Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Cu garda la sol de 14,2 cm pentru Romanica este dezastru.Aici din pacate sunt tare dezamagit.Restul mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce, Golful 4 avea mai mult? Nu conteaza ca mai dai cu burta de pamant, conteaza cu ce dai. Trebuie vazut ce este sub ea, daca cel mai jos punct este baia de ulei sau ceva neimportant, vreo traversa, teava esapament, brat suspensie. Cred ca pentru cine vrea sa faca din Golf un stepway, sunt solutii de inaltare, eventual luate de pe viitoarea Octavia 3 cu pachetul drumuri grele daca va mai fi.

Eu as cumpara acest Golf dar nu la pretul asta fabulos; eventual peste vreo 5 ani daca-si dovedeste fiabilitatea nu ca 6 cu motoarele cu probleme, usi indoite de la gheata, etc. ( as da cam 7500 Euro pentru un second de 5 ani din Germania desigur ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...astazi am luat contact cu noul golf 7,la pbn.

La o prima vedere,nimic neobisnuit,ochiometric este un facelift la golf 6.

Masina expusa era un comfortline+dotari...deci un exterior normal pt un golf,nimic revolutionar.

In interior,arata...mai elegant.seamana a passat...frana de mana la buton,consola butoane geamuri ca la golf 5,nu oblice ca la 6,materiale bune in interior,consola orientata spre sofer.volanul cam uratel.

Incerc sa urc pozele...cu tapatalk nu am gasit aria golf 7

post-34488-0-99580800-1353414083_thumb.jpost-34488-0-32962000-1353414115_thumb.jpost-34488-0-79401200-1353414226_thumb.jpost-34488-0-29415600-1353414241_thumb.j

Cum spuneam,un interior cel putin placut.

Compartimentul motor extrem de saracacios,cu un aer low cost,cu bateria in panza aia cu arici...bine ca a ramas cu amortizor la capota.

O alta chestie low cost mi s-a parut deschiderea usitei de la rezervor,renuntand la butonul gen golf 5,cel de pe usa sofer.

apesi pe usita exterioara...bine,asta este parerea mea,nu trebuie sa fie neaparat cum zic eu.

portbagajul...extrem de mic...ce naiba au facut astia,cati litri are?m-am uitat special,era dotata masina cu roata subtire de pana,si plansa portbagajului era sus de tot ,cam ca la golf 5 cu rezerva pe 17 inci.

ce am mai observat,deschiderea usii la sofer,o impingi pana la pozitia 1,si pana sa ajunga la pozitia 2,usa sta pe loc in orice pozitie.un feature bun pt iesirea din masina in parcari,sau sa nu mai lovim masinile altora cu portiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La butonul usitei pt rezervor s-a renuntat inca de pe 6.

Volanul este cel putin interesant, dar pare destul de inclinat, privind spre sofer. Asta mi se pare putin ciudat.

Sincer se vede diferenta intre HL si CL, decorul glossy black ridica mult interiorul ca aparenta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ilumimarea in interior...toate butoanele,alb.arata super frumos,despre bord nu stiu ca astia opresc cu vag-ul jumatate din masina...se ardeau ledurile la bord daca se aprindeau.

mie volanul mi sa parut cacaoistic...masina neavand comenzi pe volan,glossy black ala dadea extrem de bine cu jantele pe 15 care mie mi s-au parut ca arata a capace.oricum este pus ca sa iti zica cunsilierul...interiorul super calitativ,vedeti ca se reflecta in pret ,are si gloss pe volan...penibil.adica asa mi-a spus gigel ala...

