Jump to content

Probleme ax cu came 1.9 tdi


Alexandru P
 Share

Go to solution Solved by Bogdan.C,

Postare recomandată

M-am gandit si eu la presiunea uleiului. Masina are 233000 km. A mers pana acuma doar cu 5w40 castrol, o data aral si acuma am pus motul specific vw. La rece nu suna, merge normal fara nici un tacanit metalic. Ar fi indicat sa trec la 10W40 daca motorul nu consuma ulei? Deci tachetii o sa trebuiasca schimbati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi foarte indicat sa arunci uleiul, sa pui liqui moly, cum am eu la fix aceiasi km cum ai tu(233k), ulei 2t in motorina si revii cu impresii.

daca sunt km reali, nu ai nici un motiv sa treci pe 10w. cel putin eu nu am nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minutes ago, Ionutnsl said:

M-am gandit si eu la presiunea uleiului. Masina are 233000 km. A mers pana acuma doar cu 5w40 castrol, o data aral si acuma am pus motul specific vw. La rece nu suna, merge normal fara nici un tacanit metalic. Ar fi indicat sa trec la 10W40 daca motorul nu consuma ulei? Deci tachetii o sa trebuiasca schimbati...

Salut.Pai daca nu il consuma nu are sens sa treci la 10w40 care este mai vascos la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, marius1982.11 a scris:

ar fi foarte indicat sa arunci uleiul, sa pui liqui moly, cum am eu la fix aceiasi km cum ai tu(233k), ulei 2t in motorina si revii cu impresii.

daca sunt km reali, nu ai nici un motiv sa treci pe 10w. cel putin eu nu am nici unul.

Adica sa inteleg ca motul specific vw 5w40 e chiar asa naspa? Km sunt reali. In ce proportie pui ulei 2t in motorina?
Da, la cald defapt vascozitatea e aceeasi atat la 5w40 cat si la 10W40.

 

în urmă cu 2 ore, marius1982.11 a scris:

ar fi foarte indicat sa arunci uleiul, sa pui liqui moly, cum am eu la fix aceiasi km cum ai tu(233k), ulei 2t in motorina si revii cu impresii.

daca sunt km reali, nu ai nici un motiv sa treci pe 10w. cel putin eu nu am nici unul.

Adica sa inteleg ca motul specific vw 5w40 e chiar asa naspa? Km sunt reali. In ce proportie pui ulei 2t in motorina?
Da, la cald defapt vascozitatea e aceeasi atat la 5w40 cat si la 10W40.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a, scuze, nu citisem pana la capat :), credeam ca ai castrol. Da, motul e un ulei decent. Vezi pe diagnoza cum stai cu avansul.

Zi-ne si de istoric, cand a inceput? A facut asa cu toate uleiurile?

LE: axul cu came nu e o problema specifica la motoarele noastre.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17 februarie 2014 at 7:31 PM, kosmyn_aurel89 said:

 

eu cand am inlocuit axul came nu am pus nimic ptr etansare in acele zone marcate cu rosu si nu sunt probleme absolut de loc sau alte scurgeri. am doua recomandari: una daca tot umbli acolo inlocuieste si semeringul axei cu came  si doi cand o sa montezi capacul la culbutori curata garnitura, capacul si partea de pe chiulasa cu benzina si pune garnitura cu un strat subtire de silicon negru de la victor reinz.(30lei tubul) si nu ai treaba cu scurgerile

Pe garnitura capacului NU se pune silicon . Etanseaza 100% daca garnitura e buna si suruburile sunt stranse in ordinine si la cuplu specificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, marius1982.11 a scris:

a, scuze, nu citisem pana la capat :), credeam ca ai castrol. Da, motul e un ulei decent. Vezi pe diagnoza cum stai cu avansul.

Zi-ne si de istoric, cand a inceput? A facut asa cu toate uleiurile?

LE: axul cu came nu e o problema specifica la motoarele noastre.

Masina a fost a fratelui meu pana la 193k, el schimba uleiul tot pe la 13-14000 si folosea castrol. Tacanitul il are demult de pe la 150k, si el a fost in service si i-au spus ca masina nu are nimic, dar atunci nu facea asa tare ca acum. Acum de cand e la mine ii fac schimbul la maxim 10.000. Am folosit si castrol, aral (mi s-a parut ca merge ok cu aral si parca nu consuma atata ca si castrol), si acuma am motul de 3000 km. Oricum consumul de ulei e in limite normale, undeva la 400-500 grame la 10.000. Cu toate uleiurile facea exact la fel tacanitul, in rest motorul trage bine, umpic mi se pare ca pierde din putere la peste 3000 rot.

