Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

As dori parerea voastra despre sunetul la motorul meu AWX  320.000 km

 

 

Asa arata axa cu came

13059814_992214260847701_1376031141_n.jpg

13084207_992214257514368_1441233749_n.jpg

Modificat de icerw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analiza sunetului inregistrat la un PD e subiectiva. Dar cama de jos din prima poza e PA. Si precis nu e singura. :)

Apuca-te de adunat piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NIci filetul din ultima poza nu arata stralucit, cu spanul ala iesit pe acolo.

Intr-adevar, cama e dusa.

Sunetul specific e perceptibil f bine pe accelerare repetata pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, C o s m i n said:

Analiza sunetului inregistrat la un PD e subiectiva. Dar cama de jos din prima poza e PA. Si precis nu e singura. :)

Apuca-te de adunat piesele.

M-am apucat deja :)

3.jpg

Cam asa arata log pe injectoare prima poza nr1  si a doua e nr3

Am incercat sa inversez intre ele dar tot aiurea sunt valorile la nr 1 si 3 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba axa si tachetii, apoi verifica valorile injectoarelor. Cel mai probabil situatia se va schimba. In bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie @icerw stie ce are de facut, doar ca e nehotarat ce sa cumpere/unde sa faca operatia care din pacate se stie ca nu e chiar simpla.

Cu siguranta daca va schimba ax/tacheti/reglaj injectoare situatia se va schimba in bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa e  nu am gasit la magazine aici kit axa came doar cele no name. ceva de genu axa : fai

Online imi poate cineva recomanda un kit bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax came Kolbenschmid,tacheti INA negri,cuzineti Glyco.Cam asta este combinația cea mai reușită din ce am citit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am și eu un Golf 5 din 2005, cod de motor BKC. La relanti, îmi trepida ușor și cam atât (mașina trăgea foarte bine). Am fost la Avia Motors și după diagnosticare, au găsit așa:

- dop sărit la o rampă de culbutori;

- camele corespondente cilindrului 4 prezintă uzură avasată;

- garniturile de etanșeizare a injectoarelor sunt foarte uzate;

- cablajul de la injectoare este foarte uzat și va trebui de asemenea să fie înlocuit;

- injectorul de la cilindrul 2 va trebui înlocuit.

Acum...cu excepția injectorului (pentru care am dat comandă de unul sh, pe baza codului de piesă, oferit de cei de la service), ce credeți că aș putea lua dezmembrări și ce trebuie să cumpăr neapărat de la magazin?

Axul cu came poate fi SH sau trebuie neapărat unul nou? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema si daca se poate ceva pareri?

Acum 75000 de km am schimbat distributia si axa cu came, tacheti si cuzineti, iar de vreo 2 saptamani de la consumul normal de 0.6l\h a crescut la valoarea de 0.8-0.9l\h fara consumatori si implicit nu reusesc sa scot consum mai mic de 8l/100km nici extraurban...urban 12-13 la trafic de oras mic.

Am facut diagnoza la masina si nu are stocata nici o eroare...am schimbat pt proba MAF nou, g 62 nou, incercat reglaj avans de la -7 la +7....samd 

Pe vcsd la avans de +4 merge cel mai bine, dar catitatea injectata nu scade sub 7.6 si durata injectiei sub 7 consum minim 0.8l/h. Valorile pe injectoare la avans de 0 sunt de maxim +0.5, iar la avans de +4 injectorul 1 o ia razna + 2.5 restul se mentin.

Astazi am dat capacul jos si am contatat ca, cama de la (culbutorul injectorului) 1 nu cama de la supapa are uzura vizibila, iar cea de la 2 doar niste zgarieturi...offf

Intrebarea e: de aici sa se traga cresterea de consum sau schimb axa cu came degeaba...am gasit axa cu came OE sh de la avb si daca se potriveste pe avf, ca axa AM nu mai vreau...Masina e un passat 2003 limuzina avf 6 trepte multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca consumul nu a crescut imediat dupa inlocuirea axei si daca injectoarele au fost reglate corespunzator ,atunci rezolvarea ar fi inlocuirea injectoarelor cu unele care au mai putini km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar avans de la -7  la +7.... eu n-am vazut. De la 5 deja nu mai porneste masina si da eroare de senzor ax came.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa umblat la injectoare, si nu pare simptoma de injectoare...a aparut de curand si de odata.

