Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu e vorba ca ai clipit din ochi, sistemul monitorizeaza rata soferului de a corecta traiectoria (pe care toti o facem incontinuu fara sa ne dam seama). O combinatie de drum lung (ore multe) + timpul crescut intre corectarile de directie si alti parametri determina oboseala soferului. Se refera strict la felul cum conduci, nu cum arati, casti sau clipesti

Atentionarea este o ceasca de cafea insotita de un mesaj pe bord :) Posibil insotit de un sunet de avertizare (nu mai tin minte).

Start-Stop-ul s-a dovedit a fi util + ca nu se opreste motorul la fiecare oprire, se opreste daca calci frana cu simt de raspundere (in timp ce stationezi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multi collision brake are accelasi scop de a reduce situatiile in care se produce si o a doua coliziune dupa ce s-a produc prima din motiv ca soferul s-a panicat sau si-a pierdut cunostiinta sau pur si simplu nu are reflex sa franeze.

Legat de consumul de combustibil la pornirea motorului: nu comparati pornirea "din cheie" cu cea a sistemului star-stop. Difera din simplul motiv ca sistemul start-stop opreste cilindrii intr-o pozitie ce favorireaza pornirea f rapida a motorului si cu un consum mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate versiunile incluzand variant ? pe configurator nu apare nicaieri

asta deoarece G6 Variant e facut in Mexic pe platforma de Jetta si cum Jetta nu are airbag genunchi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio legatura. Golfurile VI pentru SUA erau facute in Germania si nu aveau airbag genunchi nici macar optional...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e altceva...noi vorbeam dde G6 Variant care e facut in Mexic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentionarea este o ceasca de cafea insotita de un mesaj pe bord :) Posibil insotit de un sunet de avertizare (nu mai tin minte).

Da, face un ding acelasi cu atingerea temperaturii exterioare la 4 grade.

Start-Stop-ul s-a dovedit a fi util + ca nu se opreste motorul la fiecare oprire, se opreste daca calci frana cu simt de raspundere (in timp ce stationezi).

Depinde de mai multi factori: temperatura exterioara corelata cu temperatura ulei/apa, daca ai AC-ul pornit de exemplu se opreste dar daca stationezi prea mult (pana scade tensiunea bateriei sub un anumit prag), porneste din nou. E suficient sa fie pe liber si sa calci frana nu neaparat cu simt de raspundere. Start/Stop-ul impreuna cu Auto Hold fac o treaba minunata.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iulianb2007: nu stiu la manuala, eu am mers cu dsg si start-stop (unde stai cu piciorul pe frana :D)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mai evolueaza si start-stop-ul asta... Si nu se mai opreste aiurea la modelele astea noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata ? V-ati blocat ? Nu si-a mai luat nimeni sa ne impartaseasca impresii ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul consider ca noua generatie a fost facuta aproape in totalitate asa cum trebuie: calitatea materialelor a crescut, designul(mai ales interior) a fost imbunatatit, motorizarile sunt mai bune si mai economice, s.a.m.d..

Am "pipait" noua masina si pot spune ca e lejer peste G6. Nu cred ca as da neaparat diferenta de bani pe una noua pentru ca sunt multumit de ceea ce am, dar nici nu am sa spun ca nu e mare diferenta pentru ca as minti.

Am gasit multiple dotari care mi se par foarte misto, de exemplu:

- RNS510 avea un ecran relativ mic si un pret mare de achizitie(la comanda noua), insa noua navigatie de top are ditamai ecranul, rezolutie mai buna, soft imbunatatit si un impact vizual major asupra plansei de bord;

- Composition Media mai ieftine au conexiune Bluetooth(iar un plus pentru mine);

- acum cu 300EUR poti cumpara scaune sport, imbracate partial in piele, cu masaj si incalzite!!! Daca le aveam pe R ma declaram "cel mai tare", dar nici macar nu exista optiunea, daramite la pretul asta;

- xenon-ul e acum o optiune accesibila mai multor persoane d.p.d.v. al pretului(varianta mai scumpa nu merita doar pentru ca are faruri adaptive);

Ok, daca urmareai sa iti iei un G7 chel, atunci o sa incepi sa carcotesti ca suspensia e semi-independenta la unele modele, ca masina nu arata tocmai ca noua F12Berlinetta(ne-a si obisnuit VW cu schimbari de-astea majore...?!) si alte damblale, in loc sa observi ca au aparut multe dotari noi, unele mai ieftine sau pur si simplu la pret foarte bun.

R-ul meu are suspensie independenta pe spate, dar va spun din experienta ca nu sta pe drum ca un Mustang GT500 care are semi-rigida. Asadar toti Nigel Mansel-ii care conduceau sportiv(cu 80-100CP) si aveau cunostinte vaste de controlat masina la limita ar trebui sa reconsidere "lovitura" VW privind arhitectura noii suspensii.

Mai mult, cand va uitati la pret ca e la fel, mai multi spuneti ca o sa castige VW mai mult, dar uitati de cunoscutul fenomen numit inflatie. Ok, au taiat din costuri cu vopseaua de sub capota(sa mor daca m-a interesat vreodata!), cu suspensia la motorizarile de "viteza in coasta" si cu alte asemenea, dar va ganditi ca piesele de fabricatie sunt mai scumpe decat pe vremea G6, ca pretul carburantilor/ energiei electrice a crescut grozav de mult de atunci, ca salariile mai cresc si ele?! Voi credeti ca pentru VW toate costurile fixe sunt la fel, doar ca mai taie ei din alea variabile si castiga si mai mult?! Va inselati!

VW a taiat din costuri si a ales sa faca o platforma comunca in principal pentru mentinerea costurilor, nu pentru profit suplimentar neaparat. Politica lor de pret trebuie sa acopere intreaga durata de viata a generatiei, adica 3-4 ani in care costurile lor vor creste, asa cum creste costul traiului pentru noi toti.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect gandit si explicat! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals! Costurile VAG vor scădea, datorită efectului de experiența, amortizarii investițiilor, partajarii costurilor platformei MQB etc. In plus, gândești la scala redusă, nu cumperi 2 saibe sau o roata, la nivel de grup discounturile sunt considerabile. Prețul tehnologiilor este același, dacă nu mai mic comparativ cu trecutul, pentru ca asta e standardul actual in industrie, de ex. e mai scump in 2013 sa pui radiocasetofon pe mașina decât navigatie pentru ca nimeni nu mai produce așa ceva. Nu încerca sa ne crezi pe toți fraieri, VAG-ul este renumit pentru marjele mari practicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti total pe langa! Eu nu am facut vorbire de discount pt ca el a existat dintotdeauna pentru un producator auto care comanda un volum mare.

Discountul nu a aparut odata cu G7. Eu vb de costuri fixe: utilitati, salarii, costuri de transport, etc.

Tu daca ai cumpara acum 1000 de oua, ai primi un discount, dar pretul unui ou tot e mai mare decat acum 1-2-3 ani, intelegi?!

Daca toate costurile cresc pentru noi toti, crezi ca ei fac exceptie?! ce legatura faptul ca acum un cd-player e mai ieftin decat acum 5 ani? Acum 5 ani un cd-player era mai scump pentru ca se producea in volume mici, iar acum e mai ieftin pentru ca se face in volume mari. Profitul mai mare al producatorului de cd-player vine acum din volumul mare, nu din reducerea costurilor cu materia prima(alea au crescut sau cel mult au ramas constante datorita discounturilor).

Arata-mi tu ca pretul HDD-ului de 30GB din RNS510 era in 2009 la pretul de acum al SSD-ului de 64GB din Discovery si eu le mananc pe amandoua!

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JUG, concluzia la care singur ai ajuns este ca G7 este o masina produsa mai scump (datorita inflatiei) cu economie la materiale, care se vinde la acelasi pret sau mai scump pentru a acoperi costurile in crestere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inflamezi degeaba, nu ai înțeles nimic din ce am spus. Revistele de profil germane afirma ca G7 este cu 6% mai bun decât inaintasul sau, dar este cu 20% mai scump. Si asta pe criterii serioase, nu pe pipait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina noua e cea mai buna maina din lume. (Henry Ford)

 

O sa fie preturi bune cand apar variantele cu Edition. 

