Jump to content

Oprire motor in mers


adrian_vw
 Share

Postare recomandată

eu am oprit motorul in mers facand frana de motor din greseala ( in loc de vit.I am bagat In viteza. III ).

cum masina curgea usor inainte, s-a oprit violent si brusc, cu zgomot.

asta sa intamplat deoarece cand si cand treapta I de viteza agata destul de bine ( asa face de cand o am ) plus ca vit I intra doar daca rotile sunt aproape oprite.

am tras pe dreapta, am repornit o, fara nicio problema actualmente.

sa ma astept la ceva probleme din aceasta cauza in viitorul apropiat ?

sunt usor stresat de problema asta.

multumesc tuturor care-mi vor raspunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.

merci frumos ptr raspuns, Florin

toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎26‎.‎06‎.‎2015 at 0:04 PM, mariusutu said:

va salut,revin cum e frumos si cu rezolvarea la problema masinii mele,problema care era din cauza unui amarat de releu de pornire care a costat 60 lei la reprezentanta vw(protos alba iulia)+100lei platforma+130lei diagnoza+55lei manopera,iar acuma functioneaza perfect!s-a verificat si blocatorul de volan functioneaza perfect in parametrii normali toate problemele cu oprit motor in mers si necitire de cheie o facea acel releu!

salut marius. am aceeasi problema. imi poti spune, te rog, ce releu a fost inlocuit? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este un releu patrat  negru pe care scrie 460 parca si este in stanga sub volan in tablou ala acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, din pacate scriu si eu in topicul acesta ca 'patit'.

Am un BKP 2.0 diesel model 2008, care pana acum a mers ca si uns.

Azi dupa o plecare la un semafor deodata brusc s-a oprit motorul(lin fara vre-un zgomot) concomitent cu stingerea completa a bordului si am ramas blocat pe mijlocul drumului. Avariile au functionat sa le activez si de asemenea am observat ca radioul functiona in continuare, dar bordul negru complet. Pe moment nu am observat nici un senzor sau atentionare.

Scos cheia din contact, pus contactul din nou, bordul nu a reactionat si nici o lumina pe bord, am zis totusi sa apas complet sa fortez pornirea si a inceput a se auzi sub bord stanga un zgomot destul de proieminent ca atunci cand faci un scurt circuit.

Scos cheia si asteptat vreo 5 minute. Contact din nou tot bordul aprins, si apoi pornire complet normala. Fara a arata nici un martor aprins sau alarma. Lasat motorul pornit la relanti pe marginea drumului, fara nici o operatiune cam dupa cateva minute iar s-a oprit complet ca prima oara.

De data asta dupa oprire am observat aprins volanul galben si 3 bip-uri sonore, dupa care se stinge. Pornirea imediata dupa oprire e imposibile, bordul nereactionand.

Reteta functiona ca prima oara, asteptam vreo 5 minute dupa care pornea normal. Si doar asa cu cateva opriri neprogramate am putut ajunge acasa. 

Momentan e sambata seara si nu pot gasi pe nimeni pt diagnoza, aveti idei la posibile cauze si la ce costuri sa ma astept in caz ca a picat ceva. Sunt constient ca sunt inca la nivel de speculatie pana saptamana viitoare cand o sa reusesc sa fac o diagnoza.

Later Edit:

Baterie este noua pusa anul acesta, contacte perfecte.

Motorina peste un sfert de rezervor, prima oprire s-a produs dupa plecare din rampa la semafor. (initial as fi suspectat pompa de motorina, dar nu inteleg de ce pica si tot bordul).

Modificat de toby01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Crysty_blaga

Salutare la toti. Vin și eu cu o problemă care e destul de ciudata și se manifesta în felul următor. 

Daca reglez turatia de relanti la 790 - 800 rpm, motorul se opreste la viteze foarte mici și pornește normal dupa aceste opriri. 

Daca măresc turatia de relanti la 820 - 830 rpm, motorul nu se mai opreste in mers și funcționează normal.

Pe tester nici o eroare, încărcarea e cam mică 13.7 volti ( urmează să o rezolv ), injectoare in parametri, avans distributie -1.89. 

Va rog daca puteti sa imi dati un sfat ce ar mai trebui verificat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

turatia care o fixezi tu, este cam mica - nu trebuie sa se opreasca in acest caz... dar nici ok nu este cu ea, asa.

