Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Mie mi-a placut maxim masina.

1.6 tdi manual 5 trepte.

post-21020-0-88341800-1358008203_thumb.j

post-21020-0-84044400-1358008204_thumb.j

post-21020-0-79746800-1358008205_thumb.j

post-21020-0-83214600-1358008206_thumb.j

post-21020-0-79475000-1358008207_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe zapada cum se comporta dsg-ul? Aluneca masina sau o poti controla? Ma refer la plecarile de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum era zgomotul la turatii ?

Mai are senzatia de masina de cusut la relanti ? (are distributie pe curea acum)

Pot sa raspund si fara sa conduc un G7 la intrebarile aste... :))

Cum sa fie zgomotul la turatii la masina de serie, de kkt iti garantez eu.

Si senzatia de masina de cusut nu are treaba cu distributia ci cu pompa de inalta presiune pt injectia directa, deschide capota la orice motor tsi/tdi de la vw si e aceslasi zgomot. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia finala a ramas tot cea initiala (Comfortline plus Climatronic, Pachet iarna, Composition Media, Pachet proactiv de protectie - il pun ei pe masinile de stoc, volan 3 spite piele).

sunt curios cam cat adaugi la pret pt. optiune volan piele 3 spite..presupun fara comenzi desi iti garantez ca ti-ar simplifica enorm viata.

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Designer,

Ai dreptate, comenzile pe volan sunt foarte utile, insa volanul multifunctional ca optiune separata este un pic cam scump. Volanul in piele (o piele de foarte buna calitate) costa 157 EUR cu TVA. Masinile de stoc Comfortline au cam toate aceasta optiune by default. Volanul multifunctional cu piele este 468 EUR cu TVA. Deci platesc 300 de euro in plus - diferenta de la vopsea uni la vopsea metalizata de exemplu.Consiliera de vanzari mi-a confirmat ca din acest motiv nu-l pun pe masinile de stoc Comfortline

Salut Master Blaster,

tocmai aste e problema cu acest topic. Multa lume vorbeste fara sa fi avut macar contact cu masina. Te poti documenta pe alte forumuri sau poti citi articolul /ancheta realizat de auto bild si ai sa vezi ca cei care si-au schimbat lantul pe garantie au indicat faptul ca VW/Skoda solicitau inregistrarea audio cu cel tacanit pentru inlocuirea lantului pe garantie. De asemenea, daca te duci cu masina ta si o pui langa un G7 si pornesti ambele motoare, le asculti, vei vedea ca am dreptate. Acestea fiind zise, Golful, atat 6 cat si 7 sunt atat de bine antifonate ca nu vad acest zgomot drept o problema. Era pur si simplu o impresie de la Test Drive iar pompa de presiune este in IDLE la ralenti pe cand lantul functioneaza permanent.

Salut Aurel,

Eu am lasat-o pe DRIVE si nu a avut probleme, dar zapada nu era prea mare si era foarte afanata. Ce-i drept modelul de test avea anvelope Continental Winter Contact foarte bune si am simtit o usoara patinare la o plecare de pe loc mai alerta, stopata de sistemul antipatinare probabil. Acum ce nu pot sa-ti spun este cum iesi de exemplu din zapada mare daca ramai blocat, cum realizezi acel balans usor de facut la cutia manuala. Nu am vazut un buton de decuplare a ESP-ului. Ma gandesc ca DSG-ul are un mod de functionare inteligent care permite distributia liniara a cuplului ca sa poti iesi din zapada.

Poate ne elucideaza misterul posesori mai vechi de DSG care s-au confruntat cu aceste situatii sau cu unele similar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de test avea jante pe 15 inch ? Daca da, cum ai simtit-o ?

La mine mi s-a parut instabila cu jantele alea la fandari pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la DSG merge facut balans pentru a iesi din zapada atunci cand ai ramas blocat, acest balans se face doar din acceleratie.

e adevarat ca nu se compara cu balansul realizat cu o cutie manuala, dar merge, cel putin eu m-am descurcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel sunet de masina de cusut NU este de la lant. Asa se aude pe toate TSI-urile si este legat de tehnologia FSI. La 2.0 spre exemplu distributia este pe curea si are acelasi sunet. S-a facut nebunia asta cu lantul incat orice zgomot acum ii este atribuit. Lantul daca face probleme va scoate zgomot la pornire.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred. Zgomotul acela este clar de la lant. Tehnologia fsi, adica injectie directa, este prezenta si pe noile tsi-uri. Si dupa cum se povesteste... acel zgomot nu mai exista.

Motoarele tsi de 2 l sunt si pe lant, dar si pe curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de care nu s-a prins nimeni: nu exista oglinda exterioara anti-orbire :) nici la noi nici in alte tari

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred. Zgomotul acela este clar de la lant. Tehnologia fsi, adica injectie directa, este prezenta si pe noile tsi-uri. Si dupa cum se povesteste... acel zgomot nu mai exista.

Motoarele tsi de 2 l sunt si pe lant, dar si pe curea.

off topic, dar uite un 2.0TFSI pe curea

http://www.youtube.com/watch?v=uj1pe_q2JuI

Nu am auzit noul 1.4TSI ACT sau 1.2TSI pe curea, dar zgomotul la relanti nu era cauzat de lant. Zgomotul se aude cu capota deschisa, din cate am citit nu s-a ridicat capota la test-drive, iar comparatia a fost facuta cu un Seat Leon (mai slab antifonat decat G6).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The Ego - Multumesc pt clip e bine sa avem exemple. Ai sesizat bine, eu nu am ridicat capota si am comparat cum se aude din exterior 1.2 TSI pe Leon vs G7. Zgomotul pe care il are acest 2.0 TSI poate provine de la rampa de injectie sau acea pompa de presiune care genereaza presiune de injectie la pornirea la rece, dar eu l-am perceput clar ca pe un sunet metalic de lant pe Leon si era mai puternic si diferit fata de ce se aude in clip (dar asta poate sa tina si de arhitectura diferita a celor doua motoare). Repet, oricum nu mi se pare relevant in conditiile in care in interior nu se aude nici pas si nu intentionez sa alerg in paralel cu masina :)

In general insa, este incontestabil faptul ca un motor cu distributie pe curea genereaza mai putin zgomot decat unul pe lant.

C Z R - pe masina de test care era Highline si avea senzori de ploaie (pentru ca eu nu am actionat eu stergatoarele deloc)nu imi amintesc sa fi vazut oglinda aceea electrocromatica, s-ar putea sa ai dreptate.

Ritter 1976 - Masina de test era Highline si avea jante de 16, deci nu as putea sa-ti spun si nu vreau sa speculez. In primul test cu masina cu jante pe 15 (Lyon) nu am remarcat ca ar fi instabila insa e clar faptul ca niste jante mai late si cu diametru mai mare ofera o stabilitate mai buna. Insa pt 1.2 TSI si pentru consumul redus care ar trebui generat de Blue Motion Technology, au optat probabil pt rotile de 15. Gresesc eu sau pe Golf 6 1.2 TSI BlueMotion erau montate (pe langa acel pachet aerodinamic) jantele standard de 15 Wellington?

Ce am remarcat: sub blocul de comenzi de la Climatronic este acum "ascuns" un spatiu destul de mare, cu interior cauciucat si suprinzator de adanc unde poti sa pui un telefon, GPS pe care nu ai timp sa-l cari dupa tine si vrei sa nu ramana la vedere. Suportul pentru ochelari din plafon e mai adanc decat la Golf 6. Torpedoul nu e foarte mare insa.

Ce nu imi place. Acel decor piano black de pe volan. Volanul e foarte ergonomic, parca e mai gros si are butucul un pic "infundat" cum era pe generatia anterioara de Honda Civic. Dar decorul acela negru lucios e in disonanta cu decorul Dark Brushed Silver de pe CL si zau ca mi se pare ca se va zgaria destul de usor. Este insa acelasi material lucios care se regaseste pe sistemele multimedia. Daca iau masina, sper ca timpul sa ma contrazica si materialul sa se dovedeasca rezistent, pentru ca foarte practic nu pare a fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RCD-ul meu nu s-a zgariat inca si este acelasi material lucios...