manetele semnalizare si stergatoare usor ciudatele,subtirele,si apoi parca se umfla,nu stiu cum sa ma exprim...nici deranjant nici placut

o surpriza placuta mi s-a parut rcd-ul...cel putin asta ce era pe comfortline...daca observati,are un buton car,care iti afiseaza pe display-ul rcd date despre consum,parametrii,etc.tot de acolo mi se pare ca poti sa faci si schimbari de setari cum faceam la golf 5 si 6 in maxidotul dintre ceasuri

climatronicul arata foarte elegant...un lucru poate deranjant pt fumatori,a disparut scrumiera,locul ei devenind spatiu de depozitare cu tavita de cauciuc.bricheta mi se pare prost pusa,poate daca ar fi la fata ar mai fi cumva.

cam uratica mufa de aux in mijlocul rcd-ului...si imi face impresia ca incep sa apara zone libere de plastic,cum sa ma exprim ,cam cum era odata la seat leon 1p...probabil ca odata cu cresterea in dotari a masinii,sa se rezolve si treaba asta.

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie argintiul ala interior nu imi place deloc, dar asta e chestie de gust. portbagajul e mai mare ca la g6, deci nu stiu cat de mic pare, cert e ca e mai mare in mod oficial cu 20 de litri.

poate nu e asa adanc, dar nu vad relevanta in final. atata timp cat gura de intrare e mare, e ok. climatronicul e gen g5, ma tot intreb de ce au renuntat la cel g6 ca tot il laudau. faza e ca asta nou stie si de jumatati de grad, la g6 merge doar din grad in grad. poate o fi un motiv, nu stiu.

se simtea ca e mai spatioasa in interior ca g5/g6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta,o masina poate okay pt unii,sau nu ,pt altii...cu preturi mari sau mici...personal mi s-a parut un pret cam mare pt un 1.2 tsi de 85 de cai ,dar sa zicem ca poate au mai egalat dotarile...acum se stie ca totusi golf 7 vine mai bogat de la inceput,ca si trendline.

per total eu am ramas cu gandul dintre toate masinile din showroom la un beetle 2.0 tsi dsg,cu sistem audio fender ,trapa panoramica,si negru...la 29000 euro.hahahaha.

sper sa va placa review-ul meu,si cand ma mai duc mai pozez si mai scriu niscai impresii.

personal,mandelu,spatiul mi s-a parut...la fel.adica eu ma asez cu scaunul jos de tot,mai in spate,asa cum si conduc in masina mea.nu am observat nimic in plus...poate se poate castiga spatiu din forma scaunelor,al spatarului,al fetelor de usi,dar am sa fiu mai atent data viitoare.insa nu cred ca este neaparat o revolutie.cuvintele vor fi oricum pompoase,consilierul respectiv avea o partitura de te durea capul.cand l-am intrebat daca au rezolvat cu saibele,softurile si distributia la 1.2...s-a facut rosu la fata.apoi a ingaimat ceva ca da,au fost cateva.

zic da,2 saibe,3 softuri,3 lanturi...a plecat urgent.

personal,incerc sa fiu cat mai corect cu golful 7,va fi probabil o chestie de gust sau obisnuinta...asa ca nu dati cu pietre,ce nu imi place mie poate placea altora,si invers.

succesuri...brgds

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e scumpa pt ca nu exista o varianta edition ca la g6, momentan. cine vrea mai ieftin asteapta niste luni bune. asa a fost si la g6.

eu am vazut pe siteul din germania un g7 cu plafon panoramic, nu cu trapa. avea sticla pana pe la jumatea masinii, dar nu parea sa se deshida ceva. la noi nu am observat nimic de genul. mi-ar fi placut sa stiu cat e ca pret (din pdf-ul nemtesc nu reusesc sa traduc chestia asta :)).

consilierii normal ca incearca sa te prinda. trebuie sa manance si ei :)

ai vazut ceva sau auzit referitor la parbriz degivrant? intr-un review scria ca are, dar cum in configurari nu il vad nicaieri, mi se pare ciudat. daca era la dotari standard cred ca se laudau ei cu asta, dar nu apare si nici la dotari optionale.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte decent pretul. Ma raportez aici la pretul pe care l-am platit eu.

