Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu ma simpt lezat, atata timp cat am afirmat ca asa mi s-a zis, nu inseamna ca si cred acest lucru. Tocmai de aceea am zis ca va trebui sa facem un drive test pentru a ne putea decide ce ne place si ce ni se poteiveste fiecaruia.

Din ce stiu la G7 toate motorizarile sunt BlueMotion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - toate sunt BM - dar citisem de un model complet BlueMotion - caroserie modificata, praguri etc... cum a fost la G6 de exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu puterea face o masina fasneata ci felul in care da puterea aia. Si aici intervin multe variabile greutatea masinii, puterea, cuplul , felul in care vin astea si etajarea cutiei. Iar colac peste pupaza vine si experienta soferului ca daca te dai jos dintr-un SLS orice golf o sa ti se para lenes....

Eu am probat un 1.2tsi 105 dupa ce m-am dat jos din audi cu 1.6 102cp si diferenta era ca de la cer la pamant, aia 3 cai teoretic nici nu se simt dar secundele si cai sunt irelevanti in condusul pe strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este imbunatatit motorul 1.6 TDI de 105 cai. Are 250 Nm de la 1500 la 3000, iar puterea maxima, 105 cai de la 3000 la 4000. Cu alte cuvinte, este cel mai potent posibil motor diesel de 105 cai. Se vede si in demaraj 10,7 0-100.

masterblaster, ai cumva lipit pe portbagaj 1.2 TSI ? cred ca ti-am vazut masina, si nu mi-a venit sa cred cu acel 1.2 pe portbagaj, am vrut sa ajung masina, sa vad fontul mai de aproape. As fi tentat sa imi pun 1.2 , dar pe font italic, pe model nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2T din avatar :)).

Toate motoarele sunt bluemotion adica au start&stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cativa angajati de la porsche romania conduc de saptamana asta cateva golfuri 7 bine dotate. Le puteti intalni prin traficul de Bucuresti. Echipare de top cu navi, trapa etc. Poate reusesc si eu sa dau o tura cu unul din ele si va relatez prin cuvinte si imagini .

Ps: eu am vazut in germania gofuri bine dotate (38.000

post-1-1353006365407_thumb.jpg

post-1-13530063786069_thumb.jpg

post-1-13530063912032_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, ar fi interesant de stiut daca noul motor de 122cp se simte altfel fata de al tau -fara chip evident. Nu imi da mana la cel de 140cp ACT si doream o parere. Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am reusit sa inteleg o chestie din configurator! Sunt doua optiuni de faruri bi-xenon...prima la 863 euro, un pret foarte onorabil :), si-a doua la 1271 euro ce are aparent in plus DRL-urile si ajustarea dinamica a fasciculului luminos la virare. Un mic asterix la "subsolul" pachetului ne-atrage respectuos atentia ca pachetul asta mai scump, al doilea, se ia musai cu pachetul Dynamic Light Assist si Lane Assist. Deci mai trebuie platit in plus pe langa cei 1271 euro si pachetul suplimentar, sau deja este inclus in astia 1271 ? Dar am o presimtire sumbra ca e rost de dat banuti in plus ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suplimentar. 1.271 e doar optiunea de faruri cu xenon adaptive si lumini de drum led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 variante cu xenon. Una are doar bi-xenon fara adaptiv si led de drum, avand drl-uri pe bec banuiesc dar nu le-am vazut. La 1271 sunt cum a zis Rave cu mentiunea ca una se poate alege doar in combinatie cu Dynamic Light assist si lane assist, dar eu stiu ca este o optiune tot de 1271euro care merge luata si fara.

Au scos o varianta mai ieftina pt xenon, pt ca optiunea de xenon cu LED drl si adaptiv era tot 1200euro pe Golf 6.

Dislike ca nu au trecut pe led si faza scurta cum este la Seat Leon.

Inca ceva, noile motoare diesel vad sa stea la 1000rpm. Pe g6 la relanti erau la 800

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare spre sfarsit voi comanda un Golf VII 1.4 TSI 140 CP ACT DSG HL Alb cu:

Optionale

Aer conditionat automat Climatronic

regleaza automat temperatura pe doua zone (stanga /

dreapta) prin ajustarea puterii ventilatorului si a

distributiei aerului suflat

Camera video Rear Assist

cu afisare imagini pe ecranul radioului sau sistemului de

navigatie

Computer de bord "Premium"

cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii

despre temperatura uleiului de motor, viteza de

rulare,limitare de viteza pentru anvelope de iarna si

functiile de lumini si vizibilitate

Jante aliaj usor "Dijon" 7J x 17

cu anvelope 225/45 R17 si suruburi antifurt

Light Assist si Lane Assist

Light Assist la viteze de peste 65 km/h activeaza

automat faza lunga, in functie de conditiile de trafic

Lane Assist avertizeaza soferul la parasirea

nesemnalizata a benzii de circulatie prin impulsuri

resimtite in volan

Pachet asistenta sofer "Plus"

Adaptive Cruise Control: asistent pentru

menţinerea constantă şi adaptarea vitezei de

rulare în funcţie de ceilalţi participanţi la trafic.