Rabdare si tutun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul consider ca noua generatie a fost facuta aproape in totalitate asa cum trebuie: calitatea materialelor a crescut, designul(mai ales interior) a fost imbunatatit, motorizarile sunt mai bune si mai economice, s.a.m.d..

Am "pipait" noua masina si pot spune ca e lejer peste G6. Nu cred ca as da neaparat diferenta de bani pe una noua pentru ca sunt multumit de ceea ce am, dar nici nu am sa spun ca nu e mare diferenta pentru ca as minti.

Am gasit multiple dotari care mi se par foarte misto, de exemplu:

- RNS510 avea un ecran relativ mic si un pret mare de achizitie(la comanda noua), insa noua navigatie de top are ditamai ecranul, rezolutie mai buna, soft imbunatatit si un impact vizual major asupra plansei de bord;

- Composition Media mai ieftine au conexiune Bluetooth(iar un plus pentru mine);

- acum cu 300EUR poti cumpara scaune sport, imbracate partial in piele, cu masaj si incalzite!!! Daca le aveam pe R ma declaram "cel mai tare", dar nici macar nu exista optiunea, daramite la pretul asta;

- xenon-ul e acum o optiune accesibila mai multor persoane d.p.d.v. al pretului(varianta mai scumpa nu merita doar pentru ca are faruri adaptive);

Ok, daca urmareai sa iti iei un G7 chel, atunci o sa incepi sa carcotesti ca suspensia e semi-independenta la unele modele, ca masina nu arata tocmai ca noua F12Berlinetta(ne-a si obisnuit VW cu schimbari de-astea majore...?!) si alte damblale, in loc sa observi ca au aparut multe dotari noi, unele mai ieftine sau pur si simplu la pret foarte bun.

R-ul meu are suspensie independenta pe spate, dar va spun din experienta ca nu sta pe drum ca un Mustang GT500 care are semi-rigida. Asadar toti Nigel Mansel-ii care conduceau sportiv(cu 80-100CP) si aveau cunostinte vaste de controlat masina la limita ar trebui sa reconsidere "lovitura" VW privind arhitectura noii suspensii.

Mai mult, cand va uitati la pret ca e la fel, mai multi spuneti ca o sa castige VW mai mult, dar uitati de cunoscutul fenomen numit inflatie. Ok, au taiat din costuri cu vopseaua de sub capota(sa mor daca m-a interesat vreodata!), cu suspensia la motorizarile de "viteza in coasta" si cu alte asemenea, dar va ganditi ca piesele de fabricatie sunt mai scumpe decat pe vremea G6, ca pretul carburantilor/ energiei electrice a crescut grozav de mult de atunci, ca salariile mai cresc si ele?! Voi credeti ca pentru VW toate costurile fixe sunt la fel, doar ca mai taie ei din alea variabile si castiga si mai mult?! Va inselati!

VW a taiat din costuri si a ales sa faca o platforma comunca in principal pentru mentinerea costurilor, nu pentru profit suplimentar neaparat. Politica lor de pret trebuie sa acopere intreaga durata de viata a generatiei, adica 3-4 ani in care costurile lor vor creste, asa cum creste costul traiului pentru noi toti.

Aproape că mă faci să - mi pară rău că n - am luat un G7. Aia cu scaunele mă roade și pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei na cu 6% mai bun si cum au cuantificat asta? 

 

JUG are perfecta dreptate, mai ales ca noi nu stim cat a costat proiectarea platformei mqb si cat a costat proiectarea noului Golf. Si sunt sigur ca platforma mqb va fi folosita si pe Golf 8 sau un facelift major dar sigur va ramane in productie pt cca 9-10 ani, asa cum Golf 5 si 6 au impartit pq35 pentru 9 ani. Asa ca e f probabil ca in acest moment VW sa vand Golf 7 in pierdere, eu nu cred ca isi pot recupera investitiile asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva materialul informativ cu preturile de lansare ale G6? Sau toata lumea compara pretul G7-ului cu preturile G6-ului spre sfarsit de generatie?!

Eu vad ca a aparut tehnologie mai buna si mai scumpa pe masina asta si preturile acesteia sunt fie mai mici, fie la fel cu cele din 2009.