Deci, incearca sa setezi turatia undeva in jurul la 850 rpm... chiar mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.06.2015 at 12:04, mariusutu a scris:

va salut,revin cum e frumos si cu rezolvarea la problema masinii mele,problema care era din cauza unui amarat de releu de pornire care a costat 60 lei la reprezentanta vw(protos alba iulia)+100lei platforma+130lei diagnoza+55lei manopera,iar acuma functioneaza perfect!s-a verificat si blocatorul de volan functioneaza perfect in parametrii normali toate problemele cu oprit motor in mers si necitire de cheie o facea acel releu!

Zimi te rog unde este acel releu care l-ai schimbat, aceiasi problema am si eu la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crysty_blaga
6 hours ago, F l o r i n said:

turatia care o fixezi tu, este cam mica - nu trebuie sa se opreasca in acest caz... dar nici ok nu este cu ea, asa.

Deci, incearca sa setezi turatia undeva in jurul la 850 rpm... chiar mai sus.

Am inteles. Adevarul e ca turatia setată pe masina era 790 rpm de cand am cumparat-o. Abia cand a inceput sa se oprească am mărit o până am ajuns la 820 și aici am observat ca nu se mai opreste. Ciudat e ca se oprea doar dacă aveam clima pornită, dacă era oprită, nu aveam nici o treaba. Am sa măresc la 850 rpm sa vad cum se comporta. 

Masina e un passat b6 din 2006 BMR.

Multumesc de raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valorile injectoarelor ,distributia ,nu se opreste din cauza relantiului.

Erori ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crysty_blaga

Nu am nici o eroare. Distributie schimbată de vreo 10000 km, valoare avans -1.09, cantitate injectata 6.2 și valorile injectoarelor sunt ok -0.5 cea mai mare valoare, și valorile lor adunate sunt 0. Injectoarele sunt schimbate pe circulara la reprezentanta de 3 ani.singura problema e cu încărcarea cu care ma confrunt, ba incarca 14.2 ba 13.5...aleatoriu. mai am de schimbat doar releul și ma gandesc sa nu influențeze ca, fara consumatori nu se opreste doar cu clima pornită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 2016-04-30 at 9:47 PM, sb90dni said:

Salut

Am o problema foarte enervanta la masina si se pare ca nimeni nu-i da de cap.

Problema consta in oprirea motorului in mers, precum si mers sacadat (da in nas).

Am observat ca motorul moare in momentul in care trec peste o denivelare/groapa, iar viteza este mica. Totodata, am auzit de cateva ori niste sunete asemanatoare celor care se aud la un scurt in partea stanga a volanului, in mini torpedoul acela unde sunt releele.

Mai sunt momente in care merg pe un drum de tara de exemplu (deobicei cele cu gropi), sunt in prima viteza si masina incepe sa dea in nas si nu mai reactioneaza la accelerare pt cateva fractiuni de secunda dupa care isi revine.

Mentionez ca am schimbat senzorul de turatie G28 si degeaba, masina tot asa face. La diagnoza nu apare absolut nicio eroare.

Are cineva vreun indiciu ce ar putea cauza toate astea?

Multumesc anticipat!

 

Si eu am aceeasi problema, la denivelari sau drum cu gropi da in nas insa acum am patit si la drum lung pe autostrada la 140-160 km/h intrerupe. Ce am mai observat este ca la pornirea de pe loc da intreruperile si chiar se opreste motorul. Nu este vorba de alimentare cu motorina pt. ca intreruperile sunt bruste, mai degraba este ceva electric.

