Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

cred ca problema in sine nu e de suspensia ci principiul ca pana acum a fost gratis si acum costa , e ca si ABS pana acum cativa ani era optional si costa acum e standard pe orice masina, la Golf e invers , era standard si acum platesti pentru asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit cineva care intelege cam care e ideea care deranjeaza... Asta se aplica si la capitolul "interior caroserie vopsit"... Se pare ca toate astea care erau un lucru NORMAL pentru un golf trendline, erau dotari de serie iar acum nu mai sunt, vom beneficia de ele doar la un highline, deci, le platim si pe astea.

Zicea cineva mai sus ca avem pretentii de Highline la preturi mici, nicidecum... Eu am pretentia ca trendline-ul sa fie MACAR cum a fost pana acum, dar...

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica odata la 5 ani lumea vrea vreo 5 dotari standard in plus, un sasiu mai bun, un motor mai puternic dar si mai economic, un interior mai luxos, optionale de S-Klasse si ar fi de preferat ca pretul sa scada. Daca nu, atunci macar sa ramana acelasi.

Hai ma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex_buc: cum adica erau gratis ? nimic nu e "gratis". Daca e ceva inclus (standard) inseamna ca e GRATIS ?

Ia si numara airbag-urile de la trendline, sunt 9 (standard) + 2 (optiune), ce ti s-a scos ? Mie mi se par mai multe nu mai putine

VW da touchscreen standard in timp ce alti producatori inca se mai lauda cu "radio-cd cu mp3, AC si geamuri electrice".

N-are rost rave, eu ii las in parerea lor, pana la urma fiecare are dreptul la parerea lui. E ca aia cu Opel e mai bun ca are faruri mai mari ...

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ironii ieftine ca de obicei, din postul meu de pe pagina cealalta n-ati dedus decat ca vreau marea cu sarea si ca golf-ul 7 e praf pentru ca nu-mi convin doua aspecte demne de marci gen "logan". Da oameni buni, toti cei care nu-si permit sa-si cumpere Highline, sau mai bine zis, n-au nevoie de dotari inutile gen "detector de oboseala", sa mearga sa-si cumpere logan.

Numai bine !

PS : E pacat ca cei care nu impartasim aceleasi opinii cu unii de aici suntem imediat trimisi sa ne cumparam manivele la geam. Foarte corect.

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu un lucru aici, pentru ca sincer nu mai tin minte cum arata masina mea pe dedesubt, insa m-a mirat cum arata Golful 7 in zona suspensiei spate.

Poate cei cu Golf 5 sau 6 s-au uitat la ei, zona de acolo chiar nu e protejata? Adica zona vopsita e atat de vizibila?

PS: pozele sunt de pe un forum strain.

post-25382-0-01588000-1357915529_thumb.j

post-25382-0-48489200-1357915535_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca problema in sine nu e de suspensia ci principiul ca pana acum a fost gratis si acum costa , e ca si ABS pana acum cativa ani era optional si costa acum e standard pe orice masina, la Golf e invers , era standard si acum platesti pentru asta .

Nu costa separat, ci te obliga sa iei motorizari mai mari si mai scumpe. Mi se parea normal sa fie cea rigida - standard (si sa ne abureasca cu beneficiile ei - bla, bla, bla) si cea independenta pe lista de optionale la absolut orice motorizare. Vrei mai mult ? Platesti 200-300 euro si asta e, nu mii de euro pentru motoarele mai mari.

Acum la G7 pot sa zic ca au fost baieti buni, de la 122 CP pentru ca la O3 o vezi numai de la 150 CP in sus... :))

Si repet, nu trebuie sa faci pe Sumacher-ul cu rigida ci doar sa intri cu 80 km/h intr-o curba stransa, noaptea, plina de gropi....dupa ce ai dat 17-18.000 pe o masina considerata etalonul clasei... :(

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 impresioneaza cu tehnologii noi aduse din segmentul premium al limuzinelor. Prin asta vrea sa faca neimportant downgrade-ul cu suspensia, deschisul usilor, vopseaua, etc, etc (poate se vor mai descoperi pe parcurs)

Se omite insa ca dotarile de top cu care se lauda Golful 7 nu vor exista pe majoritatea modelelor pentru ca marea masa de Golfuri (peste 90%) vor fi masini in range-ul de pret 15k-22k.

Practic cumparatorul de G7 care se va incadra in procentul de 90% amintit mai sus va plati acelasi pret ca pt G6 (iar acum la dupa lansare chiar mai mult), va primi intr-adevar ceva in plus (player touch-screen, detector de oboseala - ce prostie mai e si asta ??!!!-, etc) insa minusurile (downdrade-urile de care spuneam mai sus) nu sunt deloc neglijabile. Dimpotriva... minusurile cantaresc mai mult in cazul acesta.

Parerea mea.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare rau sa vad ca unii oameni nu realizeaza ce si cat primesc in plus fata de un Golf V / VI si se cramponeaza de o punte inutile pentru 99% din ei.

Nu vede nimeni ca masina arata foarte bine, ca e mai mare, mai joasa, ai o pozitie parca mai buna la volan, ai un interior mai frumos, niste mp3-uri cu touchscreen la care nici nu visau acum vreo 3-4 ani, un portbagaj mare, niste fite de design si de interior chiar foarte tari care fac diferenta, un volan frumos, un sasiu mai bun etc.

Toata lumea s-a cramponat la puntea spate rigida, careia majoritatea nici nu-i vor simti lipsa, si care, in caz ca..., este ajutata de ESP si XDS si astea standard by the way.

Sau capota vopsita in culoarea masinii. Ce ma intereseaza pe mine in ce culoare e vopsita capota sau partea de sub masina atata timp cat nu rugineste si nu pateste nimic? Prefer sa-mi dea un MP3 player cu touchscreen (color chiar la unele) standard decat suspensie independenta spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut G6 Highline 1.4 TSi DSG cu destule optionale. Daca as mai fi avut masina acum si evident posibilitatea de a o vinde pt G7 similar ca dotari nu as face asta.

De ce?

1. designul exterior nu difera foarte mult

2. G6-le de mai sus avea standard ESP, avea RCD 510, usi care nu veneau pste tine cand parchezi la deal, SUSPENSIE care facea TOTI BANII si-ti lasa un mare zambet pe fata de fiecare data cand o conduceam mai sportiv.

G7-le ce are asa spectaculos pentru a determina un posesor de G6 s-o vanda si sa mai puna inca 10k? Dtectorul ala penibil de oboseala? C'mon. Da interiorul e mai rafinat insa doar pentru asta sa ingropi 10k euro???

Asta e din perspectiva unui upgrade de la G6 la G7 - nu merita (e parerea mea - nu dati cu rosii)

Din perspectiva unui upgrade de la G5 la G7 intr-adevar MERITA cu tot cu suspesia semi-independenta, si celelalte "MQB-uri"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul- golful 6 e protejat in zona aia.

@Yep- exact asta e si opinia mea.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma amuza discutia asta...Nu stiu cati va aduceti amintea , dar s-a mai discutat treaba asta cand a aparut G6-le.Ce diferete au fost?Interiorul , parbizul + geamuri cu 20% mai groase , geamuri electrice spate in standard , ESP in standard , etc...Deja vu.

!

Vis-a-vis de puntea spate : acum 20 de ani trebuia sa platesti bani greu pentru o masina cu AC, ABS , geamuri electrice ... etc.Ce s-a intamplat ?Au lasat constructorii de la ei?Nu cred , pur si simplu tehnologia a evoluat , au inceput sa se foloseasca noi combinatii de materiale , calculataorele s-au modificat (a se vedea tehnologia dintr-un telefon in ziua de azi )... Lumea evolueaza.Acum nu mai ai nevoie de un V12 sa prinzi suta in sub 10 s .Poti sa o faci cu un 1.4 la un pret muuuuulllt mai mic.Imi vine greu sa cred ca brusc aici s-a terminat evolutia tehnologiei calitate/pret.VW a angajat ingineri de la Ford pentru suspensia independenta , tot sa creasca stabilitatea& confort , acum brusc si-au dat seama ca diferentele erau sesizabile doar la peste 140CP .Serios ????Oare acesta este motvul pentru care Opel a introdus bara sistemul Watts pe spate ?Pentru ca nu exista diferente notabile?Sunt multe lucruri inutile deja in standard cu care ne-am obisnuit ,gen gemuri el spate .Totusi nu ii vad pe cei de VW grabindu-se sa le elimine pentru a ieftinii masina (gemurile sunt doar un ex. asa ca nu va grabiti sa spuneti ca diferenta este prea mica intre manual vs electric)