Inclusiv asistenta pana la oprirea

autovehiculului

Front Assist: sistem de recunoaştere a situaţiilor

critice care pregateste masina pentru franare de

urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La

viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de

conditii, poate chiar actiona frana in locul

soferului

Pachet iarna

pret redus impreuna cu scaune ergoActive-PB4,piele

Vienna-WL0, incalzire stationara-WW2)

scaune fata incalzite

instalatie spalare faruri

duze instalatie spalare parbriz incalzite

avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de

spalare parbriz

Pachet lumini si vizibilitate

faruri cu functie automata "Coming Home" si

functie manuala "Leaving Home"

senzor de ploaie pentru activarea automata a

stergatoarelor

senzor de lumina pentru activarea automata a

farurilor

oglinda interioara cu sistem automat antiorbire

WDB Park Assist inclusiv Park Pilot

scaneaza locul de parcare si preia controlul directiei

pentru parcari laterale sau perpendiculare. Inclusiv

avertizare acustica la intalnirea obstacolelor din fata si

spatele autovehiculului

ZCA Radio CD Composition Media

4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate)

display TFT touch-screen capacitiv, color, cu

diagonala de 14,7 cm si senzor de proximitate

tuner FM/AM cu antena Diversity pentru

receptie imbunatatita

functie redare MP3, cu afisare a titlului si a

copertei albumului de pe cardul SD

interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP,

AD2P, AVRCP)

cititor carduri SD

conector USB

conector multimedia AUX-IN (compatibil

conector 3,5 mm)

egalizator cu 5 frecvente

Scaune fata ergoActive

scaune sport cu partea centrala acoperita cu

stofa design "New York" si partea interioara

laterala acoperita cu piele Vienna

scaun sofer reglabil pe 14 directii, inclusiv reglaj

pentru lungimea sezutului si unghiul de inclinare

al acestuia si pentru suportul lombar

suport lombar cu reglaj electric pentru scaun

sofer, manual pentru pasager

functie masaj pentru sofer

scaune fata incalzite

sertar sub scaunul pasagerului

Selectarea modului de conducere

Permite configurarea de catre sofer a directiei,

acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt

alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a

suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4

configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco.

Suspensie sport

Volan multifunctional piele (3 spite)

cu comenzi pentru computerul de bord, radio si telefon,

inclusiv maner schimbator de viteze imbracat in piele, cu

padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie

DSG

Termen 3 luni.

Am vazut azi unul alb in shoowroom cu scaune ergonomice si jante pe 17. Scaunele fac toti banii la cum arata.

post-27610-0-35408600-1353082307_thumb.j

post-27610-0-59488700-1353082358_thumb.j

post-27610-0-80685000-1353082684_thumb.j

post-27610-0-63419200-1353082690_thumb.j

post-27610-0-85076300-1353082802_thumb.j

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari foarte bine alese :icon_thumleft:

De ce totusi park assist si Rear view camera? Poate de banii de park assist ar fi meritat xenon-ul de 800euro.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park assistul l-am pus deoarece il am pe passat si m-a impresionat(am pus si camera pt ca passatul nu are) . Xenonul nu l-am pus pentru ca nu merg noaptea si pe unde locuiesc este un drum neasfaltat. Daca mai lasa dealerul de pret poate ii puneam si xenon. Totusi ajungeam la pretul passatului.

Nu ma asteptam sa arata asa bine fara dunga aia pe far cum sunt la cele cu xenon.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca lipseste xenonul in rest e perfecta.si eu as renunta la park assist pentru xenon dar e optiunea ta.pana la urma tu iti iei masina si nu eu :D .

o intrebare: tapiteria vienna vine si in alte culori in afara de negru?un maro ar fi senzatie..sau pure bej

in rest durata de asteptare scurta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as da atatia bani pe un golf...marturisesc ca am vazut si eu un G7 HL live si pot spune ca mi s-a parut cel mult banal...sunt mai multe lucruri care nu imi plac decat care imi plac la G7 fata de G6 incepand cu volanul...

