Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

S-ar putea sa ai probleme! E un ulei nerecomandat cutiei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de codul de pe un bidon de ulei original Seat-Vag pentru cutia de viteze in 6 trepte de pe un Seat Toledo 1,9tdi ARL serie de sasiu vsszzz1mz3r037536.

Oscilez intre a alege sa fac schimbul uleiului din cutie cu ulei original vag-Seat sau ma tenteaza sa bag si in cutia de viteze ulei Motul special ptr cutie, am inteles ca imi trebuie 75w90 sau ceva de genul(sa ma corecteze cineva daca gresesc), din ce am citit aici in topic cred ca am nevoie de 2L, voi ce imi recomandati sa aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu nevoie de un sfat. Am un Passat 1.9 TDI 105 CP 2006, cutie manuala 5 trepte, cod motor: BXE.

Saptamana asta vreau sa schimb uleiul la cutia de viteze si nu stiu exact ce trebuie sa bag.

As vrea sa stiu ce norma de ulei se foloseste la ea si cam care ar fi cel mai bun producator (Rheinol, Castrol, Shell, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ILhan in poza de mai jos ai codul OEM al uleiului pentru cutia ta. Vascozitatea - SAE : 75W/90, Specificatia: API GL 4/5 VW50150.

Screen_Shot006.jpg Screen_Shot007.jpg

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

didus mersi mult. Informatia este de real folos. Ti-am dat si un PM, daca ma mai poti ajuta cu inca o informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

am aflat datorita acestui topic, ca mi-ar trebui ulei 75w90 dot4 pentru cutia cod-ERT 5 trepte+1 a masinii mele golf 4 1.6 16v benzina, azd 77kw wvwzzz1jz1w616107 model 2001

insa intrebarea mea este, ce marca de ulei si ce cantitate trebuie sa cumpar?

este adevarat ca atunci cand il pun trebuie sa umplu, pana da pe dinafara pe la gaura aia laterala de umplere?

multumesc mult

Modificat de vonchris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu facem confuzii. DOT 4 este lichidul de frana si nu are nici o legatura cu uleiul cutiei de viteze.

Uleiul din cutie pentru masina ta (si pentru toate Golfurile 4) are vascozitatea 75W90 si este sintetic. Din cate stiu in ctuia de AZD trebuie 1.9 l. Poti sa iei ce marca vrei tu atata timp cat corespunde vascozitatii resepctive. Uita-te pe configuratorul Aral ca din cate stiu eu si acolo da ceva date. Poti folosi Aral Getriebeöl EP Synth 75W-90, Castrol TAF-X, etc... Eu la Golful meu am folosit Mobilube SHC 75W-90.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult ..... luni ma duc sa iau 2L si-l schimb, iar daca e permis o sa postez rezultatul de dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuzati,

s-a mai discutat poate da nu reusesc sa gasesc nici o poza, unde exact se masoara nivelul uleiului la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,sunt nou pe aici.am passat 2.0 FSI 2007 si 107000km reali.ce problema am...chiar la cald can ii dau pe a doua re aude un zgomot ciudat ca un carait mai ales cand schimb brusc si ii dau putina forja.daca o las putin pe liber si dupa o dau p a doua nu mai scoate zgomotul.de mentionat ca intra destul de usor..cam prea usor in toate vitezele.

A mai avut cineva aceasta problema??pls help.oricum voi schimba si uleiul.toate reviziile au fost facute ca la carte si numai la vw.

respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun si eu o poveste, de vreo 10k de km incepuse cutia sa dea semne ca e pe duca. M-am dus la mecanic si mi-a zis sa incerc o schimbare de ulei. Azi am schimbat uleiul si mi-au bagat baietii un Castrol pt cutie manuala. Diferenta? cutia merge ca "unsa" acum si m-a costat schimbul 120 de lei. Deci daca as fi stiut cum sta treaba il schimbam de la 100k dar asta e. Va recomand sa schimbati uleiul macar la 150k de km investitia e minima dar cutia va supravietui in timp. Cutiile de obicei crapa din cauza uleiului neschimbat la timp, fericirea mecanicilor pt ca te rup la buzunar cand vrei sa o repari. De asemenea trebuie schimbat uleiul de la directie si frane din aceleasi considerente si anume ca nimeni nu vrea sa schimbe vreo pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu, dupa schimbarea uleiului, nu se simte absolut nimic schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu, dupa schimbarea uleiului, nu se simte absolut nimic schimbat

