Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

@Cosmin D. Kia si Hyundai au suspensie independenta pe spate in clasa compacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai gasit asta? am citit la timpul lor review si la cee'd si la i30 (alea noi, din 2012) si nu se specifica la niciuna ceva de suspensie independenta. de altfel, ar fi fost si pretul mai ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ok si care e problema pe Golf 7 nu o sa-l schimbe (pt ca motoarele mici nu au nevoie sau what ever), daca vreti sa aveti neaparat suspensie independenta si motor de 100cp va cuparati kia cee'd si hyundai i30. The end

Pe bune subiectul asta e aberant mai bine faceti topic separat si va plangeti acolo ca pe unele motorizari Golf 7 nu are suspensie independenta.

BTW Nici Gt500 care are de 2 ori mai multi ponei decat va avea si cel mai musculos Golf 7R nu are suspensie independenta pe spate. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu va inteleg cu suspensia asta.Chiar daca ai 100 cp poti sa mergi in curbe cu 120 unde suspensia conteaza mult,poate si de aici rezulta o greutate mai mica a masinii fata de g6

Oricat ati incerca sa lamuriti pe unii alti o suspensie independenta e net superioara fata de cea cu punte

G6 1.2 tsi la suspensie e peste G7 1.2 tsi la suspensie (cel putin pe spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la PBN si se poate DCC + 4Motion si mai lipsesc optiuni (lane assist, pachet relax, etc) - a dat consilierul mail de fata cu mine la cei ce se ocupa de configurator si vor corecta :)

Daca e sa compar cu configuratorul din .de lipsesc inca 50 de optiuni/accesorii dar ma rog :) + inca vreo 5-8 variante de jante pe 17" sau 18"

G7-le configurat de mine in .de cu suport de schiuri si inca 4 buc jante de tabla + anvelope (iarna) si multe accesorii a ajuns la 42000 E :| WTF :) Si nu, nu am bifat TOT :)

Extensia de garantie merita zic eu, macar pe un an ! (165 E)

Placut impresionat de Comfortline chiar daca era cheala masina, diferenta vizibila de calitate/finisaje fata de G5-ul meu, cel putin la prima vedere

Ma plimb maine cu 2.0 TDI DSG si revin cu impresii

Lane assist cu dynamic light assist? Au zis ca l-au scos de tot ca nu au termen de productie la masinile cu pachetul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan VW: Da, au amanat putin dar se va baga 100% ! Am fost azi si mi-a citit raspunsul pe care l-au primit din .de, cica sunt niste probleme.

Drive test azi cu 2.0 TDI DSG Highline cu Madrid 17", DCC, trapa, discover pro, scaune ergo active, xenoane, park pilot si alte briz briz-uri :)

Suspensie:

INCREDIBILA SUSPENSIA !!!!!!!! M-am dat jos din masina si am verificat anvelopele, 225/45/17, nu imi venea sa cred !

Pe "normal" (confort), pur si simplu inghitea orice groapa/sant/canal/piatra fara zgomot, fara sa simti, fara nimic. Se simte ca la E-class avantgarde (18") - pt cunoscatori

Pe sport pare destul de stabila (mai rigida) la prima vedere, nu am apucat sa ma dau in curbe ca nu aveam pe unde dar se simtea ca nu mai e asa moale. Chiar si asa, era mult mai ok in comparatie cu ce am eu pe masina (suspensia stock de gti + jante pe 18")

Fata de G5 cu suspensie sport si jante tot pe 17" (care e ffff apropiata ca tarie de cea de gti) inghite gropile/denivelarile mult mai bine, chiar si pe sport, dar nu stiu la balans cum e.

Interior:

Foarte foarte foarte elegant piano black-ul din bord, imi place mult de tot. Si iluminarea in alb e un plus.

Trapa foarte mare si usor de actionat.

Fata de G5 e mult mai bine antifonata.

Nu ma deranjeaza cruise control-ul de pe volan (in loc de maneta), tine doar de obisnuinta.

Incredibil cate lucruri poti seta de pe navigatie (inclusiv gradul de iluminare ambientala sau bord sau picioare etc)

Scaunele mega confortabile si te mai si tin bine :)

Motor:

Motorul are un sunet placut, aproape insesizabil la relanti si destul de sportiv peste 2500-3000 rpm

De tras trage mai bine decat ma asteptam (deh, sunt obisnuit cu 230 de caluti), chiar trage bine de tot

Consumul era 7,9 pe ultimile 55 de ore de condus (si nu cred ca a mers nimeni la consum cu ea)

Deschiderea usilor (fara bolt-urile alea) e geniala. Park pilot-ul foarte misto.