Treaba ca acum au introdus in standard un ecran touch screen aspect care poate creste pretul nu tine apa.Cat costa un TV cu tub in 2000 si cat costa acum un LCD de aceleasi dimensiuni ? Pun pariu ca preturile sunt apropiate.Asta este evolutie.Ma intorc la telefoane ... Daca vrei iei un tel cu touch screen si cu 300RON azi.Tehnologia s-a ieftinit... + ca ecranul din standard nu are dimensiuni notabile.

Concret: ideea a fost sa scada pretul de fabricatie cat mai mult nu sa imbibe masina cu tehnologie scumpa.Ce frana de mana electrica?Senzor de oboseala (care ?????ala care iti indica cum sa schimbi trepetele ca un taximetrist la 1000RPM???) , etc...

Pentru sfarsit :

Bi xenon

G7: 861EURO/ G6 1172

Punte independenta:

G7: 300 RON / G6 11000 EURO

Ideea de mai sus :Chiar daca tehonologia pentru xenon a ramas aceeasi (nu vorbesc de LED) pretul a scazut.Oare puntea spate este intr-o continua crestere????

Asa cum am spus, nu pot sa zic ca sim o diferenta intre punte rigida si independenta , dar nici aceea a geamurilor electrice .Ideea este fie acolo pentru ca nici o masina de 200 CP nu mergi cu ea blana tot timpul (banuiesc ca sunt aici si exceptii) , dar este bine de stiut ca atunci cand ai nevoie calutii sunt acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista bi-xenon la G7 si de 1200euro, care are afs si led (practic cum este la G6). Cel de 861 are drl pe bec si nu are afs. Asa ca pot zice ca au introdus un xenon mai ieftin, dar si fara unele lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu ma oftic ca franele nu sunt toate la fel, ce ma doare pe mine ca am punte independenta, daca de la 130 eu nu pot opri 1.2tsi-ul la fel de repede ca un gti. daca fac accident din cauza asta ar trebui sa dau in judecata VW ca nu a pus frane mai bune pe masina mea. Mie nu mi se pare corect, clar VW isi bate joc de noi.

Ca sa nu mai vorbesc de amortizoare si fuzete, ar trebui sa fie aceleasi pe toate modelele, ca altfel nu e drept. Nu!? :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat sa vezi Golf-ul obisnuit depasit la tinuta de drum si suspensie de majoritatea competitorilor.

Dar sa fim seriosi, masinile noi se axeaza pe confort, izolare fata de sosea si multa tehnologie total inutila(vezi senzori de oboseala, parcare automata, lane assist etc).

Experienta la volan este din ce in ce mai diluata cu fiecare model nou aparut.

Golf-ul nu a fost si nu este un reper pentru tinuta de drum sau pentru sistemul de directie, ambele sunt fade, chiar artificiale si nu te imbie la prostii.

Din punctul meu de vedere nu vom mai vedea o masina mai buna pe sosea decat vechiul Focus 2 in clasa compacta. Am avut placerea de a conduce un model diesel de 90CP, da, lesinat pe autostrada la viteze mari, dar niciun VW nu m-a facut sa zambesc asa cum o faceam pe Transfagarasan in masina aia.

Golf este o masina pentru oameni maturi, familisti care pun pret pe confort, atentie la detalii, materiale etc si nu pe huliganisme. E pentru oameni care nu au bani de un produs premium, dar care vor sa ridice nasul putin deasupra majoritatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate despre GTI sau .:R nu se aplica in totalitate aceasta descriere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am inceput sa vad cateva Golf-uri 7 inmatriculate si nu de reprezentanta, inseamna ca primele comenzi au inceput sa apara.

Exista pe forum deja clienti posesori care se dau cu el ? :)

Vrem impresii... reale... ca povesti tot auzim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este incredibil, din posturile anterioare, cum unii pun pret pe un kkt de lcd-touch screen aparut pe acest model, in detrimentul suspensiei care iti asigura stabilitate si chiar viata ta si a copiilor tai, in situatii extreme. Arata cat de superficiali am ajuns, toti. Dar asta nu este, oricum, o noutate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Golf 4 1.8t,gti,leon fr,au avut ce suspensie spate?exact.si nu au mai sarit in pom...de cele modificate pana la 360-380 hp nu mai zic nimic,tsi-urile astea de 1.2 sunt mai sportive.