Eu vad ca pretul energiei electrice a crescut cu >30% in ultimii trei ani, ca pretul combustibililor la fel, eu ma uit ca pretul platinei si al paladiumului folosite in catalizatoare s-a dublat din 2009 si voi o tineti pe a voastra.

Newsflash: toate se scumpesc, in caz ca n-ati observat. Toata lumea se agita ca masina nu s-a ieftinit, pai normal ca nu! Sa ziceti merci ca pretul nu a crescut consIderabil si ca VW a gasit o cale sa-l mentina la fel.

Cat despre masina mai buna cu 6%, dar mai scumpa cu 20%, inseamna ca jurnalistul ala e prost tare de tot si habar nu are ce se intampla cu industria din lume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inflamezi degeaba, nu ai înțeles nimic din ce am spus. Revistele de profil germane afirma ca G7 este cu 6% mai bun decât inaintasul sau, dar este cu 20% mai scump. Si asta pe criterii serioase, nu pe pipait.

Ai vazut tu reviste germane sa laude alte masini decat cele germane ??!!

Ai vazut tu in acest moment, alte reviste in afara de cele germane ?? (90% din ele)

Ni s-a indus o foame de masini germane, prin "subventii" germane constante, in reviste numai de natie germana. Cam asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul consider ca noua generatie a fost facuta aproape in totalitate asa cum trebuie: calitatea materialelor a crescut, designul(mai ales interior) a fost imbunatatit, motorizarile sunt mai bune si mai economice, s.a.m.d..

Am "pipait" noua masina si pot spune ca e lejer peste G6. Nu cred ca as da neaparat diferenta de bani pe una noua pentru ca sunt multumit de ceea ce am, dar nici nu am sa spun ca nu e mare diferenta pentru ca as minti.

Am gasit multiple dotari care mi se par foarte misto, de exemplu:

- RNS510 avea un ecran relativ mic si un pret mare de achizitie(la comanda noua), insa noua navigatie de top are ditamai ecranul, rezolutie mai buna, soft imbunatatit si un impact vizual major asupra plansei de bord;

- Composition Media mai ieftine au conexiune Bluetooth(iar un plus pentru mine);

- acum cu 300EUR poti cumpara scaune sport, imbracate partial in piele, cu masaj si incalzite!!! Daca le aveam pe R ma declaram "cel mai tare", dar nici macar nu exista optiunea, daramite la pretul asta;

 

Scaunele ergo active costa 318euro la echiparea highline. Daca iei trendline sau comfortline nu mai costa atat ci 576euro.

 

Intrebarea mea este, daca tot s-au scumpit atat de mult energia electrica, costurile cu salariile cum de acum pot oferi aceasta optiune la un pret asa redus (cel putin pe highline 318euro)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape că mă faci să - mi pară rău că n - am luat un G7. Aia cu scaunele mă roade și pe mine.

Ti-o cumpar eu daca nu-ti mai place ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca majoritatea clientilor care cumpara Trendline se gandeste la scaune Ergoactive. Tu ce crezi?! Iti iei Golf cu capace, dar vrei scaune cu masaj. Exista si astfel de doritori, dar ii numeri pe degete. Cam la fel si cu Comfortline, dar in fine.

Te gandesti ca pretul scaunelor e asa mic pentru ca VW a redus de fapt preturile sau ofera optiuni la pret foarte apropiat de cel de cost?!

A vazut cineva ca, de exemplu, conectorul iPod e cu 100EUR mai ieftin decat la G6?! Si eu am spus ca sunt nebuni sa ceara 180EUR pe asta atunci cand am luat R-ul, dar na, atat costa. Acum e doar 70EUR.

Lista exemplelor poate continua, asa ca nu mai gasiti nod in papura ca sa va convingeti ca nu vreti de fapt modelul nou.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are cineva materialul informativ cu preturile de lansare ale G6? Sau toata lumea compara pretul G7-ului cu preturile G6-ului spre sfarsit de generatie?!

 

Gasesti atasat preturile initiale (octombrie 2008), in baza carora am dat eu comanda la G6. Este un scan dupa o lista hard-copy... scuze pentru calitate.post-33787-0-54534800-1360274560_thumb.jpost-33787-0-99977000-1360274559_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!