Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Nu am sesizat lag. In schimb imediat dupa montare am observat o vioiciune a masinii.  Si datorita turbinei lucrurile stau mai bine pe partea de incarcare oricum.

 

De regula la astfel de upgrade-uri se lucraza si softul masinii pentru un randament optim.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Felicitari pentru upgrade-uri :)

 

Poate se simtea lag daca puneai un FMIC mare cat radiatorul de apa, asa e diferenta destul de mica :) De ce nu ai optat pentru un IC complet de aluminiu? Sunt pierderi mari cu capetele de plastic.. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Intradevar, diferenta de volum este mica.

 

Am preferat o interventie OEM. Prinderi, localizare, furtune totul a fost plug&paly.

Obisnuiesc pe cat posibil sa merg pe lina producatorului de cele mai multe ori. Iar upgrade-ul de putere vreau sa fie unul safe cu mici valente sportive.

 

Sau cel putin asa cred ca vreau acum.... :) Sunt in stadiul in care imi doresc sa depasesc pragul psihologic de 200hp, in conditii safe cu DPF pe masina.

 

Multumesc foarte mult pentru felicitari!

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute m-am ocupat de pielea din masina.
Am utilizat cele doua solutii "magice" de la Leatherique, cu care mi-am "uns" scaunele.
post-12154-0-53512900-1434535375_thumb.j post-12154-0-43512000-1434534784_thumb.j

Dupa ce am lasat masina in soare vreo 4-5 ore, am coborat sa sterg uleiul. A fost ceva de frecat, desi nu a iesit prea multa mizerie din piele. Doar pe flancul drept al scaunului soferului a iesit niste albastru de blugi.

Ca si impresie, desi am sters de doua ori cu Prestine Clean, tot a ramas parca lipicioasa suprafata si unele parti lucioase, lucru care nu ma prea incantat.

Partea cu senzatia lipicioasa si pe alocuri lucioasa am rezolvat-o ieri cu o carpa inmuiata in apa calda si am sters inca o data pielea. Bine, solutia cu carpa umeda, se aplica, cred eu, in momentul in care se doreste stergerea uleiului, aplicarea balsamului fiind o etapa ulterioara.

Poze cu rezultatul nu am mai facut intrucat m-a prins seara...

 

Dar am una de la o spalatorie:

 

b3e6e235-ce90-4d83-824a-a1cac97a9c70_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu

in cazul tau cred ca trebuie doar o stergere ocazionala cu PC, pielea arata f bine si nu e murdara.

Leatherique actioneaza putin diferit, uleiul (RO) ridica murdaria si hidrateaza pielea iar curatatorul (PC) indeparteaza uleiul+mizerie.

 

Etapa ulterioara cu balsam, de fapt este prima din proces.

Link către comentariu

Muale, in prealabil am curatat pielea cu Vicont. Nu am considerat ca este necesar PC inainte.

Mi-am dorit sa hidratez pielea intrucat flancurle scaunelor fata aflate spre usi au capatat cute, cu predilectie cel de la sofer. De, ce sa-i faci gabaritul meu isi spune cuvantul.

 

Am sa mai incerc o "revigorare" peste cateva saptamani asa de amorul artei, cu pasii indicati de tine, combinati cu microfibra inmuiata in apa calduta ca pas intermediar intre RO si PC.

 

Multumiri

Link către comentariu

Nu trebuie PC inainte.

La leatherique aplici RO, lasi masina cat mai mult posibil la temperatura ridicata apoi stergi cu PC.

 

Cutele alea cam apar, indiferent de gabarit.

 

Sunt curios daca se diminueaza dupa al doilea tratament.

Link către comentariu
sorinaccio_G5

suspensie - adaptiva (magnetic dumpers)

cum se manifesta(simte) aceasta functie la masina ta?

Link către comentariu

Face parte din sistemul ADS (Audi Drive Select sistem) care functioneaza asa:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Asadar, ieri am montat cel de al doilea set de manete de facelift. Asa cum ma asteptam, functioneaza fara cusur. Am pastrat calculatorul/spira mea si am montat manete produse de COSTAL, acelasi producator cu cel al spirei de pe masina.
Daca va amintiti, primele erau fabricate de VALEO si aveau o cu totul alta arhitectura. Nu sunt interschimbabile! Si cum calculatorul de la VALEO nu a fost capabil sa se inteleaga cu directia adaptiva de pe masina, si nu am putut monta doar manetele pe al meu calculator, le-am dat unui coleg la care au putut fi codate.

Cam asa sta treaba:

 

Cu manete vechi
a348cc71-874a-47b1-ba4d-bdca4337e27e_zps
Manetele vechi cu adaptive cruise control (ACC) ma gandesc sa le vand. Daca stiti oameni interesati de retrofituri astept PM ;)

 

Cu manete facelift
47788dee-ca4b-4c5a-bff8-3e21f8bb8adf_zps

bb0b5779-2523-41da-9066-bbfddaf2816c_zps

64eb382a-8284-494c-89cd-286a268062ff_zps

2a987161-5c4f-4455-bf3f-978c23621a74_zps

64137a9b-8ec6-4d4e-b1aa-0367524db065_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Omule, este incredibil de frumoasa masina, iar pasiunea ta bate orice film. Felicitari!