ce ai bagat in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mobil fullsynhtetic gl4

silence@ in stanga lateral, in spatele rotii, este un surub cred ca de 24 care se desface si acolo prin fanta aia vezi uleiul, trebuie umplut pana da pe dinafara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Un sfat vreau si eu daca se poate de la DIDUS. Am un golf 4 variant tdi fabricatie 2001 motor AXR cutie EUH. Vreau sa-i schimb uleiul la cutie si daca se poate sa-mi spui si mie ce ulei sa-i pun, si cati litri de ulei intra in cutie ?Aral Getriebe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie. Aseara am schimbat cutia de viteze pentru ca cea veche era terminata si totodata am schimbat si kit-ul de ambreiaj. Inainte sa pun cutia pe motor am pus 2 litri de ulei, nu m-am mai uitat la nivel. Am pus ELF 75W80 GL4+ si am dat 100 de lei pe el. Nu prea as vrea sa arunc 100 de lei si va intreb.

E bun acest tip de ulei ?

Imi afecteaza cutia cumva ?

Ce cantitate de ulei se pune in cutie ?

Va multumesc si astept un raspuns.

Tot respectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei pui cat intra la bsonul de umplere. Ideal era GL4 si atat. Vascozitatea cred ca ai luat-o din vreun program. Pui uleiul si daca ai vreo vaga banuiala ca sunt pb il schimbi daca nu-ti place. Ideal este sa pui ulei de la reprenzentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru unele cutii care prezinta carait la schimbarea unor trepte au existat cateva informari la dealeri. trebuia inlocuit uleiul din cutie cu un alt tip. Puneti ceva intrebari la dealeri cei care banuiti ca nu e o problema de uzura sau alte defecte mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

untouchablle

nu am mai pus ulei pe la buson pentru ca avea desfacuta furca de la timonerie, cea de intra in cutie si schimba treptele si am pus pe acolo 2 litri pentru ca mai era foarte putin in ea. Cutia se comporta perfect, intra foarte foarte usor in viteze.

Cea veche intra foarte greu de cand am cumparat masina insa am schimbat-o pentru ca imi sarea din viteze . Ce am gasit in cutia aia nu am vazut niciunde. Un lichid maro, de vascozitatea apei :)) care avea un miros de gaz.

Deci sa inteleg ca ar fi in regula cu 75W-80.

Mersi !

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ILhan in poza de mai jos ai codul OEM al uleiului pentru cutia ta. Vascozitatea - SAE : 75W/90, Specificatia: API GL 4/5 VW50150.

Screen_Shot006.jpg Screen_Shot007.jpg

Salut didus, interesante capturile tale, este prima oara cand vad intr-o aplicatie ca intr-un BXE intra 3,8l ulei, practic 4l cu tot cu filtru, peste tot altundeva apre eronat 4,3l.

Ce aplicatie este aceea?

Pentru mine, motor BXE si cutie JCX ce cod de ulei trebuie la cutie?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Vin cu o informatie cred eu foarte utila,pentru cei care vor sa schimbe uleiul din cutie la motorul AZD golf4(cod c.v ERT)am fost si eu azi si dupa cateva peripetii cu uleiul mi-a recomandat un specialist uleiul acesta,dupa seria de sasiu,a spus ca e cel mai aproape de original si respecta toate codurile de pe cele originale :) atasez linkul mai jos pt cei interesati: http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=26065&GrupaId=85&ProducatorId=11&Subgrupanume=75W& respecta codul G060 726 A2 pt cutia ERT de pe golf4/bora(AZD) :D si inca o remarca uleiul este MINERAL,nu sintetic...dar daca asa vine din fabrica asa am pus si eu :D si pretul 45lei/L va trebuie 2L.Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca totusi e o greseala toata lumea pune 75W90 sintetic GL4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e socoteala,pt ca e ulei mineral si se schimba mai repede.Uleiul sintetic se schimba la peste 100.000km,chiar spre 150.000 are alte proprietati si la caldura si la frig.Eu recomand numai ulei original si la servo si la cv.Febi si Swag au o gama variata de uleiuri de servo si cv cu anumite specificatii recomandate pt diferiti producatori la gramada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!