The_Ego, smecheria cu Park Assistul nu e ca invarte singur volanul ci ca ai siguranta ca masina incape in spatiul de parcare...nu toti avem experienta in a aproxima lungimea unui loc de parcare intre 2 masini...gandeste-te ce inseamna sa stea o coloana de masini dupa tine incercand sa parchezi masina lateral si dupa cateva minute de incercari sa-ti dai seama ca nu intra...cat despre combinatia Park Assist+Rear View Camera, cel putin mie imi place sa vad ce am in spatele masinii...ma simt mai linistit...sunt situatii in care unele obiecte din spatele masinii sunt in unghiul mort al oglinzilor si din punctul asta de vedere camera face toti banii...sau cand parchezi in balarii incep senzorii sa urle si in spate ai iarba inalta de 0.5m

Sa revin on topic: de la G7 imi place consola, radio-ul Composite Media si climatronicul :winter: ...a, si mi-ar fi placut si mie pe Jetta sa pun culoarea Night Blue Metallic ca la G7 sau B7 (la jetta pe configurator e Tempest Blue Metallic si nu-mi place cum arata live)

Bogdan VW, eu sincer nu cred ca ACT merita diferenta de bani chiar si pentru cei +18CP.

De asemenea cred ca Lane Assist nu te ajuta cu nimic (bag seama ca nu e acelasi lucru ca la B7/CC unde efectiv poate sa preia comanda volanului)

La fel si ACC+Front Assist, nu le vad utilitatea, insa tu stii mai bine. Ca o parere personala, de banii aia eu mi-as lua Bi-xenon 863E + Dynamic Light Assist si Lane Assist 634E sau Suspensie cu reglare adaptiva DCC

Cam asa:

Automobilul dumneavoastra Pret Noul Golf Highline 1.4 TSI DSG

Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi

Consum combustibil oficial: 5l/100km

Emisii CO2: 116g/km

Oxizi de azot (NOx): 0,027g/km EUR 20.949,80 Culoare exterior

alb (pure white uni) EUR 120,28 Tapiterie Alcantara sau Vienna

Culoarea tapiteriei: negru

Mocheta: negru

Plansa de bord: negru

Aer conditionat automat Climatronic EUR 190,96

Camera video Rear Assist EUR 200,88

cod intern EUR 0,-

Computer de bord "Premium" EUR 137,64

Dynamic Light Assist si Lane Assist EUR 634,88

Faruri Bi-Xenon Detalii EUR 863,04

Jante aliaj usor "Dijon" 7J x 17 EUR 228,16

Oglinzi exterioare rabatabile electric EUR 151,28

Pachet lumini si vizibilitate EUR 190,96

Park Assist inclusiv Park Pilot EUR 678,28

Radio CD Composition Media EUR 236,84

Scaune fata ergoActive Detalii EUR 319,92

Selectarea modului de conducere EUR 110,36

Suspensie cu reglare adaptiva DCC EUR 941,16

Volan multifunctional piele (3 spite) EUR 62,-

Total: EUR 26.016,44

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt situatii in care Park Assist nu vede unele locuri in care totusi poti parca. Am vazut multi cu ParkAssist care nu o folosesc decat in primele zile sau extrem de rar.

In plus mi se pare ca se misca destul de greu. Este precis, dar mai lent decat poti parca tu.

In tarile civilizate unde sunt autostrazi marcate corespunzator, ACC si Lane assist (cel care preia comanda volanului) te scutesc sa mai pui mana pe volan si pe pedale. Poti sa citesti stirile de pe tableta :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul Romaniei, multi ani de acum incolo. De aceea ziceam ca de banii de ACC si restul mai bine un Bi-Xenon. Si eu mi-as fi luat Xenon daca la vremea cand am comandat Jetta exista pe configuratorul VW.

Cat priveste Lane Assist la G7, vad ca scrie ca doar te anunta prin impulsuri in volan dar nu m-ar mira sa faca mai multe insa poro sa nu ofere informatii complete prin intermediul configuratorului si a site-ului.

E posibil ca cei cu Park Assist de care zici tu sa aiba versiuni mai vechi ale controllerului care nu stia sa parcheze decat in locuri egale cu lungimea masinii + 1.5 m. Acum, noile unitati "stiu" lungimea masinii + 0.8m. De asemenea, pot scoate masina din parcare dintr-un loc egal cu lungimea masinii + 0.5m. Cat despre faptul ca se misca destul de greu, nu prea inteleg ce zici: el nu face decat sa roteasca volanul, acceleratia si frana sunt controlate de sofer.

Uite-l pe F L O R I N in actiune :D : (PLA retrofit by himself)

Si ca sa revin on topic: Bogdan VW, important e sa fii tu multumit de ceea ce cumperi!

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos - intrebare - ESP-ul nu se mai decupleaza? Desi nu cred - unde au pus butonul, pentru ca nu l-am vazut pe consola centrala langa butoanele de la schimbator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park assistul l-am pus deoarece il am pe passat si m-a impresionat(am pus si camera pt ca passatul nu are) . Xenonul nu l-am pus pentru ca nu merg noaptea si pe unde locuiesc este un drum neasfaltat. Daca mai lasa dealerul de pret poate ii puneam si xenon. Totusi ajungeam la pretul passatului.