Daca nu ma insel CZR-ul vorbeste despre cele laterale, nu de cea interioara. Nici eu nu le-am vazut in configurator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe R20 am niște porțiuni cu piano black (nu știu dacă sunt fix la fel ca la G7), care au rezistat foarte bine, nefiind deloc menajate de fortul proprietar (până la urmă nici nu ai cum, decât dacă ești paranoic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin tu compari un motor defect cu unul bun, zgomotul de lant se aude la 1.2tsi doar daca distributia e dusa, da se aude si la mine de la 15k km dar nu e normal. iar motorul de 2.0tsi nu s-a pus decat pe gti si din experienta cu el pe tiguan e cam zgomotos la interior, comparativ cu 1.2tsi, vorbesc de zgomotul relevant, la cald fara ac si cu geamurile inchise. La mine abia abia se aude si nu am evacuarea stock. Adica nu o data m-am speriat ca se aude dubios motorul din cauza tractoarelor "rafinate" tot din familia vag destul de comune in Bucuresti. :P

Si eu vreau sa fac un test drive cu un Golf7 1.2tsi 105cp, manual, cu cauciucuri de vara si pe uscat. Ca sa-l pot compara cum trebuie cu caruta mea care in vara face 2 ani, cat a avut si a3 (1.6mpi) cand l-am data fara nici cel mai mic regret, daca G7 ma face sa ma simt cum m-am simtit cand m-am dat prima dat cu G6 cu 1.2tsi, clar il schimb dar... nu cred ca se va intampla asta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minusurile vazute de mine pana acum (exceptand suspensia tot amintita de voi), in ordinea importantei din punctul meu de vedere

- nu exista DSG + 4Motion

- nu exista DCC + 4Motion (aici s-ar putea sa fie configuratorul de vina)

- stopurile cu LED sunt prezente doar pe GTI

- nu exista oglinda laterala electrocromatica (anti-orbire) nici macar pe partea soferului

- sistemul multimedia (mai exact difuzoarele) - din ce am vazut, "sound package-ul" te face sa renunti la roata de rezerva, cu acel subwoofer helix montat in locul ei - e accesoriu nu optiune, daca nu gresesc.

- pedala de acceleratie (nu mai e clapeta electronica)

-----

- doar 3 modele de jante ? (pe 17") doar Madrid imi plac - parere subiectiva stiu

- bolturile de la usi nu le consider un minus pt ca de multe ori am nimerit intre "trepte" si trebuia sa tin de usa sa nu lovesc ceva

Asteptam si urmatoarele motorizari, clar trebuie un 2.0 TDI 170+ (poate varianta de la A3 ?)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful nu va lua din clientela audi,deci quattro+dsg,doar la audi.

Brgds

Modificat de WVWZZZ
Post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptand alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

App de cei care ziceau ca nu o sa se vanda pentru ca e scump.

Tocmai am citit ca au trecut de bariera celor 9 mil de masini vandute intr-un an.

Deci scumpe dar vandute :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt scumpe, este la fel ca Golful VI la pret.

Se duce mai sus varianta de top, dar cele ieftine sunt la fel la pret desi dotarile de baza sunt mai ok decat la Golful VI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrucat tot a trebuit sa schimb stergatoarele, am zis sa profit si sa fac si un drive test cu g7. M-am dat la Midocar Vitan cu unul Highline 2.0 TDI 150cp cu DSG (am vrut neaparat), xenon, navi, jante de 17, dynamic light assist, scaune cu masaj etc. nu chiar full, dar mai mult decat necesare oricum.

parti bune:

- cu jante pe 17 (suspensie sport, dar nu adaptiva) absoarbe excelent denivelarile. Cu toate astea g6-le meu cu DCC si roti pe 16, in modul sport se simte mai mulat pe sosea. dar oricum, neasteptat de bine, daca nu imi ziceau, eram convins ca sunt pe 16 rotile.

- se simte ca e un pic mai bine gandit decat g6 la tot felul de mici detalii (triunghiul nu mai e in portbagaj, ci pitit in usa haionului, exista niste locuri de andocare in portbagaj, etc)

- cutia e o minunatie a tehnicii. am mai mers cu DSG dar tin minte ca atunci cand retrogradam exista un "hac" destul de sesizabil, acum nu am sesizat nimic, doar un mic delay. Mai adaugam pe lista si Auto Hold pt momentele cand stai la semafor. imi dau palme ca nu am luat-o la g6, mai ales ca bani am avut. data viitoare nu mai fac greseala sa iau altfel. Masina de test avea si padele la volan, m-am jucat un pic si cu ele, sunt excelente (adauga vreo 60euro la pret).