- Al meu 1.2 TSI, de 105CP ce-i drept, Trendline cu destul de putine optionale a fost 17.500 cu tot cu "oferta" Edition.

- Acest 1.2 TSI de 85CP Comfortline (care e mai bine dotat decat TL) si cu cateva optionale decente e aproape la acelasi pret. Asta in conditiile in care masina are RCD-ul mai frumos decat 310-le meu (care a fost optional...) CB+, incalzire in scaune si masina, fiind model nou, nici nu beneficiaza de vreo reducere.

Foarte, foarte ok pretul. Un Golf VI echivalent cred ca sarea cu cel putin 1.000 de euro, cu tot cu "oferta" Edition...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...consilierul respectiv avea o partitura de te durea capul.cand l-am intrebat daca au rezolvat cu saibele,softurile si distributia la 1.2...s-a facut rosu la fata.apoi a ingaimat ceva ca da,au fost cateva.

zic da,2 saibe,3 softuri,3 lanturi...a plecat urgent.

:biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte, foarte ok pretul. Un Golf VI echivalent cred ca sarea cu cel putin 1.000 de euro, cu tot cu "oferta" Edition...

Dar ala avea suspensie independenta, nu suspensie de...Logan. Merita 1000 de euro in plus pentru confort si tinuta de drum superioare?

Pentru mine trenul de rulare este mai important decat insertiile de nu stiu ce pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal astept sa vad un comment de la baietii ce au vazut in aseara aceasta G7 in afi , cel HL , app de tinuta de drum.. daca nu esti un Titi Aur... masina sta bine de tot pe sosea chiar si cu suspensia de Logan ... :) este alta treaba motorul 1.6 TDI , clar se simte diferenta cand selectezi modul de conducere de la sport la eco, parca este alta masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea personala este ca pt un anumit public tinta,nu coteaza ce punte sau ce suspensie este,pt ca vor folosi masina normal sau poate sub normal,unde nu este nici o diferenta.

Treaba se schimba la puterile de peste 1xx cai,unde,da,ai nevoie...sa nu imi spuneti ca mergeti super extra sportiv cu 1.2 ca nu va cred.

Pana la urma,o sa ne placa...sau asteptam golf 8.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bordul aduce a Audi A6 modelul 2004-2011 putin in miniatura. Diferenta ar fi gurile de ventilatie care la Golf sunt sus pe cand la Audi sunt sub ecranul LCD.

@EBI - daca astepti 5 ani o sa iei deja Golf 8 ... Golful se cumpara cat e proaspat :)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal suspensia independenta face toti banii. Astept sa ma urc si eu intr-unul sa vad cum arata, cum se simte - un lucru care nu mi-a placut la G6 au fost butoanele oblice pe usa, vad ca au revenit. Sunt curios daca la motor - totul este asa bine izolat si impachetat la la G5 de exemplu.

Intrebare: A mers cineva cu 1.6 TDI? Comparativ cu G6 este mai OK?Ca pe specificatii parca arata mai bine. Ma lamureste si pe mine va rog cineva care se pricepe ce face acel buton care schimba modul de condus in SPORT, ECO, NORMAL etc? Parca as intelege la o cutie automata dar la una manuala... ce face?! Cum face?

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EBI - daca astepti 5 ani o sa iei deja Golf 8 ... Golful se cumpara cat e proaspat :)

:coffee_lol: Da' ce-i Golfu', frate, covrig? :lol: "Luati Golfu' cat ii caaaaaaaaaald!!!" :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal suspensia independenta face toti banii. Astept sa ma urc si eu intr-unul sa vad cum arata, cum se simte - un lucru care nu mi-a placut la G6 au fost butoanele oblice pe usa, vad ca au revenit. Sunt curios daca la motor - totul este asa bine izolat si impachetat la la G5 de exemplu.

Intrebare: A mers cineva cu 1.6 TDI? Comparativ cu G6 este mai OK?Ca pe specificatii parca arata mai bine. Ma lamureste si pe mine va rog cineva care se pricepe ce face acel buton care schimba modul de condus in SPORT, ECO, NORMAL etc? Parca as intelege la o cutie automata dar la una manuala... ce face?! Cum face?

