Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Wot-wide open throtle,adica blana maxima...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

AutomarketRO: Volkswagen Golf 7 s-a vândut deja în 100.000 de unităţi în Europa http://t.co/Mro4RLnk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un adevarat succes financiar pentru VW! Ca doar d-asta l-au proiectat. Magic word: profit.

Pana acum le-a iesit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tare, la numai 2 luni si ceva de la lansare deja poti sa iei Golf7 SH. Astea de la WELTAUTO probabil sunt buy-back-uri, s-au dus cateva mii de euro in 2luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt masinile de test drive in care isi baga toata lumea picioarele,oricum sunt de sacrificiu.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cu ce mai fac drive - test? Atat se tine o masina de drive-test, 2luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca un G7 de drive test de la PBV1 a fost lovit. asta negru o fi? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate...daca ar pastra masinile numai pt drive test,ar ajunge niste epave devalorizate.asa e mai simplu sa faca drive test cateva luni,apoi vanduta,apoi alta la test,etc.ai prins ideea.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah pana la urma nu sunt chiar asa naspa. Cumperi o masina cu putini km (au in jur de 10k) aproape noua, ok stii ca a fost abuzata clar dar decat nu stiu ce super avion adus din germania vechi de 4 ani cu 30kkm al carui singur proprietar a fost un mos... Exagerez dar ideea e ca o masina al carui trecut il stii chiar daca nu e f fericit e mai ok decat una despre care nu stii nimic.

Sunt multe G7 pe weltauto, 6-7masini cu diverse motorizari si echipari. Eu as da banii pe una ca si asa nici eu nu imi prea crut masina ca de aia o am de noua (nici in rodaj nu am fost sfant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile de drive test sunt puse in vanzare din prima zi de utilizare. Sunt primite de la Porsche sub un regim strict. Pana la 3.000 km dealer-ul nu plateste nimic, peste acesti km masina devenind o cheltuiala serioasa, practic trebuie sa o plateasca. De aceea le vedeti deja la vanzare. Nu sunt de acord ca masinile de drive-test sunt chinuite pentru ca intotdeauna te insoteste cineva de la dealer care are grija sa nu iti bati joc de ea. Pretul de revanzare poate fi si de 20% sub pretul de lista, daca stii sa negociezi.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare sau ambele masini au garda la sol mai ridicata decat standard ( ma gandesc ca pt. denivelarile din RO ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara masinile din pozele de prezentare si cele din realitate!

Toate masinile din pozele de prezentare sunt coborate, cu jante mai mari, geamuri cu folie inchisa pe ea, totul cat sa dea bine.

Sunt destule masini in poze cu un model de jante care e pe 17" dar poza e facuta cu jante pe 18" facute pe comanda, doar pentru ca arata bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord ca masinile de drive-test sunt chinuite pentru ca intotdeauna te insoteste cineva de la dealer care are grija sa nu iti bati joc de ea.

Nu uita de presa, clienti de flota, de prieteni si rude care tin masina de testdrive mai multe zile si merg cum vor ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O prezentare oficiala exhaustiva realizata de VW despre pozitionarea noului Golf si noile caracteristici tehnice ale masinii:

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/de/talks_and_presentations/2012/10/Volkswagen_Golf7_Launch.bin.html/binarystorageitem/file/2012-10-08+Golf+VII_Presentation_Website.pdf

Include informatii de benchmarking, industrial engineering, inititiative de simplificare ale procesului de productie (Lean/Six Sigma), diferente in modul de productie pentru Golf VI si VII si programul proiectului (lansare modele din familie).

Intr-adevar, un adevarat regres tehnologic pe toate planurile....

In functie de decizia finala privind taxa auto, am sa comand un "regres" tehnologic de pe stoc.

Doua informatii (verificate si documentate spre deosebire de alte speculatii citite recent aici)

- masinile de test drive sunt achizitionate de importatorul Porsche Interauto si fiecare dealer, in functie de clasa/categoria de showroom trebuie sa ia o masina in custodie pe care ulterior o poate achizitiona, ceda altui dealer sau vinde. Este obligatoriu pentru orice dealer sa ofere cel putin o masina de test per model/per showroom mai ales la lansare. Cine a lucrat in importuri auto stie aceste aspecte. Se pot obtine preturi bune pentru ele, insa, de obicei, reducerile mari le obtin angajatii care au si prioritate la achizitionarea acestora.