Start/stop ciudat rau, adica mi s-a oprit motorul de 2-3 ori cand chiar nu vroiam (asteptam sa ma bag in trafic, de pe o strada secundara) - probabil tine si de obisnuinta, se opreste doar daca apesi mai tare pedala de frana.

DSG-ul in continuare subtureaza motorul, cel putin asa mi se pare mie. Misto maneta in schimb :) Ergonomica si cu aspect f ok.

Oglinzile se pliaza cand o incui ! YEY ! :) Si se "desfac" cand pui contactul.

Nu avea ACC, nu avea light assist, nu avea keyless access ..

Per total fata de G5 e o masina complet noua, alta calitate, alte materiale, alt feeling, alt control (directia e geniala), alte frane (raspunde altfel pedala)

Nu pot sa compar cu G6 ca nu am mers cu unul.

Ma declar foarte multumit de masina, sigur, nu e perfecta, dar mereu ramane audi daca vreti mai mult, nu ?

20130115163050.jpg

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pedala de acceleratie cum ti s-a parut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu va inteleg cu suspensia asta.Chiar daca ai 100 cp poti sa mergi in curbe cu 120 unde suspensia conteaza mult,poate si de aici rezulta o greutate mai mica a masinii fata de g6

Oricat ati incerca sa lamuriti pe unii alti o suspensie independenta e net superioara fata de cea cu punte

G6 1.2 tsi la suspensie e peste G7 1.2 tsi la suspensie (cel putin pe spate)

Da, asa e.

In principiu toata lumea realizeaza ca este un regres important. Opinie separata nu fac decat vreo 2-3 clarcsoni care sustin care suspensia pe punte de la G7 nu e chiar asa cum pare (BTW: pare de kko). Ce sa-i faci... la unii e mai important un RCD in standard, la altii conteaza suspensia, franele, directia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia pe puntea spate era independenta cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster: se simtea la fel ca vechea clapeta, nu pot sa zic ca ma deranjeaza ca au schimbat, poate doar ca "arata mai urat"

Emporiki: am spus ca era DCC (adaptiva)

sunteti obsedati de suspensia asta, sfatul meu fiind: daca vreti golf de 105 cai luati-va seat/skoda/ford/opel/ce vreti voi. Oricum decat sa luati un golf chel mai bine luati alta marca mai bine dotata.

N-am inteles niciodata rostul cumpararii unei masini fara optiuni doar de dragul de a avea masina aia.

Ori vreti cai si atunci aveti si suspensie, ori nu va intereseaza puterea si atunci nu inteleg de ce va plangeti, de rasturnat nu se rastoarna, astea-s miturile voastre, comparati cu o masina din 2000

Chiar o sa cer si un 1.2 tsi sa vad ce drac de suspensie are de se face atata haz pe tema asta (a mers cineva cu ea si i-a fugit fundul sau s-a rasturnat ? daca da atunci ies din clubul "clarcsonilor" si ma alatur voua, iesim in strada sau ceva ?)

Edit: eu vad ca pe 1.2 TSI (85/105 CP) poti sa iei suspensie sport (200 E), acum o sa spuneti ca nu vreti sport ca "domne pai avem gropi nu avem strazi" in schimb vreti sa va dati de-a latul prin curbele cu aceleasi gropi si va ingrijorati ca nu aveti suspensie independenta. Btw, eu auzisem ca e semi-independenta, nu rigida.

O mica gluma: daca nu are suspensie independenta aveti un avantaj la offroad (se pastreaza garda la sol in cazul denivelarilor pe o singura roata)

Si inca una: luati-va 1.2 TSI 85CP cu suspensie sport, lipiti un sticker "turbo sport" pe luneta si mergeti pe serpentine :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cp si dotarile nu au treba poti sa ai si golf 7 de 105cp full option. 6-le meu e HL dar e 1.2tsi nu e chiar full option dar e ce imi place si trebuie (in rest mai modific eu), nu-mi place leon-ul iar octavia e prea mare. Plus ca poti lua motorul mai mare cu suspensia magica si poti face retrofit pt optionalele care nu au intrat in buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca comanzi suspensia sport ai si suspensie independenta?

Mie se pare logic. Mergi in oras la cumparaturi, la munca odata sau de doua ori in concediu cu familia ( nu cred ca intri in curge cu 120) ai suspensie "ieftina" daca esti fan viteza si drumuri curbate dai 200 de euro si ai o masina "aproape pt asa ceva".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un G7 azi pe strada si incepe sa imi placa din fata si din lateral:D. Neaparat trebuie luata optiunea cu xenon, altfel nu arata bine.

