Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm

Recommended Posts

Intrucat topicul din aria Golf 6 a fost inchis si o arie Golf 7 nu am gasit, am sa scriu aici primele impresii de la lansarea Golf 7 din Ungaria pe Hungaroring de pe 13 oct 2012.

Intr-o atmosfera de sarbatoare a Golfului din toate timpurile, in parcarea din spatele boxelor folosite si de Formula 1, s-a lansat noul Golf 7. (au fost in jur de 300 de Golfuri de la 1 la 6).,

Erau mai multe masini expuse, de la trendline la highline dar fara GTI :(.

Desi in poze poate semana cu Golf 6, in realitate e cu totul alta masina. Singura componenta pe care am identificat-o (la prima vedere ce e drept) ca a ramas la fel e boutonul rotativ de aprindere a luminilor. In rest chiar si vasul de expansiune de la motor a fost reproiectat dupa muuulti ani de zile. Cred ca asa schimbare mare intre 2 generatii de Golfuri nu a mai avut loc de la lansarea Golf 3 care a fost schimbat total fata de Golf 2.

Chiar daca unele elemente semana cu cele de la Golf 6 (gen clante) in realitate nu sunt. Totul fost regandit astfel incat sa fie mai usor si mai eficient.

Un mare plus ptr designul oglinzilor retrovizoare care arata de parca ar fi copy paste de la Porsche :D.

- Portbagajul este vizibil mai mare ca la 6

- Bordul este mult mai masiv, si iti da impresia ca te imbraca

- Iluminarea butoanelor s-a schimbat in sfarsit. Acel obositor rosu a devenit un alb relaxant. Ceasurile de bord au ramas albe.

- A aparut un ecra lcd de mari dimensiuni (optional color) intre ceasurile de bord

- frana de mana electronica montata in stg schimbatorului

- farurile sunt de doua tipuri complet diferite:

1. Cele de highline cu lupa si led care au o bara argintie (care nu prea se observa) care merge in continuare cu dunga cromata de pe masca (care e la fel ca la GTI unde e rosie)

2. Cele normale cu halogen fara lupa care au un design banal dar care s-ar putea sa atraga (gusturile nu se discuta)

- stopurile mi se par foarte finute comparativ cu cele de pe 6 care personal mi se par hidoase (imi aduc aminte de KIA gen veche)

- spatiul la genunchi in spate a crescut vizibil

- radioul standard arata foarte bine (citisem ca unii forumisti se intrebau daca va mai fi ceva gen RCD 210) fiind la fel ca cel mai scump doar ca are ecranul mai mic

- interiorul de trenline: scaunele au o tapiseria cam ieftinache. Niste huse care sa o mascheze ar fi binevenite. Chiar merita un upgrade la o versiune mai scumpa.

Ca o concluzie: e primul Golf aparut dupa 2000 care chiar reprezinta o schimbare semnificativa fata de generatiile precedente. Si cu toate astea doar o privire de 1 fraciune de sec, chiar si ptr un necunoscator, va fi indeajuns ptr a recunoaste ca e un Golf. Asta eu numesc rafinament, imagine de marca...

Acelasi lucru il face si Porsche cu Carrera si a avut succes imens de 50 de ani incoace...

Scuze ptr calitatea pozelor (sunt facute cu Iphone eu fiind singurul participant venind pe bicicleta de la Budapesta :P si neputand sa mai car si SLRul)

post-11675-0-24123500-1350200405_thumb.j

post-11675-0-65285300-1350200415_thumb.j

post-11675-0-12910100-1350200427_thumb.j

post-11675-0-59614400-1350200454_thumb.j

post-11675-0-93506600-1350200462_thumb.j

post-11675-0-07905400-1350200472_thumb.j

post-11675-0-03800300-1350200482_thumb.j

post-11675-0-89165200-1350200490_thumb.j

post-11675-0-21246500-1350200502_thumb.j

post-11675-0-69264900-1350202187_thumb.j

post-11675-0-77330100-1350202195_thumb.j

Edited by nsm
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    120

  • ritter1976

    107

  • Bogdan VW

    103

  • Rave

    100

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut tuturor, Urmaresc acest topic inca de la inceput deoarece anul acesta intentionez sa achizitionez un VW Golf 7 sau, in functie de test drive-ul final si oferta ce mai buna dpdv financiar, un Sea

Eu vorbesc din proprie experienta. Am avut probleme cu un calcualtor din Octavia in garantie. Daca aveam orice modificare pe partea electirca.sigur ma taxau. Si am avut o alarma montata la reperzentan

Poluare mai mica ==> taxe mai mici, aer mai respirabil Aer mai respirabil, serios? Dar te ineci cand trec masini euro 5 si te simti ca la munte cand trec cele euro 6? Ai idee cata poluare fac prod

Posted Images

Interesant, il astept de ceva vreme.

Cum mai ziceam si pe un alt topic, doar dupa ce il voi vedea in realitate voi putea avea o parere pertinenta. Are cineva vreo idee cand urmeaza lansarea pe la noi?

Link to post
Share on other sites

Arata superb masina. Vad ca cea din poze e highline. Este primul golf VII care il vad cu radio standard .

Link to post
Share on other sites

Niste poze de pe pagina de facebook a Autograma:

Noua cheie VW, torpedoul cu intrare pentru SD, dar si finisajele piano black de pe volan, care se pare ca nu rezista prea bine din pacate...

post-25382-0-02630400-1351159982_thumb.j

post-25382-0-81083700-1351159987_thumb.j

post-25382-0-28703500-1351159992_thumb.j

Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu pozele de pe facebook.

