Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Azi am condus si eu G7 2.0tdi 150 M6 si G7 1.6tdi 105 DSG...

2.0tdi de 150 pe G7 e mult mai sprinten decat 2.0tdi de 140 de pe B6-le meu. Platforma modulara cu greutate redusa isi spune cuvantul.

Mi-a placut antifonarea excelenta, motorul se aude doar ca un marait, iar zgomotul la vant si rulare sunt foarte reduse.

Volanul si ergonomia excelente ! Senzatia de spatiu a interiorului e extraordinara, nu m-am simtit mai inghesuit ca in B6. In spate nu ma intereseaza, asa ca nici nu m-am uitat :)

Nu mi-a placut Composition Media. Are delay la trecerea intre meniuri, iar grafica mi se pare ieftina, gen masina coreana. Prefer RCD 510-le meu la orice ora.

1.6tdi DSG a fost o supriza foarte placuta. Mult mai vioi in realitate, decat pe hartie, iar in modul secvential - daca stii ce turatii ii plac dizelului - se misca foarte foarte bine. Senzatia mea e ca softul Mecatronicului e mai rapid si mai prompt decat la Octavia 1.6tdi DSG - am in familie una si se misca mai lent, o tine mai subturata in D.

Puntea spate rigida se simte doar pe drumurile cu placi de beton si cu denivelari in asfalt, senzatia e masina topaie usor de spate. Presiunea in roti n-am verificat-o, posibil sa fie si asta o cauza :)

Pentru oras si 80% din timpul de condus 1.6tdi DSG este foarte ok. Pentru restul....e nevoie de 2.0 TDI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari passat cu golf ?Logic ca este mai sprinten si G5 este mai sprinten cat despre antifonare,este similara cu G6 iar tdi-ul de cand este CR este mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce oare pe stocul actual de masini din RO nu este nicio varianta de 1.4 TSI 122 CP ? nu o fi intrat inca in productie ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopurile cu Led nu mai sunt la fel de spectaculoase ca la G6. Îmi place varianta break-arată mult mai bine decât hatch-back-ul. @ nor- același fel-ing l-am avut si eu in legătura cu Composition Media.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari passat cu golf ?Logic ca este mai sprinten si G5 este mai sprinten cat despre antifonare,este similara cu G6 iar tdi-ul de cand este CR este mai silentios.

Antifonarea, din ce a zis toata lumea, este complet altceva, ma indoiesc ca e similara cu G6.

Din cate pare, el are deja CR pe masina lui, asa ca probabil compara cu CR-ul de pe generatia mai veche. (Passat B6, Golf 6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai pot sa reinventeze la antifonare? Printre selling point-urile G6 a fost tocmai antifonarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego: la ca si la Rave, spune-mi te rog ce consumuri reale ai la 1.4TSI 122 CP. Dar .... reale, functie de diverse situatii, cum a explicat Rave mai devreme.

Merci

(am o oportunitate sa-mi iau G7 prin firma unde lucrez si desi sunt fan 1.2 TSI 105 CP, ma uit si la 1.4 TSI 122 CP pentru suspensia spate independenta; masina va ramane a mea la final, dupa 120.000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul obiectiv (efectuat in aceleasi conditii pentru toate masinile) este cel din carte,daca ti se pare real un consum subiectiv unde intervin factori ca stilul de condus,incarcarea masinii (pasageri ,bagaje ,rezervor,jante etc),conditiile de trafic(zone ,interval orar) ,zona geografica etc .. nu are sens sa faci offtopic pe acesta tema.

De exemplu eu(cu 1.4 de 160) pe ultimii 900 de km facuti exclusiv in Bucuresti am consum mediu de 8.7 ..ti se pare relevant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devine relevant dacă mai apar câțiva și dau date similare.

Dar ai dreptate, e OT, mai ales că mașinile nu-s aceleași.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect, dar motorizarile sunt aceleasi pe anumite puteri si ne putem da seama cam cat consuma, mai ales ca G7 este mai usor. Deci, mi se pare semi-off topic, daca pot spune asa.

Pentru TDR, 8.7 consum in Bucuresti pentru 1.4 TSI 160 CP este poveste, no offence. Am avut Bravo Sport 1.4 T-Jet 150 CP si in Buzau nu imi lua ever sub 12, oricat de linistit as fi mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu compari passat cu golf ?Logic ca este mai sprinten si G5 este mai sprinten cat despre antifonare,este similara cu G6 iar tdi-ul de cand este CR este mai silentios.