No offence.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Revin dupa al 2-lea test drive cu noul Golf VII realizat astazi la PBN. Voi ramane strict la subiect incercand sa fac abstractie de unele opinii exprimate intr-un limbaj care nu face cinste acestui forum si de rationamentele care deviaza (grav) de la subiectul acestui topic.

Model Testat: Golf VII Highline, 1.2 TSI 105 cp, DSG 7

Cu ce automobile compar pentru a avea repere: Opel Astra 1.6 Twinport 105 cp, Seat Leon 1.2 TSI 105

Interior: In showroom exista un Golf Comfortline albastru unde am putut sa analizez decorul Dark Silver Brushed si scaunele de pe nivelul de echipare Comfortline (pe care doresc sa-l achizitionez). Spatiul este excelent si am descoperit un spatiu de depozitare in stanga volanului (sub blocul control lumini) si o tava sub scaunul soferului. Levierul schimbatorului este similar cu cel de la Passat si e foarte ergonomic. Bordul este asamblat ireprosabil si orientat spre sofer. Blocul de lumini de la plafoniera are comenzi noi, negre orientate usor diagonal pentru ca pasageri sa vada pictogramele fiecaruia. Centurile spate sunt fixate de un canal astfel incat la plierea scaunelor sa nu reprezinte un obstacol (ingenios si practic). In momentul care soferul are centura pusa, functia auto hold este activata automata. In caz contrar, soferul o activeaza manual.

Pozitia la volan este din punctul meu de vedere ideala.

Exterior: sobru, dar perfect echilibrat. S-a tot discutat asa ca nu revin asupra subiectului, fiind un factor subiectiv. Bottom line: identitatea e marca e perfect evidentiata si vezi ca e un Golf de la o posta. De la Golf 4 incoace nu mi-a mai placut atat de mult un Golf ca impact vizual. Exceptand jantele, la o privire superficiala nu prea poti deosebi repede un Comfortline de Highline. La interior insa diferentele sunt evidente.

Test drive: Motorul e chiar vivace daca DSG-ul este in modul Sport. Daca se merge in Drive, schimba pt consum optim, foarte jos in plaja de turatii. Cu o cutie manuala este cu siguranta mai infipt. Este foarte silentios cum am remarcat si prima data. De data asta am remarcat silentiozitatea chiar si din afara autovehicului. Mai primesti pe ecranul BC-ului si cate un ëco tip despre cum ai putea sa reduci consumul.

Consum: acest model avea un consum mediu de 7.8 L /100 km la o distanta parcursa de 1250 km (in conditii de test drive). In Bucuresti cu start stop activat cred ca poti scoate un 9 L fara eforturi si fara a merge babeste.

Stabilitate: nu m-am rasturnat :) . Putem deci rasufla usurati. Lasand ironia la o parte, ningea destul de puternic si nu am avut unde sa testez stabilitatea. Insa avem ESP si XDS care tin masina sub control, in limitele sigurantei cu mult inainte ca masina sa se rastoarne asa cum se tem unii colegi de forum. Ba mai mult, cine isi ia 1.2 TSI ca mine si duce masina peste limitele sale constructive (situatie pur ipotetica) este infranat de sistemele electronice de siguranta. Este absolut aberant sa sustii ca VW ar pune in pericol clientii prin adoptarea unei suspensii simple, care, este de altfel standard la Hyundai, Opel sau Kia. De asemenea, daca imi aleg motorizarea 1.2 TSI SAU 1.6 tdi si vreau tren de rulare super-sport ca la GTI, problema este la mine, nu la VW. Este ca si cum am dori sa ca un producator sa monteze frane ceramice pe un model de clasa medie cu motor diesel de 130 de cai sa zicem.

Confort: Aici nu am nimic de comentat. Parbrizul dublu laminat si antifonarea te izoleaza de exterior pana la punctul in care in interior e o liniste ciudata cand nu merge CD playerul. Confort demn de o clasa superioara. Comfortline are dotari mult mai multe decat inainte. De fapt toate versiunile au lucruri in plus si nicio versiune nu este mai "saraca" deca la G6.