Masina arata chiar bine, insa partile acestea lucioase parca nu prea isi gasesc utilitatea pe un golf.

E de inteles faptul ca ei au vrut sa-l faca mai luxos, insa totusi e un golf.

Nu cred ca cei care si-au luat un golf pana acum l-au luat pentru lux.

Pana una alta, il asteptam cu nerabdare si pe plaiurile mioritice.

PS: vreo veste concreta cand apare si pe la noi ?

Edited by Misualbu
Link to post
Share on other sites

15-20 noiembrie din ce am auzit . Vw aduce golful VII in romania cand scapa de stocurile cu golful VI. Probabil saptamana viitoare spre sfarsit apar preturile.

Edited by Bogdan VW
Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

Inca un om care e o problema cu pedala care nu mai e in podea, desi nu mai e nici la B8, C7 hmmm premium? :lol:

Link to post
Share on other sites

in cta deja este unul expus de ceva timp in centru (la hotel continental - fostul) pe un suport metalic cam la 1m inaltime

Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

Nu cred, e promotia de sfarsit la golf 6 si seamana asa de mult incat la incurci. ;)

Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

Si sunt mai multe pe youtube, dar doar asta are si subtitrari.

Edited by Master_Blaster
Link to post
Share on other sites

Pai, da, se da numai cu programul RABLA. Vii cu rabla in caruta si pui golfu-n loc.RO%20flag.gif

Link to post
Share on other sites

De azi se pot da comenzi la golful VII. Din ce observ golfu VII bluemotion e mai scump cu 500 de euro decat 6ele. Datorile la fel.

Edited by Bogdan VW
Link to post
Share on other sites

Exact ce banuiam :( . Xenon-ul si climatronicul care vin in standard pe HL in DE, aici nu. Macar climatronicul daca era, dar PiA a zis sa-l dea cat mai chel.

Pe configuratorul din germania nu exista G7 1.6TDi highline, la noi da.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Totusi scump. Un HL 1.4 tsi 140 cp cp dsg se duce in 24 de mi. Ma asteptam la preturi mai mici si dotari mai multe.

Link to post
Share on other sites

In acelasi timp, un 1.2 TSI Comfortline e mai ieftin decat a fost Trendline-ul meu la cumparare.

Si mult mai bine dotat. Intr-adevar, e vorba de cel de 85CP, dar totusi, sunt o multime de chestii standard care acopera diferenta de pret a motorului (touch-screen, franare automata (ce-i asta?), computer bord Plus, cruise control etc.)

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites

Preturi bunicele de lansare pentru benzinare. Un 1.2TSi CL cu pachet de iarna, sistem proactiv de protectie, climatronic, volan de piele si covorase textile la 17.800euro.

Au ieftinit xenon-ul de la 1200 la 800 de euro..in fineeee!

Tot nu renunta la cheia briceag pentru Golf desi pe Passat exista acea telecomanda-cheie inca de la b6 :(

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Golf VII 2.0 Tdi 150 cp DSG HL cu xenon camera climatronic si cateva maruntisuri costa 27 de mii

Pentru cine nu stia golful VII Hl din romania este identic cu cel CL din Germania doar ca are scaune cu alcantara

Edited by Bogdan VW
Link to post
Share on other sites

Variantele scumpe (motorizari puternice, HL) s-au mai scumpit fata de VI, ca urmare a noilor tehnologii si a dotarilor standard.

In schimb variantele ieftine s-au mai ieftinit ca urmare a puntii spate, desi sunt mai bine dotate decat VI-le...

Link to post
Share on other sites

Au aparut preturile pe configurator. Cam mare diferenta intre 1.4 tsi 122 cp si 1.4 tsi 140 cp

Link to post
Share on other sites

E diferenta mare pt ca cel de 140 are noua tehnologie ACT si implicit un consum mai mic. Plusul de 20 de cai nu e nici el de neglijat.

Merge asa inceeet configuratorul. Pretul de start la un G7 HL 1.4tsi 122 este de 19.000euro, cam atat a fost si al meu cu Packet sport Seattle, RCD510, climatronic, rear view camera, pachet lumini si vizibilitate 1. Din punctul asta de vedere mi se pare ok pretul de pornire la G7.

Highline vine in standard cu Detector oboseala, nu prea inteleg cum face asta.

Au 2 optiuni de xenon

Faruri Bi-Xenon

ajustare dinamica a fasciculului luminos in functie de viteza

reglare automata pe inaltime

instalatie spalare faruri

avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz

EUR 863,04

Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED

lumini de drum permanente cu tehnologie LED

ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare

ajustare dinamica a fasciculului luminos in functie de viteza

reglare automata pe inaltime

instalatie spalare faruri

indicator pentru nivelul lichidului de spalare parbriz

EUR 1.271

Cum se ajusteaza in functie de viteza si cum de prima optiune nu vine cu DRL? Stiam ca sunt obligatorii.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Cum se ajusteaza in functie de viteza si cum de prima optiune nu vine cu DRL? Stiam ca sunt obligatorii.

in Romania?

Ce-mi place mult la noul Golf 7:

- tapiterie optionala piele Vienna ( la cost zero )

- Scaune fata ergoActive

- Radio CD Composition Media la pret de optional Bluetooth pe alte masini

- Pachet asistenta sofer "Plus" - pentru 500 euro

  • Adaptive Cruise Control: asistent pentru menţinerea constantă şi adaptarea vitezei de rulare în funcţie de ceilalţi participanţi la trafic
  • Front Assist: sistem de recunoaştere a situaţiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept