Jump to content

Oprire motor in mers


adrian_vw
 Share

Postare recomandată

Atunci doar scanarea te ajuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat G40 . Mai rau face ... acum intrerupe si accelereaza automat foarte agresiv. Nu stiu ce sa mai fac ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce baza inlocuiesti piesele ?  

O diagnoza/constatare ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit niciun service la urgenta si baza de simptome parea . Acum sunt in Bucuresti si trebuie sa ajung la Valcea. Este vre-un coleg care ma poate ajuta cu o diagnoza in zona Titan ? Daca nu singura varianta o vad platforma . 

Modificat de Manuel N.
Cauta in aria de prestari servicii. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa duc masina pe platforma la Nurvil Rm. Valcea. Are 1 fir sectionat complet si unul oxidat partial in manunchiul gros care vine de la ECU . Se pare ca si senzorul G28 trebuie schimbat si implica demontarea cutiei si schimbarea semeringului vilbrochen deoarece curge ulei si din aceasta cauza pica acest senzor. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G28 se inlocuieste fara a demonta cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minute în urmă, AndreiVL a scris:

... schimbarea semeringului vilbrochen deoarece curge ulei si din aceasta cauza pica acest senzor. 

Atentie la aceasta operatie de service, daca nu au presa pentru pus simeringul de palier mai bine lasi asa scurgerea de ulei, este chestie de finete (trebuie neaparat respectata procedura).
 

In alta ordine de idei, esti sigur ca baia e izolata bine si nu s-a uscat masticul de izolare si scapa exact in zona simeringului?

Ar trebui ca prima data sa dai baia jos si sa cureti marginile, apoi pusa la loc cu mastic nou si dupa aceea trebuie monitorizat simering-ul de palier daca chiar scapa.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca G28 se schimba doar prin demontare carcasa filtru ulei. Insa explicatia lor a fost cea cu uleiul care il distruge... anul trecut cand am schimbat kit-ul de ambreiaj nu curgea si mecanicul a zis ca mai bine il lasam pe cel original ca nu curge decat sa punem AM. 

Baia a fost demontata , curatata temeinic si etansata cu mastic Victor Reinz gri saptamana trecuta , deci mai mult ca sigur nu curge pe acolo. Cred ca se pricep sa il puna , avand in vedere ca sunt reprezentanta VW.

As fi preferat si eu sa nu mai umble la cutie , are uleiul schimbat anul trecut . Plus ca i-am facut revizia sapt trecuta cu ulei original si tot ce trebuie.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa lasi simeringul in pace, sau daca vrei sa-l schimbi sa-ti arate inainte presa respectiva, s-o vezi cu ochii tai, altfel nu te baga.

Nu mai vorbesc daca si stiu procedura si cu ce cuplu se strange...deja...sunt fineturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, AndreiVL said:

Baia a fost demontata , curatata temeinic si etansata cu mastic Victor Reinz gri saptamana trecuta 

Nu e bun acest silicon . Se pune cel OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma s-a schimbat senzorul G28 , ,G40 , simering vilbrochen dinspre cutie. Masina merge ca inainte de defect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat avansul inainte si dupa schimbare simering arbore cotit?

Porneste la fel ca inainte? Ce consum instantaneu ai acum fata de inainte?

Au folosit presa la simering palier?

Intrebari ca sa te edifici tu ca au facut treaba buna...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat avansul. 

Porneste la fel , consumul este la fel

Nu stiu de presa , nu am fost de fata . S-a inlocuit flansa cu tot cu simering si roata dintata 

Multumesc pentru sugestii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu nevoie de o sugestie sau un sfat pentru B6-le meu CBBB DSG.

Dupa iarna, a inceput sa se opreasca in mers, la inceput mai rar, acum cam odata la 50-70 de km. Ce e ciudat, se opreste  mai mereu in sensuri giratorii  ( de vreo 3-4 ori pana acuma),  sau cand opresc sa parchez si pun in R (de vreo 2 ori).  NU stiu daca are vreo legatura, dar mi se pare ca mai mereu dupa virajele la stanga, cu viteza mica, se opreste.

