Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Masinile testate nu erau cu aceasi motorizare si dotari:

G7: VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD

G6: VW Golf 1.4 'Trendline', LHD

VW a facut comparatia de greutate intre sasiu si acelasi tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, a fost decizie grea si am luat din stoc.

Am avut de ales intre CL cu motorisca de 85 CP sau TL cu cel de 105.

Am mers pe cel TL cu motor mai puternic pentru cutia de viteze in 6 trepte si elasticitate motor care difera cu 5 secunde intre cele doua motorizari ceea ce a contat foarte mult, decat sa am mici briz-briz-uri prin masina dar sa ma lipesc de primul tir la depasire, prefer sa traiesc ceva mai modest.

Oricum cea din stoc are Composition Media , Cotiera, proiectoare, climatronic, suficient zic eu.

Livrarea saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara asta pana nu ajung si astea pe la 300 de euro bucata. Probabil o sa mai ai nevoie si de un calculator de coloana (100 - 150 de euro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie intr-un ceas bun! Felicitari pentru alegere.

@Rave: Deja il ispitesti la retrofit de volan multifunctional si el inca nu are masina.

Acum am realizat ca la 7 toate volanele sunt la fel, nu difera TL de HL cum au facut 6. Asa ca airbag-ul nu trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Rave, daca pun acel calculator pot folosi acele butoane ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parte din ele, probabil doar cele pentru media. Celelalte sunt pentru tempomat, bluetooth si acc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu stie nimeni exact, eventual sa te uiti pe forumuri afara sa vezi daca a schimbat cineva volanul - mai mult ca sigur pana acum nemtii au facut asta - si ce implica asta.

La Golf VI mergea, trebuie vazut si ce mai trebuie pentru a face tempomatul functional si altele. Cele de media (volum, next etc) ar trebui sa mearga la fel si cele de la computerul de bord.

Restul... n-am idee ce trebuie schimbat pentru a le face functionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a) Iti pierzi garantia.

b) E o nebunie sa desfaci o masina noua.

Daca faci la reprezentanta si platesti la greu €€€, atunci te costa multiplu fata de cat ar fi fost ca optionala dar scapi de punctul a) dar punctul b) se aplica in continuare.

Peste cativa ani dupa ce oricum ai greieri si ai iesit din garantie, peisele sunt ieftine.. da merita.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce, toti (majoritatea) ne-am desfacut masinile noi, pierzi garantia numai la piesele schimbate. Oricum retrofiturile nu sunt tuning ieftin.

Chiar si asa merita volanul si il vinzi mai incolo cand vor creste preturile, ca deocamdata nu sunt cautate.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, e o nebunie sa poti face o masina mai buna decat e, ieftin, si sa nu o faci.

Garantia o pierzi la volan, da, dar daca se arde un stop nu o sa-ti refuze nimeni garantia pentru ca ai schimbat tu volanul.

Depinde foarte mult de mentalitatea fiecaruia. Sunt unii oameni care accepta usor sa faca modificari la o masina aflata in garantie, in timp ce altii refuza cu desavarsire sa schimbe si un bec in alta parte in afara de reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat azi ca este o fabrica de Volane in ARGES, deci nenea de pe Ocazii cu siguranta lucreaza acolo. Pretul Volanului chior, fara airbag si butoane, la dealer este de 1700 Ron ( da, cititi bine, nu am gresit suma )

La banii astia mai cumpara fix nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc din proprie experienta. Am avut probleme cu un calcualtor din Octavia in garantie. Daca aveam orice modificare pe partea electirca.sigur ma taxau. Si am avut o alarma montata la reperzentanta=bord desfacut=greieri.

Daca va uitati intr-o documentatie tehnica de la VW o sa vedeti ca fiecare surub trebuei strans cu o anumita forta, multe suruburi, clipsuri se inlocuiesc dupa desfacere. Absolut nicio reprezentanta din Romania nu respecta asta, doar fabrica.

De asta gandit-va de mai multe ori inainte sa desfaceti benevol o masina noua. Nu va mai fi la fel ever.

Poate va fi mai buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are la modificari fata de cum a iesit din fabrica de ma plictisesc eu sa le insir.

Am schimbat lantul de distributie in garantie fara sa ma intrebe nimeni nimic. Singura intrebare a fost daca am soft, ca trebuie sa faca ei update si, in caz ca am, o sa se stearga...

