Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu sunt 100% ca se mai adreseaza oamenlior care cauta o masina sa-si faca treaba. Acestia pot alege alte modele mai rezonabile ca raport calitate / pret. Vezi noua Kia C'eed care e mai ieftina, e atragatoare la prima vedere si are suspensie independenta spate + 7 ani garantie. Personal cred ca iti faci mai bine treaba cu ea desi nu mi-as cumpara-o tocmai ptr ca este un pic in urma mereu tehnologic.

Golful, se schimba ptr ca sa fie mereu in varful tehnologic al clasei din care face parte. Avand in vedere volumul mare de vanzari de aprox 400000 buc pe an, dupa 5 ani si 2 mil de bucati, isi permit sa investeasca intr-un model nou.

Asa cum Mercedes ne-a obisnuit cu al sau S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum de trage mai bine 1.6 tdi? tot 105 cp are, i au schimbat rapoartele cutiei de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci o optimizare de soft sa traga de la ture mai joase , un lucru f bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pozat cineva motoarele, in special benzinarele ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La HL standard sunt faruri halogen cu lupa? Sau fara? Am recitit postul lui msn dar nu m-am lamurit, scuze daca sunt mai incet :) Oare or sa aduca stopuri LED pe spate ca la G6?

Personal suspensia independenta face toti banii. Astept sa ma urc si eu intr-unul sa vad cum arata, cum se simte - un lucru care nu mi-a placut la G6 au fost butoanele oblice pe usa, vad ca au revenit. Sunt curios daca la motor - totul este asa bine izolat si impachetat la la G5 de exemplu.

Intrebare: A mers cineva cu 1.6 TDI? Comparativ cu G6 este mai OK?Ca pe specificatii parca arata mai bine. Ma lamureste si pe mine va rog cineva care se pricepe ce face acel buton care schimba modul de condus in SPORT, ECO, NORMAL etc? Parca as intelege la o cutie automata dar la una manuala... ce face?! Cum face?

Modifica cutia de viteza,acceleratia in functie de modul selectat. Te ajuta la consum daca mergi pe modul eco.

Ca sa pricep mai bine, daca avem 2 masini la fel, aceeasi motorizare una cu optiunea asta de schimbare a modului de condus, una fara. Cea care are acest sistem si este selectat modul ECO este mai economica decat cealalta? Iar daca are selectat modul SPORT este mai sportiva?

Atentie, speta se refera la doua masini identic: cutie manuala, acelasi motor, fara DCC etc - dar una are sitemul, cealalta nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am configurat si eu un Golf HL 2,0 TDI cu optionale decente gen vopsea metalizata, bixenon (cel ieftin), camera rear assist si cd-player si am ajuns la 24500 EUR . Adica cat am dat pe Superb 2.0TDI/170 CP cu mai multe dotari (gen scaun electric cu memorie, parb inclazit, etc) (cu discount si remat cei drept).

E pacat ca nu ofera 2.0 TDI si pe CL ... ar mai fi sczut pretul ...

Ma intreb daca as da atatia bani pe un Golf, cum isi va pastra valoarea in timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu. Vezi primul post

Ala e tractor, eu vreau benzinare, de preferinta 1.2 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am vazut eu,dar nu am pozat...era jenant.1.2tsi 85 cai,cu bateria in carpa aia cu arici,cu parca un motoras mititel,cu foarte mult loc gol de jur imprejur.

No offence.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La HL standard sunt faruri halogen cu lupa? Sau fara? Am recitit postul lui msn dar nu m-am lamurit, scuze daca sunt mai incet :) Oare or sa aduca stopuri LED pe spate ca la G6?

Personal suspensia independenta face toti banii. Astept sa ma urc si eu intr-unul sa vad cum arata, cum se simte - un lucru care nu mi-a placut la G6 au fost butoanele oblice pe usa, vad ca au revenit. Sunt curios daca la motor - totul este asa bine izolat si impachetat la la G5 de exemplu.

Intrebare: A mers cineva cu 1.6 TDI? Comparativ cu G6 este mai OK?Ca pe specificatii parca arata mai bine. Ma lamureste si pe mine va rog cineva care se pricepe ce face acel buton care schimba modul de condus in SPORT, ECO, NORMAL etc? Parca as intelege la o cutie automata dar la una manuala... ce face?! Cum face?

Modifica cutia de viteza,acceleratia in functie de modul selectat. Te ajuta la consum daca mergi pe modul eco.

