Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu, nu este! Dar masina per total este mai buna decat un G6! Si pana la urma nu cumpar o suspensie, cumpar o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta la suspensie va fi, dar un sofer ca mine si ca multi altii care adaptam viteza la conditiile de drum, ca sa nu fim luati prin surprindere si sa ne bazam pe suspensii si sistemele electronice ale masinii, nu va face diferenta.

Daca conteaza asa mult suspensia, va recomand sa cumparati alta marca, care este renumita de altfel la stabilitatea in viraje. O masina care sa-ti puna un zambet pe fata atunci cand mergi pe Transalpina de exemplu.

Chiar si la GOLF 6 suspensia aceea nu era FULL independenta, era ceva semi-independent.

Modificat de PSYLUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ psyluc G6 are multilink cu 4 brate pe spate. Semi-independent are Astra (FlexRide se numeste). Iar cat despre G7, o echipare highline pe un motor mai mare /egal decat un 1.4 tsi de 122 da este o evolutie, insa in gama medie si joasa de motorizari/dotari este un regres sau cel mult o stagnare.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opel astra nu are nici un flex ride in standard. Este doar optiune pe ultimul model de echipare cosmo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flex Ride este suspensia adaptiva de la Astra (Normal - Confort - Sport)

Asta e suspensia de la Astra:

vauxhall-gives-new-astra-suspension-a-twist-2.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunteti obsedati sa mor ... frate CUMPARATI-VA ALTCEVA SI GATA !

VW NU va scoate NICIODATA un Golf 100% nou. Nu asta vor, nu e asta ideea lor si nici macar nu au nevoie de asa ceva (conform vanzarilor). Mai ascultati si voi ce zic oficialii VW (de la sefi pana la designeri, ingineri, etc) si lasati revistele.

Asa cum recunosti un G1 de la 100m asa recunosti si un G2,3,4,5,6 si 7. ASTA VOR. Ce e asa greu sa intelegeti ? A zis vreun oficial VW vreodata ca vor scoate un G7 cu design 100% nou ? Intotdeauna se inspira din modelele vechi si mereu schimbarile le veti percepe ca "facelift-uri". Daca nu va convine, treceti la alta marca care isi schimba design-ul complet din 3 in 3 ani - una care sa fie ieftina, rapida, sa nu consume si sa aiba suspensia mult iubita (si ce mai vreti voi)

Terminati cu suspensiile si "nu e o masina noua" si scrieti informatii utile daca tot aveti chef sa scrieti ceva.

Discutiile astea nu folosesc absolut nimanui. VW nu va baga in seama iar potentialii cumparatori pot sa analizeze singuri daca le place sau nu.

Cate modele VW complet redesenate cunoasteti ? Mai mult de 2 ? Toate arata la fel (de la o generatie la alta) si sunt "facelift-uri" cum spuneti voi.

Cine hotaraste daca a face un facelift e un lucru rau ? Voi 2-3-5 care va plangeti pe aici ? Alte cateva sute/mii pe alte site-uri ? Sau milioanele care cumpara an de an ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepem sa cumparam vrajeli de marketing pe marje de profit imense, nu mai cumparam MASINI de muuullttt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C Z R NImeni nu se asteapta ca Golful sa reinventeze roata de la o generatie la alta, si nimeni (din cei care stiu istoria modelului) nu se asteapta la un design revolutionar la fiecare nou model. Insa fiecare se asteapta la o evolutie si asta e tema discutiei pe care se pare ca nu ai inteles-o pe deplin. Cumparatori se vor gasi destui si intr-adevar per total masina e suficient de reusita astfel incat sai isi mentina locul fruntas in clasa compacta. (la vanzari cel putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile astea cu suspensia nu duc nicaieri. Fiecare si-a spus parerea, sa nu avem pretentia ca toate opiniile sa rezoneze la unison. Acum, cine intra aici isi poate face o parere personala si asta e cel mai important.

Ar fi bine daca un moderator ar curata putin topicul si ar separa discutiile de suspensie de restul. Si sigur topicul de suspensie nou rezultat, care sa contina numai "suspensie" sa fie inchis pentru ca s-a cam spus totul pana cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca nu a intrebat nimeni daca se poate face retrofit la suspensie .

Eu sincer nu prea inteleg ce atata agitatie pe tema asta, eu personal as cumpara un focus in loc de golf 7 si gata.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ultimului test Autobild din germania, Golf 7 a batut Audi A3 (in 3 usi), Volvo V40, BMW 1, A class, Kia, Focus, Peugeot 308, Citroen C4, vechea Octavia 2...

Fara a excela foarte mult la ceva anume, a fost creat parca ptr a puncta bine la toate capitolele, un compromis cat mai bun intre sport, confort, calitate, spatiu, pret etc.

Daca vreti ceva special anume de la o masina, atunci cu siguranta Golf nu este acea masina...

Ex: vreti spatiu, go Skoda, vreti propulsie, go BMW, vreti calitate excelenta, go Audi, vreti pret mic go Kia, vreti tinuta de drum buna, go Ford.

Le vreti cate putin din fiecare, go GOLF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, dar nici sa fie jack of all trades master of none.

Legat de test, cum am mai zis, este neconcludent. Au comparat un Golf de 31k cu un Seria 1 si A3 putin mai ieftine. In plus A3-ul a pierdut puncte la comfort pentru ca era in 3usi cand puteau la fel de bine sa compare cu modelul in 4 usi.

Seat Leon vs Golf7 la testele euro ncap:

http://www.autobild....st-3731297.html

Cine stie germana sa le lamureasca cam ce se zice in video :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea personala Leon-ul arata mai bine ca G7. Who's with me? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea Golful e mai bun ca un BMW, A3 seria 1 pt ca e mai ieftin si cu asta basta. Desi sunt din alta clasa si nu se compara.

Ar trebui comparat numai cu FF, O3, noul Leon, ceed, i30, Astra, Megane, C4.

Pe mine ma enerveaza consola de la G7 e f masiva si desparte prea pronuntat interiorul. Mai ales ca la o masina de genul asta nu prea are rost, decat ca risipa de spatiu. Frana de parcare se putea pune oriunde iar schimbatorul la cutiile automate pe volan sau pe consola centrala.

@hiro: Toate compactele arata mai bine ca si Golf-ul in general nu doar 7. Masina asta e facuta din start sa fie banala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! VW face masini banale, chiar plictisitoare pentru ca trebuie sa se adreseze unui numar mare de cumparatori. Cine vrea masina frumoasa, se uita in gradina francezilor sau italienilor, cine vrea masina buna cumpara VW. Stiu, nici VW nu mai e ce-a fost, dar nici celelalte marci, altfel n-ar fi VW pe primul loc la vanzari...

Deja s-au inmultit Golfurile 7 pe strada, nu e zi sa nu vad 2-3...Totusi, nu ma pot obisnui cu stopurile pe timpul noptii, mi se pare ca actualul Golf are cele mai plictisitoare lumini spate dintre toate modelele cu actualul "corporate look"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea umila daca faceau un mic retus la stopurile spate de G4 si le puneau pe G7, spatele celui din urma arata mult mai bine. Bara actuala si cu stopurile parca dau impresia de ceva .... taiat brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de video:

Golf-ul este cea mai vanduta masina din Europa si a ajung acum la a 7-a generatie. In test varianta 2.0TDI HL cu scaune incalzite, 4 usi si sitemul de Selectarea modului de conducere (sport, eco etc...) pret model testat 29095 euro. La fel ca si colegii de concern sta bine la capitolul comfort si puncteaza pe partea de echipare avand in vedere ca la Seat nu sunt disponibile anumite optiuni, de ex: Selectarea modului de conducere. Spatiul interior este mai mare la Golf decat la Leon. La pret se incadreasa la mijloc fiind mai ieftin decat Audi si "sta" (aici nu am inteles cuvantul 1:20) mai bine la toate capitolele decat Seat. Tot legat de bani, pretul de achizitie este destul de mare, aproape de Audi si la fel de scump ca si Seat generand astfel concurenta interna.VW trebuie sa se bazeze pe fratii de concern din punct de vedere al sportivitatii.