Oricum, discutia asta isi are locul in alta parte, hai sa ramanem la pareri/impresii despre Golful VII.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2009 volan multifunctional de Golf 6 era tot 1700-1800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat volan la masina cu 1000 Km pe bord, cu piesa mea la reprezentanta. Nu am garantie la volan daca se scamoseaza sau se strica vreun vuton de pe el. Lucrarea a costat 120-140 de ron. Mi-au codat si padelele pt DSG. Asa ca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Otto_Sb - felicitari pentru achizitie :) ai facut o alegere foarte buna si in combinatia de dotari /motorizare ai scos un pret foarte ok pentru aceasta masina. Ai facut o alegere inteligenta optand pentru o masina din stoc. Speram sa ma aflu in fericita ta postura, insa introducerea timbrului de mediu a facut ca Weltauto sa sisteze toate achizitiile si nu am mai putut da avansul pt un G7. Sper sa remediez problema in primavara :)

@Lucitek - spre deosebire de tine eu nu am nevoie de autosugestie verbala, ci ma bazez pe informatii clare, obtinute inclusiv din service si din materiale la care nu toata lumea are access. Cum am si background solid in eficientizare de proces industrial, six sygma te asigura ca nu vorbesc prostii. Tocmai asta a realizat VW, a eliminat elemente inutile ca sa ofere o calitate perceputa mai buna pentru elementele cu adevarat importante. Sau tu esti unul dintre cei care se opresc pe marginea drumului sa admire vopseaua din compartimentul motor si pentru care acest aspect este atat de important?

@ the-ego - man am precizat ca lucrez in domeniul eficientizarii de procese si am lucrat inclusiv in auto deci stiu ce vorbesc. Pentru VW sa castigi grame de oriunde e mai important decat la marci de lux/super sport pentru ca VW nu-si permite sa utilizeze materiale scumpe (de exemplu fibra de carbon). Nu castigi grame din eliminarea vopselei din zona respectiva, cu straturi complete vopseaua care intra acolo plus stratul aderent ar cantari peste 1 kg. In procesul de productie eliminarea elementelor redundate care fie prelungesc procesul de productie fie nu aduc nicio valoare adaugata se face metodic, pornind de la elementele cel mai simple si trecand la cele mai complexe. La sfarsit, cand se trage linie, chiar si 200 de grame din 20 de elemente contribuie la castigul final deloc neglijabil.

Revenind la elementul reducere de greutate, am citit intr-un articol din carzine, faptul ca intr-o comparatie realizata de ei intre variante de Golf 6 si 7 cu motorizari echivalente si dotari cat de cat identice (Golful 7 are si unele elemente care nu erau standard sau nu existau pe 6) a rezultat un castig real intre 25 de kg si 80 de kg max. Cel mai mic castig s-a obtinut in cazul versiunii 2.0 TDi si era normal pentru ca motorul diesel este prin constructie unul greu si cel mai mare la variantele TSI. Deci marketingul VW a plusat cu acele 100 kg, cum a facut-o de fapt si Audi pentru noul A3.

@Ritter1976 - aici gresesti. Greutatea este foarte importanta mai ales in contextul in care toate modelele noi cresc in dimensiuni si e tot mai greu sa obtii un raport putere / greutate ideal. Si sa mentii aceeasi greutate e dificil. Iti dau un exemplu. Noul Opel Astra J, o masina foarte reusita din punctul meu de vedere, dar la care si motorul 1.4 Turbo de 140 de cai se chinuie un pic sa miste cele 1450 de kg. Motoarele aspirate de 1.4 si 1.6 sau 1.3 CDTI-ul de abia o misca...Consumul este desigur si el afectat iar comportamentul dinamic al masinii, de asemenea. Uite-te la ecartul pe care BMW trebuie sa-l recupereze fata de Audi unde s-a insistat ca directie strategica pe termen lung pe utilizarea materialelor ultra usoare.

sistemul multimedia - tatal meu are un Passat B7 Highline si am avut ocazia sa ma joc de multe ori cu RCD 510 un aparat deosebit de practic, frumos si intuitiv. Sunt absolut convins ca lag-ul de utilizare la navigare nu este mai mic decat la Composition Media. Sa nu uitam ca la Composition Media avem pictograme si meniuri dinamice plus functii /setari ale masinii disponibile in sub-meniul CAR. De altfel, VW e singurul producator care ofera asa ceva in clasa asta (Audi si BMW sunt in clasa premium iar un sistem echivalent cost in cazul acestor producatori foarte mult dupa cum puteti constata accesand configuratoarele celor doi). Meniul de masini coreene, japoneze..hmmm eu am fost la test drive cu noul Kia si cred ca sistemul multimedia VW este din alt film. Daca vrem sa se miste ca un meniu de iOS la i-Phone atunci ma tem ca suntem foarte nerealisti. Va invit sa testati sistemul (optional, scump cu un ecran mic care nu este touch si este plasat total aiurea) de la concurentul Ford Focus si mai putem discuta ulterior sau sa vedeti cat costa sistemul (similar nu identic) de la Honda Civic (disponibil doar pe variana Executiv si in esenta un sistem de navigatie OEM mai degraba decat unul multi-media).