Nu ma asteptam sa arata asa bine fara dunga aia pe far cum sunt la cele cu xenon.

nu o sa regreti camera aia. eu am la g6 si si-a scos absolut toti banutii pana acum. e extraordinar de relaxant sa stii ca poti da pana la 2 cm in spate fara frica ca atingi. eu sunt paranoic si nu merg chiar pana la limita asta, dar vizibilitatea adusa de camera permite. poate pe g7 baga un ecran cu rezolutie mai buna, ca se simte ca e rezolutia cam mica pe rcd510.

mie mi se pare meritoriu ca vw permite si xenon mai ieftin, stiu ca am tot postat la g6 ca nu mi se pare firesc ca pe seria3 sa fie 600 xenonul si pe g6 1200. or fi citit si ei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, contrar parerii generale conform careia Lane Assist-ul e o treaba utila in vest, sa stii ca nu-i peste tot valabila treaba. Adica, in Germania nu-i neaparat mai bine. Am fost ieri pana la Stuttgart si inapoi pe A8 si, intre Augsburg si Stuttgart si in 145 km., cred ca a fost santier in 100, unde o banda se incaleca peste alta de innebunea saracu Lane Assist si-si lua concediu. :)

Personal, daca ar fi sa-mi configurez un Golf, mi-as lua obligatoriu tot ceea ce tine de confortul meu propriu ca sofer (scaunele ergonomice, DSG, incalzirea in scaune, tempomat, climatronic, pachet de piele pentru chestiile pe care pui mana), tot ce ma ajuta la vizibilitate si ce tine de ea (geamuri fumurii, CH/LH, oglinda cu senzori de lumina/ploaie, asistenta la parcarea cu spatele) si in rest, prosteli gen vopsea, jante, keyless entry, lane assist poa' sa ramana linistit pentru altii.

Un G7 diesel configurat astfel, insa,duce undeva pe la 26.000 fara discount (probabil vreun 24.500 dupa negocieri) insa, la banii astia, as sta serios sa ma gandesc daca nu cumva e mai bun un MB C Klasse Touring de aprox. 2 ani cu max. 25.000 km la bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 7 s-a lansat oficial acu vreo saptamana in Germania, mai toti dealerii au organizat receptii si prezentari. Sambata am trecut si eu pe la dealerul meu, si m-am urcat in el, in Golf ;)

Un soc, echivalent cu cel pe care l-am avut cand am decis sa iau Passat B7 dupa ce ma hotarasem deja la o alta masina: ma asez, inchid usa - un "buf" studiat, plin - si gata, ma caut de bani :D

Am urmarit ce s-a scris si postat pe multe forumuri si presa despre noul golf, unele lucruri imi placeau (dotarile, extra-urile de siguranta etc.), altele nu (aspectul exterior absolut plicticos, lipsit te imaginatie). Deci stiam la ce sa ma astept, sau cel putin asa credeam. Masina trebuie vazuta pe viu, atinsa, ascultata, mirosita. Trei chestii m-au impreionat pe mine cel mai mult:

- calitatea materialelor folosite - se apropie de B7;

- tapiteria scaunelor - extrem de comode, cele din fata am citit ca au nu stiu ce certificare de postura sanatoasa;

- Izolarea fonica - pare destul de buna, trebuie vazut si la drum.

Per total, e o evolutie evidenta fata de G6 in multe directii. Abia astept sa ma dau cu el, o sa fac o programare pentru test-drive insa dupa ce trece euforia, deocamdata listele de asteptare au deja vreo luna. Va fi in mod clar, inca o data, un succes de vanzari extraordinar, sunt convins.

LE1: Nu vreau sa-i fac reclama, nici nu ma intereseaza sa cumpar un Golf deocamdata.

LE2: Masina a crescut ca dimensiuni, spatiul interior mi s-a parut mai mare ca la Jetta...de aici intrebarea...ce se va intampla cu Jetta, e clar ca Golful a pasit in teritoriul ei...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu pe viu G7, m-am urcat in el. Nu e deloc mai mare ca Jetta la interior. Oricum, Jetta se vinde foarte bine in Mexic, Brazilia, SUA, Canada, nu in Europa.

Marturisesc ca nu ma dau in vant dupa hatchback-uri. La exterior G7 e cel mult banal. Ce apreciez e ca au pus pe el tehnologii care le gaseai doar la fratii mai mari:: ACC, Lane Assist, Dynamic Light Assist, etc si ca poti comanda optionale mult mai multe decat la Jetta. Dar nah, Jetta e facuta pentru piata americana...

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!