Minusuri: - pret de pornire ridicat; - prea putin sportiv; - vizibilitate redusa; - comenzi complicate. Totusi Golf-ul este maestru in acest segment cand vine vorba de raportul calitate/pret/performanta.

Audi A3 Sportback:

Motorizarea din test 2.0TDI 184 cai si 380Nm, pune in dificultate trenul de rulare daca asfaltul nu este uscat fiind indicata versiunea quatro. modelulu din test costa 32360 euro. A3 este ceam mai sportiva dintre cele 3. Din punct de vedere al luxului se situeaza peste frati de concern.

Minusuri: - pret de achizitie; - echipari scumpe; - mai putin comfortabil;

Audi tinteste titlul de cea mai luxoasa masina din clasa compacta avand un raport calitate/pret mai slab decat Golf si Leon.

Seat Leon: din punct de vedere al calitati se situeaza pe aceelasi nivel cu Skoda: calitate VW la un pret mai mic. Saltul calitativ este vizibil, iar din punct de vedere al pretului se afla in urma Golf-ului. Versiunea de test 25790 euro. Optionale precum DSG-ul sunt mai ieftine decat la VW. Seat tinteste spre clientela sportiva aflandu-se pe aceeasi directie cu Audi din acest punct de vedere. Din punct de vedere al calitatii nu se ridica la nivelul lui Golf. In afara de asta mai pierde si la capitolul imagine de marca si la lista de optionale.

Minusuri: - devalorizare rapida; - calitate mai slaba; - putine optionale; - suspensie dura.

Concluzia

Una peste alta Leon a devenit o masina mai buna si cu ceva bani investiti in sisteme electornice este o alegere mai buna decat Golf.

Saltul lui VW este relativ mic pretul de achizitie fiind mai mare decat al lui Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Seat parca au angajat un designer pentru interiorul masinii care vrea cu orice pret sa ingroape marca asta, pe cuvant. S-a aplicat si la versiunea anterioara, se aplica si la cea noua. Nu mi-as lua Leon strict pentru cum arata bordul. Punct.

La generatia actuala parca si botul este prea in colturi. Exceleaza in schimb spatele care este incredibil de frumos.

Este acelasi lucru la Renault, parca designer-ul de la ultimele generatii de Megane, Laguna, Clio a vrut neaparat sa-i bage in faliment. Poate ii scapa noul designer care a creat Clio4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu are nimeni un G7 propriu si personal sa ne zica si noua una alta live... :)

asteptam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia

Una peste alta Leon a devenit o masina mai buna si cu ceva bani investiti in sisteme electornice este o alegere mai buna decat Golf.

Saltul lui VW este relativ mic pretul de achizitie fiind mai mare decat al lui Seat.

dupa minusurile alea puse, asta e concluzia ta? ca mi se pare complet eronata, in cazul asta. alea sunt niste minusuri serioase totusi, nu niste detalii inutile.

exteriorul intotdeauna a fost mai frumos la leon, dar interiorul e no-go in ce ma priveste. comenzile plasate neintuitiv nu il coafeaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El a tradus ce a zis autobild in test.

In mare parte sunt de acord cu concluzia. Interiorul de la Leonul 1P era plastic si prost desenat. Acum insa au ridicat standardele serios pe partea de interior, comparabil cu Golf-ul, iar la exterior sunt mult mai ok. In plus faptul ca vine cu led pt faza scurta si stopuri led sunt plusuri fata de Golf. Imi place ca au pus rotite pentru a umbla prin meniuri si pt volum cum sunt de ceva ani pe Audi.

Per total merita mai mult Leon-ul decat Golf-ul.

Ce minusuri? Suspensia dura = pretul platit pentru sportivitate, calitate mai slaba= pret mai mic, putine optionale = poate sunt suficiente pentru 90% din cei care au 20-25k euro de cheltuit pe o compacta

Mai ales daca nu te intereseaza toate gadgeturile, unele inutile puse pe Golf doar de show off.

Sorry de off topic:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu astept impresii (nu pareri) de la un membru vwforum posesor de G7, pe un nou topic eventual in masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!