Multimedia: Composition Media are un meniu foarte intuitiv si cu animatii, pictograme. N-am vazut asa ceva la niciun competitor in clasa sa si in comparatie cu acel display clasic monocrom de o marime meschina (ascuns in varful bordului) de la Focus de exemplu, pare din alta era tehnologica. Composition Color standard e cam micut in realitate fata de ce am vazut in brosuri.

Element de noutate: noua cheie arata foarte tare. La Highline avem lumina ambientala cu led pe usi si in plafoniera.

Drept urmare am solicitat o oferta de finantare si m-am programat la o evaluare a vehiculului meu la Weltauto pentru a incerca sa cumpar un Golf de pe stoc.

Configuratia finala a ramas tot cea initiala (Comfortline plus Climatronic, Pachet iarna, Composition Media, Pachet proactiv de protectie - il pun ei pe masinile de stoc, volan 3 spite piele).

Repet, scopul acestui review nu este de a initia sau intretine vreun flame, ci doar de a oferi o alternativa de informatii clare si utile bazate pe contact direct cu masina si nu pe speculatii si rautati nedocumentate sau lipsite de un fundament rational. Cine vrea aceasta masina cu acest motor mai ales ma poate intreba aici orice si voi incerca sa-i raspund cat de bine pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se misca motorul ? (real)

Cum era zgomotul la turatii ?

Mai are senzatia de masina de cusut la relanti ? (are distributie pe curea acum)

Cum l-ai simtit la demaraj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Motorul se misca mult mai bine decat un 1.6 aspirat - eu il compar cu al meu si imi place sa cred ca sunt foarte obiectiv. Ca sa-ti compar in termeni pragmatici, la motorul meu de 1.6 trebuia sa trec de 3500 sa simt un zvac acolo, la TSi dupa ce masina a trecut de 2000-2200 rpm, se simte deja vioaie cam ca la un diesel de cilindree mica/media, se simte cuplul. Foarte ok demarajul si sunt convins ca ar fi fost si mai ok daca eram eu mai familiarizat cu DSG-ul in modul sport. Am pus cutia pe modul Sport ca sa-i permita motorului sa urce in turatii peste 3000 (in Drive imediat schimba putin peste 2200 si pac te trezesti in treapta a 7-a).

La peste 3000 rpm incepi sa auzi motorul in habitaclu, dar este un sunet infundat daca pot spune asa. Eu unul n-am auzit turbina.

Concluzia este ca e un motor suprinzator, atat raportat la cilindree cat si comparat cu un 1.6 aspirat, dar este totusi un motor de baza orientat spre consum, nu sportivitate. E tare placut insa sa simti acel kick dat de turbina si sa ai un motor care merge asa liniar.

Referitor la sunetul de lant de la distributie. Comparandu-l cu 1.2 TSI de pe Leonul pe care l-am condus si care avea lant, motorul nou pe curea nu are acel clinchet. La vechiul motor chiar se auzea acel "tacanit". Nu stiu daca termenul e cel mai fericit, cred ca tu l-ai descris mai plastic si mai bine drept sunet de masina de cusut. Voiam sa deschid capota, dar frigul si vantul m-au gonit rapid inapoi in showroom plus ca era inca un potential client la rand pt test. In showroom era un afis mare cu "fotografiatul interzis fara acceptul conducerii" pt ca altfel chiar as fi dorit sa fac si poza noului motor.

Spre rusinea mea, nu am fost atent la turatia la ralenti la plecare, insa nu am simtit fluctuatii, tremuraturi etc. Aveam ceva emotii pt ca ningea rau de tot si eu nu mai mersesem cu DSG de ceva timp si am uitat sa ma uit la asta. Cei de la PBN il alimenteaza cu benzina de 95 - ca fapt divers.

Ca si la testul precedent am tinut sa ma fac de ras dand la cheie pana cand m-a anuntat reprezentanta de vanzari ca motorul e deja pornit :))

Masina de test era un beige pe care nu l-am regasit in paletarul de culori din catalogul pe care l-am primit...dar care arata foarte bine si este clar anti-jeg, anti-zgarieturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!