Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P

Recommended Posts

Piesele le comand de pe net, dar am nevoie de coduri..ax cu came KOLBENSCHMIDT , tacheti INA, cuzineti OE si ce mai trebuie.. Am citit in acest topic, am vazut coduri, dar nu vreau sa comand gresit..De aceea, rugamintea mea este daca aveti timp/chef please help cu codurile :(

1.9 TDI BXE, 2008, 215k km

Link to post
Share on other sites
  • Replies 648
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EEXCALADE

    61

  • mihai13

    52

  • ionut10a

    47

  • andrei_221

    46

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Deenman nu stiu de ce ai dat downvote la postul meu dar pot trage niste concluzii. Vorbesti numai aberatii, sustii teorii absurde, dai sfaturi aiurea si nu in ultimul rand masina ta este cea mai buna

Nu mai porni motorul ,remediaza urgent problema . Bucatile dintr-un tachet spart se imprastie in motor

Le-ai desfacut pe toate la toti membrii? Daca nu ai avut masina de noua degeaba vorbesti. 

Posted Images

"de pe net" atunci incearca in aria prestari servicii sigur gasesti un coleg care vinde piese 

Link to post
Share on other sites

GTD, am facut deja asta in aria de prestari serv,  '''de pe net" nu inseamna de pe olx/okazii. Hai sa nu deviem de la subiect.. Am cerut ajutor pentru ca de exemplu pentru motorul meu am gasit ax KOLBENSCHMIDT  vreo 4 variante si ma intereseaza fix varianta care trebuie + celelalte piese pe care le recomanda cei care au schimbat si meseriasii gen excalade :D

LE : Am primit deviz si e ok. 

@ Colegii care au facut aceasta operatiune si au fost multumiti, va rog recomandati-mi un mecanic bun in Bucuresti.

Edited by 16MAW
Link to post
Share on other sites

Aproape 1500 RON

Please..o recomandare de mecanic ok in Bucuresti :( , vreau sa o fac in weekendul asta sau saptamana viitoare

Edited by 16MAW
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Executron

Astazi am fost la mecanic sa schimb o-ring-urile injectoarelor (care nu fusesera schimbate niciodata si erau intr-o stare f. proasta, imi cauza un relanti fluctuant). 

Axa cu came a fost schimbata la 190.000 km, axa marca AE, tacheti INA (nu erau negri), cuzinezi GLYCO.

La 235.000 km (deci 45.000 km, majoritatea facuti in Bucuresti, deci mult stat pe loc), axa nu se prezinta la inspectia vizuala f. bine. Lobii sunt OK, nu s-a rotunjit niciunul, INSA pe lateral deja se vede ca exista o deteriorare a stratului superior si unii tacheti prezinta uzura la suprafata. Uleiul folosit a fost MOTUL SPECIFIC schimbat la 6000 km si mereu a fost la maxim. 

Cred ca schimb din nou ansamblu AXA + tacheti la anul cand oricum schimbam distributia. Cred ca voi incerca o axa KOLBENSCHMIDT data viitoare si un alt ulei.

Desi mecanicul a zis c-a schimbat 100 de axe cu came la PD si de principiu problema este calitatea axei. 

Edited by Executron
Link to post
Share on other sites

Parere personala : scapa de uleiul Motul. Daca te uiti putin pe forum, sunt foarte multi carora le-a crapat axa cu came dupa ce au folosit ulei Motul.

Link to post
Share on other sites
Executron

Asa voi face! Trec la Luqui Moli! Rau nu are cum sa fie! :)  

Tinand cont c-am fost aproape ”religios” in verificarea uleiului si schimbul sau foarte devreme, nu cred ca poate fi invocat faptul ca n-am facut schimbul de ulei la timp. De altfel, uleiul este f. curat cand iese din motor. Deci fie calitatea axei cu came e de vina, fie calitatea uleiului la nivel general lasa de dorit. 
FIE mersul aproape exclusiv in aglomeratia din centrul orasului (mult mers la relanti). 

Link to post
Share on other sites

Calitatea axei AE este recunoscuta in sens negativ, citeste pe topic.

Link to post
Share on other sites
adrian001

Am trecut de curand de 400 000 km cu axul cu came din fabrica, masina luata de noua si rulata doar in Romania. Numai Castrol 5W40 a vazut masina la fiecare 15K km. 

Link to post
Share on other sites

Pentru ca probabil nu ai 1.9 TDI BXE

Link to post
Share on other sites
adrian001

E 1.9 TDI BJB ... 

Link to post
Share on other sites
vlahdacoroman

Nu cumparati axe AE...tin maxim 40-50k.

Ulei folositi Repsol,Polytron ,Xado si Ravenol.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

salut,vreau sa schimb axa cu came si garnitura de chiulasa la un ARL 1,9 tdi 150 de cai...nu am priceput o chestie,dc suruburile de chiulasa arl sunt diferite la cod fata de restul? atata timp cat diametrul,lungimea si filetul sunt identice

Link to post
Share on other sites
Laurentiu_LWR

Este vorba de duritatea lor...sunt mai dure.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Cineva a cumparat un ax OE sa il schimbe si a fost surprins ca in loc de 038109101R a gasit G 3102RAEB 1R ca si cod stantat pe capul axului. A mai intalnit cineva codul asta pe un ax original, fie nou sau sh?

Link to post
Share on other sites
andrei_221

codul de piesa nu este intotdeauna identic cu codul stantat de furnizor de produs . nimic suspect pana aici. 

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
alexciupa

Salut! La golful meu 1.9 tdi bkc 315000 km are pornirea grea invarte mult pana porneste si la pornire un zgomot foarte puternic !

La primul tester cu un delphi mi s-a zis sa ca este senzorul de la axa cu came!L-am schimbat dar problema persista.

Al doilea tester facut cu vcds mi sa spus ca ar fi dintii de pe fulia axei cu came,nu am schimbat nimic inca.

Iar la al treilea tester mi sa spus ca nu e la punct distributia, dar masina trage foarte bine.

Eroare pe delphi: 16725- circuit senzor pozitie arbore cu came,semnal nefezabil   -permanent

19464-circuit senzor axa cu came;valoare in afara limitelor -intermitent

Astept ideile voastre ! Multumesc

Edited by alexciupa
Link to post
Share on other sites
Planetara

Dupa ce porneste citeste torsion value si posteaz-o aici.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
alexciupa

Revin cu intarziere,in timpul acesta,am fost la electrician si am verificat si lipit tot ce avea legatura cu senzorul, apoi la mecanic verificat distributia si este la punct,schimbat si carbunii la electromotor,dar tot am ramas cu o eroare si pornirea grea. Au spus ca urmeaza cand fac distributia ,sa verificam si fulia sa nu fie alt model.... ,mentionez ca eroarea/problema este de cand am cumparat masina.

Acum mi-am cumparat un vcds si pot sa postez mult mai usor erorile aici si in momentul de fata eroarea ce o primesc este:

 

 Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 CB    HW: 028 101 190 0
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  6176
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
                      VCID: 65CBEC56AC61CFAE98-8030
1 Fault Found:

19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P3007 - 000 - No Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 34.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0

 

Edited by alexciupa
Link to post
Share on other sites
Planetara

Citeste mesajul anterior. 

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Verificare distributie/mufa/cablaj/inlocuire senzor

Link to post
Share on other sites

Este posibil ca sa fii iesit din plaja de unghi. La motorul tau avavansul (torsion value) este recomandat sa fie intre -1.5 si -2.5.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri