Jump to content

Oprire motor in mers


adrian_vw
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut probleme cu G28, la mine cablajul era in regula doar ca dupa schimbarea senzorului am observat ca suprafata sensibila era acoperita cu multa pilitura umeda, metalica.

Si eu am verificat mai intai cablajul, acesta fiind suspectul principal deoarece firele sunt foarte subtiri. Cablajul pentru senzorul G28, se gaseste intr-un manunchi de fire aflat intr-un tub in care intra si cablajul (firele) de la senzorul de presiune de pe admisie, imediat dupa intercooler. Acesta este mai usor de vazut din aceasta cauza il mentionez. Tubul de izolatie mentionat se gaseste in dreapta radiatorului de ulei/filtrului de ulei (cum se priveste de afara, cu fata la motor). Sper sa nu ma insel dar parca intra acolo si cablajul de la senzorul de presiune ulei. Cablajul respectiv merge mai departe spre baterie, merge apoi spre stergatoare si ajunge in final la ECU.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna. De ceva vreme masina mea intampina acelasi gen de problema despre care se discuta aici. Se opreste motorul in mers fara vreo cauza sau fara sa se aprinda vreun martor in bord. Si de parca asta n-ar fi destul dupa oprire nu-mi recunoaste nici cheia. Am fost  la reprezentanta pentru o diagnoza si mi s-a spus ca trebuie inlocuit computerul de confort si ca as avea un blocaj la volan. Asta m-ar costa destul de mult, undeva in jur de 2500 lei. Ar trebui sa consult si alta parere? Multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,de vreo luna am achizitionat un passat 2.0 tdi dsg si azi cand stateam la o trecere de pietoni sa oprit motorul dintr-o data,am scos „cheia”,cand am bagat-o iar s-a deblocat volanul si atat nu s-a mai aprins nici un bec nimic nu a dat la automat,iar dupa 1-2 minute de stat dintr-o data se aprind becurile si daca apas pe cheie porneste normal,nu ramane nici un bec aprins,ba mai mult dupa vreo inca 10 km de mers mi sa oprit si la 50 km la ora,ce ar putea fi?cine a mai intampinat problema de genu cum a rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus fara o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facuta diagnoza si daca nu apare nici o eroare si vazut ce este?sa o duc la tester si sai zic ca se opreste in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si o scanare dar totusi e curios cum din atatia utilizatori ai forumului nu a mai patit nimeni asta de aceea am intrebat in sensul ca din 2013 de cand a fost ultima postare in acest topic au mai fi fost probleme de genu si mai e curios si cum se opreste asa ca si cum ai opri de la cheie si pe urma cateva minute nu mai recunoaste cheia nu se mai intampla nimica decat se deblocheaza volanu in rest nici un martor in bord,restul functioneaza tot si casetofon becuri,faruri,iar daca lasi cheia in a 2 treapta adica contactul pus cum ar veni in 2-3 minute maxim dintr-o data se aprinde tot si nu da nici o eroare in bord!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimic curios aici - mii de masini, posibile mii de defecte diferite - nu e obligatoriu ca toate sa aibe aceelasi defect.

 

sunt defecte comune la contact - blocator - etc - dar nu prea sunt cazuri care sa opreasca motorul in mers - de aceea ti-a recomandat sa faci o scanare - ca sa incercam sa iti zicem exact de unde este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volanul se blocheaza si se deblocheaza cand se opreste,dar numai atata,nu recunoaste cheia nu mai face nimica in bord si dupa 2-3 minute isi revine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam scanare sa vedem ce erori gasesti stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la tester! cand am fost saptamana trecuta si mio facut distributia si uleiul+filtre nu aveam nici o eroare,iar azi am avut 62 de erori,baiatu asta la care am fost a zis ca este un semnal  neplauzibil la blocatorul electronic de coloana si ca sa nu se blocheze volanul in mers se opreste motorul!ia trimis unui electronist testarea si maine astept raspuns sa vad ce e de facut,a sters toate erorile si merge acuma nu sa mai oprit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam scanare sa vedem ce erori gasesti stocate.

 

dar erorile/scanarea... tot nu le-ai postat, ca sa te putem ajuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am avut acces,am dus masina,a bagat-o in service si a zis ca sa astept in sala de asteptare sus,apoi a venit si mia zis!am vazut ca este cineva pe forum care zice ca se pot repara astea nu stiu cum sa iau legatura cu el!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

asteptam scanare sa vedem ce erori gasesti stocate.

 

dar erorile/scanarea... tot nu le-ai postat, ca sa te putem ajuta....

 

salut,astazi cand sa plec cu masina nu a mai vrut sa miste nimic,adica se deblocheaza volanul si atat!am chemat pe baiatu ala cu testeru si i-a dat o eroare la care i-am facut poza dar nu o pot pune aici si scrie asa :0B0C eliberare blocare electron. coloana directie prin gateway Semnal neplauzibil.a sters-o si cand am incercat sa pornesc i-a dat o alta eroare in care ii zicea ca nu are curent calculatorul si airbag volan !nu stiu ce sa mai fac,masina a ramas aici in parcare fiind cu cutie automata a ramas duminica pe P si frana de mana activata iar acum daca nu pot pune contactu nu pot sa o beblochez sa o duc undeva sau ce sa ii fac?el zice ca vine cu un baiat electrician care se pricepe sa vada ca are impresia ca e ceva fir intrerupt undeva!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, de la distanta - poate sa fie de la contact - intai se verifica aceasta - oricum, fa o scanare cum trebuie si posteaza exact erorile care apar - logul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la contact sau de la imobilizeru ala?


si imobilizeru ala nu il pot schimba cu unul second hand doar cu unul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,revin cum e frumos si cu rezolvarea la problema masinii mele,problema care era din cauza unui amarat de releu de pornire care a costat 60 lei la reprezentanta vw(protos alba iulia)+100lei platforma+130lei diagnoza+55lei manopera,iar acuma functioneaza perfect!s-a verificat si blocatorul de volan functioneaza perfect in parametrii normali toate problemele cu oprit motor in mers si necitire de cheie o facea acel releu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna! Detin un Passat Variant Bluemotin 2.0 TDI CR 110 CP din 2009, cod motor CDBC 130000 KM. Problemele au inceput prin Februarie cu nepornirea la prima cheie din cand in cand (o data pe saptamana poate), as fi spus atunci ca din cauza ca o parcam cu botul in sus insa in alte dati, chiar si asa parcata, pornea fara probleme si o singura data cand am dat de vreo 7 ori la cheie pana sa o ia. Am intrebat, am fost la mecanic insa acolo nu a mai facut nimic si respectivul a spus ca daca nu face nimic nu isi poate da seama si mi-a recomandat, ca de altfel si altii, un test. Aveam unul facut in Decembrie si totul fusese ok, la ITP in Ianuarie super noxele... Am fost si am facut un altul cu motorul care a pornit minunat si cu el pornit, totul fiind in regula la motor, bujii, injectie, respectiva persoana spunand ca poate fi o problema la pompa de motorina din rezervor insa de obicei pompa ori merge ori nu, spunand ca ar putea fi mai repede supapa de retur (Aprilie). Am mers in continuare asa, mai rar sa nu porneasca insa pe la inceputul lui Iunie am sesizat ca la accelerare, tot rar intamplandu-se, mai da in nas o singura data. Urcand pe drum de munte in aceeasi perioada, in a doua fiind, mi-a murit motorul, servo...bordul plin de lumini si sunete. Am franat cum am putut, am oprit si am scos cheia. Am stat speriat 10-20 secunde si am bagat-o din nou si masina a pornit cum trebuie iar in bord totul normal. Mi-a mai murit motorul de doua ori de atunci pana acum, astazi fiind a treia oara. As spune ca da in nas la accelerare (cand si cand) insa opritul parca nu ar avea legatura cu accelerarea, rampa, panta...deoarece s-a intamplat si la deal dar si la vale. O parere isi poate da cineva? A mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 11/29/2012 at 1:30 AM, rusen said:

si mie mi s-a oprit de mai multe ori asa pana cand am schimbat egr-ul , acum eu unu sincer nu-mi dau seama daca este o problema de mecanica sau de electrica , incearca mai intai sa-i faci o diagnoza sa vezi ce erori ai stocate , bafta

Si cum ai rezolvat problema ? Exact la fel face si la mine dupa schimbare EGR nou nout

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am o problema foarte enervanta la masina si se pare ca nimeni nu-i da de cap.

Problema consta in oprirea motorului in mers, precum si mers sacadat (da in nas).

Am observat ca motorul moare in momentul in care trec peste o denivelare/groapa, iar viteza este mica. Totodata, am auzit de cateva ori niste sunete asemanatoare celor care se aud la un scurt in partea stanga a volanului, in mini torpedoul acela unde sunt releele.

Mai sunt momente in care merg pe un drum de tara de exemplu (deobicei cele cu gropi), sunt in prima viteza si masina incepe sa dea in nas si nu mai reactioneaza la accelerare pt cateva fractiuni de secunda dupa care isi revine.

Mentionez ca am schimbat senzorul de turatie G28 si degeaba, masina tot asa face. La diagnoza nu apare absolut nicio eroare.

Are cineva vreun indiciu ce ar putea cauza toate astea?

Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună seara,astăzi mi sa oprit și mie motorul în mers.

Am pornit de dimineață am mers un km.am stat 10 minute după care am pornit-o am mers 2 m.si sa oprit motorul, am dat la automat de vreo 4 ori,
 a pornit dar nu a stat decât 5 secunde și alea trepida toată masina,am pus vcds-ul și nu îmi dădea nici o eroare sau bec aprins în bord.

După căutări pe forum am reușit sa  verificat pompa de motorina (ambele) și se auzeau ca funcționează, am mai stat puțin și am zis sa mai încerc sa o pornesc dar fără rezultat, am rămas și fără baterie,menționez ca bateria de vreo trei luni o aveam sub 12v mai exact 11.73v.

Am cumpărat o baterie noua, pun noua baterie dau la automat vreo 8secunde și a pornit,

Sa fie din cauza la baterie?

 

 

Modificat de dsr21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea - verifica incarcarea - alternatorul - si pompa de motorina - daca ai motorina in filtru, cand s-a oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, F l o r i n said:

nu prea - verifica incarcarea - alternatorul - si pompa de motorina - daca ai motorina in filtru, cand s-a opf

A fost plin filtru de motorina, când am reușit să o pornesc am verificat bateria și îmi arata 14 și ceva bateria cu motorul pornit. 

Este posibil sa dea rateuri pompa de motorina din rezervor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este - doar ca atunci trebuie sa gasesti filtrul gol, cand nu porneste/s-a oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc o zi bună. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!