Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Stiti cumva daca motorul 2.0 TDI CR indeplineste normele Euro 5? Am gasit cateva articole despre acest motor (atat in varianta de 140 cat si de 170 cp) in care se mentiona ca deja indeplineste normele Euro 5 valabile din septembrie 2009. Voi ce stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Stiti cumva daca motorul 2.0 TDI CR indeplineste normele Euro 5? Am gasit cateva articole despre acest motor (atat in varianta de 140 cat si de 170 cp) in care se mentiona ca deja indeplineste normele Euro 5 valabile din septembrie 2009. Voi ce stiti?

Este EuRo 4 conform siteului skoda.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca in datele tehnice motorul 2.0 TDI CR este prezentat ca fiind Euro 4. La fel si pentru VW Passat si VW Tiguan. Dar iata un articol despre un drive test cu Tiguan in care se mentioneaza ca motoarele TDI CR satisfac norma Euro 5: http://auto.contrastonline.ro/stiri/modele...a-de-vale-12627.

Sau aici, despre Audi TT cu acelasi motor: http://www.zercustoms.com/news/Audi-TT-2.0-TDI-quattro.html.

Tot despre Audi TT, acelasi motor: http://www.worldcarfans.com/9080227.005/au...uattro-revealed

Eu zic ca si pe noul Superb este acelasi motor. Sper... Altfel, avand in vedere ca diferenta intre Euro 4 si Euro 5 la motoarele diesel este destul de mare, asta poate afecta decizia de cumparare pentru astfel de motoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din tabelul atasat de hiro reiese ca doar motorul 1.8 TSI indeplineste normele Euro 5. Nu exclud, desi n-am gasit nimic in sensul asta. Intre timp am mai gasit un articol despre noul superb si motorul 2.0 TDI CR:

This is Skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU5 intra in vigoare doar din 2009. Probabil ca vor urma ceva reomologari si atunci vom vedea mai multe motoare VAG de generatie noua care satisfac norma asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Eu cred ca motoarele TSI si noile TDI CR satisfac deja standardul Euro 5, dar VAG nu poate sa lanseze chestia asta oficial atata timp cat nu exista inca norma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Eu cred ca motoarele TSI si noile TDI CR satisfac deja standardul Euro 5, dar VAG nu poate sa lanseze chestia asta oficial atata timp cat nu exista inca norma.

Norma exista...inca nu e obligatorie. Daca ar satisface TDI-urile Euro5 ar spune imediat VAG unde se incadreaza, asa cum a facut Mercedes cu 320CDI Bluetec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la dealer am vazut-o m-am urcat in ea...este altceva..mi-a placut ca ai loc destul atat in fata cat si in spate , deschiderea portbagajului in 2 moduri (ceva nou , n-am mai vazut pana acum). nu prea mi-au placut ceasurile din bord..parca prea mari, inghesuie maxi-dot-ul ala. cam atat deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezamagit_de_mobel

daca a fost lansata, pe www.skoda.ro de ce nu apare la modele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a fost lansata, pe www.skoda.ro de ce nu apare la modele?

Showroomul de la PBA are Superbul expus de 2 saptamani. Ieri am facut si drive-test cu varianta 1.8/160Cp Elegance cu piele. Masina mi s-a parut foarte silentioasa si se misca cu o usurinta nebanuita avand in vedere dimensiunile. Tinut de drum mi s-a parut foarte solida. Masina are un aer de "noblete" pe care VW nu-l inspira ci doar Audi. Iar versiunea Ambiente cu 2.0 CR 170 CP la aprox 24500 are un pret imbatabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumoasa masina !

Daca mi-as lua as opta pt propulsorul 1.8 TSI , cutia fiind : DSG , 7 trepte .

Parerile voastre conteaza ...

Modificat de jhonskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la dealerul local cu treaba...

Si pt ca tot eram acolo am zis, hai domle sa ma uit la Superb2. Masina nu era decat in showroom, nu exista masina de drive-test momentan pentru ca- mi s-a spus- majoritatea Superb2 din tara erau la lansarea cu presa auto undeva la Brasov.Asadar a trebuit sa ma multumesc sa-mi pun fundul in cea din showroom. Nu o sa repet aspectele pozitive care au fost scrise deja. Insa eu am observat unul negativ inca din primele secunde in care m-am aflat pe scaunul soferului.

Nu o sa va vina sa credeti dar problema care mie imi displace profund la Superb2 este de...SPATIU!...Suna incredibil...nu-i asa?

La ce ma refer de fapt? Ma refer la distanta intre consola centrala a cockpitului si cotiera de pe portiera (cea care contine butoanele de ridicare a geamurilor, manerul de inchidere a usii- stiti despre ce vorbesc). Aceasta din urma este pozitionata mult prea jos-dupa parerea mea- astfel ca daca nu iti tii picioarele apropiate lovesti la nivelul genunchilor atat cotiera respectiva(ce se profileaza din fata de portiera) cat si marginea consolei centrale. Acest lucru nu mi se intampla la Octavia1...Poate o fi si stilul meu de a sta la volan, eu fac multe drumuri in regim cruising si imi place sa stau relaxat cu piciorul stang fie pe footrest fie pe podea iar cand folosesc tempomatul (atunci si piciorul drept imi sta pe podea) si nu imi place sa ma lovesc cu genunchii de nimic din interiorul masinii.