Astept un raspuns de la cineva care ma poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca e incurcata problema. Si eu la fel. Se ingatuie in mers, dar dupa ce parcurg o sute si ceva de km, ceea ce ma duce cu gandul la o suprasolicitare electrica. Altceva nu este. Motorina are, pompa din rezervor este ok, are in filtru, dar se opreste uneori, aleatoriu, la relanti ! Mi s-a oprit si in mers de multe ori aratand spirala si semnul engine, dar nu inregistreaza nici o eroare. Am avut si oprire totala, ceasurile pe negru, la 120 km/h, si am oprit, am pornit la sfert si am plecat mai departe. Ma supara acesta chestie ca masina am avut-o de noua, nu a facut nici o problema si acum la 210 mii, cand altii isi cumpara masini "noi" a mea ma lasa, fara sa spuna de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Chiar nu stie nimeni ce se intampla ? O periaoda nu mi-a mai facut probleme dar in ultima vreme se opreste motorul in special la plecarea de pe loc. La scanare nu da eroare, am schimbat si senzorul de turatie. Ultima data s-a oprit la plecarea in marsarier si a la bord s-a aprins doar becul de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai nici o eroare stocata ar putea  fi releu alimentare  ECU.Incearca cu altul de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu propleme cu passat 2007, 2.0 170cp. Acum trei zile am pornit masina a mers 5-6 sec. si s-a oprit motorul. Am zis ca e rece si am incercat iarasi. Nu mai vrea sa porneasca. Nu am nicio eroare in bord motorul invarte dar nu da niciun semn ca ar incerca sa porneasca. Am verificat filtrul de motorina si e ok. O idee ce ar putea sa aiba. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele daca e motor BMR 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa le verific. Nu am cu ce. Poate ma ajutatati cu un sfat ptr. cumpararea unui tester VAG COM.

Modificat de Manuel N.
Pe acest topic nu se cumpara vagcom. Foloseste functia search. Discutia despre clone este interzisa.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt schimbate de cei de la VW pe garantie. Ideea e ca atunci cand m-a lasat injectorul activam pilotul si imi aparea semnul !.Acum totul e ok cand activez. Poate sa ma ajute cineva cu o diagnoza in sector 3.

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. Urmatoarea abatere se sanctioneaza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Acum câteva zile am avut surpriza sa mi se oprească mașina in mers când ma “grăbeam” cam tare. Deci eram in viteza a patra cam 100 km/h pe un drum drept și brusc s-a oprit motorul’ volanul nu s-a întărit și a rămas aprins in bord doar martorul de la baterie. Am tras pe dreapta am dat de câteva ori la automat dar nimic. Am scos bornele am verificat clapeta de accelerație (era deschisă). M-am dus inclusiv pana la un peco sa mai iau motorina, am crezut ca poate ceasul nu-mi indica bine și poate am rămas fără motorina. Precizez ca pe bc mai îmi arata range 100, nu se aprinsese nici becul. Motorina bag numai de la Rompetrol extra. In cele din urma a început sa mi se termine bateria la câte chei i-am dat așa ca am chemat un prieten sa îmi dea curent. Cu bateria conectata la mașina lui pornita i-am dat iar la automat vreo 20-30 de secunde pana a pornit. După nu a mai avut nici-o problema. A doua zi am pus testerul pe ea și nu mi-a dat nici-o eroare. Ce poate fi???? Precizez ca am mai pățit asta o data in noiembrie la fel aceeași poveste aveam viteza range 90-100, martor baterie....atunci a pornit după 4,5 chei la fel 20-30 de secunde. Mașina in cauza este un Passat B6 2008 1.9 bxe are soft de pana la 170cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi-a dat la scan.

3  coduri de defecte:
000833 - Senzor pozitie axa cu came -G40- semnal neplauzibil 
               P0341 - 006 -  - intermitent
             Imprejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 16
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 209330 km
                    Indicator de timp: 0

             Imprejurari cod:
                    RPM: 160 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    (fara denumire): 3.0
                    unghi volan: 0.00*
                    unghi: 0.0 *
                    (fara denumire): 10.0

012296 - Senzor axa cu came -G40- semnal in afara limitei de toleranta
               P3008 - 006 -  - intermitent
             Imprejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 209330 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.03.21
                    timp: 20:21:21

             Imprejurari cod:
                    RPM: 160 /min
                    cuplu: 208.0 Nm
                    viteza: 0.0 km/h
                    unghi volan: -47.95*
                    unghi: 0.0 *
                    (fara denumire): 1.0
                    unghi volan: 5.60*

008215 - Senzor de poziie clapeta de dirijare admisie -B1.- scurt la plus 
               P2017 - 006 -  - intermitent
             Imprejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 5
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 40
                    rulaj: 209331 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.03.22
                    timp: 19:47:46
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia si cablaj/clapeta admisie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!