Jump to content

Oprire motor in mers


adrian_vw
 Share

Postare recomandată

Am verificat cureau. Cum imi dau seama daca e sarita. Cum verific cablajul de la senzor?

20180329_090603.thumb.jpg.d4856a370f3b9d30e79c0defc5241b5b.jpg 

20180329_090646.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repozitionezi distributia cu cale...se vede dat cu vopsea pe pinion si carcasa,invarti de vilbrochen pana se aliniaza punctele de vopsea si apoi introduci calele...daca intra e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma a fost cureaua de distributie. Din fericire nu a afectat nimic in motor. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2018-03-27 at 6:09 PM, EEXCALADE said:

Verifica pompa din rezervor

Ieri am fost pana la Tg. Mures si am turat motorul mai mult dect de obicei, pana la 4000-5000 , totul a fost ok numai ca la intoarcere cand incercam sa o accelerez brusc sau voiam sa merg mai repede accelerand constant a inceput sa-mi dea intreruperi. Aceleasi intreruperi sau opriri de motor se mai intampla si la plecarea de pe loc. Sa fie pompa din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, ciocolata1 said:

Ieri am fost pana la Tg. Mures si am turat motorul mai mult dect de obicei, pana la 4000-5000 , totul a fost ok numai ca la intoarcere cand incercam sa o accelerez brusc sau voiam sa merg mai repede accelerand constant a inceput sa-mi dea intreruperi. Aceleasi intreruperi sau opriri de motor se mai intampla si la plecarea de pe loc. Sa fie pompa din rezervor?

pare ca da.

verifica intai daca ai alimentare - siguranta - daca da, cel mai probabil pompa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare iar! Dacă mai țineți minte am mai postat o data cum ca mi s-a oprit mari mașina (pagina 3). Astăzi iar am avut surpriza de a mi se opri in mers. De data asta aștepam sa intru in sensul giratoriu când sa dau sa înaintez observ ca se oprește. Nu a trepidant pur și simplu s-a oprit. Însă acum aveam un sfert de rezervor și range 150. Țin sa precizez ca am schimbat pompa de motorina acum o săptămâna cu una din dezmembrări. Am verificat și bateria și alternatirul și totul este ok soc: 12.94, nominal:750En, masurat:763. Ce credeti ca este? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca ar fi și asta defecta? Ciudat mi se pare, ca nu se aude deloc când pun contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa trebuie sa se auda,inainte sa o schimbi cu alta noua vezi daca ai tensiune cu contactul pus si daca releul pompei e ok

daca se mai opreste te uiti in filtru sa vezi daca ai motorina

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porni după ce luai curent de la alta mașina , dadui la automat conectata la mașina pornita cam 20 de secunde și porni. Dacă era releul ma gândesc ca nu trebuia sa mai pornească. Sau ma înșel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are pompa din rezervor cu luatul de curent de la alta masina?

verifica ce ti am zis mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acelasi lucru il patesc si eu si nu i-am dat de cap. Am schimbat si pompa de motorina si tot face. Ce am observat ca intreruperile le da dupa ce merg cu masina mai mult (gen 100 si ceva de km). Daca merg local nu face nimic. Am facut log in mers si pare ok. Am mai vazut pe vag com o oscilatie la relanti 819-840 rpm uneori.

LOG-01-003-011-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hey all,  am intampinat si eu aceeasi problema - motor oprint in mers, 2.0L, BKP.

Simptomele sunt diferite fata de cele mentionate de colegi, si anume:

-> imediat dupa (sau in paralel, greu de zis) oprirea motorului imi apar o gramada de martori in bord - engine fault, parking break issue .. 

-> in mod ciudat: acul de la turometru a oscilat de cateva ori de la 0 la 1000 - 1500 rpm (dupa oprirea motorului, cat se mai deplasa masina)

-> am curent  (volanul / pedalele nu se intaresc).

-> ventilatoarele de la radiator raman pornite pe treapta maxima. Se opresc doar daca deconectez bateria. Cand pun bateria inapoi raman oprite, dar daca incerc sa pornesc masina (care, evident, nu porneste)  pornesc si ventilatoarele alea pe maxim si raman asa ..

Prima data s-a intamplat in 18 Mai -> masina a pornit dupa 20 de minute de pauza (nu eram eu la volan, deci nu pot spune daca au fost 100% aceleasi simptome). A 2-a oara s-a intamplat in 20 Mai - nu am reusit sa mai pornesc masina, nici dupa cateva ore de pauza .

Am facut un scan in 19 Mai si l-am atasat. ! In log-uri data este 16 Mai (se pare ca eram cu 2 zile in urma) - ora: 8:44  !

Any hints?

Log_19_05_2018.txt

Modificat de marghi91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

P0341 - Camshaft Position Sensor Circuit, signal not feasible - Intermittent
Se opreste din cand in cand la relanti sau cand e motorul cald , mers ceva kilometri , da o zmuncitura , doua  , masina porneste bine , trage bine , fara martori in bord , pompa de motorina verificata , distributia are 7 mii de km.

Sa inteleg din ce am citit pe aici ar putea fi= oringuri la injectoare , egr , distributia , cablaj senzor , senzorul . Ce as putea exclune intai dupa descrierea masinii , ca,comportament ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 
Intampin urmatoarea problema: stateam la semafor, motorul a inceput sa vibreze, iar dupa 5-6 secunde s-a oprit. Am dat cheie, a pornit fara nici o problema. Am mers aprox 800m si am inceput sa aud un zgomot cand motorul trecea de 2000rpm. Se auziea chiar si daca stateam pe loc si acceleram motorul. Se auzea de parca calcam pe PET-uri goale :) .

