Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu am cautat dar de exemplu si pe vwvortex se plange lumea de problema cu suspensia? Fiecare masina are un target, inca nu a aparut masina ieftina, fiabila, puternica si ce consuma putin :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce iti arata faptul ca masina este mai ieftina decat modelul anterior? E de bine sau de rau? Din punctul meu de vedere G7 este mai trendy, orientat spre tehnologiile moderne, iti ia ochii prin ecranul tactil (care apropo il ai si pe G6 intr-o alta forma!) dar pierde pe partea tehnica pentru variantele de motorizare inferioare. Au plusat pe o anumita zona, sacrificand-o pe alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o varianta corecta era sa existe optiunea "suspensie independenta", cu costurile aferente, si cine vroia isi lua (indiferent de motorizare) si gata. De ce nu se intampla asa, nu stiu.

pai de asta zic ca sunt bulangii. dpmdv, teoria lor si a ta e gresita - vrei suspensie model 2004, iei mai mult de 120cp.

nu se cramponeaza nimeni, e doar nemultumire pentru simplul fapt ca puteau sa puna optiune la configurare treaba asta si nu au facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine vrea suspensie independenta spate o poate lua de pe un Golf VII 1.4 TSI cu diferenta de bani de car vorbeam...

G7 1.4 tsi 122cp are suspensie independenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea, G7 HL 1.4TSI 122 cu ce optionale am pe G6 (camera marsarier, jante17+suspensie sport, monitorizare presiune pneuri, Privacy Glass, lumini si vizibilitate 1, climatronic, culoare perlata) este cu peste 1000euro mai mult. Concret, 21.200 vs usor sub 20k.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La americani va ajunge doar varianta cu suspensie independenta spate, cred, cel mai mic motor la ei fiind 1.8T de 150CP, care nu l-am vazut la noi :(.

Pentru mine e de bine ca iau o masina cu multe chestii in plus care costa mai putin.

Am avut si Seat-ul care era pe platforma de Golf 4 si Golf-ul asta. Nu as putea spune ca m-am rasturnat vreodata cu Seat-ul sau ca nu a stat vreodata cum trebuie pe sosea sau pe curbe.

Si eu merg tare cu masina. Sunt unul dintre aceia care iau un 1.2 de 105CP si merg tare cu el cand trebuie sa mearga tare. Cand nu, merg normal si am consum decent. Win-win.

Eu pot sa spun doar asa. Urcati-va intr-un Golf VI cu motor de 1.2 TSI 105CP si apoi imediat intr-un Golf VII 1.2 TSI 105CP pe acelasi traseu. Identic. Asa o sa vedeti pe pielea voastra cat de mult conteaza, sau nu, suspensia spate la o masina din segmentul asta. Fara sa-si mai dea nimeni cu parerea din spatele monitorului.

Da, motoarele de la 122CP in sus, la Golf, au suspensie independenta spate. la Seat doar cele de la 140CP in sus au si la Octavia 3 se pare ca doar 1.8T-ul de 180CP are...

Highline-ul a crescut la pret la mai toate modelele, dar si vine cu chestii in plus standard (lol RCD310 standard la Golf Vi Highline). Trendline-ul s-a ieftinit la mai toate modelele desi are mai multe in standard(lol RCD210 standard la Golf Vi Trendline).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar, doar 1.2TSI si 1.6TDI nu au suspensie independenta pe spate la G7 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu asta am facut: m-am dat jos din masina mea si am testat G7 HL cu acelasi motor. Pentru mine, parere personala, varianta cea mai buna este sa astept G8- nu merita sa schimb masina actuala pentru diferentele dintre ele (si pozitive si negative).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf-ul VIII, in buna traditie Volkswagen, o sa fie un face-lift la VII fara mari schimbari pe parte mecanica. Asa cum s-a intamplat si la Golful VI, Passat, Tiguan, Plus, Variant etc

Asteapta-te ca si acela sa vina tot cu semi-rigida pe spate.

Exista si alte marci pentru cine vrea neaparat suspensia asta... sau mai dati o mie in plus (la 20.000 deja nu mai face mare diferenta) si treceti la motorul imediat urmator care o are... Mare chestie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cautat dar de exemplu si pe vwvortex se plange lumea de problema cu suspensia? Fiecare masina are un target, inca nu a aparut masina ieftina, fiabila, puternica si ce consuma putin :-)

ideea e urmatoarea: eu care la masina anterioara nu am avut independenta, dar la asta am, realizez si apreciez diferenta, si nu m-as mai intoarce in veci la ne-independenta. de ce? pt ca eu vad o noua masina ca pe un upgrade pe toate planurile posibile si nu concep vreun regres la vreo categorie. pt ca daca e regres prefer sa stau cu actuala, e mai ieftin. adica tot dai bani, barem sa fie o evolutie.

cand am schimbat symbolul, am luat o foaie de hartie si am scris tot ce nu imi placea, ma deranja si voiam imbunatatit la urmatoarea masina. iar cand am luat g6, am luat optiuni astfel incat sa acopar toate problemele alea. la fel voi face si data viitoare. compromisurile de genul nu ma intereseaza, as fi dispus la multe daca as lua masina second cu ideea sa o tin 2 ani, atunci da. 2 ani nu e un capat de tara, dar sa o tin 6-7 si sa fiu nemultumit, nu, multumesc. iar la suspensie as fi nemultumit, garantat. n-ai cum sa nu simti diferenta.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie povestea asta cu suspensia are o puternica latura subiectiva pentru ca la unii influenteaza mai mult iar la altii mai putin/deloc decizia de a cumpara G7.

