Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Poti sa iei un 1.2 TSI de 85 CP si sa-i faci un soft dupa.

Pe Golful VI cele doua motoare, desi aveau puteri diferite, au fost identice, si se duceau cu soft la aceeasi putere - 125 - 130 CP. Mai mult ca sigur si pe VII vor pastra trend-ul. Asa ca poti sa mai faci rost de niste bani de optionale de acolo, dar va trebui sa faci soft masinii dupa cumparare (de la 300 de euro in sus) si asta poate insemna si probleme la garantie (desi nu prea se uita dupa asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-as duce spre 1.4 TSI din mai multe motive:

1. Nu este mai rapid decat cu 1 sec fata de 1.2 TSI 105 CP, care la randul lui impinge masina mult mai bine acum, datorita celor 100 kg in minus

2. Consuma mult si echilibrul performante/consum nu se mai pastreaza

3. Mai bine plusez la confort decat la putere. Odata ce te obisnuiesti cu cea din urma vei privi cu jind la alta mai mare si tot asa.....; este un joc fara sfarsit.

BAFTA.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin D si eu exact acceasi motorizare si aceeasi linie de echipare vroiam, dar am trecut la un highline. Mi se pare mai rentabil ( doar comenzile pe volan si alcantara fac 800 de euro daca nu mai mult) acum depinde si de gusturile si cerintele tale.

Din calculele mele ai obtinut o reducere de aprox 1200 euro (18 483 pe configurator; 17 274 pretul tau fara tichete remat), ceea ce mi se pare enorm. Poate ne spui si noua secretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma batea gandul tot la un 1.2 TSI 85 CP pe G7. Sistemul audio care vine standard are cititor de carduri SD si touch. Iar auditia in sistemul de boxe standard ma impresionat. Echiparea pe care o vizez eu e un Comfortline + Climatronic, in rest avand cotiera si cam tot ce mi-as mai fi dorit eu deja in standard.

Pretul ar fi 16.600E.

Doar ca ma uit si la Octavia 2 care inca mai are suspensie spate independenta si preturi de final de serie, la Megane 1.5DCi si chiar la Duster 1.5 DCi Facelift care va aparea in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intors de la drive test cu Golf7 1.6 TDI Comfort Line:

Impresii la cald

Plusuri:

1. Interior ok, decent ca si spatiu, maxim pentru 4 persoane care pot calatori comod

2. Vizibilitate super ok, de jur imprejurul masinii

3. Mega silentioasa (la accelerare in forta se auzea un murmur discret foarte indepartat, de sub capota)

4. Motorul misca masina elegant (ma gandesc ca 1.2 TSI care este mai fasnet, o misca si mai bine :))

4. Tren de rulare confortabil

5. Masina o simti mult mai mare din interior, decat din exterior (unde are inca dimensiuni mici vs Opel Astra, de ex.)

6. Finisari de top, cu mentiunea ca versiunea High Line isi face toti banii, este superba (era si una din asta in parcare si am comparat pe indelete)

Minusuri:

1. Versiunea era una sub 122 cp deci cu suspensie clasica pe spate.....nashpa; am facut niste cascadorii stanga-dreapta pe drum drept, brusc si la viteza mare.....masina dadea sa plece de spate ca o barca sau cel putin asa mi-a facut impresia; poate a contribuit la asta si faptul ca avea jante pe 15 inch...., sa zicem...

2. Locul din spate este cam la limita, mult sub Octavia care era pe platforma de Golf 5

3. Design exterior inca oarecum monoton

...si cam atat

Concluzie: este o masina compacta care iti ofera de toate.

Varianta ideala pentru mine: 1.2 TSI 105 CP in versiune HL (am lasat vorba la dealer sa ma cheme din nou cand o aduc)

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma de la ce motorizari in sus suspensia spate este independenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VII cu stopuri led in configuratorul din ungaria. Maine ma duc la dealer sa vad de ce intarzie asa mult masina si de ce au scos lane assistul si dynamic light assistul. La telefon mi-a spus ca nu se mai fabrica deloc dar in toata europa exista numai la noi nu :) . Numai bine

post-27610-0-43069800-1357246560_thumb.j

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dealerul le-a scos ci VW...ei au o politica diferita de vanzari in functie de tara...curios totusi ca pentru .ro au scos dynamic light assist si lane assist...vad ca in Ungaria la jante poti alege si Durban sau Geneva insa ei nu au Singapore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce drumuri/marcaje sunt la noi se cam explica de ce au scos lane assist-ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt decizii dictate de cerere si oferta, dar nu stiu cat VW e implicat cat importatorul nostru drag.