Deci ziceti ca nu are nici o treaba uzura camei de la injectorul 1 care e cidat ca el a luat-o razna?

Axa de avb merge pe avf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce numesti tu uzura la cama injectorului. Ca eu inca n-am vazut camele alea uzate, oricat de tocite erau cele de la supape.

Axa de AVB merge pe AVF. E acelasi cod.

Valy_look, piesele care le poti lua sh ar fi: axa cu came (dar verifici cu atentie sa nu fie afectate camele), rampele cu culbutori (noi sunt in jur de 1000ron), cablajul.

Daca sunt uzate camele, mai mult ca sigur s-au uzat si tachetii. Astia ar fi bine sa-i iei noi, impreuna cu cuzinetii de la axa si oring-urile pentru injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate si la injector :wacko:

2ibdld3.jpg

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, C o s m i n said:

Nu inteleg ce numesti tu uzura la cama injectorului. Ca eu inca n-am vazut camele alea uzate, oricat de tocite erau cele de la supape.

Axa de AVB merge pe AVF. E acelasi cod.

Valy_look, piesele care le poti lua sh ar fi: axa cu came (dar verifici cu atentie sa nu fie afectate camele), rampele cu culbutori (noi sunt in jur de 1000ron), cablajul.

Daca sunt uzate camele, mai mult ca sigur s-au uzat si tachetii. Astia ar fi bine sa-i iei noi, impreuna cu cuzinetii de la axa si oring-urile pentru injectoare.

Mulțumesc mult, C o s m i n. M-am gândit să iau chiulasa cu totul, second-hand și gata. Ce garnituri ar mai trebui să cumpăr, dacă vreau să schimb toată chiulasa? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, yoh01 said:

se poate si la injector :wacko:

2ibdld3.jpg

Așa arată si la mine cama injectorului nr 1...de la asta sa fie creșterea de consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu si la mine a crescut consumul ,,, nu ai ce face alta axa , momentan strang bani sa iau ceva bun oem ori de la kermatdi

 

tin sa precizez ca , camele de la tacheti sunt ca noi , am verificat am si dopurile acolo la axe , nu inteleg ce sa intamplat la camele de la injectoare

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yoh, la tine judecand dupa culoarea chiulasei pe interior, uleiul si-a facut treaba si nici n-a fost unul prost. O fi imbatranit materialul.

15 hours ago, vally_look said:

M-am gândit să iau chiulasa cu totul, second-hand și gata. Ce garnituri ar mai trebui să cumpăr, dacă vreau să schimb toată chiulasa? Mulțumesc.

E si asta o varianta. Iti trebuie garnitura de chiulasa, oring-urile de la injectoare si indicat ar fi alte suruburi de la chiulasa (in principiu sunt gandite pentru o singura strangere). Plus ulei si antigel. Si... tu stii cum stai cu distributia. Acum e momentul s-o schimbi daca are ceva km.

Deci ar fi un minim de 1000ron pe piese (fara distributie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei doar ravenol 5w40 vpd schimburi la 6000-7000 cel mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de axul asta? S-au facut mai multe poze dar nu incap puse aici.

IMG_20160428_101348.jpg

IMG_20160428_101401.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare ok. Cel putin nimic demn de luat in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, C o s m i n said:

Yoh, la tine judecand dupa culoarea chiulasei pe interior, uleiul si-a facut treaba si nici n-a fost unul prost. O fi imbatranit materialul.

E si asta o varianta. Iti trebuie garnitura de chiulasa, oring-urile de la injectoare si indicat ar fi alte suruburi de la chiulasa (in principiu sunt gandite pentru o singura strangere). Plus ulei si antigel. Si... tu stii cum stai cu distributia. Acum e momentul s-o schimbi daca are ceva km.

Deci ar fi un minim de 1000ron pe piese (fara distributie).

Păi să vedem: azi mi-au ajuns prin FanCurier noul injector și oring-urile pentru injectoare. Mâine sper să-mi ajungă și chiulasa. Voiam să știu dacă pe chiulasa repectivă trebuie montate simeringuri/garnituri noi (în afară de garnitura de chiulasă, pe care oricum o voi cumpăra din magazin) sau pot monta chiulasa exact așa cum vine? Cât despre distribuție....nu am bani și pentru asta. Crezi că dacă am 60k de km făcuți deja, trebuie să o schimb? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!