Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

Intre castrol si motul e ceva diferenta.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

milo90 De asta imi frica si mie, ca uleiurile nu sunt originale sau sunt chiar fake-uri. Chiar daca este luat de la magazin cat de cat serios. Chiar ma gandesc cum sa fac sa comand in Germania sau sa imi aduca cineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara .

Detin o octavia 2 motor bxe am cumparat masina la 250k km .Dupa cumparare schimbat distributia,la 270k un sunet ciudat la motor a inceput sa bata rau si am oprit in fata la service .

Constatare axa cu came si doi taxeti sparti.Am luat axa noua (dar nu mai stiu firma stiu ca a costat in jur de 700) si toate cele aferente noi .

Bun surpriza vine acuma la 300k km ca a inceput sa se auda un tachet si in irma cu cateva zile de dimineata chiar sa auzit troncanit ca la prima patanie .M.am dus la mecanic (altul decat cel de la prima interventie)a ascultat motorul si mi-a spus sigur este un tachet si axa o sa vedem luni cand desface capacul.

Ulei folosit Castrol Edg 5w40 acum doua saptamani am trecut pe motul 8100 x-clean.Facut revizii la 10.000 km

In urma cu vreo 5000km am observat mici particule de pilitura in ulei foarte fine.

Intrebarea mea este daca exista o cauza anume de am patit asta in conditiile in care am facut reviziile la zii si uleiul la joja tinut la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti singurul la care a picat axa dupa Motul, parca s-a mai discutat mai demult de aspectul asta, consider ca acest ulei nu e bun pentru PD, l-am incercat , am dat jos dupa 3k. curgea ca motorina, aveam un zgomot tare la motor la 45K. nu putea fi vorba de uzura. Alt aspect, calitatea axei , la 700 ron e o axa slab calitativ, dar cel putin 100k. trebuia sa tina.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a contribuit si uleiul la agravarea situatiei dar nu cred ca in 2000 km sa stricat .Cred ca uzura este  de ceva timp si calitatea axei foarte proastaa dus iarasi la probleme .Daca sa dus si axa cu came voi cumpara din dezmembrari 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce marca e axa cu came?

 

ai de cautat daca cauti la dezmembrari axa cu came,sanse slabe sa gasesti una cu uzura mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau chiar nu mai stiu ,stiu ca in vara anului 2016 a costat 700 lei 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara ax cu came KOLBENSCHMIDT  nou e cam 800ron, asta tine bine, tacheti pune inna negri.

 

Ulei pune 5w40 orice mai gros putin, o vascozitate la 100 grade de 13.8-14.

Uleiul il verifici la fiecare 2000km, cu motorul cald la 5 minute dupa oprire, sa fie maxim pe joja, daca il tii jos se uzeaza motorul.

Daca zici ca ai intervenit si ai pus piese noi, verifica ungerea cu ulei - poate ai pompa de ulei cu probleme, sau dopurile tehnologice de la axa cu came au sarit. Cauta informatii pe forum la ce ti-am zis.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de povestea asta cu motoarele 1.9 tdi-pd si axa cu came care pica pe la 300 de mii. Problema asta o au si motoarele 1.4 tdi -pd  sau mai rar ? Poate EEXCALADE are o parere mai avizata din experienta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TDI sunt in 3 pistoane. Oricum au si axul lor o durata de viata. Mai mult au probleme cu volant si tampoanele de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e cu o axa cu came e predispus la uzura

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis Ionut ,la toate pd-urile cu 8 valve se uzeaza axa in jur de 200 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebam de 3 pistoane, 6 valve, dacă ați găsit cu axa dusă și ați înlocuit. Teoretic știu, voiam statistic să știu dacă a întâlnit cineva. Am auzit că ar pica mai greu și mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca si motoarele sunt mult mai rare. dar pica si la ele axele cu came tot la 150.000 - 200.000  km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este obligatoriu sa pice, la fosta mea masina cu revizii stricte si dese, tinut uleiul din scurt pe maxim mereu, s-a ajuns la 330.000km cu axa cu came originala., fara pic de uzura, sanfrenul prezent, absolut 0 zero uzura, deci nu este o regula 100-200-300.000km.

 

Regula este sa tii uleiul pe maxim, si sa-l schimbi des.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazuri foarte rare ,aproape imposibil sa treaca de 200 mii km cu revizii la 30 mii km si daca mai sare vreun dop ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman ,tu cum nu ai avut masina de noua,nu poti fi sigur ca axa e din fabrica...stiu ca masina ta avea toate intretinerile la reprezentanta dar poate daca a fost schimbata,a schimbat o la un service normal fara sa mai scrie in carte

axa cu came ,330 kkm rar vezi in ziua de azi...sa mai aiba si sanfrenul pe ea...am vazut bkc uri in jur de 250 kkm dar varful lobul axei taia

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat-o la un service normal cu o axa cu came originala OE?! nu zau, hai sa fim totusi mai cumpatati in afirmatii. Catalin a desfacut motorul, si a vazut ca nu  a fost umblat pe acolo, a gasit totul stock, original, fara silicon la capacul de la tacheti sau alte urme de interventii.

 

Totodata am avut cel mai curat motor tdi de pe forum.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-ai desfacut pe toate la toti membrii? Daca nu ai avut masina de noua degeaba vorbesti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus axa cu came OE la un service normal,si nu mi a trecut nimic in carte...nici nu i am cerut

daca schimbi axa cu came si urmezi procedura descrisa de constructor,cu suruburi noi stranse la cuplu nu mai vede nimeni daca a fost umblat sau nu acolo

ps..cand se schimba axa cu came nu intervenim cu ciocanul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand inchizi capacul de pe motor cu ce il etansezi? ca nu tine doar sa strangi din suruburi. 

 

ASa cum exista motoare bxe cu 300-500.000km fara probleme la motor, asa exista si pd-uri cu axa cu came originala fara uzura. Puteti sa va mirati cat vreti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul culbutorilor are garnitura lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, mihai13 a scris:

Întrebam de 3 pistoane, 6 valve, dacă ați găsit cu axa dusă și ați înlocuit. Teoretic știu, voiam statistic să știu dacă a întâlnit cineva. Am auzit că ar pica mai greu și mai rar.

Pe la 150-200.000Km, in functie de regimul de exploatare, apar de multe ori probleme la arborele cotit (in conjunctie cu ambreiajul) pentru ca este un motor prost echilibrat.

Se uzeaza cuzinetii vibrochenului. Lumea de obicei cumpara motor din dezmembrari, este prea scumpa reparatia cu piese noi.

Si acesta este un motor nereusit de la VW, mult mai nereusit fata de PD. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu cat de nnasol este motulul specific dar eu il folosesc la un avf de peste 125mii si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deenman nu stiu de ce ai dat downvote la postul meu dar pot trage niste concluzii. Vorbesti numai aberatii, sustii teorii absurde, dai sfaturi aiurea si nu in ultimul rand masina ta este cea mai buna si consuma cel mai putin. Cu riscul de a-mi lua iar warn si probabil sa mi se inchida contul iti zic sa te abtii.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!