- capota este foarte subtire pentru a asigura deformarea controlata la un eventual impact si pentru a se obtine un punctaj mare la capitolul protectia pietonilor. Nu mai suntem in anii 70 sa ciocanim in tabla si sa ne minunam (cum era cazul la modele VAZ/Lada) de cat de groasa este tabla si de aici sa apreciem calitatea masinii. Desi...daca stau sa ma gandesc mai bine...

- in compartimentul motor este folosit un fel de primer cu protectie anticoroziva si termica, un material care este mai scump decat vopseaua normala. Pentru ca peste acest material nu s-a aplicat si un strat de vopsea s-au economisit cateva kg. Solutii ingineresti marca VW - vezi pagina 28 din prezentare (Only use material where it's needed).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- in compartimentul motor este folosit un fel de primer cu protectie anticoroziva si termica, un material care este mai scump decat vopseaua normala. Pentru ca peste acest material nu s-a aplicat si un strat de vopsea s-au economisit cateva kg. Solutii ingineresti marca VW - vezi pagina 28 din prezentare (Only use material where it's needed).

Keep telling yourself that. :rolleyes: . Nu e aproape nimic mai scump pe noul Golf decat a fost cu o generatie in urma. Altfel nu ar fi posibila productia la un cost mai redus si vanzarea la un pret similar sau chiar mai mare. Cum spun si ei, au folosit materiale strict acolo unde a fost nevoie. Ca pe dinafara e vopsit "gardul" e alta poveste. Acum fiecare intelege ce vrea. :)

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu economisirea de kg prin lipsa vopselei e ridicola. VW se crede Ferrari unde fiecare gram conteaza :))

Oricum orice mic minus, ei il vad ca pe un mare plus si un pas inainte, doar e marketing.

Foarte interesant articolul :icon_thumleft:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa contracareze toate adevarurile din presa si forumuri, mai exact perceptia asupra noului model, au scos o chestie de marketing pe care fraierimea o musca imediat dupa cum vad. Se numeste controlul maselor si se practica, sub o forma sau alta, de vreo 2.000 de ani.

Si surpinzator :) materialul este chiar pe site-ul lor...ca doar daca ei nu-l lauda, atunci cine ?

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usile alea subtiri de la Golf 7 au facut ca la testul Euroncap sa obtina punctaj mai slab in cazul impactului lateral ca Golf 6.

Si uite ca asa VW paseste pe urmele celor de la Dacia, facand economii in detrimentul sigurantei.

Important e ca pietonii sunt mai protejati de tabla mai subtire de la capota.

Ramane de vazut cate Golf 7 cu capota indoita vor fi de la faptul ca cineva se lasa pe ele accidental (sau nu).

Din prezentarea pdf de mai sus reiese clar ca economiile obtinute din modernizarile si eficientizarile recente se impart intre materiale interioare mai bune, dotari premium si mai mult profit. Sentimentul meu e ca la aceasta imparteala fortati de criza au impins balanta prea mult catre profit.

Daca va uitati pe grafice, sunt foarte mari investitiile initiale pentru paltformele modulare de sasiu si motoare. Si de asta au mai taiat din costuri ca sa-si amortizeze repede investitia.

Sunt convins ca urmasul Golf 7 (facelift sau Golf 8) dinpunct de vedere tehnic va fi exact ceea ce ne-am fi dorit astazi. Dar pana actunci asta avem, cu asta defilam.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate intampla ceva daca cutia de viteze dsg e in modul sport si butonul de selectare a modului de conducere e in modul eco? :))

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well, teoretic ar trebui sa nu te lase sa selectezi modul eco in modul sport. E absurd :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca daca treci cutia in Sport trece si modul de conducere in Sport, dar intereseaza-te la cineva avizat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am dat suspensia pe sport m-am trezit ca era si dsg-ul in S si sigur nu l-am pus eu :) cel putin nu intentionat, poate din greseala, sau poate s-a pus singura ...

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca se muta levierul de la DGS singur pe sport dupa setarea suspensiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!