In schimb la spate au exagerat cu unghiurile si liniile drepte. Stopurile mi se par inguste, mai ales noaptea. E adevarat compar cu G5 si 6 care au stopurile destul de generoase si rotunjite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am zis sa fie full, dar 200E pe suspensie se pot da, nu ? Oricum daca puneti jante pe 15/16 o sa fie ok (moale)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia sport la motoarele sub 122cp nu vine cu suspensie independenta. Ar fi culmea sa coste doar asa putin cea independenta :)).

De 200euro probabil ca are garda la sol mai mica si este mai ferma.

Nu inteleg de ce acum costa suspensia sport cand pe G6 era 0euro daca o alegeai.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pentru aia 200 de euro ti se da independenta pe spate, VW a facut o treaba foarte desteapta. daca nu, sunt bulangii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bulangii. De 200 euro nu iti pun decat alte amortizoare/arcuri. Tot punte fixa o sa aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

propun schimbarea titlului in "suspensie golf 7 - pareri, impresii", din moment ce totul se rezuma la asta si restul nu conteaza

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rateaza imaginea de ansamblu pentru ca suntem incremeniti in ideea de suspensie independenta. S-a discutat prea mult pe acest aspect si suntem cu totii de acord: se vede unde s-au taiat din costurile de productie.

Hai sa ne bucuram ca s-a revenit la distributia pe curea :D.

Eu sunt foarte curios de consumul real al unui 1.4TSI ACT

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cezar, discutam toate aspectele. Eu inteleg ca esti incantat pentru ca de la G5 la G7 este un salt semnificativ. Insa din moment ce multi posesori de G6 semnaleaza ca VW a taiat din mai multe locuri cand teoretic noul model ar fi trebuit sa fie un progres din aproape toate punctele de vedere, trebuie sa intelegem ca in multe privinte noul G7 nu e in mare parte decat un progres financiar pentru VW (mqb) si in mica masura un plus fata de G6 prin prisma posesorulul vechiului model. Daca ai ochi sa vezi ca in multe privinte afara-i vopsit gardul si-nauntru leopardul, poti observa lesne. Si asta la un hatch din clasa medie care poate sa coste cat o garsoniera.

Edit : inchid si eu discutia referitoare la suspensie, am spus ce am avut de zis si nu tintesc o polemica.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da YEP, vad multe, inclusiv ca nu mai exista oglinzi heliomate (cum de acum 5 ani erau si acum nu) iar eu gandesc in felul urmator: daca omul are bani si vrea sa-i investeasca, de ce nu ii dai optiunea. Asta e doar un exemplu, stiu ca nu se compara ca importanta.

Asa o fi, nu stiu cum e G6 dar stiu ca s-a pastrat acelasi pret (standard) adaugand niste optiuni noi (standard), ridicand calitatea si confortul si scotand alte dotari (inclusiv suspensia).

Eu am trecut de mult peste concurentele astea cu alte marci si chiar nu ma intereseaza ce are fiecare, ma intereseaza sa-mi placa mie si sa-mi ofere ce am nevoie.

Fiecare marca/model are avantaje si dezavantaje. Daca vrei, trece suspensia pe lista de dezavantaje si gata. Desi eu ma gandesc la altceva, cati stiu sau ii intereseaza ce suspensie are masina ? Noi degeaba ne plangem aici ca nu da nimeni doi bani pe parerea noastra iar de vandut sunt absolut sigur ca se va vinde la fel de bine si in continuare.

Cred ca ceri cam mult prin "progres din toate punctele de vedere", atunci cum vrei sa pastreze pretul ? Sau vrei sa ajunga in plaja de pret al unui A3 ? Nu era clar ca trebuie sa taie de undeva ?

Cred ca o varianta corecta era sa existe optiunea "suspensie independenta", cu costurile aferente, si cine vroia isi lua (indiferent de motorizare) si gata. De ce nu se intampla asa, nu stiu.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta nu inteleg nici eu, de ce nu exista ca optiune suspensia independenta spate. Ar fi fost mult mai putine comentarii in directia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e G6 dar stiu ca s-a pastrat acelasi pret

Ba nu. Un Golf VII 1.2 TSI 105 CP, Trendline, cu dotari comparabile cu ale mele este mai ieftin cu fix 1.000 de euro fata de cat am dat eu pe el.

Si la mine se mai pune si oferta Attractive sau ce alt nume mai avea pe vremea aia...

Singurul lucru care nu exista in configurator si nu sunt puse la configuratia facuta sunt scaunele sport pe care eu le am. In rest masinile sunt echivalente ca dotari.

Pentru cine vrea suspensie independenta spate o poate lua de pe un Golf VII 1.4 TSI cu diferenta de bani de car vorbeam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!