Compar 2.0 tdi CR cu 2.0tdi CR. Diferenta de cai e chestie de marketing, dar diferenta de greutate, da, isi spune cuvantul. Si mai mult de atat de vorba de diferenta de ampatament care face golful mai agil

E diferenta uriasa de antifonare fata de G6. Fa un test si o sa vezi. Eu am ramas foarte placut impresionat. O diferenta: inclusiv suportul rotii de rezerva are mocheta si e un element ce contribuie la antifonare. Pe dedesubt nu am vazut G7 dar banuiesc ca e plata toata podeaua masinii si are deflectoare la puntea spate ca sa nu fie turbulente

Comparatia G7 cu B6 are foarte mare sens: subliniaza progresul facut de Golf cu G7. Probabil Passatul B8 va fi o revolutie, dar momentan G7 e net superior lui B6-B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful VII este o masina nou-nouta, B7-le este doar un facelift la B6, conteaza lucrul asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta uriasa de antifonare fata de G6. Fa un test si o sa vezi. Eu am ramas foarte placut impresionat. O diferenta: inclusiv suportul rotii de rezerva are mocheta si e un element ce contribuie la antifonare. Pe dedesubt nu am vazut G7 dar banuiesc ca e plata toata podeaua masinii si are deflectoare la puntea spate ca sa nu fie turbulente

Mie nu mi s-a parut,diferenta uriasa la antifonare mi se pare intre 5 si 6 cat despre podea la golful 7 din cate am observat au mai scos din plasticele de pe dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu stiu cum arata dedesubt, dar ce pot sa-ti spun cu certitudine este ca: la 100km/h in G7 e acelasi zgomot pe care il am in Passat la 80km/h. Cu acelasi motor, tot in a6-a, tot cu roti de iarna de 16''.

Nu e vorba de zgomot motor, ci de vant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare am eu senzatia ca tu ai ca reper si compari cu golful 5 ,progresul urias la antifonare s-a facut odata cu golful 6(alte garnituri,oglnzi,folie in parbriz etc ) nu 7.Una din diferentele de baza intre 5 si 6 a fost antifonarea (unde cei de la vw s-au si laudat ca au cheltuit milioane de euro).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego: la ca si la Rave, spune-mi te rog ce consumuri reale ai la 1.4TSI 122 CP. Dar .... reale, functie de diverse situatii, cum a explicat Rave mai devreme.

Merci

Consumul urban se incadreaza intre 7.5 si 11, cu o medie sub 9. 11% scoate in aglomeratie mare cu AC pornit, in rest destul de rar.

Eu merg lejer, adica schimb la 3000, uneori la 4000rpm si cand e drumul mai liber ii dau a 6a la 60kmh si o las pe tempomat. Pot sa iti spun ca am mers in toate conditiile de trafic si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ritter1976

drum zilnic: corbeanca - bucurersti(pta victoriei) = 50 km dus - intors, vit medie apx. 60 km /h , ultimii 700 km consum mediu 7.5%

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai pot sa reinventeze la antifonare? Printre selling point-urile G6 a fost tocmai antifonarea.

La Golf 6, a fost antifonarea la nivelul anului 2008, in clasa compacta totusi..

In acelasi an, antifonarea in clasele premium de exemplu, era alta, asa ca loc de imbunatatiri intotdeauna exista, mai ales la o masina precum Golful.

Daca vorbeam de A8, S-klasse sau Seria 7, care intr-adevar au parte de ce e mai bun, nu prea e loc de imbunatatiri, cel putin la inceput, cand sunt lansate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta in teorie..ce nu ai luat in calcul este ca nu baga la fiecare generatie sume enorme in antifonare

http://www.volkswage...g/soundproofing

Intre golf 3 si 4 sau intre 4 si 5 au fost diferente mari?Nu este corecta comparatia cu alte clase pentru ca acolo trebuie sa se incadreze in alt buget,aici trebuie sa jongleze in bugetul existent.

Eu am pus punct discutiei pe aceasta tema ca mi se pare deja ridicola ..daca voi at condus la drum lung si 6 si 7 si vi se pare mare diferenta foarte bine.

In alta ordine de idei exista pe undeva vreo poza cu dedesubtul masinii/cu ea ridicata pe elevatorul ?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazusem eu o poza si lipsea o aparatoare undeva in spate prin jurul rotii dar mi se pare total irelevant, pur si simplu mi se rupe de plasticele alea pe care oricum le rupi prin romanica si mai fac si zgomot de cate ori sare ceva in ele

eu zic ceva, asteptati sa iasa iCar si gata, va fi perfecta pt multi de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta uriasa de antifonare fata de G6 (G5). Fa un test si o sa vezi.

There. Fixed :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e diferenta mare intre 7 si 6 la antifonare, eu sunt bolnav dupa liniste si am fost extrem de atent la aspectul asta. motorul nu prea se aude insa (si era diesel ala de test), nu de acolo vine zgomot ci de la zgomotul cauciucurilor pe suprafata de rulare. vrei si mai multa liniste? iei cauciucuri marca buna, cu indice de viteza si mai bun si mai scade zgomotoul.

pe de alta parte nu pot aloca bugetului prea mult pt antifonare, ca in loc sa avem alte chestii utile, o sa avem o masina super silentioasa, si cam atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea vad unde este economia aia de material si greutate, conform site-ului Euroncap :

Golf 6 :

Kerb weight 1190kg

Golf 7 :

Kerb weight 1205kg

Pana la urma care-i smecheria ? Marketing ?

Modificat de PSYLUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat marketing. Reduceri sunt daca comparam masini cu aceleasi dotari si motorizari. Ideea este ca VW zice reducere de greutate pana la 100kg in functie de model.

Sa vedem cum vor fi GTi-ul si R care vor puncta mai mult la acest capitol.

Ai deja Golf 7?

Ar fi pacat sa nu prezinti masina pe forum, sa fie primul Golf 7 :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!