stiu la ce va referiti cu exactitate.

 

Am avut si eu o tentativa toamna asta sa-i dau un polish manual insa in Bacau pun astia dde cateva luni bune dale pe trotuare si e o mizerie si un praf in oras de nu poti respira.

Se pune la praf de pe o zi pe alta pe masina cat nu se punea intr-o luna de zile cand era curat.

 

Legat de pbma lui DJ, bujiile in ce stare sunt?

Filtrele inclusiv cel de benzina?

Clapeta, egr sunt curate si calibrate?

 

Furtunele de vacuum le recomand pe cele oem, personal sunt f multumit de ele.

Daca ai mai schimbat si au crapat, cauta si vinovatii. Poate ii intra animale pe la motor si iti cauzeaza pbme.

De altfel, de la sine nu au voie sa crape decat dupa multi ani de exploatare.

Link către comentariu

Ii multumesc lui Dan Muraru pentru amabilitate, bujiile sunt noi(din aprilie), NGK, sunt curate, le-am vazut cand am facut compresia acum 2 spt. Filtrele: aer, ulei, polen, benzina sunt schimbate acum 6 luni. Filtrul de aer e sport, Pipercross. Clapeta nu am dat-o jos niciodata iar referitor la EGR am impresia ca 1,6 8 valve cu acceleratie pe cablu nu are asa ceva. Daca puteti sa imi mai dati sfaturi pe PM le astept cu nerabdare, ma frustreaza maxim aceste probleme cu motorul, ma gandesc sa vand masina daca nu ii dau de cap mai repede. Ii multumesc lui Kendoo ca a gazduit aceasta conversatie si sa-l aplaudam inca o data pentru munca frumoasa pe care o face.

Link către comentariu

Mulțumesc de complimente DJ44MKE și Muraru Dan, îmi place să împărtășesc informații folositoare despre întreținerea mașinii, mă refer la aspect că tehnic Muraru Dan ne dă lecții. :)

 

Dan, recunosc, sunt norocos că am garaj și curte. E o plăcere să lucrezi. Facem așa, tu mă înveți mecanică iar eu detailing, mi se pare un schimb de informații echitabil.  :blah:

Merci de complementare Muale.

 

DJ44MKE, nu cred că avem aceleași motoare, tu ai SR-ul cu 74 de kw, fabricat între anii 1997 - 2000 iar eu SR-ul de 75 kw fabricat între anii 2000 - 2006.

Eu-s mulțumit de motorașul meu, nu am avut nici o problemă cu el....urmează să schimb distribuția și lichidul de frână.

Revenind la problema ta, sper să nu te mai pună mașina pe drumuri.

 

A venit ploile și-n zona mea, ocazie cu care am pozat tratamentul de geamuri + ceara de pe mașină.

 

46kd.jpg
 
cckl.jpg
 
ln0j.jpg
 
Tratamentul de geamuri își face efectul cam de la 55 la oră. Toți picuri "fug" înspre cupolă.
În oraș nu te ajută mult, destul de puțin aș zice, îți oferă o vizibilitate ceva mai bună stropi de apă fiind ca niște mărgeluțe + că nu mai îngheață parbrizul în caz o lași afară.
Modificat de kendoo
Link către comentariu

Daca o sa am intrebari sa stii ca nu o sa ezit sa ti le adresez, asta legat de detailing.

De partea tehnica sper sa nu-ti pot fi de ajutor decat doar cu teoria pt cultura ta generala.

 

Promit ca nu mai "poluez" acest tiopic decat cu aceastra remarca.

O fac, nu de altceva insa cine citeste sa se lamureasca sa nu raman pbma lui DJ44 fara raspuns: si motorul SR are EGR, clapeta se da musai jos cand se curata, pentru ca grosul mizeriei e in partea invizibila a clapetei.

Mare atentie cum se regleaza pt ca e pe cablu, necesita mult mai multa atentie decat cele drive by wire, unde calibrarea se executa exclusiv cu vagcom-ul.

Egr-ul se curata, teava de legatura cu corpul admisiei la fel, se verifica orificiul din corpul clapetei prin care ies gazele egr-ului sa nu fie infundat, altfel degeaba ai totul curat daca gazele nu se duc in admisie, apoi se calibreaza egr-ul cu vagcom-ul si garantat o sa mearga cum trebuie motorul.

Spray recomand doar cele de curatat carburatoarele si clapetele de admisie, cel de frana e mult prea slab si nu dizolva usor depunerile, wd40 sau echivalente nu recomand sub nici o forma pt ca ele contin ulei si nu are ce cauta asa ceva in egr sau clapeta.

 

Sa-ti fiu si de mai mare ajutor uite aici procedurile de reglare pt clapetele de acceleratie cu cablu:

Chiar daca e pt motorul 1.4, procedura treb sa fie similara si pt 1.6

http://vwforum.ro/topic/56338-golf-14-16v/page-238 postul 4749.

 

Insa cititi si luati aminte si aici:

http://vwforum.ro/topic/107458-diy-curatare-senzor-mapsenzor-presiune-vw-16-16v/

 

Daca acest senzor da valori incorecte, motorul nu mai functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu

Multumesc mult Dan Muraru si lui Kendoo ca ne lasa sa-i "poluam" topicul. Fiind insa vorba de motor 1,6 8v care provine din cel de 1,8 deci mult diferit de 1,6 16v informatiile sunt valoroase! Azi dimineata m-au apucat nabadaile si am scos capacul de la motor ca sa inspectez toate furtunele si surpriza!! Furtunelul care intra in actuator era rigidizat si crapat dar la prima vedere nu se observa pentru ca are un invelis textil care-l acopera. L-am inlocuit cu unul proaspat si diferenta e mai mult decat notabila: motorul trage bine, se simte ca respira corect. Intreruperi mici in acceleratie mai apar dar doar in plaja 900-1300 rpm, nu pana la 2000 rpm ca pana acum. Ceea ce ma incurajaza sa urmez posturile lui Dan si sa curat si valva EGR si senzorul MAP sau MAF, de care oi avea. Revin cu informatii dupa operatie.

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu

Absolut deacord, de aceea DJ, descutam in aria masinii tale sa nu se supere nici prorpietarul topicului pe noi.

 

Kendoo, chederele le-ai protejat cu ceva de inchet?

Link către comentariu

Nu am procurat căci încă nu a intrat pe lista mea de priorități dar o să iau cu timpul. Eu oricum țin mașina în garaj.

Dacă vrei recomandare de produs, am sa iti dau PM.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!