Link către comentariu

Cred ca e putinele topic-uri la care la fiecare postare, intru pe mobil sa vad pozele -la servici nu vad nimica de pe ip-ul de DE, respectiv probabil sunt blocate din firewall

 

Again, gust, finete, OEM retrofit....

 

Cred ca esti printre acei oameni care ii numeri pe degete, care isi cunosc fiecare "surubel" de la jucarie.

 

Palaria jos!

Link către comentariu

pantofi si ciorapi albi?

bine ca ai reusit cu manetele, chiar daca nu din prima.

Modificat de Muale
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Va multumesc pentru aprecieri!

Ne-am mai plimbat si am mai tras 2 poze :)

57ed1504-6876-4865-a37b-f8ded8eaa515_zps

841d6701-2503-4513-9cc9-5910904bfd03_zps

b6847c13-b269-4f7d-9cc1-aa1cae2f805a_zps

__________________

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Niste poze de la munte impreuna cu mai multi amici pasionati de Audi si nu numai:


1_zps33dggewh.jpg

IMG_5675_zpstjw4avld.jpg

IMG_5666_zpszdif8ljf.jpg

999e032a-fd9a-4992-b30a-9ebdc6fc6ecc_zps

c6590596-388a-4a37-9715-81ce0e02206e_zps

e4149ca5-e10c-487d-884f-599dc7db0d03_zps

Link către comentariu

A ta chiar ca iese in evidenta printre celelalte, mai ales cu evacuarile/bara spate puse de tine.

 

OT: Insignia aia e cumva OPC?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Multumesc foarte mult pentru aprecieri!

 

Intr-un final m-am hotarat sa achizitionez un eleron RS4 din fibra. Dupa 2 ani de cautari al unuia OEM, nu am reusit sa gasesc sub pretul de 499 euro!
Enorm!

Asadar, marele noroc a fost totusi faptul ca am gasit unul facut cu simt de raspundere, in sensul ca are forma, dimeniunile si caracteristici identice cu cel OE.
Se mai comercializeaza unele de catre un neamt, dar care se pare ca a fost doborat de simtul lui artistic, incercand sa ii dea o nota personala, lucru ce nu ma incantat.

Daca tot am cumparat eleronul, care de altfel ar cam trebui sa fie tusa finala a exteriorului masinii, m-am gandit sa dau jos si colantul negru de pe plafon. Am considerat ca noua forma a eleronului, cu mai multe planuri, curbe si accente dinemice nu va "da bine" cu plafonul negru, in cosnecinta a iesit la lumina din nou trapa :)

Niste poze cu eleronul asezat pe masina de proba:

IMG_9669_zpsuprsjx53.jpg

IMG_9670_zpspx4picyf.jpg

IMG_9671_zpsfdr3fmia.jpg

IMG_9667_zpshfszdpvt.jpg

Si o poza cu masina spalata, la un self wash, fara eleron :)

0f5cc32d-03f9-4e7b-9d57-06d28f51bcdd_zps

Odata cu "decolantarea" plafonului am intervenit si la trimurle exterioare intrand si eu in lumea piano black optics. Capacele oglizilor sunt si ele acum negru lucios!

Link către comentariu

azi dimineata parca nu avea eleron. ramane "crud" carbon; singurul element carbon de pe masina?

 

acolo spal si eu.

Link către comentariu

:) Dimineata era in portbagaj, inca nu l-am dus la vopsit.

Va fi Monza Silver precum este culoarea masinii!

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Arata foarte bine eleronul! :icon_thumleft:

 

Ai facut bine ca ai renuntat la colantul de pe plafon. E prea frumoasa masina pentru plafon colantat...acum cativa ani era ok...dar in zilele noastre nu prea mai merge genul asta de modificare (nu vreau sa atac sau sa jignesc pe cei care au...e doar chestie de gust  :D  ). In plus, ai si trapa panoramica si este evidentiata frumos fara colant.

 

La pachetul optic negru (Audi Exclusive), rama grilei fata si trimurile de la geamuri sunt negru lucios...deci acum esti OEM.

 

Bafta!

Link către comentariu

Hai cu vopsitul sa vedem rezultatul final! Deja se vede ca o sa se completeze frumos design-ul cu bara spate.

Link către comentariu

Masina asta arata superb. Exact cum ar trebui un B8 sa arate! Bafta si drumuri bune! 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Va multumesc pentru aprecieri!

 

Hop si o clima de facelift :)

O mica intinerire nu-i strica, avand in vedere lumina alba a ecranului si accentul de piano black din jurul acestuia, bineinteles coroborat cu "rotitele" nichelate. :)

062ca028-e9b9-45da-9b71-c97b3e294fa9_zps

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!