Modificat de Ionutnsl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa spun decat sa mergi la un servis sa-ti verifice cu manometrul presiunea de ulei la cald.

Ce pot sa spun decat sa mergi la un servis sa-ti verifice cu manometrul presiunea de ulei la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac si sa imi verifice axul cu came sa vad daca inca e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Atasez si eu cateva poze cu instrumentul meu. L-am verificat impreuna cu tzacanel, cand am reglat turbina la masina.

El a zis ca este uzat, dar mai duce 10-15.000 KM.

Ce parere aveti? Ati vazut si mai rele, sau e stare critica? Masina are 240.000 KM, Passat AVF 131CP.

2mpfn0i.jpg

ws43sn.jpg

23mui4z.jpg

ekq4bt.jpg

34e9m6d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am masurat camele cu sublerul, nici nu poti sa le masori exact fara sa demontezi macar axele de la injectoare. Uzura este evidenta. Nu sunt pozele explicite, trebuia sa le fii facut eu, cam greu de folosit telefonul cu ulei pe manusi.

I-am explicat cum trebuie sa arate un ax ok si cum arata al lui. Din pacate nu am avut unul demontat sa vada mai clar ce si cum.

I-am zis ca o diferenta de 1mm este deja mult. Stratul de cementare este dus demult si este greu de apreciat cat mai duce axul sau saracul compensator in care freaca.

Colegul trebuie sa defineasca ce inseamna stare critica ;) Din punctul meu de vedere este stare critica, totusi pana sa dea zgomot distinct de "bas" in admisie mai are un pic. Asta nu inseamna ca isi face treaba corect. De asemenea valorile pe injectoare sunt destul de ridicate 0.8-0.9 fata de alte motoare din generatia lui, care se mentin mai bine, probabil ca odata cu ax, garnituri si reglaj vor cobora spre zero

Modificat de tzacanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexitul_golf_plus

salutare la toata lumea ! din pacate am si eu aceiasi problema constatata de mecanicul de volkswagen detin un golf plus 1.9 tdi motor BKC si deja de ceva timp mai ales uneori la rece am o bataie urata la motor . mecanicul mi-a zis asa AXE CAME ,cuzineti, tacheti si garnitura pompa tandem. va rog frumos daca v-ati pus axe came after market ce model v-ati pus sau ce recomandati intrucat noua OM ma costa 2600 ron si nu prea merita. Un mic ajutor din partea voastra ?mecanicul mi-a zis sa nu cumpar second hand  ptr ca s-ar putea sa cedeze foarte rpd si nu este rentabil intrucat manopera este destul de costisitoare.... ce ma sfatuiti ?

Modificat de alexitul_golf_plus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune marca din imaginile atasate

image.jpg

image.jpg

Mai trebuie si semering ax came 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE:

Motorasul meu, nu-i asa?

Motorul merge foarte bine, mestere, saru mana.:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Toni d o sa ne tina la curent cu ,calitatea axului ,pozele sunt cu motorul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9tdi asv 230.000km pe bord ceva pareri in legatura cu axu?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sublerul poate sa nu fie de aceeasi parere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O oarece uzura e normala, dar fata de axele de la PD, cele de la VEP-uri arata foarte bine si la 4-500.000 km . La 650.000 km am vazut unul care a cedat cementarea la o cama. Logic si restul de came erau uzate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un AVF de 240.000 de KM, cu un ax cu came uzat (dar inca nu scoate sunete suparatoare) - poze mai sus, ce ulei imi recomandati? Momentan la ultimul schimb am bagat Castrol Edge 5W40 pt. PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, alynxs said:

La un AVF de 240.000 de KM, cu un ax cu came uzat (dar inca nu scoate sunete suparatoare) - poze mai sus, ce ulei imi recomandati? Momentan la ultimul schimb am bagat Castrol Edge 5W40 pt. PD.

Eu la AVF- ul meu folosesc Ravenol VPD,5w40,normă 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nemtalau, asa arata al meu la 170k, acum are ca al tau, 233k, si sunt convins ca arata aproape lafel ca si atunci. Nu e nici un stres.

 

alynxs, eu iti recomant liqui moly 5w40 HT, bidon mov.

ax.jpg

ax1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly? Hmm, nu stiu ce sa zic. In legatura cu axul meu (cateva postari mai sus) cum ti se pare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!