S-au spus destule in topic, poate ar fi bine sa se puna punct asa cum bine spunea cineva mai sus. Eventual sa se deschida un topic separat pentru "suspensie" Pana la urma este alegerea fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu a-si propune sa se monteze tambure pe spate la moatoarele sub 122 cp ca doar nu mergi cu viteza nu :) Ce rost are sa ai disc si pe spate la putere mica :)

Glumesc evident

tambure scuze pt gresala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil din motive de industrializare nu s-a facut optiunea de "suspensie independenta" . Probabil linnile de productie ptr Europa sunt separate in functie de motoare si suspensii. Probabil ca motoarele 1.2 TSI si 1.6 TDI se fac intr-o hala si cele mai mari in alta (poate chiar in tari diferite)

Nu stiu sigur e doar o supozitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI 140 CP ACT

Am vorbit azi la dealer de lane assist si mi-a zis ca pot sa pun orice dotare pe masina pana in ultima zi inainte sa intre in productie dar dupa va fi o comanda noua. Deja masina are o luna de cand e comandata si nu il mai pun deoarece o ia iarasi de la inceput si astept dupa ea inca 3 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu Golf VII 1.6 TDI Highline in showroom-ul din Brasov.

per ansamblu mi-a placut masina. la interior un minus din partea mea ar fi pt Piano Black-ul lucios de pe plansa de bord, se va zgaria/matui destul de usor. in rest interiorul mi-a placut foarte mult.

lipsa bolturilor la usi nu m-a deranjat atat de mult, deschiderea usilor chiar mi s-a parut ok.

pe langa lipsa asa mult discutatei suspensii spate independenta la motorizari mai mici (pt mine este un mare minus - prefer siguranta), am fost dezamagit de inca un aspect: capota nu era vopsita pe interior. lumina era cam slaba in showroom (trebuiau sa inchida), am si pipait pe interior capota ca sa nu am dubii ca nu am vazut bine ( masina de culoare gri metalizat - capota interior gri) si am simtit ca e mai scortoasa, in unele mici orificii ale capotei simteai ca te poti zgaria. sunt curios cat a economisit VW din treaba asta?!?

in zilele urmatoare o sa ma programez pt un drive test. cu ocazia asta voi putea face o comparatie intre Golful meu 6 1.6 TDI Highline si Golf 7 1.6 TDI Highline ( cel disponibil pt drive test). Si o sa-i ridic si capota ca e albastru, doar asa, ca sa ma conving daca am vazut bine sau nu. :)

p.s.: consilierul de vanzari nu stia ca la motorizarile mai mici Golf VII nu are suspensie spate independenta. rusinica!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan- uitata-te la indicatorul de combustibil. Cam insetata masina, dar si viteza e pe masura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tare, n-am mai vazut niciodata indicatorul de combustibil sa scada in timp real:) la viteza aceea intr-o ora da gata un rezervor, deci ai facut 250km si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, chiar e surprinzator ca la viteze de 170km/h+ acul indicator al nivelului de combustibil se misca simultan dar in directie opusa cu cel al votezometrului !?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde poti tu sa mergi cu 220 o ora?

Asa se misca la toate masinile in wot, dar f putini stau sa se uite la ceasuri la viteza aia.

Eu am ars aproape 55litri in mai putin de 2 ore si chiar m-am chinuit sa stau wot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La americani va ajunge doar varianta cu suspensie independenta spate, cred, cel mai mic motor la ei fiind 1.8T de 150CP, care nu l-am vazut la noi :(.

Da, motoarele de la 122CP in sus, la Golf, au suspensie independenta spate. la Seat doar cele de la 140CP in sus au si la Octavia 3 se pare ca doar 1.8T-ul de 180CP are...

Highline-ul a crescut la pret la mai toate modelele, dar si vine cu chestii in plus standard (lol RCD310 standard la Golf Vi Highline). Trendline-ul s-a ieftinit la mai toate modelele desi are mai multe in standard(lol RCD210 standard la Golf Vi Trendline).

Octavia 3 are suspensie spate independenta pe toate motoarele peste 150 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La americani va ajunge doar varianta cu suspensie independenta spate, cred, cel mai mic motor la ei fiind 1.8T de 150CP, care nu l-am vazut la noi :(.

Da, motoarele de la 122CP in sus, la Golf, au suspensie independenta spate. la Seat doar cele de la 140CP in sus au si la Octavia 3 se pare ca doar 1.8T-ul de 180CP are...

Highline-ul a crescut la pret la mai toate modelele, dar si vine cu chestii in plus standard (lol RCD310 standard la Golf Vi Highline). Trendline-ul s-a ieftinit la mai toate modelele desi are mai multe in standard(lol RCD210 standard la Golf Vi Trendline).

Octavia 3 are suspensie spate independenta pe toate motoarele peste 150 CP.

2.0 tdi de 150 cp e inclus in randul celor cu suspensie independenta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici se discuta despre Golf 7, nu despre O3. Este o arie tehnica, nu de versus. Am sters posturile offtopic.

Respectati, va rog, regulamentul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Master_Blaster - Ce inseaman "wot"?

Cu 220 poti teoretic sa mergi in Germania, imediat ce treci granita dar cred ca e mai mult bascalie. De fiecare data cand am intrat in Germnania am prins stau si mai mult de 80 km/h nu am atins pe autostrada lor fara limita... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!