Am mai mers inca 100 m, am oprit. Dupa 5 minute am pornit motorul din nou sa parchez, a pornit ursor si nu am terminat de parcat ca s-a oprit iar. Cand s-a oprit s-a auzit un carait,ceva.. Nu l-am mai pornit. Nu sunt martori in bord, nu apare nimic in diagnoza cu VCDS.
Ati intampinat vreo unul dintre voi problema asta? Motor 1.9 TDI.
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor ai?pompa din rezervor se aude cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 1.9 BXE, 105 cp. Da, se aude.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un video sa auzim motorul...daca se mai opreste uita te in filtru sa vezi daca e plin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Giurgiu Rubin

Salut! 

Am avut si eu o problema cu un golf 5 1.6 fsi - murea motorul in mers

Deobicei murea dupa ce sa încălzea (aprox 6km) murea in mers, pornea la sfert, mergeai aprox 150m si iar murea, dadea in nas, se tura greau, n.avea putere. 

Am dus.o la mecanic - nici.o eroare :))

Au inceput sa verifice presiunea de combustibil din pompa de combustibil si venea aprox 1.8-2 bari (normal 5-6)

Au schimbat pompa de combustbil, pompa de înaltă, modulul ce alimenta pompa de combustibil - niciun rezultat 

In ultimă instanță au schimbat senzorul de presiune combustibil. 

Acuma masina merge brici, fara trepidații, zmacituri si fără sa se opreasca motorul in mers

Golf 5 1.6 FSI BAG (cod motor) 

Am postat in speranța ca ajuta pe cineva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 26.06.2015 at 12:04, mariusutu a scris:

va salut,revin cum e frumos si cu rezolvarea la problema masinii mele,problema care era din cauza unui amarat de releu de pornire care a costat 60 lei la reprezentanta vw(protos alba iulia)+100lei platforma+130lei diagnoza+55lei manopera,iar acuma functioneaza perfect!s-a verificat si blocatorul de volan functioneaza perfect in parametrii normali toate problemele cu oprit motor in mers si necitire de cheie o facea acel releu!

Salut, am aceeași problema. Unde este acest releu? Cum pot sa îl găsesc? 

Merci! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

ieri seara mi s-a oprit motorul in mers. nu aveam viteza, aveam in jur de 20-30km/h, am tras pe dreapta si nici nu a mai vrut sa porneasca. Ca mesaj in bord imi spunea ''ENGINE WORKSHOP''. Dadeam la automat dar degeaba, parea ca nu are motorina. Inainte sa plec de acasa, la prima pornire, mi-a aparut spirala aceea. Am oprit motorul, am repornit si a disparut. N-ar fi prima oara cand imi apare la prima pornire. Dar niciodata nu mi s-a oprit in mers asa. Una peste alta, am zis sa incerc sa il mai pornesc si in seara asta, si surpriza a pornit ( ceva mai greu) dar a luat-o.. am mers vreo 10km cu ea si merge perfect.Nu mai arata nicio eroare in bord, nimic.

V-am atasat mai jos codurile pe care le-am gasit aseara la scanare, cand s-a oprit in mers si nu mai pornea deloc.

3  coduri de defecte:

005522 - Senzor altitudine/senzor presiune turbo
               P1592 - 006 - raport neplauzibil - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 5
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 39
                    rulaj: 202893 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.08.24
                    timp: 18:15:18

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    tensiune: 12.20 V
                    presiune: 979.8 mbar
                    presiune: 1150.2 mbar

004160 - Linie alimentare injectoare A'
               P1040 - 006 - defect circuit electric - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100001
                    Prioritate defect: 4
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 202902 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.08.24
                    timp: 18:49:27

             împrejurari cod:
                    RPM: 1216 /min
                    cuplu: 136.0 Nm
                    viteza: 26.0 km/h
                    tens.baterie: 107.6 V
                    tens.baterie: 111.6 V
                    tens.baterie: 117.6 V
                    tens.baterie: 143.5 V

008518 - Tensiune de alimentare pentru grupul A de injectoare
               P2146 - 009 - circiut întrerupt
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01000100
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 202902 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.08.24
                    timp: 18:49:44

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    tensiune: 11.98 V
                    temperatura: 39.0*C
                    valori binare: 00000111
                    (fara denumire): 0.0

Modificat de Fery24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut colegi! Mi s-a optit motorul in mers fara nicio simptoma ...pur si simplu . Apoi a pornit foarte greu la automat . Am toti martorii de eroti aprinsi in bord , turometrul si vitezometrul nu functioneaza . Am deconectat bateria 5 minute si apoi a pornit usor insa a ramas martorul check engine aprins . Are cineva idee ce se intampla ? Nu am posibilitate sa fac diagnoza acum insa intreb deoarece sunt plecat in concediu si trebuie sa ajung cu masina acasa. Eram in viraj la semafor cand a murit . 

Multumesc

Modificat de Manuel N.
Fara diagnoza nu primesti raspuns!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa te lase pompa de carburant. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E schimbata anul trecut si simptomele erau altele . Dupa 5 km s-a oprit iarasi . E posibil sa fie G28 ? Oare daca merg cu erorile se intampla ceva ?

Modificat de AndreiVL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!