Antifonare - de acord cu The Ego. Eu am mers mult timp in G6-ele TDI al unui prieten apropiat si zau daca mi s-a parut ca G7-ele e mai bine antifonat la test drive.

Acestea fiind zise, eu sunt de parere ca Golf 6 este o masina excelenta si ca daca as avea un G6 de 2 ani nici nu m-as gandi sa-l schimb cu un 7 decat daca nu as avea ce sa fac cu acei bani. Chiar am vrut la un moment dat sa-mi iau un G6 Drive insa nu s-a putut. Acestea fiind zise, sunt dezamagit de lipsa totala de obiectivitate manifestata de unii useri de pe acest forum, concretizata in posturi aiuristice. Nu voi intelege niciodata mentalitatea (de altfel pur mioritica) "masina mea e cea mai buna, concurenta este varza, modelul nou lansat dupa al meu este o mizerie, bine ca am apucat sa iau modelul anterior, VW nu mai face masini de la G4 incoace etc. Mi se pare o atitudine puerila care nu-si are locul intr-o discutie matura si bazata pe argumente si realitati. Ciudat, in momentul lansarii Golfului 6, imi amintesc auzind cam aceleasi remarci ca si in cazului noului G7...

Noroc ca piata este alcatuita din oameni rationali si cumparatori maturi..Desigur, nu ma refer la piata din Romania. Rezultatul...

"Numărul de comenzi primite pentru noul Golf VII, ajuns în showroomuri în luna noiembrie, au depăşit chiar şi cele mai optimiste scenarii. Peste 100.000 de clienţi s-au înscris deja pe listele de aşteptare. Pentru a satisface cererea uriaşă, Volkswagen va creşte cadenţa de producţie a uzinei din Wolfsburg.

Programul uzual de lucru va fi suplimentat până la finele lunii martie cu trei schimburi noi, în fiecare sâmbătă, un efort ce va permite asamblarea unui număr suplimentar de 2.000 de maşini."

Sursa: Garajul.ro, 4wheelsnews.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin D.: care e parerea ta despre asa mult discutata suspensie spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu cunostinta cu G7-le albastru de la intalnirea aniversara. Navi, trapa, 2.0 TDI, DSG, sensori, scaune ergoactive, etc... o frumusete. Pretul in schimb (31.000 euro) te aduce cu picioarele pe pamant.

Totusi, sunt multe optiuni inclusiv din gama premium la banii astia. De exemplu noul MB A klasse cu pachetul AMG, intr-adevar cu mai putine briz-brizuri, insa ca model, noul A Klasse arata muuult mai bine decat "banalul" golf. Ca sa nu mai zic de versiunea cu kit AMG,

PIA trebuie sa mai scada preturile putin, cu minim 1500-2000 euro. E prea scump un golf bine dotat.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arată ce-i drept, dar posibil să fie mai plăcută viața la bord pentru proprietar într-un Golf cu tot ce și-a dorit el. Pe la +30 îmi dădea și mie și cam era full. Dar până la urmă am preferat un R SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cosmin D Pentru unii "elemente utile" inseamna cu totul altceva decat pentru altii. Daca pt tine un element util il reprezinta un ecran touchscreen mediocru in defavoarea unei punti spate independente, sau economia la vopsea cu scopul declarat de a reduce greutatea, si alte asemenea "upgradeuri" care sa faca masina pe dinafara mai atractiva (btw, chiar ai nevoie de un detector de oboseala?), dar in detaliu un regres fata de generatia anterioara, inseamna ca backgroundul tau solid in "eficientizare de proces industrial" nu e chiar atat de solid precum iti place sa crezi. Si da, modul in care vw a dorit sa isi atraga noi clienti tocmai prin aceste schimbari pe care foarte putini le cunosc / ii intereseaza, sunt datorita unui marketing eficient si a unor studii privind comportamentul consumatorului atent realizate, totul rezultand intr-o marja comerciala mai consistenta, necesara dealtfel in conditiile economice actuale. Asa ca let's agree to disagree.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

La fel si eu,ma asteptam de la o masina complet noua adica G7 sa fie o evolutie fata de G6 pe toate planurile adar se pare ca nu e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu e? E o masina 100% noua, nici macar maneta de la stergatoare nu e aceeasi de pe G6, motoarele sunt altele, suspensia e diferita, etc Iar pe Nurburgring G7 GTI va avea timpi mai buni decat G6 GTI, deci categoric e o masina mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu la motoarele 1.2 tsi suspensia spate la G7 e mai buna decat la 1.2 tsi G6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!