Modifica cutia de viteza,acceleratia in functie de modul selectat. Te ajuta la consum daca mergi pe modul eco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa modifice cutia de viteze, cel mult poate modifica felul in care cea automata schimba.

Desi nu cred, ma gandesc ca sunt harti diferite pentu fiecare mod in parte. Asta daca face ceva la motor, altfel se joaca doar cu directia si eventual suspensia.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se joaca la suspensie doar daca e din cea adaptativa DCc sau cum se numeste, nu? Dar daca eu am cutie manuala si suspensie normala, modifica doar motorul, cum zice mike, alte harti de management al motorului, nu? Deci toata smecheria e ca in modul eco ar consuma mai putin decat pe normal, gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va zic ce este cu butonul ECO care este si pe noul Logan de unde s-au inspirat probabil ca si cu suspensia spate. ( am glumit, dar partial). Actioneaza asupra Indicatorului din bord care iti indica sa schimbi in alta viteza. Adica iti spune sa schimbi mai repede viteza.( la o turatie mai mica). Asta la prima vedere. Ca poate modifica si managementul motorului, mai mult ca sigur. Precis si directia.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal suspensia independenta face toti banii. Astept sa ma urc si eu intr-unul sa vad cum arata, cum se simte - un lucru care nu mi-a placut la G6 au fost butoanele oblice pe usa, vad ca au revenit. Sunt curios daca la motor - totul este asa bine izolat si impachetat la la G5 de exemplu.

Intrebare: A mers cineva cu 1.6 TDI? Comparativ cu G6 este mai OK?Ca pe specificatii parca arata mai bine. Ma lamureste si pe mine va rog cineva care se pricepe ce face acel buton care schimba modul de condus in SPORT, ECO, NORMAL etc? Parca as intelege la o cutie automata dar la una manuala... ce face?! Cum face?

Catalin... mie personal mi s-a parut altceva 1.6 TDI , cred ca s-au mai jucat un pic la motoare, de ex au mutat turbo in spatele motorului si la TDI si la TSI din ce am vazut . este mai fasnet.si se comporta altfel. modul acela Sport , Eco ... iti intareste directia sau o inmoaie, si schimba un pic comportamentul motorului , cred ca totul se face din soft , probabil daca mergi cu el in sport o sa iti consume un pic mai mult, nu am apucat sa merg cu masina la drum lung pentru a realiza cum este , si momentan nu am apucat sa merg cu unul ce nu are sistemul....insa face banii....

...directia, suspensiile

Nu are nici o treaba cu suspensiile.. acolo este vorba de alt sistem

Modificat de mastermox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mastermox, de pe configuratorul vw citare:

"

Selectarea modului de conducere

Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco.

"

modul acela Sport , Eco ... iti intareste directia sau o inmoaie

pe ECO iti inmoaie directia?

si schimba un pic comportamentul motorului , cred ca totul se face din soft , probabil daca mergi cu el in sport o sa iti consume un pic mai mult, nu am apucat sa merg cu masina la drum lung pentru a realiza cum este , si momentan nu am apucat sa merg cu unul ce nu are sistemul....insa face banii....

poti fi mai explicit la ce te referi cand spui ca face banii?

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bwwlan Daca nu il iei prioaspat o sa ai o masina buna dar uzata moral. Asta daca are vreo importanta ... Pentru mine are desi imi plac Golfurile din toate generatiile (mai putin 6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful se adreseaza in general cumparatorilor care cauta o masina solida cu care sa isi faca treaba ,nu este o masina fashion care sa o iei in primele luni de la aparitie pentru a fi in pas cu moda. Oricum la cat de des se trece la o generatie la alta in ultimul timp nu prea vad uzura morala,nu e ca si cand se scot editii tour sau clasic la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!