Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

Buna ziua .Vreau sa spun ca mecanicul a desfacut capacul si a observat ce sa intamplat cu masina mea .

Concluzia acum 30 mii km cand a fost schimbata axa cu came nu au fost schimbati cuzinetii(cu toate ca i.am platit si erau trecuti pe factura) Toti cuzinetii era rosii dus primul material acela lucios si ajunsesera sa fie galbenii.

Mecanicul mi a spus ca este imposibil sa ajunga in halul ala in 30 mii km.Axa cu came la primele doua came de la distributie era luat luciul acela zgariat primul strat cimentat cam incepusera sa se duca .Doi tacheti era mai uzati .

Distributia nu o aveam stransa bine ca a scos mecanicul foarte usor cureaua .

Si sa nu m.ai spun ca am fost data trecute la un service autorizat cu factura si garantie un an .

Am schimbat iarasi tot, cu aceasta ocazia am schimbat si distributia ca aveam 60k km .

Mare atentie cand se schimba piese incarcati sa stati langa mecanic daca nu il cunoasteti si nu aveti incredere.

Am bagat la bani in motorul asta de acuma ma gandesc daca era mai bine sa cumpar alt motor 

 

Ce parere aveti de pretul manoperei schimbat distributia si axa cu came 700 lei ? 

Modificat de emanuel30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus axa AE sau alta marca ieftina ,ea ti-a mancat cuzinetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuzinetii nu au fost schimbati deloc ca acum cand ia scos erau ai masini originali si cand am platit cuzinetii pe factura erau 200 lei .imi vine greu sa cred ca pe original stantati vw erau 200 lei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu e observa bine in poza dar la 2 came pe margine se deformase 

IMG_20180202_30375.jpg

IMG_20180202_39554.jpg

IMG_20180202_51417.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am banuit axa cu came AM de calitate inferioara e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara axa cu sublerul sa vedem cat a disparut din ea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata jalnic .

Axa care arata asa nici nu trebuie scoasa din ambalaj,se returneaza .

IMG_0952.JPG

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am crezut ca acolo unde a ti incercuit dumneavoastra sa deteriorat pe parcurs nu ca asa ar fi pus mecanicul axa .

De masurat cu sublerul nu am idee unde sa masor de unde sa iau masura .De pe cama ?

Subler am dar dinacela clasic o sa-l pun pe tata sa ia masura ca a fost strungar 40 de ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune axa kolbenschmidt,tacheti ina ,cuzineti glyco,semering reinz,garnitura tandem ,suruburi fizare lagare axa ,toate NOI 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, emanuel30 said:

De masurat cu sublerul nu am idee unde sa masor de unde sa iau masura .De pe cama ?

daca ai montat o inapoi pe masina e mai greu sa o masori...daca vrei mai ieftin ai varinta SH din dezmembrari,numai garniturile le pui noi

in rest axa,cuzineti,tacheti sh dar sa fie OE,pana in 200kkm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii dar am montat totul nou cum a mentionat 'EEXCALADE  '  sa sper ca nu voi mai avea surprize .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum arata axa aceea , sigur era 'Ae' si eu am avut una pe masina care a rezistat aproximativ 120mii, cand am depistat ca a inceput sa se "sparga" din ea, chiar surprinzator este faptul ca lobii care apasa pe tacheti aratau foarte bine, cei drept la jumatatea intervalului mentionat am schimbat tachetii si cuzinetii(care aratau la fel ca cei din pozele lui emanuel)

20171212_184222.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Vreau sa schimb axa cu came si oringurile la injectoare la un passat 1.9tdi. Puteti sa mi spuneti cuplurile de strangere la toata,,surubaraia"de pe acolo?As dori la chiulasa,axa came,surubul de 18 plus cele trei de 13 la fulia axei cu came,surub fixare injector si cele 8 suruburi care fixeaza ansamblu (nu stiu cum īi zice acum) ce apasa pe injectoare?Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa....40nm....60nm....90 de grade +90 de grade

10 ax cu came...8nm+90grade

1 surub de 18....100nm

3 suruburi fulie ax ...25nm

4 surub injector....12nm +270 grade

8 suruburi m8 culbutori...20nm+90grade

capac culbutori...10nm

trebuie scoasa si pompa tandem

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, ionut10a said:

1 surub de 18....10nM

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci,am modificat

 

restul sper ca sunt bune...le am zis din memorie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minute în urmă, ionut10a a scris:

chiulasa....40nm....60nm....90 de grade +90 de grade

10 ax cu came...8nm+90grade

1 surub de 18....100nm

3 suruburi fulie ax ...25nm

4 surub injector....12nm +270 grade

8 suruburi m8 culbutori...20nm+90grade

capac culbutori...10nm

trebuie scoasa si pompa tandem

Multumesc!Sper că ai memoria buna!???.La capacele de la axa cu came doar 8nm?mai putin ca la cele de la injectoare?Eu cand am schimbat tacheti,acum 2 ani,nu aveam cheie dinamometrica, si am strans de le au sarit ochii!Bine ca nu s au rupt!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,la capacele axei cu came 8nm+90 de grade... e important sa strangi la cuplu,asa cuzinetii apasa corect pe axa cu came si se face ungerea corespunzatoare si eviti uzura prematura a axei sau a cuzinetilor

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog,zi mi si cuplul de strangere la piulita de la rola intinzator curea distributie!??

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20nm+45grade,posibil sa scrie si pe capac

nu mai da quote la ultimul post

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi suruburile de la capac culbuori(ca am mai rupt vreo trei)...☺☺☺ si gata!!!!

Scuze,am vazut ca ai zis mai sus la 10Nm....Mulțumesc! 

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca nu le ai strans la cuplu,asa le strangeam si eu inainte si cand am fost la eexcalade la bacau a transpirat desfacandu le...

10nm ,cand le strangi le incrucisezi un pic ,gen chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat axa cu came din cauza ca ,cea pe care o adusesem sa o schimb, avea ceva rizuri pe lobi si nu i-a placut mecanicului.Acum am doua probleme:

1-filetul din chiulasa la inj.nr 1 sa dus naiba si surubul prinde ff putin,3-4 filete.Cum se poate rezolva?Se poate largi gaura si sa trec la un surub de 7 sau 8?

2-cum trebuie sa arate o axa sh care sa merite a fi pusa pe masina,cati cm trebuie sa aiba lobii camelor si ce ar trebui verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!