- dieselul nici nu se simte ca e diesel ca si zgomot. sigur, nu e ca un benzinar, tot e mai zgomotos, dar e suficient de antifonat cat sa nu fie un stres.

- scaunele cu masaj (nu ca inchipuiti ca e un masaj pe toata spinarea, ci doar in zona lombara se manifesta) foarte bune. Nu va faceti griji, nu va poate lua somnul cand il folositi, nu e atat de relaxant totusi :)

- putin mai incapatoare decat g6, dar greu observabil din ochi. la fel si la portbagaj.

-computerul de bord premium e foarte misto si se vede bine pe el, la fel si pe navigatia aia care e cat un tv :)

- selectarea modului de conducere e chiar utila (optiunea) si e destul de ieftina din ce am vazut.

- frana de mana pe buton. nu am sesizat sa fi utilizat spatiul in cine stie ce mod util, dar mi se parea un stres frana de mana, mai ales ca riscai sa o uiti trasa. acum se dezactiveaza automat, zero sanse sa o uiti.

- volanul se invarte clar mai usor ca la g6, la manevrele la viteza mica. eu oricum il invart cu 2 maini, la g7 aproape ca nu simteam ca il invart.

- imi place ce au facut cu deschiderea usilor, nu mai sunt asa multe praguri intermediare si se simte altfel miscarea usii.

Parti mai putin bune:

- nu imi place plasticul ala lucios pus pe toata consola centrala. arata hi-class, dar in timp sigur se zgarie.

- prea multe butoane pe volan, dar fara rotite insa ca la audi. pacat. au mai si mutat tempomatul tot pe volan, chiar m-a deranjat. era excelent acolo unde era inainte. (eu la g6 nu am butoane pe volan si il am in stanga, usor sub volan).

- mi-ar fi placut sa fie un pic mai lunga cotiera. cu scaunul jos la minim, e ca la g6, tot nu ajung chiar perfect la schimbator. e bine si acum, dar ar mai fi mers vreo 2cm la lungimea cotierei.

- nu am putut testa calitatea suspensiei pe viraje, nevand viraje pe splai pe acolo.

- nu am sesizat imbunatatiri sesizabile pe partea de antifonare. eu unul sunt maniac cu asta. o fi, dar nu m-a socat oricum. poate nici nu mai e mult loc de asa ceva cu materialele actuale.

- navigatia frumoasa, dar tot scumpa si nici nu prea poti actualiza tu ca la igo, cum vrei si cand vrei. Ecranul insa mi s-a parut urias, parca ma uitam la tv.

- mai usoare usile, iti dau o senzatie de un pic low-level fata de g6.

Ce pot sa zic? eram destul de sceptic, dar imi place. Nu vad motive pertinente sa schimb g6-le, mai ales ca are 30k km dupa 3 ani, dar daca nu aveam golf, sigur luam un 7. si neaparat automata in ce ma priveste.

Daca imi mai aduc aminte mai scriu

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un G6 bine intretinut, pana in 50 k km si bine dotat ramane o afacere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la PBN si se poate DCC + 4Motion si mai lipsesc optiuni (lane assist, pachet relax, etc) - a dat consilierul mail de fata cu mine la cei ce se ocupa de configurator si vor corecta :)

Daca e sa compar cu configuratorul din .de lipsesc inca 50 de optiuni/accesorii dar ma rog :) + inca vreo 5-8 variante de jante pe 17" sau 18"

G7-le configurat de mine in .de cu suport de schiuri si inca 4 buc jante de tabla + anvelope (iarna) si multe accesorii a ajuns la 42000 E :| WTF :) Si nu, nu am bifat TOT :)

Extensia de garantie merita zic eu, macar pe un an ! (165 E)

Placut impresionat de Comfortline chiar daca era cheala masina, diferenta vizibila de calitate/finisaje fata de G5-ul meu, cel putin la prima vedere

Ma plimb maine cu 2.0 TDI DSG si revin cu impresii

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!