Cati de la noi vor jante 18"? Din pacate putini.

Cati cer lane assist si dynamic light assist? Putini.

Nu e deloc cinstit, dar asta se intampla cand vorbim de Ro si in special de PoRo.

De ce nu se putea configura G6 2.0TDI 4motion prin 2011 in Ro, dar in Germania se putea?

Cand s-a lansat au putut fi comandate G6 cu 4motion dupa care s-a scos. Sper sa nu aiba aceeasi soarta si 1.6TDi 4motion.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu bulgarii au lane assist si dynamic light assist. Dealerul a zis ca fabrica a blocat comenzile cu lane assist si dynamic light assist. M-a sunat sa vada daca sunt de acord sa le scoata si sa dea drumu din nou la comanda . Surpriza e ca masina inainte de faza asta se fabrica in saptamana a 8 a si acum in saptamana a 12 a :)) LE: Dar totusi de ce passatul inca are lane assist si golful numai are? Puteau sa il scoata si de pe passat .

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca romanii sunt fani sedanuri mari. Trebuie si Passat-ul sa pastreze niste jucarii doar pentru el ca sa-si pastreze alura exclusivista.

Sau poate ca Golful cu astea devenea prea scump si ar fi instrainat cumparatorii spre Passat. Pana la urma VW trebuie sa-si protejeze vanzarile de Golf, doar asta e cea mai bine vanduta masina, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau 2 optionale, nu erau incluse in dotarea de baza...cine le vroia, platea...nu era obligat sa le ia...si ca sa fie balciul complet, cum am mai spus pe configurator inca exista optiunea:

Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED (pentru pachet Dynamic Light Assist si Lane Assist) (care pachet Dynamic Light Assist si Lane Assist? :ceuameni: :biggrin: )

Apoi mai jos avem de 2 ori Keyless Access (bine, una e pentru imperecheat cu alarma antifurt Plus - da zau daca scrie undeva asta)

Daca comand suspensie adaptiva, nu mai pot comanda

Selectarea modului de conducere

Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco.

Daca comand

Selectarea modului de conducere

Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco.

nu mai pot comanda suspensie adaptiva. Si atunci ce suspensie adaptiva mai configurez cu ajutorul optiunii "selectarea modului de conducere"? :winter:

Zici ca configuratorul pentru ro e facut de un austriac care traduce cu google...

Modificat de danny2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am comandat masina ACC-ul cerea volan cu comenzi pentru schimbarea treptelor (DSG) . Acum nu.Oricum au dezastru configuratorul asta.Si ce e in configurator e si la ei. Cand am comandat passatul i-am pus parbriz incalzit dar nu si scaune incalzite. Cand ajunge masina ma trezesc ca vine si cu scaune incalizite pe care a trebuit sa le platesc . Dupa un an au bagat si ei in configurator ca parbrizul incalzit merge doar cu scaune incalzite. Tipic Porsche Romania!

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce un HL de 1.4TSI 122 CP pe mobile.ro la dealerii germani (cu zero km in bord) este in jur de 18.200 Eur si in RO este peste 19.000...

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link? Eu am vazut doar VI la pretul ala si pana si ala era fara TVA la 18.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este 18.200e pret cu tva, HL 1,4TSI 122cp, este chiar un chilipir! Golful meu 5 a fost 18.000e, confortline 1,6mpi 102cp, si nu se pot compara cele doua motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania TVA-ul este cu 5% mai mare decat in Germania posibil de acolo diferenta de pret..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa dai mail sa intrebi de masina aia o sa primesti raspuzi ca tocmai ieri a fost vanduta si ca era o oferta speciala care, din pacate, nu mai este valabila.

Dar iti pot oferi alta identica la doar 2.000 de euro in plus... :)

Sent from the 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general dealerii mari nu se obosesc sa puna poze, dar daca ei mint, va mint si eu

o sa le scriu sa vedem ce zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!