Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

1. nu poti pune orice surub, cele care tin injectoarele sunt elastice...

2. masori comparativ camele , insa nu ai cum sa gasesti axa SH buna. Cumpara noua Kolbenschmid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci,care ar fi rezolvarea pentru prinderea injectorului?Nu stiu da cat sunt cele care prind axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta helicoil, nu stiu daca o sa tina la cuplul respectiv.

Edit. Daca nu te grabesti, iti pot trimite eu 2 spirale dianalea. Un burghiu si un tarod gasesti usor. Asta ca sa nu cumperi un set intreg pentru o gaura.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara set reparatie helicoil care are in kit spiralele,tarodul si ustensila de inrodus spiralele in gaura...surubul ramane de origine m6,dar iei noi

 

image.png.01e3b5f476ec196d6ddd55b1b3860d01.png

 

asa arata kit ul ,burghiul este inutil pt aluminiu..bagi direct tarodul care este de aprx 7mm si merge f bine in aluminiu

daca vrei axa cu came ai de cautat,noua are 62 mm daca gasesti cu 61mm e buna poate ai noroc si te duce un interval de distributie

la axele astea de obicei problemele apar cand axa sparge tachetul...ca are 61 mm nu ar fi asa grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Planetara a scris:

Cauta helicoil, nu stiu daca o sa tina la cuplul respectiv.

Edit. Daca nu te grabesti, iti pot trimite eu 2 spirale dianalea. Un burghiu si un tarod gasesti usor. Asta ca sa nu cumperi un set intreg pentru o gaura.

Mulțumesc! Si cam cand ai putea sa le trimiți?Imi este frica sa nu se slabeasca,si asa nu stiu cat de bine este strans.Tarodul de cat trebuie sa fie?Vad ca ionut a zis de aprox 7 mm,dar cat exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 4 ajung acasa si ma uit. Iti pun la posta intr-un plic. In 3 zile ajunge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, ionut10a a scris:

la axele astea de obicei problemele apar cand axa sparge tachetul...ca are 61 mm nu ar fi asa grav

Dar faptul ca are marginile la came foarte ascuțite este vreo problema?Daca da se poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta una cu sanfrenul intact altfel ajungi tot la bani de una noua in scurt timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are marginile la came ascutite, e exact ce ti-am spus eu si colegii, sunt camele uzate si o pui degeaba. Si pe urma iar o schimbi.

Si vezi ce se intampla cand desfaci de multe ori... se strica filetele, dai in alte belele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o foto cu axa si masoar o cu sublerul

evident un lucru nou tine mai mult

tarodul il folosesti cel din kit...din cate tin minte are 7,2mm

iar daca nu faci tu operatiile de mecanica nu merita sa pui sh

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, GTD said:

cauta una cu sanfrenul intact altfel ajungi tot la bani de una noua in scurt timp

la piese auto noi o sa gaseasca sigur cu sanfren intact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac operatiile de mecanica.Axa de pe masina, are rugozitate foarte mare atat pe lobii ce actioneaza tacheti cat si camele care actioneaza rolele de la culbutori,care la randul lor prezinta acelasi fel de uzura (zgaraieturi).De asemenea,la doi sau trei lobi,varful care atinge tachetul,au culoare albastruie,parca sunt arsi.Dar nu cred ca o sa gasesc sh fara uzura in came.Ma gandeam sa fie mai buna ca a mea,in sensul de a avea acel luciu intact.Una noua bunicica,din ce am citit pe forum,ar fi de pe la 700 lei in sus, corect?Se mai potrivesc si de la alte modele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice motor PD cu un singur ax cu came si fara DPF are acelasi ax cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@evolkswagen, mergi pe axa noua. Foarte greu gasesti una SH in stare buna. Noroc chior sa ai... 

in plus, axa SH cu ce cuzineti o pui? Iei si cuzinetii sh... sau noi... etc. te complici mult. Daca ai de gand sa faci un lucru bun, axa noua kolbenschmidt, cuzineti Glyco, taheti Ina Black, simering, suruburi noi, etc si nu mai ai treaba acolo multa vreme. 

Altfel, cum zicea cineva mai sus: pui sh si POATE ai noroc sa te tina inca o distributie. Dar daca nu o sa te tina? 

Cu axa SH nu scutesti mai mult de ~100 euro (cel mult). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, Emy D a scris:

@evolkswagen, mergi pe axa noua. Foarte greu gasesti una SH in stare buna. Noroc chior sa ai... 

in plus, axa SH cu ce cuzineti o pui? Iei si cuzinetii sh... sau noi... etc. te complici mult. Daca ai de gand sa faci un lucru bun, axa noua kolbenschmidt, cuzineti Glyco, taheti Ina Black, simering, suruburi noi, etc si nu mai ai treaba acolo multa vreme. 

Altfel, cum zicea cineva mai sus: pui sh si POATE ai noroc sa te tina inca o distributie. Dar daca nu o sa te tina? 

Cu axa SH nu scutesti mai mult de ~100 euro (cel mult). 

Am vazut pe autokarma axa klobenschmidt la 623,este ok?Din ce material este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

otel cementat pe zonele de uzura

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minute în urmă, marius1982.11 a scris:

otel cementat pe zonele de uzura

Adica este buna?Dar de ce nu sunt recomandati si tachetii si cuzinetii tot klobenschmidt?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si neaparat negri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii se pun asa cum sunt sau trebui scos uleiul din ei inainte de a i monta?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consulta un manual ca o sa umpli paginile cu probleme dupa montaj.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am manual si, din ce am citit pe forum,unii recomanda dezamorsarea inaintea montajului iar altii recomanda montarea asa cum vin in magazin.Am mai citit undeva ca se pun asa cum vin,se pune axa cu came si se lasa ceva timp ca sa se regleze singuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pun exact asa cum vin. Se depoziteaza intr-o anumita pozitie tocmai ca sa nu sa se dezamorseze.

Iti recomand sa faci lucrarea la cineva priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manual scrie ,dupa ce montezi axa cu came sa astepti cel putin 30 de minute inainte de a porni motorul...tachetii se vor tasa singuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Inevitabil am ajuns si eu la schimbarea axei. Motor 1.9 BSW 170k. Am luat axa kolbenschmidt, tacheti INA, simering Reintz, iar mecanicul imi spune sa iau cuzineti OEM. Stie cineva un cod va rog? Eventual si un cod pentru suruburi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!