Am si facut scan, postez poza mai jos, eroarea e Supply Voltage for Fuel Injector Group B si atat, nu apare alta eroare.  In mers, bipaie odata in bord check engine, clipeste becul si motorul se opreste. Pun in P, pun contactul si porneste normal, fara check engine aprins, ramane doar eroarea stocata. 

Pana acum, am verificat vizual mufele de la injectoare, iar mai apoi am mers la verificat injectoarele pe stand, dar a reiesit ca nu au nicio problema.

Dupa sarbatori, urmeaza sa continui acuma spre partea electrica - fire,cablaje, mufe, relee, sau in cel mai rau caz ECU.

Mi-ar fi utile niste sugestii in caz ca ati mai intampinat asa ceva.

Screenshot_2019-04-25_at_13_07_56.png

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost deja la 2 serviceuri si pare o eroare cam generala, probabil la partea electrica, la care nu stii ca piesa x trebuie schimbata si se remediaza.

Dupa cum am zis,  dupa sarbatori, mergem la o noua tura de inspectat, axata acum pe partea electrica, din moment ce inspectoarele le-am exclus.

Eram curios daca s-a mai lovit cineva de ea sau ceva asemanator si care a fost rezolvarea, poate un fir intrerupt de la caldura,  o mufa oxidanta, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

Am un passat b6 1.9 tdi 77kw,

Se  opreste in mers doar cand o scot din viteza...

Am verificat filtrul de motorina si are doar 1 sfert de motorina in el dupa oprire...

Dupa oprire imi ramane doar bateria aprinsa in bord.

Cand incerc sa o pornesc, dau la automat dau cam 5 ori cate 6-9 secunde fiecare incercare, intr-un final porneste, si turatiile sunt in jur de 950-980 rpm.

Pompa din rezervor cand pun contactul se aude.

Oare ce sa fie?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa, nu avea de ce sa fie 1/4... Doar.. Motorina în filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de verificat cu testerul valoarea presiunii in rampa comuna,in momentele actionarii electromotorului.Functie de posibilele pierderi de presiune,in returul injectoarelor  si pe la regulatorul de presiune( nu-mi amintesc daca exista la acest model)montat pe rampa,presiunea in rampa va urca greu pana la pragul de declansare al injectiei,implicit pornirea va fi grea,uneori imposibila.Un sistem de injectie poate avea o pompa de inalta presiune buna,dar daca pierderile sunt mai mari decat pot fi sustinute de pompa,sistemul devine inoperant.Testare pierderilor pe fiecare injector,cantitativ,poate constata existenta de probleme pe aceasta directie,sau nu...! Apropo de nivelul combustibilului in filtru,este indicat a se verifica debitul si presiunea realizata de pompa lift(din rezervor).