Ca sa pricep mai bine, daca avem 2 masini la fel, aceeasi motorizare una cu optiunea asta de schimbare a modului de condus, una fara. Cea care are acest sistem si este selectat modul ECO este mai economica decat cealalta? Iar daca are selectat modul SPORT este mai sportiva?

Atentie, speta se refera la doua masini identic: cutie manuala, acelasi motor, fara DCC etc - dar una are sitemul, cealalta nu.

Optiunea aceasta este creata pentru modul de condus. Nu stiu daca te ajuta mult daca o bagi in modul sport si mergi tare . Poate doar ca iti va sti modul de condus si va face ceva modificari la cutie,acceleratie pentru a avea un consum mai bun . Intreaba la dealer daca te ajuta cu ceva asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave,ma cunosti,si sti ca nu m-am referit la cineva anume...daca am fost inteles gresit,imi cer scuze,ba chiar editez,daca mai pot...dar asa se vedea acolo.

Inca odata,scuze tuturor unudoiarilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa-ti ceri scuze, asta e adevarul. Chiar asa este motorul! :)

Eu ziceam doar ca motorul este la fel de "low-cost" ca cel de pe VI, aceeasi panza pe baterie, aceleasi spatii goale de poti sa dormi pe langa el, fara un capac mai aratos...

Na, asta e! Ce poti sa faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la g6,dar asta avea un capacel de motor ca un...nai.

Adica gen 3 fluiere de plastic,mare mic si mijlociu...aveti idee la ce ma refer?

Maine ma duc sa pozez din nou.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Bogdan VW

Mai baieti - nu cred ca e rost de suparare - vad ca la toate s-a renuntat la cutia de plastic pentru baterie, din pozele de la primul post vad ca si TDI-ul are tot de panza - reduceri de costuri... si abia apoi de greutate cred eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va tot vad pe toti ca vorbiti de reduceri de costuri .. vreau si eu de curiozitate sa imi aflu din cei ce au acele super masini ce nu aveau reduceri de costuri , cati dintre voi aveti mocheta in spatiile de depozitare de la usi si mai important : Cati aveti mocheta la roata de rezerva ? pentru ca Golf VII are mocheta la roata de rezerva , tot spatiul din portbagaj este asa ... sa auzim aici reduceri de costuri... toata lumea vorbeste de reduceri de costuri .. stiu ca aici fiecare isi spune parerea dar.. e trist ca nimeni nu vede de fapt unde se poate spune ca exista o reducere de cost... :) toata lumea o arde cu locuri si lucruri care nu cred ca ar deranja pe nimeni niciodata.. ca sa repet o vorba romaneasca : Acrii sunt strugurii... da poate 2.0 TDI 150 CP este scump... dar cine isi permitea sa isi ia G6 2.0 TDI 140 CP cu siguranta si l-ar permite si pe asta... intradevar, sunt persoane pentru care sume de 25.ooo, 28.ooo sunt enorme dar sunt si persoane carora nu li se pare o suma foarte mare pentru o masina abia lansata si care se launda cu faptul ca este cel mai vandut model de la Vw..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la g6,dar asta avea un capacel de motor ca un...nai.

Adica gen 3 fluiere de plastic,mare mic si mijlociu...aveti idee la ce ma refer?

Maine ma duc sa pozez din nou.

Brgds

Noi nu avem nici un capac la motor capacelul ala a aparut abia in 2012.

Mie capacele mie nu-mi plac. Mataraia aia e mult mai frumoasa pt ca e onesta nu-mi trebuie un plastic care sa acopere totul. Capacul e pt femei.

Poze cu motorul 1.2tsi poti vedea pe prima pagina a topicului cu masina mea, din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vazut in trafic un golf 7 negru cu numere rosii de timisoara...nice!

Incanta pe cineva mocheta de la roata de rezerva?da?de ce?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La HL standard sunt faruri halogen cu lupa? Sau fara? Am recitit postul lui msn dar nu m-am lamurit, scuze daca sunt mai incet :) Oare or sa aduca stopuri LED pe spate ca la G6?

Personal suspensia independenta face toti banii. Astept sa ma urc si eu intr-unul sa vad cum arata, cum se simte - un lucru care nu mi-a placut la G6 au fost butoanele oblice pe usa, vad ca au revenit. Sunt curios daca la motor - totul este asa bine izolat si impachetat la la G5 de exemplu.

Intrebare: A mers cineva cu 1.6 TDI? Comparativ cu G6 este mai OK?Ca pe specificatii parca arata mai bine. Ma lamureste si pe mine va rog cineva care se pricepe ce face acel buton care schimba modul de condus in SPORT, ECO, NORMAL etc? Parca as intelege la o cutie automata dar la una manuala... ce face?! Cum face?

Modifica cutia de viteza,acceleratia in functie de modul selectat. Te ajuta la consum daca mergi pe modul eco.

Ca sa pricep mai bine, daca avem 2 masini la fel, aceeasi motorizare una cu optiunea asta de schimbare a modului de condus, una fara. Cea care are acest sistem si este selectat modul ECO este mai economica decat cealalta? Iar daca are selectat modul SPORT este mai sportiva?

Atentie, speta se refera la doua masini identic: cutie manuala, acelasi motor, fara DCC etc - dar una are sitemul, cealalta nu.

pai...da. daca iti modifica parametrii motorului normal ca e mai economica. evident, presupunand si ca asta vrei sa obtii si conduci ca atare. ca daca schimbi la rosu, poti sa ai mama setarilor, tot mult vei consuma. in conditiile in care costa vreo 100 si ceva de euro dracia aia, mie mi se pare ca face banii.

ce nu pricep eu e altceva. la g6 DCC vine cu un buton pt schimbarea setarilor. la g7 pricep ca tot din optiunea de care discutam se face si modificarea suspensiei. bun, si daca nu cumpar optiunea, dar cumpar DCC ce fac? nu pot schimba intre moduri? mi se pare absurd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am configurat pe site la pbn,asa de amuzament,un golf 7,tornado red,dotat identic cu babuinul meu,dar 1.4 140 hp,plus 3 chestii:35021euro...dupa 2 generatii,doar 1500 euro in plus?pai e b...bini di tat!

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mocheta in buzunarele usilor, toate Golfurile VI au.

Am mers in seara asta pe langa un VII, cred ca era un CL, e... ok.

Arata mai fresh, se incadreaza bine in designul marcii. In poze/video pare mai mare, mai masiv dar pe strada nu e. E cat un VI.

Si nu stiu cum, dar reuseste sa fac VI-le sa para rotund prin comparatie. Si, logic, il face sa para vechi.

Imi place dar, referindu-ma strict la exterior, nu cred ca as schimba VI cu un VII.

Si nu pentru ca mi-ar placea VI-le mai mult, ci pentru ca ar trebui sa suport o diferenta prea mare de pret si nu cred ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan VW: Ce parametrii sa schimbe la cutia manuala?

Eu sunt sceptic in legatura cu faptul ca modurile alea presupun harti ale ECU diferite...BMW a introdus treaba asta acum 2 ani parca - zic de harti ale ECU diferite - si toata lumea era impresionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si pe audi chestia asta, nu e nicio noutate pt grupul vw., e o noutate pt golf, dar ai si la a4 (de asta stiu sigur) selectarea modului si ce afecteaza asta. la cata electronica e in ele, era si firesc sa se ajunga aici. nu ati vazut ce vor sa faca bmw cu cheia, sa rezervi bilete de avion, hotel etc? SF pur. daca tot exista tehnica, pai sa fie pusa la lucru zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali_devill Cred ca mocheta de la roata de rezerva are rol de izolare fonica...Daca ati mers cu bancheta rabatata, ati observat cezgomot vine din acea zona la rulare...

Eu consider ca e mai bine sa se scape de capacele de la motor si baterie la benzinare. Acestea nu au nici un sens, sunt o greutate in plus, motorul e silentios si fara ele.

Fara ele se ventileaza mai bine motorul, e mai usor, costul de reparatie e mai mic ptr ca nu mai trebuie sa demontezi plastice si sa le pui la loc.

Normal ca e loc sub capota la 1.2... E facut sa intre si un 2,0 de 280 cai acolo sau un V6 (la Golf 5/6). Nu e ceva nou...

Am avut Audi 100 din 1986 cu motorul cel mai mic de 1,8 si sa vezi acolo loc sub capota cu toate ca nu era transversal...

@mastermox - Personal de fiecare data cand mi-am luat masina noua, m-am gandit la Golf ca prima optiune dar de fiecare data am luat altceva tot de la VAG pentru ca la aceeasi bani ofereau mai mult... Ex Octavia 2 in loc de Golf V, Polo 6r tsi in loc de Golf VI 1,2 tsi, Superb TDI in loc de Golf GTD.

Sa vedem ce va aduce viitorul... dar tare cred ca voi merge pe Octavia 3...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!