Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

am sunat azi la porsche bucuresti nord, la midocar si la cardinal motors constanta si peste tot mi s-a dat acelasi cod de ulei G 052 726 A2 ... verificat dupa seria de caroserie, ba chiar la Midocar mi-au precizat si tipul de cutie de viteze, fara a-i intreba (DUU). deci se pare ca asta ar fi uleiul recomandat, dupa cod nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe ala ti l-au dat , atunci o fi bun, desi NU corespunde cu recomandarile INITIALE lae producatorului (la momentul productiei nu exista codul 726), iar daca l-ai facut rost la doar 28RON/L atunci e si mai bine ca eu l-am luat tot din reprezentanta (Mobilube SHC 75W-90 GL-4) cu 41,8Ron/l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cati litrii intra intr-o cutie manuala 5+1 benzina. Cea a masinii din semnatura! 1.8 125cp 1998

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

darkblack tie ti-e lene sa citesti topicul??? Cu vreo 9 posturi mai sus aveai raspunsul... dar e mai usor sa caute altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca am citit postul de la inceput si n-am gasit. Si tot n-am gasit nici acum. Poate era mai bine sa raspunzi. Oricum, cred ca undeva intre 1 si 1,5 litrii trebuie sa intre pt.masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uitai in "attachement"-ul de la postarea #70 vedeai ca pt masina ta trebuie 1,9-2 L. Enjoy la citit...

Modificat de Reed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luasem attachementul dar nu m-am uitat decat la tipul de ulei. Multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat ieri uleiul la cutie....85409 km avea... si intra mai usor in viteze... a intrat exact 1,8 litri cat scrie pe aici pe forum. important e ca "merge" altfel :vaidecapulmeu: (avea 6 ani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul in cutie (Mobil 1, 75w90) dar nici o schimbare. Ceva agata in treapta I si II, cand incerc sa scot sau sa bag in viteza. Exista remediu, trebuie facuta vreo reajustare ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa schimb uleiul din cutie la un Audi A6 1.9TDi din 2002, (cutie manuala 6 trepte) insa nu stiu ce tip de ulei sa pun si nici cat incape. Ceva recomandari? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat si eu de curand uleiul la cutia de viteze si am pus ARAL ATF22, e ulei pentru cutie automata, desi a mea este manuala. Toate astea au fost facute la sfatul mecanicului, specialist in CV.

Problema mea era ca imi intra mai greu in orice trapta dupa ce se incalzea motorul, dupa cum ziceam undeva in posturile anterioare, acum insa se pare ca nu mai intra greu. Am constat cu ocazia asta ca imi lipseau si vreo 300ml ulei, deoarece au curs doar aprox 1,5l din 1,9l.

Intrebarea mea este daca a mai facut cineva asa ceva si daca stie ce influente poate avea uleiul de automata la o manuala?

Mecanicul zice ca nu are nici o treaba, ce e drept se pare ca nu mai am probleme.

Ce parere aveti?

Am mai pus acelasi post si la topicul "probleme cutie de viteze", dar aici mi se pare mai la locul lui, avand in vedere ca am mai scris pe aceeasi tema, asa ca rog pe cine are acces sa-l stearga de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cutia ta VW recomanda ulei G60 (SAE 75W90)

ATF22 este recomandat atat pentru automate cat si cutii manuale, (e SAE 75W).

Viscozitatile fiind aproximativ la fel nu o sa ai probleme, dar nu este cel mai potrivit pentru ca in regim fierbinte se subtiaza mai mult decat specificatiile cerute de producatorul cutiei de viteze.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi de ce imi intra mai greu cand se incalzea cutia cu uleiul original?

Culoarea celui vechi era de ziceai ca e nou.

Asta era si ideea cu uleiul asta de automata ca e mai subtire, dar sunt curios daca a mai facut cineva experiente de genul asta, oricum pana una alta mi s-a rezolvat problema.

:somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul original era obosit. Daca ai fi pus ulei ca la carte ai fi simtit acelasi efect.

Daca uleiul nu are viscozitatea specificata de producator, teoretic creste uzura.

Oricum in cazul tau specificatiile fiind foarte apropiate, cred ca e insignifianta diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce specificatii tehnice am gasit pentru uleiurile de transmisie Aral, nu pentru reclama ci pentru a face comparatie:

EP SYNTH 75W-90, HYP SYNTH 75W-90

API GL 4 plus; VW-Norm 501 50 (G50);

This high performance gear oil with Aral synthetic technology,

is for the use in passenger cars with 4 and 5 speed transmissions and transaxles.

Density at T = 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare... Cat d des se schimba uleiul din cutia de viteze ???? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G4 1.6 16v AZD ce ulei se recomanda? Care producator e cel mai indicat? Si va rog, ptr numele lui D-zeu ce ulei pun la Pompa servo ca incepe sa-mi faca ca toti dracii? Nu am gasit pe forumu asta nicaieri despre asa ceva! Nici nu ma prea pricep pe calculatoare! Va rog! Danke Schon!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G4 1.6 16v AZD ce ulei se recomanda? Care producator e cel mai indicat? Si va rog, ptr numele lui D-zeu ce ulei pun la Pompa servo ca incepe sa-mi faca ca toti dracii? Nu am gasit pe forumu asta nicaieri despre asa ceva! Nici nu ma prea pricep pe calculatoare! Va rog! Danke Schon!

Uita-te mai sus in subforumul despre.....Uleiuri si carburanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bekk ! In pompa de servo pui ulei pentru cutii automate,iti recomand Castrol. Uleiul pt cutii automate are o culoare rosie cand e nou ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut,

care e link-ul din semnatura ?

il poti scrie iarasi ?

merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acel link nu mai exista . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru masina din semnatura am primit din Austria ulei original VW, G052 911 A2, pretul cu tot cu schimbat (2 litri) 50 Euro. Dupa ce l-am schimbat (pe cel pus acum doua luni - Mobil 75W90 GL4/5) nu mai am probleme cu viteza a 2-a in care intra greu la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au trecut ~ 6 luni de la ultimile discutii din acest topic. A mai aparut ceva nou, vreun tip de ulei pentru cutie care sa fie recomandat ? Am un G4 1.9 TDI si ma gandeam ca ar fi timpul sa fac si eu acest schimb. Am inteles ca este nevoie de ~ 2 l dar acum as vrea sa stiu ce ulei sa caut. Si ca firma, si ca specificatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceasi intrebare o am si eu...am pus in cutia si diferentialele(de Quattro & ma mandresc) masinii din semnatura ulei 75W90 sintetic GL5 & un binevoitor prieten mecanic la PoRO mi-a spus ca trebuia 75W90 sintetic dar GL4+ & in cutie & in diferentiale,mi sa parut ciudat & atunci el a sunat un coleg de munca care ia spus ca nu asa ci trebuie in cutie 75W90 GL4+ iar in diferentiale 75W140 sau 75W90 GL5.Acum va intreb pe voi care este bun...findca ma inpacientez cu uleiul asta GL5 in cutie fiindca si ei mi-au spus ca "este prea bun" adica prea aditivat & provoaca coroziuni sau ceva de gen.Astept parerile voastre.Cu respect ALEX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate va trebui sa te uiti in instructiunile proprii pt ca traba cu standardul GL4/5 e reala. De ex. mie imi trebuie 75W-90 GL4 sau GL4,5 dar NU GL5 si asta exact din cauza de aditivi necompatibili cu materialele. Standardul GL5 NU e superior GL4 ci e ALTCEVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!