Modificat de geo000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geo, vezi ca e PD motorul în cauza, nu CR. Deci, nu are rampa comuna, senzor Presiune rampa, regulator presiune, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Am un vw caddy 1.9 tdi, 105cp BJB din 2005, 160000 km cu aceiasi problema, se opreste motorul in mers. In luna iulie am schimbat distributia, filtre, ulei etc, iar dupa 3 zile am schimbat kitul de ambreiaj inclusiv volant(am avut masa dubla si am pus un kit de la valeo cu masa simpla). Imediat ce am plecat de la service s a oprit motorul de vreo 2 ori pana acasa(am zis ca din cauza mea). Dupa care se oprea o data la 2 sapt, la o sapt si din ce in ce mai rau pana cand s a oprit de 30 de ori in 5 km. Se oprea la relanti fara sa apas pe nimic, se oprea la 80 km/h, cand avea ea chef se oprea. Porneste imediat dupa ce se opreste dar poate sa se opreasca in 5 secunde sau dupa 10 min sau 1 ora samd.  Am fost cu ea la un tester a aparut eroare senzor axa came si 2 bujii. Dupa ce am intrebat in mai multe locuri am fost sfatuit sa ma indrept spre senzor vilbrochen. Primul lucru verificat cablaj cat a fost posibil iar la final s a schimbat senzorul de la vilbrochen cu un senzor nou bosch. Tin sa precizez ca pt a schimba senzorul a trebuit data jos cutia.  Masina a mers 3 saptamani foarte bine dupa care au inceput sa apara aceleasi probleme. Se opreste motorul ca si cum ai lua contactul de tot ramane aprins in bord semnul de baterie. Are momente cand o pornesc si sta turata la 1000 de ture sau in mers raman fara acceleratie, daca apas ambreiajul ori isi revine ori se opreste motorul de tot. Am fost iar la un test acelasi senzor axa came si bujii. A fost schimbat si acest senzor si bujiile si nici o diferenta. Astazi am lasat o intr o parcare deoarece se oprea imediat ce o porneam. Maine incerc sa o duc la alt service si sa vad ce se intampla. Totusi ma gandesc sa nu fie acelasi senzor de la vilbrochen dar nu inteleg de ce sa functioneze doar 3 sapt. Daca aveti vreo idee va multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare colegi. In sfarsit am si eu problema opririi in mers a motorului. Drum drept, fara denivelari, mers cuminte, dupa ora 15:00, cald afara, la mai mult de un sfert de ora de la pornire, odata cu AC pornit si altadata fara. In ambele situatii cu motorina putina in rezervor, lucru care nu s-a mai intamplat de cand am masina, adica de 3 ani. De fiecare data a repornit la sfert, dupa extragerea cheii, si a mers perfect. Trage tare, mai ales intre 3000 si 4000rpm, porneste bine dimineata sau imediat dupa o oprire la cald, indiferent de situatie. Precizez ca la opririle in mers apare un martor intermitent in bord, o spira galbena si mesajul de motor defect, mergi la service. Ceea ce am si facut, de fiecare data. Au fost 2 opriri in 2 saptamani. Erorile aparute au fost in principal G28 si G40. A fost si o eroare de injector, motiv pt care s-au scos injectoarele, s-au parfumat, s-a schimbat kitul de reparatie si s-au pus la loc. Fara efect, deoarece 3 zile mai tarziu a intervenit a doua oprire in mers. Nu m-asi impacienta atat, dar vreau sa vand masina si ma tot gandesc la situatia in care poate pati asa ceva un incepator angajat in depasire prin defileul Oltului. Nu vreau sa am pe nimeni pe constiinta. V-asi povesti pe la ce service-uri am fost si cu ce rezultate, dar e irelevant. Mai bine atasez log-urile de dupa cele doua opriri in mers. Dupa prima scanare au fost sterse erorile si o parte nu au mai aparut. Astept cu nerabdare sugestiile Dvs.

Scan-1.txt Scan-2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica cablaj de la g28 pana in ecu motor, mai ales in zona lonjeronului de pe partea soferului. Daca e ok, schimba g28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mulțumesc pentru răspuns Florin. Pana acum am primit 2 refuzuri de intervenție, pe motiv ca e prea dificil si ca daca se ajunge la G28 exista posibilitatea deteriorării unei piese din plastic, ceea ce va complica si mai mult lucrarea. Mai caut, mai ales ca s-a mai oprit odată in mers. Curios cum de fiecare data mă aflam in mers "cuminte" si după o ploaie din ziua precedenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mi s-a spus ca pot fi injectoarele de vina. Au fost scoase, verificate, înlocuit O-ringuri, refăcut reglajul, totul ok. Injectoarele sunt Continental. Pana acum nu a vrut nimeni sa verifice cablajul. In schimb a fost schimbat senzorul de la vilbrochen (G28). Dar motorul s-a oprit in mers la câțiva km după plecarea din service. O sa revin cu soluția atunci când o voi avea. Pana atunci ... Nu va cumpărați Passat! Mașina asta mi-a distrus nervii si portofelul. :(

Modificat de gg75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!