Nu stiu daca voi o sa sesizati acest aspect, dar mie mi s-a parut inacceptabil.

Chiar m-am mirat ca nu a mai scris nimeni acest aspect. Pe mine m-a deranjat aceasta chestiune - spatiul interior al soferului este ingust pe latime. De altfel intreg spatiul interior (privit intre montantii parbrizului) pare ingust (oricum nu de dimensiunea pe care ai astepta-o la clasa masinii). Altfel spus, masina e lunga si nu prea lata.

Chiar va rog sa verificati cele spuse de mine si sa va spuneti impresia proprie vis-a-vis de aspectele semnalate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la O2 e la fel. Cred ca explicatia este data de faptul ca piciorul drept (genunchiul) este mai bine sa fie sprijinit pe ceva (consola), lucru observat ca pozitiv mai ales in curbe. Intreg designul cockpitului e facut in asa fel incat "sa te imbrace", avand ca side-effect inducerea unui sentiment semi-claustrofobic. Insa dupa ce te obisnuiesti o sa vezi ca pozitia e buna si ofera sprijin lateral in curbe :)

Ca este o masina ingusta si lunga am remarcat si eu, e suficient sa te uiti pe datele tehnice la dimensiuni :) Singurul punct unde exceleaza dpdv spatiu este (pe lungime) la genunchi spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mare; materiale interioare acceptabile; sistemul dublu pentru deschiderea portbagajului consider ca este nefolositor si destul de complicat de utilizat (apesi dreapta, astepti confirmarea luminoasa, apesi apoi centru ...si tot asa); forma farurilor este exceptionala dar nu se potrivesc in combinatie cu masca zambitoare/jucausa (sper sa apara un tuner care sa faca o masca mai serioasa pentru o candidata la categoria limuzinelor, fara emblema proeminenta si zambetul tamp); nu este atat de ieftina pe cat se crede (o configurare multumitoare ajunge spre 30.000 E); vizibilitate extrem de scazuta prin oglinda centrala (puteau macar sa-i puna o camera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la O2 e la fel. Cred ca explicatia este data de faptul ca piciorul drept (genunchiul) este mai bine sa fie sprijinit pe ceva (consola), lucru observat ca pozitiv mai ales in curbe.

De acord legat de O2 si piciorul drept. Pe mine stangul ma 'jena' excesiv din vina acelei cotiere plasate mult prea jos, la un unghi de 120 de grade de deschidere a picioarelor:). Eu am avut un sentiment claustrofobic, asa cum spui, care nu l-am avut in alte masini..nici chiar in O2.

Pe de alta parte, inteleg conceptul de 'imbracare' a cockpitului, dar la Superb2 nu e prea fericit...un interior cu adevarat 'superb' l-am gasit la Subaru Tribeca (nu ca as fi un client de asa ceva).

Oricum, am fost entuziasmat de Superb2 la aparitia ei editoriala, dar m-am desumflat rapid la primul ''contact'' fizic cu ea...Ma rog, cu o femeie se poate intampla mai des, dar la o masina mai rar...stiti desigur ce vreau sa spun...:mellow:.

Ramane sa fac si un drivetest cu ea, poate imi mai schimb parerile despre masina. Acum parerea mea despre Superb2 este: Kind of nice but thanks, no.

Probabil ca altii vor gandi altfel decat mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca si eu am fost un pic dezamagit la primul contact cu masina. Problema mea nu a fost spatiu, care mi se pare suficient, dar materialele folosite pe usi. Cineva spunea mai sus ca ar fi peste Passat la calitatea interiorului si ,desi in prima faza asa mi s-a parut si mie, cind am studiat-o mai atent nu mi-a mai rezultat. In acelasi showroom (PBA) era si un RS foarte dotat. Sincer, pozitia la volan mi se pare mai buna la Octavia 2 decit la Superb. Dupa parerea mea , Superb este peste concurenta, (Mondeo,Laguna,etc) dar nu se ridica la asteptarile mele. In schimb pretul este imbatabil. Cred ca din punct de vedere practic este cea mai buna oferta de pe piata (pret mic de achizitie,spatiu mai mult decit la orice alta masina din clasa,intretinere relativ ieftina), dar daca se doreste ceva mai mult de la o masina, poate motorul de 3,6 L schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era si un RS foarte dotat. Sincer, pozitia la volan mi se pare mai buna la Octavia 2 decit la Superb. .

Exact. O2 Rs este o masina care imbraca soferul, mai ales scaunele din piele sunt super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca si eu am fost un pic dezamagit la primul contact cu masina. Problema mea nu a fost spatiu, care mi se pare suficient, dar materialele folosite pe usi. Cineva spunea mai sus ca ar fi peste Passat la calitatea interiorului si ,desi in prima faza asa mi s-a parut si mie, cind am studiat-o mai atent nu mi-a mai rezultat.

Materialele folosite la fetele de usi, dau aspect de plastic ieftin intr-adevar...in cazul masinii vazute de mine era un plastic gri-deschis. Aspectul imi parea de Skoda Roomster.

Eu am spus (fara sa vad masina) ca materialele nu pot fi peste VW Passat. Exemplul fetzelor de usi e elocvent. In rest pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi la ora 12 in trafic. arata mult mai bine in realitate.

post-2840-1223551550_thumb.jpg

post-2840-1223551570_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!