Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

Piesele le comand de pe net, dar am nevoie de coduri..ax cu came KOLBENSCHMIDT , tacheti INA, cuzineti OE si ce mai trebuie.. Am citit in acest topic, am vazut coduri, dar nu vreau sa comand gresit..De aceea, rugamintea mea este daca aveti timp/chef please help cu codurile :(

1.9 TDI BXE, 2008, 215k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"de pe net" atunci incearca in aria prestari servicii sigur gasesti un coleg care vinde piese 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD, am facut deja asta in aria de prestari serv,  '''de pe net" nu inseamna de pe olx/okazii. Hai sa nu deviem de la subiect.. Am cerut ajutor pentru ca de exemplu pentru motorul meu am gasit ax KOLBENSCHMIDT  vreo 4 variante si ma intereseaza fix varianta care trebuie + celelalte piese pe care le recomanda cei care au schimbat si meseriasii gen excalade :D

LE : Am primit deviz si e ok. 

@ Colegii care au facut aceasta operatiune si au fost multumiti, va rog recomandati-mi un mecanic bun in Bucuresti.

Modificat de 16MAW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape 1500 RON

Please..o recomandare de mecanic ok in Bucuresti :( , vreau sa o fac in weekendul asta sau saptamana viitoare

Modificat de 16MAW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi am fost la mecanic sa schimb o-ring-urile injectoarelor (care nu fusesera schimbate niciodata si erau intr-o stare f. proasta, imi cauza un relanti fluctuant). 

Axa cu came a fost schimbata la 190.000 km, axa marca AE, tacheti INA (nu erau negri), cuzinezi GLYCO.

La 235.000 km (deci 45.000 km, majoritatea facuti in Bucuresti, deci mult stat pe loc), axa nu se prezinta la inspectia vizuala f. bine. Lobii sunt OK, nu s-a rotunjit niciunul, INSA pe lateral deja se vede ca exista o deteriorare a stratului superior si unii tacheti prezinta uzura la suprafata. Uleiul folosit a fost MOTUL SPECIFIC schimbat la 6000 km si mereu a fost la maxim. 

Cred ca schimb din nou ansamblu AXA + tacheti la anul cand oricum schimbam distributia. Cred ca voi incerca o axa KOLBENSCHMIDT data viitoare si un alt ulei.

Desi mecanicul a zis c-a schimbat 100 de axe cu came la PD si de principiu problema este calitatea axei. 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala : scapa de uleiul Motul. Daca te uiti putin pe forum, sunt foarte multi carora le-a crapat axa cu came dupa ce au folosit ulei Motul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa voi face! Trec la Luqui Moli! Rau nu are cum sa fie! :)  

Tinand cont c-am fost aproape ”religios” in verificarea uleiului si schimbul sau foarte devreme, nu cred ca poate fi invocat faptul ca n-am facut schimbul de ulei la timp. De altfel, uleiul este f. curat cand iese din motor. Deci fie calitatea axei cu came e de vina, fie calitatea uleiului la nivel general lasa de dorit. 
FIE mersul aproape exclusiv in aglomeratia din centrul orasului (mult mers la relanti). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea axei AE este recunoscuta in sens negativ, citeste pe topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut de curand de 400 000 km cu axul cu came din fabrica, masina luata de noua si rulata doar in Romania. Numai Castrol 5W40 a vazut masina la fiecare 15K km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca probabil nu ai 1.9 TDI BXE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 1.9 TDI BJB ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu cumparati axe AE...tin maxim 40-50k.

Ulei folositi Repsol,Polytron ,Xado si Ravenol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut,vreau sa schimb axa cu came si garnitura de chiulasa la un ARL 1,9 tdi 150 de cai...nu am priceput o chestie,dc suruburile de chiulasa arl sunt diferite la cod fata de restul? atata timp cat diametrul,lungimea si filetul sunt identice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de duritatea lor...sunt mai dure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cineva a cumparat un ax OE sa il schimbe si a fost surprins ca in loc de 038109101R a gasit G 3102RAEB 1R ca si cod stantat pe capul axului. A mai intalnit cineva codul asta pe un ax original, fie nou sau sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul de piesa nu este intotdeauna identic cu codul stantat de furnizor de produs . nimic suspect pana aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! La golful meu 1.9 tdi bkc 315000 km are pornirea grea invarte mult pana porneste si la pornire un zgomot foarte puternic !

La primul tester cu un delphi mi s-a zis sa ca este senzorul de la axa cu came!L-am schimbat dar problema persista.

Al doilea tester facut cu vcds mi sa spus ca ar fi dintii de pe fulia axei cu came,nu am schimbat nimic inca.

Iar la al treilea tester mi sa spus ca nu e la punct distributia, dar masina trage foarte bine.

Eroare pe delphi: 16725- circuit senzor pozitie arbore cu came,semnal nefezabil   -permanent

19464-circuit senzor axa cu came;valoare in afara limitelor -intermitent

Astept ideile voastre ! Multumesc

Modificat de alexciupa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce porneste citeste torsion value si posteaz-o aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin cu intarziere,in timpul acesta,am fost la electrician si am verificat si lipit tot ce avea legatura cu senzorul, apoi la mecanic verificat distributia si este la punct,schimbat si carbunii la electromotor,dar tot am ramas cu o eroare si pornirea grea. Au spus ca urmeaza cand fac distributia ,sa verificam si fulia sa nu fie alt model.... ,mentionez ca eroarea/problema este de cand am cumparat masina.

Acum mi-am cumparat un vcds si pot sa postez mult mai usor erorile aici si in momentul de fata eroarea ce o primesc este:

 

 Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 CB    HW: 028 101 190 0
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  6176
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
                      VCID: 65CBEC56AC61CFAE98-8030
1 Fault Found:

19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P3007 - 000 - No Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 34.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0

 

Modificat de alexciupa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca sa fii iesit din plaja de unghi. La motorul tau avavansul (torsion value) este recomandat sa fie intre -1.5 si -2.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scuze, am nevoie de un sfat bun pt ca am găsit mai multe variante :

Trebuie sa schimb chiulasa, implicit desfăcut tot, nu știu exact cuplurile de strângere, motor ATD, 101 pd. 

Mulțumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!